Fuusioidutaan ruotsalaisen yrityksen kanssa. Hymyillään, otetaan snapsit paiskataan kämmeniä uuden yhtiön kunniaksi.
Yhteistyö kestää uusien johtajien kesken lähes seuraavaan yhtiökokoukseen asti. Heitetään ensimmäiset finskit mäkeen yhtiön paremman kannattavuuden nimissä.
Ja sitä rataa. Esimerkkejä löytyy. Heitetään vitsi: Muuten aika petoja tekemään puusuksia ja vesikelkkoja!
Tehdäänpäs bisnestä.
11
200
Vastaukset
Kuten esim. Telia-Soneran tapaus osoittaa.
- *Kukkahame*
Voi ihmettä...
Olen tainnut sittenkin tehdä viisaasti hmmmm Telia Sonera niitä jotka kohtalaisesti ovat säilyttäneet arvonsa, jos vaikka vertaa Nokiaan ;-DD! *Kukkahame* kirjoitti:
Voi ihmettä...
Olen tainnut sittenkin tehdä viisaasti hmmmm Telia Sonera niitä jotka kohtalaisesti ovat säilyttäneet arvonsa, jos vaikka vertaa Nokiaan ;-DD!Miten just meikä onnistui ostamaan Nokiaa tuhannella eurolla. Ne ekut meni kuin kankkulan kaivoon.
Velimies veisteli; sä osaat nuo osakekaupat. Osakesalkullani enää saa muutaman keppanakeissin.- *Kukkahame*
capt.cöpenick kirjoitti:
Miten just meikä onnistui ostamaan Nokiaa tuhannella eurolla. Ne ekut meni kuin kankkulan kaivoon.
Velimies veisteli; sä osaat nuo osakekaupat. Osakesalkullani enää saa muutaman keppanakeissin.Soneraa minäkin ostin ja sitten siitä tulikin TeliaSonera, muistaakseni enemmän kuin tuplaantui lukumääräisesti ja ainahan ne on friskaapeliä vaan sen verran että jännitys säilyy.
- ei fuusioita
että suomalaiset häviävät aina näissä fuusioissa ruotsalaisten kanssa. Olemmeko tyhmiä vai liian sinisilmäisiä?
- ei fuusioita
johtajat aina häviävät näissä fuusioissa. Erotetaan.
Kun Isoon Omppoon lähdettiin paperibisnestä tekemään. Pataan tuli miljardeja euroja.
Nyt en muista sitä saksan reissua: Sijoitetaan markka, saadaan euro takaisin. Sijoitettiin euro, saatiin sentti takas. Mut hyvähän se on pee aa väen-virnuilla.- *Kukkahame*
capt.cöpenick kirjoitti:
Kun Isoon Omppoon lähdettiin paperibisnestä tekemään. Pataan tuli miljardeja euroja.
Nyt en muista sitä saksan reissua: Sijoitetaan markka, saadaan euro takaisin. Sijoitettiin euro, saatiin sentti takas. Mut hyvähän se on pee aa väen-virnuilla.Onko Härmland myynyt sinne paperia, kai sitten sanomalehtipaperia, sitähän meillä kai oli lopulta kaikki paperituotanto.
Seteliraha paperia, siitä kai tehdään kaikki eurot EUmaihin, ja valmistus edelleen Setelipainossa kentän vieressä.
Onkos Suomen Pankilla osakkeita,,ostetaanko vaikka mallikappaleet..;-DD *Kukkahame* kirjoitti:
Onko Härmland myynyt sinne paperia, kai sitten sanomalehtipaperia, sitähän meillä kai oli lopulta kaikki paperituotanto.
Seteliraha paperia, siitä kai tehdään kaikki eurot EUmaihin, ja valmistus edelleen Setelipainossa kentän vieressä.
Onkos Suomen Pankilla osakkeita,,ostetaanko vaikka mallikappaleet..;-DDSillä metsäklusterilla oli tarkoitus saada jalansijaa suomen mesäteollisuudelle jenkeissä. Myivät kai täysin ruvella olleen yrityksen huippuhintaan.
Se sama yhtiö sitten alkoi suursaneerauksen Suomessa. Meni kemijärvet, summat ja sitä rataa.- pilvi*
*Kukkahame* kirjoitti:
Onko Härmland myynyt sinne paperia, kai sitten sanomalehtipaperia, sitähän meillä kai oli lopulta kaikki paperituotanto.
Onkos Suomen Pankilla osakkeita,,ostetaanko vaikka mallikappaleet..;-DDtänä aikana huolehtii asiakkaistaan. Minulla loppui talletustilin vuoden mittainen korko, joka oli poikkeuksellinen 5 % jo kesällä. No kutsu tuli neuvottelemaan, mikäs siinä, osakesijoituksen tein, mutta uutta on se että EU kartoittaa nyt suuren tai pienen riskin sijoittajat, no minä tietenkin pienen riskin, kun viime syksynä jo otin pois, niin kauan kuin olin voitolla. Sampolla on 40% Nordeassa ja 14 % Danskebankenissa, siis Suomen valtiolla Sampossa.
Siinä saa kyllä seurata, mikä' on ihan hauskaa markkinoita, ja kun ottaa pois rahansa saa maksaa siitä verottajalle, mutta hyvä niin. Verottaja laskee jo niiden varaan tietty. Aika vakavarainen on meidän pankkimaailmamme sentään onneksi. - *Kukkahame*
capt.cöpenick kirjoitti:
Sillä metsäklusterilla oli tarkoitus saada jalansijaa suomen mesäteollisuudelle jenkeissä. Myivät kai täysin ruvella olleen yrityksen huippuhintaan.
Se sama yhtiö sitten alkoi suursaneerauksen Suomessa. Meni kemijärvet, summat ja sitä rataa.No ainakin minä olen ihmetellyt miksi ne kaikki lopetettiin, puutahan alkoi olla jo omasta maasta ja Venäjältäkin saivat tulleja alas ja tuonti pelasi, no siitä se sitten rapautui.
Olisi vaan sisukkaita ammattimiehiä ja alottaisivat jälleen rakennuksen tuollakin alalla.
Martti Saarikangas on yksi hyvä suomalainen siinä kun Valmet lopetti, teki Saarikangas omat päätökset ja jatkoi, ja menestyi, nyt taas kun hän jäi eläkkeelle kuuluu vain huonoja uutisia siltäkin alalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532385Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271622Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt671316Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2141216Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut871146- 1061066
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13980vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23928- 68923
Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11913