Mikä pieni pesukone?

PekkaPaavali

Tarvittas edestä täytettävä pyykinpesukone. Syvyys enintään 50 cm. Tilan mihin kone sijoitetaan leveys on 65 cm. En sitten tiedä käykö siihen 60cm leveä, riittääkö yht. 5 cm sivutilaa ympärille? Valinnanvaraa ei näyttäisi olevan paljon, monikaan malli ei ehtoja täytä. Oisko suosittaa jotain jossa pesutulos A? Linkous mahdollisimman tehokas.

5

1855

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Walzasder

ELECTROLUX EWS12470W melkeinpä ainoa ja Gorenje WS43121 on toinen malli. 65 cm leveydessä riittää hyvin. Harkitseppa päältä täytettävääkin....

• PekkaPaavali

Joo tuota Electroluxia katselin, on vaan vähän turhankin kallis. 560€ ekodinkoneet.fi jos uskaltaa maksaa ennakkoon ja tilata jostain virolaisesta verkkokaupasta tai sitten Kodin ykkösen hinta nettisivulla 699€ plus toimituskulut.

Päältätäytettävien pituus on se 60cm eli se pitäisi laittaa tuohon tilaan poikittain. Sitten kun se maksimileveys tuossa tilassa on se 65cm tai tarkalleen 66cm niin 6cm jää tilaa letkuille ja johdoille. Ei taida riittää? Eli päältätäytettävää ei saa mahtumaan mitenkään.

• Walzasder
        PekkaPaavali kirjoitti:

Joo tuota Electroluxia katselin, on vaan vähän turhankin kallis. 560€ ekodinkoneet.fi jos uskaltaa maksaa ennakkoon ja tilata jostain virolaisesta verkkokaupasta tai sitten Kodin ykkösen hinta nettisivulla 699€ plus toimituskulut.

Päältätäytettävien pituus on se 60cm eli se pitäisi laittaa tuohon tilaan poikittain. Sitten kun se maksimileveys tuossa tilassa on se 65cm tai tarkalleen 66cm niin 6cm jää tilaa letkuille ja johdoille. Ei taida riittää? Eli päältätäytettävää ei saa mahtumaan mitenkään.

mahtua.

• UseimmatKäy

Sivulle ei tarvita tilaa, koneet menee 60cm koloon.

Tavalliset edestä täytettävät koneet on tehty niin että ne mahtuu alakaapistoon pöytätason jatkoksi rakoon jonka leveys on 60cm levyssuunnassa. korkeus suunnilleen sama kuin pöytätaso, eli 90cm ja osa myös 85cm (vanha tasokorkeus). Kaapiston syvyys on 57cm, osa koneista on tuota syvyyttä pienempiä ja osa vähän suurempia, eli jäävät hieman tyrkylle kaapistosta.

Jos voit vähän joustaa syvyyssuunnasta, niin lähes mikä tahansa kone käy.

• tygbf

Tulipa mieleen että päältä täytettävtä ovat kapeampia ja ehkä sellainen kävisi sinun koloosi poikittain?

Nukkasihtii voi olla etureunassa, mutta eihän sitä tarvi alvariinsa puhdistella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe