02 1.5 allu. ajoin pari viikkoa kun vaihdelaatikosta alkoi kuulua ulinaa. ajoin vielä pari viikkoa ulinan lisääntyessä. el kun merkkiliikkeeseen. epäilivät laakeri vikaa. hinta n.tuhannesta ylöspäin. sitten liikkeeseen josta ostin sen. olivat yhtä hämmästyneen näköisiä kun nissan henkilökunta. ei voi olla totta.voivoi olipa huono tuuri.maksavat kuitenkin koko paskan. nissanilla ei moista ollut kuultukaan.autolla ajettu 46tkm ja huollettu nissanilla.
almeran paska
pimee vintti
2
732
Vastaukset
- Yrpä ja Illu
Nuo Englannin ja Etelä- Afrikan ja Espanjan Almerat kunnon N15 koppasiin, jotka on valmistettu vielä Japanissa !
- autollapääsee
Niin tosiaan N15 eli vuosimallit 95-99 ovat 100% japanialais-maan laatua.
N16 mallit eli vm. 00- valmistaa Renault Samsung Motors, joka myy mallia kotimarkkinoillaan nimellä Renault Samsung SM3. Ostit siis paskan ranskalaisen, joka vieläpä Englannissa valmistettu.. turha japania syyttää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006