Poistakaa nyt ihmeessä kaikki toi pokerihuoneen ohjelma koneelta. Aivan sairas pelipaikka. Itse työnsin tuon ohjelman syvälle sinne minne ei aurinko paista. Aivan järkyttävä määrä jopa mahdottomaltakin tuntuvia ohivetoja ja koko ajan. Täydellistä kusetusta. Toisia voi kusettaa koko ajan minua ei enää. Pelasin pari viikkoa ja se riitti kertomaan tuon pokerihuoneen kusetuksen. Lähinnä naurettava kusetus koko paikka. Lotto on erikseen. Kaikki pois kusetushuoneelta, niin loppuu koko paikka. Persettäkään en tuolla pyyhkisi.
Pokerihuone=kusetushuone
4
453
Vastaukset
- pokpersreikähuone
ja nyt toissa päivänä otin rahat ulos ja suljin pelitilini.....jäin mm.ilman talletus boonuksia...iha suolesta koko mesta
- jusixxxxxx
moi,voisin sanoa että kaikista huonoin pokeri sivusto on williamhill.rahan nosto on melko mahdodonta.minulle jai sinne 280 euro ja ei ole viela saannut.
- voi raukkoja
jusixxxxxx kirjoitti:
moi,voisin sanoa että kaikista huonoin pokeri sivusto on williamhill.rahan nosto on melko mahdodonta.minulle jai sinne 280 euro ja ei ole viela saannut.
Party pokeri vei minun rahani,koska joku oli jossain vaiheessa pelannut liian huonosti minua vastaan.Miksihän niiden pitää ruveta varastamaan.
- pokerkljlklj
et huntilla pärjää kun illan pokerihuoneella...hahaha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697031
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes632686- 562178
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se651330Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561289- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181166Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978