Poistakaa nyt ihmeessä kaikki toi pokerihuoneen ohjelma koneelta. Aivan sairas pelipaikka. Itse työnsin tuon ohjelman syvälle sinne minne ei aurinko paista. Aivan järkyttävä määrä jopa mahdottomaltakin tuntuvia ohivetoja ja koko ajan. Täydellistä kusetusta. Toisia voi kusettaa koko ajan minua ei enää. Pelasin pari viikkoa ja se riitti kertomaan tuon pokerihuoneen kusetuksen. Lähinnä naurettava kusetus koko paikka. Lotto on erikseen. Kaikki pois kusetushuoneelta, niin loppuu koko paikka. Persettäkään en tuolla pyyhkisi.
Pokerihuone=kusetushuone
4
463
Vastaukset
- pokpersreikähuone
ja nyt toissa päivänä otin rahat ulos ja suljin pelitilini.....jäin mm.ilman talletus boonuksia...iha suolesta koko mesta
- jusixxxxxx
moi,voisin sanoa että kaikista huonoin pokeri sivusto on williamhill.rahan nosto on melko mahdodonta.minulle jai sinne 280 euro ja ei ole viela saannut.
- voi raukkoja
jusixxxxxx kirjoitti:
moi,voisin sanoa että kaikista huonoin pokeri sivusto on williamhill.rahan nosto on melko mahdodonta.minulle jai sinne 280 euro ja ei ole viela saannut.
Party pokeri vei minun rahani,koska joku oli jossain vaiheessa pelannut liian huonosti minua vastaan.Miksihän niiden pitää ruveta varastamaan.
- pokerkljlklj
et huntilla pärjää kun illan pokerihuoneella...hahaha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774422Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112333- 1681517
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431456- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721149Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81126- 611048
- 35956