Poistakaa nyt ihmeessä kaikki toi pokerihuoneen ohjelma koneelta. Aivan sairas pelipaikka. Itse työnsin tuon ohjelman syvälle sinne minne ei aurinko paista. Aivan järkyttävä määrä jopa mahdottomaltakin tuntuvia ohivetoja ja koko ajan. Täydellistä kusetusta. Toisia voi kusettaa koko ajan minua ei enää. Pelasin pari viikkoa ja se riitti kertomaan tuon pokerihuoneen kusetuksen. Lähinnä naurettava kusetus koko paikka. Lotto on erikseen. Kaikki pois kusetushuoneelta, niin loppuu koko paikka. Persettäkään en tuolla pyyhkisi.
Pokerihuone=kusetushuone
4
469
Vastaukset
- pokpersreikähuone
ja nyt toissa päivänä otin rahat ulos ja suljin pelitilini.....jäin mm.ilman talletus boonuksia...iha suolesta koko mesta
- jusixxxxxx
moi,voisin sanoa että kaikista huonoin pokeri sivusto on williamhill.rahan nosto on melko mahdodonta.minulle jai sinne 280 euro ja ei ole viela saannut.
- voi raukkoja
jusixxxxxx kirjoitti:
moi,voisin sanoa että kaikista huonoin pokeri sivusto on williamhill.rahan nosto on melko mahdodonta.minulle jai sinne 280 euro ja ei ole viela saannut.
Party pokeri vei minun rahani,koska joku oli jossain vaiheessa pelannut liian huonosti minua vastaan.Miksihän niiden pitää ruveta varastamaan.
- pokerkljlklj
et huntilla pärjää kun illan pokerihuoneella...hahaha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin34212000IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3618026Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut963394Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982288Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1572277Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81686- 1101281
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin581135Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26918MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk342826