Arkangelo puski kengillänsä mustaa paskaa virtaavaan veteen. Kaukaa, kuin veden alta hän kuuli Mestarinsa äänen. Hän liikuttui tästä niin, että aivot turposivat ja pää paisui valtavaksi palloksi. "I love HIKI!" huudahti hän ja syöksyi Järjestön tiloihin perustamaan koripalloseuraa. Kävi kuitenkin niin, että Arkangelo oli paisunein aivoinensa niin hullun näköinen, että Johtajaa alkoi kovin naurattaa. Niin kovasti Johtaja nauroi, että kuolema tuli parissa minuutissa räkään tukehtumisen muodossa. Arkangelo poistui toimistosta apein mielin. Hän ei tiennyt kumpi oli pahempi juttu - julkinen nöyryytys vaiko Johtajan kuolema. "No, onhan Minulla siprustimeni", naurahti hän kuivasti, tunki porkkanan perseeseensä ja nousi korkeimpaan kirkkauteen. Auringonlaskun aikaan Isä ja Poika näkivät hänet, ja Poika kysyi Isältä: "kuka se on?" "Yks vitun hullu vaan", vastasi Isä lakonisesti. Molemmat nauroivat niin, että Pojan nenästä tuli räkää ja Isän vasempaan keuhkoon suurehko reikä, jonka läpi mahtuisi penis. Miksei jopa banaani.
Isä, Poika ja Pyhä Arkangelo
Tarinaniskijä
1
985
Vastaukset
- Varrotaan vitsiä
Mene tutkituttaan kaalisi jos luulet juttuasi hauskaksi, sairas päätön jokellus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439