Minulla on ollut jo yli vuoden melkein joka päivä palan tunnetta kurkussa ja jotenki ahdistava tunne kurkusssa. Viime kesällä leikattiin nielurisat, joista luulin myös tämän tuntemuksen johtuvan, mutta ei sillä hävinny. Olen käynnyt pari kertaa kurkkulääkärillä puhumassa asiasta, mutta eivät ole sen koomin tutkinu, katsonut peilillä ja tunnustellut.. Kuulemma ei voi olla mistään vaarallisesta kyse..?
Itse tulin ajatelleeksi, että voisiko kyse olla jostain allergiasta?? kuulostaako minun oireeni allergiselta reaktiolta?Vai millaista tunnetta yleensä allergia voi aiheuttaa kurkussa..?avusta!
Kiitos
palan tunnetta kurkussa
4
825
Vastaukset
- refluksi
voisiko olla refluksi-vaivaa eli närästystä.itselläni palan tunne oli refluksia,tosin oireita oli muitakin.kannattaa googlettaa refluksi ja lukea siitä enemmän.
- Kauan kesti diagnoos
toimintahäiriöissä saattaa palan tunnetta esiintyä. Onko sinulla otettu kilpirauhaskokeet?
Toinen, omasta kokemuksesta tiedän, mikä voi aiheuttaa palantunteen, on Sjögrenin oireyhtymä. Itselläni kesti lähes vuoden, nyt jo vähenemään päin, mutta aika ajoin tuntuu kuitenkin. Muistan, että makuullaan eli öisin, oli todella pahana ja muutenkin sellainen yleinen kaulakipu. - lääkettälääkettä
mulla vaiva johtui pahasta mielestä! huusin ja meukkasin yhden päivän ja sain mielipahani tuotua esille. seuraavana päivänä ei mitään vaivoja. näin on käynyt muutaman kerran.
- totesi hiivasyndroom
kun valitin samaa ! Kaikki tutklttiin nenänkautta vietävällä sondilla. Otettiin näytteet ja löydös :hiivaa
Hiivakuuri pitkä, mutta auttoi.
http://www.violetlight.fi/Ravinto ja terveys/hiivasyndrooma.htm
Kohtalotovereita
http://keskustelu.suomi24.fi/node/3207795
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 346686
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu353701Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka533612Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu453501Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1243066- 512873
Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod332757- 342552
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint272435Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1252408