500 gigainen

boksiaaa

Tarve olisi uudelle antenniboksille, jossa 500-gigainen levy. Mitkä on vaihtoehdot?

10

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frangrabba

      mene kaupasta ostamaan ja laita paikalleen

      • pk

        Antenniverkkoon ei nyt kannata ostaa yhtään uutta viritintä eikä taulutelevisiota, koska niissä ei ole T2-vastaanotinta. Ensimmäiset T2-boksit tulevat kauppaan Enlanglanissa lähiviikkoina ja TV:t kevään aikana. Katsokaapa Humaxin ja Sonyn englantilaisia kotisivuja. Koska tulevat Suomeen - en tiedä. Kannattaa alkaa pommittaa Humax- ja Sony-kauppiaita.


      • justjoo..
        pk kirjoitti:

        Antenniverkkoon ei nyt kannata ostaa yhtään uutta viritintä eikä taulutelevisiota, koska niissä ei ole T2-vastaanotinta. Ensimmäiset T2-boksit tulevat kauppaan Enlanglanissa lähiviikkoina ja TV:t kevään aikana. Katsokaapa Humaxin ja Sonyn englantilaisia kotisivuja. Koska tulevat Suomeen - en tiedä. Kannattaa alkaa pommittaa Humax- ja Sony-kauppiaita.

        Milläs sitten uudessa asunnossa katsotaan ja tallennetaan olympialaiset???


      • pk
        justjoo.. kirjoitti:

        Milläs sitten uudessa asunnossa katsotaan ja tallennetaan olympialaiset???

        Jos nyt ostat uuden TV:n joudut HDTV:tä varten ostamaan erillisen boksin, mutta jos maltaa odottaa muutaman kuukauden saa uuden taulutv:n jossa on T2-viritin integroituna HDTV:tä varten.


      • justjoo..
        pk kirjoitti:

        Jos nyt ostat uuden TV:n joudut HDTV:tä varten ostamaan erillisen boksin, mutta jos maltaa odottaa muutaman kuukauden saa uuden taulutv:n jossa on T2-viritin integroituna HDTV:tä varten.

        Et vastannut kysymykseeni.

        Ja miksi ihmeessä minun pitäisi ostaa teräväpiirtoa ensimmäisten joukossa? Jos huomasit, tarve on _nyt_ tallentavalle digiboksille. Ei minulle ole mikään ongelma ostaa uutta boksia joskus vuoden-parin päästä, sitten kun kenties antenniverkossakin teräväpiirtoa liikkuu.

        Ja miksi esim. Sonyn 2010 tv-mallistossa ei ole T2-virittimiä lainkaan?


      • pk
        justjoo.. kirjoitti:

        Et vastannut kysymykseeni.

        Ja miksi ihmeessä minun pitäisi ostaa teräväpiirtoa ensimmäisten joukossa? Jos huomasit, tarve on _nyt_ tallentavalle digiboksille. Ei minulle ole mikään ongelma ostaa uutta boksia joskus vuoden-parin päästä, sitten kun kenties antenniverkossakin teräväpiirtoa liikkuu.

        Ja miksi esim. Sonyn 2010 tv-mallistossa ei ole T2-virittimiä lainkaan?

        Kannattaa kysyä Sony-myyjiltä, milloin T2-televisiot tulee Suomeen - Englantiin tulevat kevään aikana. Sonyn sivuilla olevat tiedot 2010-malleista ovat vielä aika puutteellisia. Englannin sivuilla sanotaan, että on T- ja T2-vastaanotin, mutta C-vastaanottimesta ei ole mainintaa, kuitenkin Sonyn uudessa demodulaattoripiirissä on T2-, T- ja C- demodulointi.

        Jos välttämättä haluat uuden boksin nyt, niin aivan mikä tahansa nykyboksi käy -tietenkin. Itse en todellakaan aio ostaa enää yhtään boksia/TV jossa ei ole T2-vastaanotinta. Meillä ei ole taulutelevisiota - on vain putki-tv ja full-HD-projektori ja bokseja, myös mpeg4 DVB-T boksi.


      • justjoo..
        pk kirjoitti:

        Kannattaa kysyä Sony-myyjiltä, milloin T2-televisiot tulee Suomeen - Englantiin tulevat kevään aikana. Sonyn sivuilla olevat tiedot 2010-malleista ovat vielä aika puutteellisia. Englannin sivuilla sanotaan, että on T- ja T2-vastaanotin, mutta C-vastaanottimesta ei ole mainintaa, kuitenkin Sonyn uudessa demodulaattoripiirissä on T2-, T- ja C- demodulointi.

        Jos välttämättä haluat uuden boksin nyt, niin aivan mikä tahansa nykyboksi käy -tietenkin. Itse en todellakaan aio ostaa enää yhtään boksia/TV jossa ei ole T2-vastaanotinta. Meillä ei ole taulutelevisiota - on vain putki-tv ja full-HD-projektori ja bokseja, myös mpeg4 DVB-T boksi.

        Huomasitko muuten ollenkaan mikä oli kysymykseni? Siihen vastaus ei ole
        "Jos välttämättä haluat uuden boksin nyt, niin aivan mikä tahansa nykyboksi käy -tietenkin."


      • pk

      • Kokeillaanpas näin
        justjoo.. kirjoitti:

        Huomasitko muuten ollenkaan mikä oli kysymykseni? Siihen vastaus ei ole
        "Jos välttämättä haluat uuden boksin nyt, niin aivan mikä tahansa nykyboksi käy -tietenkin."

        500-gigaisena on ollut Inverton IDL-7000 -mallia kaapeliin, mutta saako sitä enää antenniin, on eri asia. Eikä boksi loistanut parin vuoden takaisessa TM:n kaapeliboksien vertailussa.

        Miksei mikä tahansa 320GB levyllinen boksi sitten käy? Vaihtoehtoja olisi jo enemmän, kuten TF500/600, Maximum T-8000, Humax PVR-9500t. Useimpiin noista pystyy vaihtamaan itse levyn, toki ei kannata ronkkia sisuskaluja takuuaikana. Ja kaikista saa talenteet kohtuullisen helposti ulos tietokoneelle usb:n tai verkon kautta. Tietty on vielä Vision VDT 8080, jossa on pikavaihdettava levy, eli voit ostaa vaikka kymmenen 500GB kiintolevyä, ja vaihdella niitä mielesi mukaan.



        Miksi siis tehdä digiboksin ostamisesta niin vaikeaa?


    • Jappaa

      Hommasin juuri Topparin käytetyn boxin, josta oli poweri rikki. Vaihdoin konkat ja alkuperäisen 250G kovon tilalle 1T levyn. Eikä tullut maksamaan paljoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe