onko kellään kokemusta/tietoa karkeekarvasen saksanseisojan ja suomenajokoiran risteytksestä ? saakohan tuollaisesta kuina hyvän ajokoiran ? jänistä olis tarkotus ajattaa mutta kuinka se mahtaa sitten oppia ? kun emä on saksanseisoja ja isä suomenajokoira ja toi seisoja on kumminkin enempi lintukoira riista verisiä kummatkin vanhemmat isä valio ajokoira.
Vastaukset 2
- koiramees
mitä tuosta tulee, tuleeko mitään. Aika näyttää jos ei kukkapenkki kutsu.
- jänispiiska
Kyllä siitä saa ajavan kovalla käytöllä. Velipojalla samanlainen ja ajaa mm. kettua ja jänistä. Sakemannilta perittyä todella lennokas ja nopea ilmavainuinen ajotyyli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja212999Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 86773
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192718- 66649
- 64556
- 45550
- 37523
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77503