Onko teissä yhtään Jousimiestä? Minä olen kaikista astrologian kirjoista luettuani huomannut, että olen "prototyyppi".
Skorpionista Jousimiehen erottaa se, että Jousimies sanoa möläyttää jotain - ja sitten vasta huomaa ettei olisi pitänyt...
Skorpioni pistää, se harkitsee tarkkaan ja sanoo sitten - ja satuttaa.
Tulen parhaiten toimeen Oinaiden, Rapujen, Kaksosten ja Kauriiden kanssa.
Entäs te?
ONKO TÄÄLLÄ?
4
431
Vastaukset
- Jouskari:nen
Jouskari olen ja nainen. Aloin oikein miettimään että kenen muiden merkkien kanssa tulenkaan toimeen ja huomasin että nämä samat kuin sinulla pitävät paikkansa. Lisänä voisin sanoa että Kala merkkejä rakastan ja Vesimiehen kanssa voi pitää yllä hyvää kaverisuhdetta. Oli sitten kyse naisista tai miehistä.
Mutta toi prototyyppi hmmm täytyy enempi mietiskellä tuota sanaa.- Jousinainen...
Aviomieheni on Vesimies ja ollaan parhaita "kavereita". Oma nouseva merkkini on Kalat ja tulenkin varmaan siksi Kalojenkin kansssa hyvin juttuun. Vaikeinta on Härät ja Skorpionit...Leijonat.
- ollikkainen
ei ole
- mie vua
Satuitko tietämään että maailman suurimmat rinnat omistaa jousimies nainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694771KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1873734- 1793344
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723144Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502899- 251984
- 241911
- 1771711
- 301676
- 431375