Tuntematon minussa

runo64

Katoaa vain rakkauskin
tähtien syöksyt kun sinut mukaansa ottaa
ennen kuin toive huulelleni ehtii.

Rakkaus taistelee yksin olon kanssa
jolle taas häviää ...

Katkeraa on tappion kalkki niellä
kun mielellään nostaisi
sydämesi voittajan maljaa.

häviät vaan jonnekin
kaipuuni perääsi kurkottaa
mutta se ei saa ketään tulemaan
hämärän takaa ...

Minne laskivat päivien virrat
mereenkö hukkuivat kaihoisat purot
vain ikävääni eivät mukaansa huolineet
matkalleen kauas pois.

Herään kylmän huoneissa
sydämessäni on lämmin paikka
jäljeltäsi
uni kuvajainen ...

9

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin katkeran kalkin makua on runossasi tänään.
      Pettymyksistä ja toiveista, niistä muodostuu elämän-
      lanka. Tähtiä ja kuutamoita, kylmää iholla ja sydämessä.
      Vaikka kuinka kurkotan, en tavoita sitä joka minulle
      olisi kaikkein tärkein, rakkaus.

      On taito pukea viileyskin rakkausrunoksi, niin että
      lukija voi tavallaan kulkea rinnallasi vaikka ei voikaan
      olla avuksi.

      Älä luovu uniesi kuvista, älä unelmien pilvillä leijailemasta.
      Jossain vaiheessa se kuitenkin palkitaan, luotetaan siihen.

      Valoa päiviin ja sydämeesi !

      • runo64-1

        ... päivä jo toinen toisten taivaanrantojen takana
        vai vastako nukkumaan menee
        mutta niin tai näin
        aina tulevaa päin
        kunnes joku pysäyttää ...

        no en ihan tarkoittanut näin synkäksi tätä
        mutta sellaista kaikki joskus on
        tai sitten ei.

        kiitos sanoistasi rakas ystäväin ja mestarini.
        toivotan päivääsi säihkettä ja kimallusta
        onnen ja ilon sykkiviä tuntemuksia ...


    • mies-v57

      Niin katoavaa kauneutta olet minussa, todellisuutta
      ja samalla kauniita kuvia minun sisäpinnalla, kuvitelmia,
      kuvajaisia, samalla kosketuksia minun todellisuudessa...

      Ja minä kamppailija, mies, joka olen kuin horkassa,
      etsin aina parempaa, uutta, toista, olen sokea Sinulle
      nainen vierellä, vuodan tunteeni vasta, kun olet poissa...

      Vaikka olet sadasti sanonut: katso minua, huomaa, etkö
      näen, vai etkö välitä, olen kaunistanut itseni Sinulle, sille
      minä mies olen näkemätön, miten minua Rakastat...

      Ja sitten kaikki vain on ohi, loppunut ja päässään, selkäsi
      on kääntynyt minuun, tunteesi jo toisaalla, minulla oli tilaisuus,
      mutta etsin parempaa, nyt paras maailmassani katoaa mukanasi..

      ..niin minä mies..joka tunteilee, kun
      kaikki illasta yöksi taintuu...silloin vasta..

      http://www.youtube.com/watch?v=19UMTaR2KXY&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Toisinaan ei pääse Rakkauden matkaan,
      Rakastamisen huimaan todellisuuteen..

      On vain yksin kuljettava tähtiin,
      laskeuduttava kuuhun..ikävää, kaipuuta,
      miehen tunteita pakoon..

      Jotka tuntuu ja kuin poltaa itsensä
      sisältä esiin, ihon lävitse..

      Nälkäinen rakkaus.

      Huikeaa kerrontaa, ilmaisua tämä
      Rakkausrunosi..

      Tekstissäsi oli salaperäsyyttä, mystistä,
      sisältöä ja sanomaa, tunnelmaa..

      Näiden säkeiden lukeminen oli kokemus ja
      elämys alusta loppuun..

      Erittäin elämyksellinen ja hieno Runosi.

      Voimia ja iloa sinne kipakan pakkasen päivään
      Sinulle hyvä Ystävä.

      • runo64-1

        ... tie halki taisteluiden
        ja joukossa muiden tai yksin huomaat
        kuinka turhaa kaikki on
        jos et ole kulkemassa tiellä kohtaloiden
        sydämelläsi
        jolloin kulkisit voitosta voittoon
        ilman murheen häivää ...

        ei ole mestarin sanat katoavaa
        kun on niin huikaisevaa sanojesi kerronta
        ja niin hyvä on loppu johon kiinni jäin
        joten hyvä ystävä hyvä !!!

        no niin tavallinen tarina josta ei sen enempää
        kuin kirjoittaja vaihtoon vain
        ja vilttiketjuun.

        kiitos kun poikkesit ja runostasi hyvä ystäväin.
        hyvän pyhäpäivän toivotukset lähetän.


    • *saaga*

      Tietä yksinäisyyden
      pala tänhetkistä
      eloasi....

      riimit runossasi
      suruisena soivat
      kipuna sielusi maisemassa

      odota kohta kevät koittaa
      riemuisasti linnut
      ilosäveltä soittaa
      Rakkautta ikiomaa
      sulle tarjoo
      keijut tai muut....

      • runo64-1

        ... kevät koittaa
        niin ei mikään minuun ehdi kiini tarttua
        kun olen siellä ja tuolla
        vaikka näennäisesti olisinkin tässsä ja nyt
        tuli sydämessä kuljettaa tappiosta tappioon
        kunnes joskus voittaa
        pakostakin ...

        hienojen sanojen kera luonani kävit
        siitä lämmin kiitos
        ja siitä suuren suuri kiitos
        kun olet olemassa siellä jossain ...


    • Tapiontytteli

      Kirjoitan tähän miten runosi minun sielussani kuviksi muuttui
      - Joskus kaikki katoaa,
      ennenkuin itse on ehtinyt edes tajuta,
      että toivoisi kaiken jäävän
      Rakkaus, niin voimallinen tunne
      Mutta
      niin haavoittuvainen, niin helposti kaikessa vahvuudessaan
      lyötynä kuin kuningas shakkiruudullaan

      Sydämen voittajan malja maahan jo kaatuu
      punaisena purona kuohuaa yksinäisyyden mereen....

      Anteeksi suo, kun näin sinun runoosi kirjaan, mutta
      tällaiset tunnot alkoivat sisälläni virrata tämän Sinun runosi myötä


      En tiedä miksi, mutta, tämä säe
      ”kun mielellään nostaisi
      sydämesi voittajan maljaa.”
      oli jotenkin sellainen, että minun piti lukea se useampaan kertaan
      En jotenkin ”tajunnut” sitä.......luin se koko ajan jotenkin väärin
      Mutta
      Arvaahan, kun se sitten mulle ”aukeni” ,
      niin se on nyt säe
      joka sieluni pintaan piirtyy vahvalla jäljellä

      • runo64-1

        ... aapa ajaton ja meri rannaton
        niihin haaveet hukkuu
        unelmatkin katoavat
        kun tuuli niitä lakeuksia lakaisee
        ja sama viima sydämessäni
        jonkun viiltävän tunteen synnyttää
        ennen taistelua haavoittaa ...

        kylläpä peikkotyttö oli mahtavine
        suorastaan voihtoisine sanojen kera liikkeellä
        ja hymy huulillani sinua luin
        lämmin ailahdus sydämessäni ajattelin:
        'voi tuota peikkistä'

        kiitokset sinulle lähetän
        hyvän ja kauniin päivän toivotukset myös
        kaikki lämmöllä sydämestäni.


      • Tapiontytteli
        runo64-1 kirjoitti:

        ... aapa ajaton ja meri rannaton
        niihin haaveet hukkuu
        unelmatkin katoavat
        kun tuuli niitä lakeuksia lakaisee
        ja sama viima sydämessäni
        jonkun viiltävän tunteen synnyttää
        ennen taistelua haavoittaa ...

        kylläpä peikkotyttö oli mahtavine
        suorastaan voihtoisine sanojen kera liikkeellä
        ja hymy huulillani sinua luin
        lämmin ailahdus sydämessäni ajattelin:
        'voi tuota peikkistä'

        kiitokset sinulle lähetän
        hyvän ja kauniin päivän toivotukset myös
        kaikki lämmöllä sydämestäni.

        Niin aika pysähtyy
        Ja tunnit seisahtaa
        Kun katse kiertää
        Aapaa valkeaa


        Meri lepää alla vaipan valkoisen
        Ei nuku se milloinkaan
        käy aallot alla jään tiedän sen
        sen laulun hiljaisuudes kuulla saan



        Aallot sävellyksen synnyttää
        Tuuli kantakoon sen muassaan
        Ja myötä lempeen talvituulosen
        Sun luokses tuokoon multa Kiitoksen

        Hei, hei vilkuttaa peikkis :))))))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe