Kissa pakkasessa

Kissa pakkasessa

Mistä voi saada apua kissalle, joka jätetään ilman ruokaa tai juomaa 20-30 asteen pakkaseen koko vuorokaudeksi ?

8

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissakaveri

      otat sen kissan kiinni ja toimitat löytöeläin tarhaan vuoksenniskalle.

    • Kisu ei kuulu pihall

      Ensimmäisenä saada nitro, tai mielellään kaksi kissin suukkiin. Nitrolla on se hyvä taipumus, et se laittaa veren kiertämään (pumppu lyö tihiämpään). Jos nää toimet ei auta, Niin käytä mielikuvitusta...

      • körsivaari

        jos kissa on ns pikkasen villiintynyt,tunnen erään kellä on tälläinen,saattaa antaa välillä kiinne mut käykin sit yhtäkkiä kiinne hätääntyneenä ihmiseen ja raapii niin v..sti..tai hyppii sisässä seinille ja rikkoo joka paikan,vaikka saattaa myös tosiaan pihalla kyhnyttää jalkaa vasten ja kehrätä..
        ao kissaa on yritetty myös loukulla kiinne ja viedä lopetettavaksi,mutta se karkasi makkaran kanssa siitä loukusta ei mennyt enää toista kertaa loukkuun...


      • 357

        Jumalauta, siulle ne nitrot suuhun ja vauhilla, tai et tarvii niit vaa hermokaasuu.Ei oo siul mielikuvitusta vaan.....kissa kuuluu joka paikkaan,kissin kanto kotelos mukaan otettun kauppaan,kirkkoon,virastoihin,kirjastoon.

        Ei oo ku koira, viet aamu paskalle,päivä paskalle,yö paskalle.

        On kokemuxii jos olt kuus koiraa ja 15 kissaa, ni kissa on paras,osaa tehä hiekka-astiaan tarpeet,ja ei hauku niiku jotku,vejä joku päähäs.


    • Sossutane

      Teillähän on hyvä sosiaalitoimisto, joka ilomielin auttaa kisulia pakkasessa. Ota yhteyttä tanttaan joka huristelee paikalle ja antaa kisulille turvapaikan, päivärahat ja vielä rahaa kissan sukulaisille ja kavereillekin jos hekin haluaisivat tulla Suomeen elelemään.

      Mistä edes tiedät että kissalla on nälkä tai jano?

    • kisut turvaan

      Minä toimittaisin mielummin Lappeenrannaneläinsuojeluyhdistyksen kissahoitolaan,pesään.Yhteystiedot netistä. Ne ainakin yrittää etsiä kissoille kodin. Imatran löytötalo on pieni .kylmä koppi. Ja pitävät vain 15 siellä.

    • opsam

      Oon ihanan angora sisä kissan 9vee ns,iskä,jos tommosen hokasit ni en syytä sinnuu, ni mixet ottant kissii lämpöseen, tää on nyt kyl myöhäne kommentti,mut kissit tarvii lämpöö ja rakkautta,naapurin kissi oli 11 päivää karus ja tuli misu kotia just noil kovil pakkasil,miun leevi makkaa patterin vieres tai miun kaulan ympäril.T:MIR

    • kiinni

      kannatta poistaa liikenteestä välittömästi ettei kuseksi ihmisten ulkoovien eteen, kantautuu muuten vittumoinen haju sisälle! en jaksa ymmärtää mikä ihmeen tapa on pitää kissoja irti kaupunki alueella kun ne pitäis olla kytketty siinä missä koiratkin,kissoista varmaan 90% juoksee vapaana ja loput on kiinni,jos huomaatte että naapurin kissi on irti ja kuseksii teidän ovenpieliin niin eli muuta kuin 6-päkki olvia naamariin ja oottakaa milloin alkaa kusettaa ja eiku naapurin oven eteen kuselle saattaa laittaa miettimään kissin omistajaa tai sitten ei

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe