Onko kellään kokemusta lattialaminaatista keittiön välitilassa, tulisi hellan ja tiskialtaan taakse... Tarkoitus olisi ettei vettä lotrattaisi litratolkulla seinälle mutta roiskuuhan sitä kuitenkin vähäsen... Että mahtaako laminaatti kestää???
Laminaatti välitilaan
5
3596
Vastaukset
- -*-*-
ku et reikiä tee
- Lami-Naatti
Laminaatin pinta on sinällään varsin vedenkestävä, onhan se käytännössä muovia. Ongelmakohdat ovat reunat ja saumat, joiden kautta kosteus voi mennä laminaatin runkorakenteeseen ja saada sen kupruilemaan. Tärkeintä on siis reunojen, lähinnä alareunan ja tason liitoksen ja läpivientien sekä mahdollisten saumojen tiivistys.
- 4 vuotta ja kuin uus
kun laitetaan yhtä huolella kun muutkin keittiökalusteet, niin ei mitään probleemaa. Saumat tarkasti. Ja helppo pitää puhtaana.
- Kaappimies
Jos työtasot ovat laminaattia , voi välitilat pinnoittaa saman värisellä laminaatilla eikä tule mitään turhia vaakasaumoja. Vielä kun alareunaaan vetää silikonin ei ole kosteudestakaan haittaa !!
- ombi
laittaisin mieluummin maalattua lasia välitilaan, kuten tuttuni teki. Tilasi lahtelaisesta lasiliikkeestä Maakunnan lasista. Vähän saumoja ja rasiareiät pistorasioille onnistui aivan kohdalleen. Värivaihtoehtojakin oli useita. suosittelen.
ombi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819