Rio vastaan SP

Löytyyykö

Väitt'vät ettei Sao paolo ole yhtä vaarallinen kuin Rio, koska sen favelat ovat kaupungin laidoilla eivätkä keskustassa.

Kokemusta asiasta?

7

1015

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies Riosta

kokemusta ei ole mutta taalla muutamia vuosia asuneena voin sanoa etta eipa naissa varsinaista eroa ole.

Riossa tyypillinen rikos on ryosto. Rullataan joku aseella uhkaamalla, vaikka keskella paivaa.

Sao Paulossa tyypillinen ryosto on kidnappaus. Tungetaan uhrin autoon ja sitten ajellaan automaatilta toiselle, kunnes on riittavasti rahaa. Valkonaama voi jopa paasta oikein lunnasvaatimusten kohteeksi.

Itse pitaisin kidnappausta ikavampana.

• pelotti

Sao Paolossa pimeällä pelotti perkeleesti, enemmän kuin Riossa.

• fingerpori
        pelotti kirjoitti:

Sao Paolossa pimeällä pelotti perkeleesti, enemmän kuin Riossa.

En ole Etelä-Amerikassa ennen käynyt, muttä lähi- ja kaukoidän suurkaupungit on tulleet tutuksi. Beirut, Kairo, Peking, Shanghai, Guandzhou, Shenzhen, HongKong, Kuala Lumpur, Bangkok jne...

Nyt kun olen menossa eka kertaa kesällä työmatkalle Sao Pauloon, niin pitääkö todellakin varautua ryöstöihin ja kidnappauksiin? Tai siis merkittävässä määrin enemmän kuin noissa edellä mainituissa?

• todellakaan
        fingerpori kirjoitti:

En ole Etelä-Amerikassa ennen käynyt, muttä lähi- ja kaukoidän suurkaupungit on tulleet tutuksi. Beirut, Kairo, Peking, Shanghai, Guandzhou, Shenzhen, HongKong, Kuala Lumpur, Bangkok jne...

Nyt kun olen menossa eka kertaa kesällä työmatkalle Sao Pauloon, niin pitääkö todellakin varautua ryöstöihin ja kidnappauksiin? Tai siis merkittävässä määrin enemmän kuin noissa edellä mainituissa?

tarvitse ellet elvistele kultakoruilla etc.

• Mies Riosta
        todellakaan kirjoitti:

tarvitse ellet elvistele kultakoruilla etc.

nain.

• Kirsimaarit
        Mies Riosta kirjoitti:

nain.

Olen ensi viikolla (6.4) tiistaina tulossa Riioon aamulla kukonlaulun aikaan. Tarttisin pari vinkkiä, jos voisit ystävällisesti jeesata. Laitatko meiltse yhteystietojasi tulemaan.

Terveisin
        [email protected]

• laventelijalkavoide
        fingerpori kirjoitti:

Siinä mielessä ehkä et Etelä-Amerikan suurkaupungit on yleisesti ottaen vaarallisempia ku Aasian suurkaupungit, ainakin kaikista noista luettelemistas ei ykskään ole yhtä vaarallinen ku esim Sao Paulo tai Rio tai Venezuelan Caracas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      125
      1284
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      250
      960
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      89
      959
    4. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      75
      777
    5. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      54
      754
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      34
      672
    7. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      66
      667
    8. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      46
      630
    9. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      577
    10. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      30
      575
    11. Provider miehistä..

Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah
      Ikävä
      183
      557
    12. Mulla ei ole Suomessa enää mitään

4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.
      Turku
      157
      557
    13. Kuinka nainen jaksat ja voit

Toivottavasti hyvin.
      Ikävä
      35
      534
    14. Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?

Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus
      Sinkut
      97
      509
    15. Mihin hävisi Sofia?

Palasiko mies ex-vaimon luo takaisin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      199
      485
    16. Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?

Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi
      Sinkut
      91
      458
    17. Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit

Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle
      Oulainen
      17
      447
    18. Olet oikeasti paras

Mies, joka on kohdalleni sattunut. Oikeastaan liian hyvä, jos rehellisiä ollaan. Sinun paikkaasi ei kukaan vie, vaikka e
      Ikävä
      27
      446
    19. Ottaisit yhteyttä!

🙄
      Ikävä
      34
      438
    20. Paula hakenut rovaniemelle

Ei vissiin seurakunnan hommat ollutkaan mieleen vai olisiko kenties joku muu syy?
      Kemijärvi
      19
      432
    Aihe