Mitä nämä sanat merkitsevät sinulle?
Ikävä.Kaipuu.Kaipaus.
216
7578
Vastaukset
- tunnetaso
Ikävä on sydämessä.
Kaipuu on menetetystä rakkaasta.
Kaipaus on, kunnes jälleen kohtaamme.- JAMMAKUMMA
RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA!RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA!RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA!RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA............................................ IKUISESTI!
- suomimummo
on ihmiseen kehittävä vaikutus. Se, joka ei kehity ihmisenä, ei kykene tuntemaan myöskään ikävän tuntemusta. Samoin, jos ihminen välttelee vastoinkäymisiä tai ei niitä hyväksy, ihmisen henkinen kehitys taantuu. Elämä on julmaa, koska se vaatii ihmistiä selviytymään sellaisesta, joka tuntuu todella pahalta. Jos ei selviä, tuhoutuu tai pääsee lopulla ikuiseen lepoon. Pois ikävästä ja kaipuusta. Pois vastenmieliseksi muuttuneesta elämästä.
Itse olen huomannut, miten ilo ja hyvä mieli ovat ihan kuin palkintoja, kultaakin kirkkaampia, kun selviää jostain kaipuustaan tai ikävästään tai jostain vastoinkäymisestä. Ei siitä kukaan muu ole selviytynyt kuin itse, joten silloin myös itse on ansainnut sitä seuraavan ilon. Rahalla sellaista iloa ei voi ostaa.
Kaipuu omaisten luo, joita en enää nää, tuntuu usein tuskallisen pitkältä ajalta kestää. Eikä se kaipuu ja ikävä näköjään minnekään häviä. Tarkoitan omaisilla lähinnä äitiäni ja muita sellaisia ihmisiä, jotka tunsin sielunveljiksi ja -ystäviksi.
Se helpottaa, kun huomaa, että se sama ikävän tauti on muillakin. En ole yksin. - tiamo matcho
silloinkin kun et minua nää.... anna tunteen viedä vaan.....
opit kyllä luottamaan ....
tiamo.....
- ykstoinen
Ikävä on jotain käsinkoskelteltavaa, kaipuu on johonkin tai jonnekin, ja kaipaus on sitä, että kertoo jollekin jotakin vähän niinkuin minä tässä nyt, mutta sillä erolla, että kaipauksessa on yleensä negatiivinen sävy (mikä tietysti tässäkin sivulle kirjoittamisessa voidaan nähdä jos asiaa lähtee ajattelemaan syvällisemmin).
Entäs itsellesi toive, uskomus ja lupaus?- Yksvaan.
Toive aina paremasta tulevaisuudesta,uskomus tulevaan elämään itseensä esimerkiksi.
Lupaus ystävälle on pitävä riipuen lupauksesta, mutta yleensä luottamuksen merkki. - ****
Yksvaan. kirjoitti:
Toive aina paremasta tulevaisuudesta,uskomus tulevaan elämään itseensä esimerkiksi.
Lupaus ystävälle on pitävä riipuen lupauksesta, mutta yleensä luottamuksen merkki.myös parempaa tulevaisuutta : )
- eräs mutt ei paras
tunnistetaan jo nuo kaikki. Hiljaa vaan kärsitään, kun ei muuta osata
eikä liioin ole meikäläistä ainakaan rohkeudella ja riskinotolla paiskattu.
Minut on tylsällä kirveellä veistetty. No, hyvä sekin, kun sen itse tietää ja
tunnustaa. - se vaa
rakkautta.
edes pysty sanallisesti ilmaisemaan miten paljon tuskaa ja surua nuo sanat ovat merkinneet ja merkitsevät yhä. Kun rakastuu toivottomasti ja tietää tunteen olevan niin ainutkertainen, ettei sellaista enää voi kokea toista kertaa, ikävä ei hellitä edes vuosien myötä. Ehkä siihen vain jotenkin turtuu.
Tuskastaan ei voi kenellekään kertoa, pidettäisiin vain kahelina, vaikka kukaan ei voi täsmälleen tietää miltä toisesta tuntuu.
On vain hymyiltävä ja elettävä elämäänsä niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Alkuvuosina suru oli niin kova, että edes vähän helpotusta saadakseen piti itkeä yksinäisyydessä joka päivä.
Sellaista minulle merkitsee kaipuu ja ikävä.- talvi luminen
riitä sanat ilmaisemaan tuskaa, sydämen syvintä kaipausta. Eikä ristiriitaa sen ja todellisuuden kanssa.
Erityisesti kun se kuuluu todellisuuteen, mutta ei eletä sen mukaan. Ei sitä kerrota, joka hetki vain niin läsnäoleva ja syvin. Luin seuraavan tarinan tässä joskus,
"Haluan leikkiä ihmiskunnan kanssa kuurupiiloa. Olen kysynyt enkeleiltäni parasta piilopaikkaa, se on meren syvyys tai korkeimman vuoren huippu tai kuun pimeä puoli tai kaukainen tähti...
Mitä sinä ehdotat ?
Kätkeydy ihmisen sydämeen. Se on viimeinen paikka, josta heidän mieleensä juolahtaa etsiä sinua."
Mietippä omalta osaltasi "kuinka meille on käynyt", jatka ajatusta itse koettua...piilottamista ja mitä mennyt piilottamaan, mitä on löytänyt...
Miksi niin mielelläni katselen, en sano mitään... Tarinat sanallistavat todellisuuden, vuoret voivat olla kuvaannollisesti mitä vain. Lopulta meri on taas meri, tähti on tähti, lisäämättä niihin mitään. Etkä sinäkään kadonnut minnekään. ; ) - ****
talvi luminen kirjoitti:
riitä sanat ilmaisemaan tuskaa, sydämen syvintä kaipausta. Eikä ristiriitaa sen ja todellisuuden kanssa.
Erityisesti kun se kuuluu todellisuuteen, mutta ei eletä sen mukaan. Ei sitä kerrota, joka hetki vain niin läsnäoleva ja syvin. Luin seuraavan tarinan tässä joskus,
"Haluan leikkiä ihmiskunnan kanssa kuurupiiloa. Olen kysynyt enkeleiltäni parasta piilopaikkaa, se on meren syvyys tai korkeimman vuoren huippu tai kuun pimeä puoli tai kaukainen tähti...
Mitä sinä ehdotat ?
Kätkeydy ihmisen sydämeen. Se on viimeinen paikka, josta heidän mieleensä juolahtaa etsiä sinua."
Mietippä omalta osaltasi "kuinka meille on käynyt", jatka ajatusta itse koettua...piilottamista ja mitä mennyt piilottamaan, mitä on löytänyt...
Miksi niin mielelläni katselen, en sano mitään... Tarinat sanallistavat todellisuuden, vuoret voivat olla kuvaannollisesti mitä vain. Lopulta meri on taas meri, tähti on tähti, lisäämättä niihin mitään. Etkä sinäkään kadonnut minnekään. ; )on sanottu paljon asioita kauniisti, mutta varsinkin viimeinen kappale ei oikein avaudu minulle (lukuunottamatta viimeistä lausetta), josta olen iloinen, mikäli on oikealta henkilöltä :).
- M.elizza
Niinkö tämä tulee menemään, että ikävä ei hellitä vuosienkaan myötä. Onko sitä hullu, kun kärsii tietentahtoen kaihosta, kaipuusta ja ikävästä, vaikka asiat vois olla NIIN toisin, kun ottais ja MUUTTAIS asiat.
- Emi``lia
M.elizza kirjoitti:
Niinkö tämä tulee menemään, että ikävä ei hellitä vuosienkaan myötä. Onko sitä hullu, kun kärsii tietentahtoen kaihosta, kaipuusta ja ikävästä, vaikka asiat vois olla NIIN toisin, kun ottais ja MUUTTAIS asiat.
ei tiedä sanoa hellittääkö vai ei, ei tiedä kukaan. Helppoa muuttaa ois, vapaana ikävästä syvästä kaipauksesta. Elää vain.
- Minä olen muistanut
osaat kaipuustasi kirjoittaa. Näinhän se on ollut mullakin, mutta onneksi monien vuosien jälkeen huomaan, että ikävä on hiipunut sinne jonnekin taustalle eikä enää tee niin tiukkaa nähdä kaivattua. Ennen se oli täyttä tuskaa..
- tänään näin :
Ikävä.Kaipuu.Kaipaus??!!!
-sitä että en osaa elää onnelisena tässä hetkessä...vaikka pitäisi, pitäisi olla onnellinen siitä että on tunteva ja elävä olento, pitäisi antaa kivun tulla ..myöntyä siihen, ei pistää vastaan kokoajan -tiedän se helpottaisi
-nuo tunnetilat pistävät toimimaan ja toisaalta myös voivat lamauttaakin...riippuu henkilöstä ja tilanteesta
-joskus rakastan omaa ikävääni ja kaipuutani...möyrien, itkien niin että sydän on pakahtua kaipuusta johonkin
ja jonkinajan jälkeen on olo kuin sielu olisi puhdistunut...ja hämmästytää itsensä rauhallisella tyyneydellä
-kaipuu on myös onnea jos uskoo että polunpäässä odottaa onnelisuuden aiheuttaja ;-D- : )
Sinulle kun sain olla matkassasi mukana edes tämän verran täällä iltaseni
ehkä tapaamme todellisuudessa kenties, kuka tietää. ; )
Voin myös lähteä täältä jos kukaan ei kaipaa enää. Kiitos - <3<3<3
: ) kirjoitti:
Sinulle kun sain olla matkassasi mukana edes tämän verran täällä iltaseni
ehkä tapaamme todellisuudessa kenties, kuka tietää. ; )
Voin myös lähteä täältä jos kukaan ei kaipaa enää. Kiitosno olihan minun tähän vastattava :-D
Kiitos itsellesi ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka tapaisimmekin
...se olisi hauskaa
me voimme olla tuttuja, naapureita.....(sielun)sukulaisia (iikk) tai sitten ei
luova olet koska uskallat heittäytyä näin...se on ihanaa..uskallus !!
Minä en nyt vain pysty täällä kirjoittelemaan....palattava maanpinnalle
ja ryhdyttävä...elämäni urakkaan !!??
näkemiin - * ; )
<3<3<3 kirjoitti:
no olihan minun tähän vastattava :-D
Kiitos itsellesi ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka tapaisimmekin
...se olisi hauskaa
me voimme olla tuttuja, naapureita.....(sielun)sukulaisia (iikk) tai sitten ei
luova olet koska uskallat heittäytyä näin...se on ihanaa..uskallus !!
Minä en nyt vain pysty täällä kirjoittelemaan....palattava maanpinnalle
ja ryhdyttävä...elämäni urakkaan !!??
näkemiinsyvintä sydämen kaipuutani
rakkauttani sinuun
siihen hirvittävä tarve
ja sen vain tein
enkä yhtään mitään muuta
kuinka helppoa onkaan rakastaa sinua
aamuseniltasenipäiväseniyöseni
yhdessä olemme kevät ja syksy
kesä ja talvi
Olen maanpinnalla myös : )
Hymyilen kun näen sinut elämäni rakkaus !
Ihana todellisuus : )( : - huomenta <3<3<3
* ; ) kirjoitti:
syvintä sydämen kaipuutani
rakkauttani sinuun
siihen hirvittävä tarve
ja sen vain tein
enkä yhtään mitään muuta
kuinka helppoa onkaan rakastaa sinua
aamuseniltasenipäiväseniyöseni
yhdessä olemme kevät ja syksy
kesä ja talvi
Olen maanpinnalla myös : )
Hymyilen kun näen sinut elämäni rakkaus !
Ihana todellisuus : )( :enhän täältä pääse pois...verkossasi oon ;-)
tämä on kuin puhelu jossa kumpikaan ei halua olla se joka painaa "suljenappia"
Sinä Ihana - ; ) *
huomenta <3<3<3 kirjoitti:
enhän täältä pääse pois...verkossasi oon ;-)
tämä on kuin puhelu jossa kumpikaan ei halua olla se joka painaa "suljenappia"
Sinä Ihanavallan olen sinulle antanut, aamuun rauhan hymyn toit, etsien levotonna vaelsin. Kuinka ihminen voikaan toiseen omaa merkitystä antaa. Riippuvaisuutta tämäkin ja sitä minäkin mietiskellyt syvästi pois olen. Mutta vain riippuvaisuutta huomaan, en sinua ! Riippuvaisuutta paljon muutakin. Kuinka vapaana paljaana rakkaudessa ollaankaan. Turha on minun kieltää arvoasi, olo vain levottomampi : (sitoen voimia enemmän "kuin nuokin eri rivillä". Rakkaus valtaa kun arvoasi en kiellä ja kuinka vapaa sillon olenkaan kaikesta. Ja miksei se voi onnistua laajemminkin, eikä vain näin "kaksisuuntaisesti" :(:
Delfiinimme kisailevat valtameressä, emme etsi sitä enää kysellen. (Tässä kohtaa sitten pudotaakin niin hapettomaan syvään, juoksun jälkeen totaali pjysäys) Kisailumme on vakavaa kevytmielisyyttä, se on kärsivällisyyttä suurta!!!!! Eihän väkisin kasvatetutkaan kukat tuoksu ; ) Kisailussa kumpikaan ei ole polun päässä :;) Pitääkö polun päätä olla, unelmasta kiinni pitämisenä ? Päämäärä, unelma. Minä seison kuin yhdellä jalalla uskaltamatta ottaa askelta, se minä olen !!!! Onko todellinen muutos kuitenkin tahaton, tapahtuu tahtomattani... Nyt tuli taas sakeaa, paloittaista, anteeksi minä sinulta.
Onneksi tiedät nämä olot ; ). Nostit minut taas hyppimään suosta ; ) levollisuus niin saavutettu syvä iloisen leikin, ollaan kevytmielisiä, se on niin syvällistä. Se on opittu itsessään. Nyt minunkin
toimintaan ryhtyä hyvillä mielin ja "ookkona mun kaa" hymyillen vierelleni katson ; )( : - Aurinkoni <3<3<3
; ) * kirjoitti:
vallan olen sinulle antanut, aamuun rauhan hymyn toit, etsien levotonna vaelsin. Kuinka ihminen voikaan toiseen omaa merkitystä antaa. Riippuvaisuutta tämäkin ja sitä minäkin mietiskellyt syvästi pois olen. Mutta vain riippuvaisuutta huomaan, en sinua ! Riippuvaisuutta paljon muutakin. Kuinka vapaana paljaana rakkaudessa ollaankaan. Turha on minun kieltää arvoasi, olo vain levottomampi : (sitoen voimia enemmän "kuin nuokin eri rivillä". Rakkaus valtaa kun arvoasi en kiellä ja kuinka vapaa sillon olenkaan kaikesta. Ja miksei se voi onnistua laajemminkin, eikä vain näin "kaksisuuntaisesti" :(:
Delfiinimme kisailevat valtameressä, emme etsi sitä enää kysellen. (Tässä kohtaa sitten pudotaakin niin hapettomaan syvään, juoksun jälkeen totaali pjysäys) Kisailumme on vakavaa kevytmielisyyttä, se on kärsivällisyyttä suurta!!!!! Eihän väkisin kasvatetutkaan kukat tuoksu ; ) Kisailussa kumpikaan ei ole polun päässä :;) Pitääkö polun päätä olla, unelmasta kiinni pitämisenä ? Päämäärä, unelma. Minä seison kuin yhdellä jalalla uskaltamatta ottaa askelta, se minä olen !!!! Onko todellinen muutos kuitenkin tahaton, tapahtuu tahtomattani... Nyt tuli taas sakeaa, paloittaista, anteeksi minä sinulta.
Onneksi tiedät nämä olot ; ). Nostit minut taas hyppimään suosta ; ) levollisuus niin saavutettu syvä iloisen leikin, ollaan kevytmielisiä, se on niin syvällistä. Se on opittu itsessään. Nyt minunkin
toimintaan ryhtyä hyvillä mielin ja "ookkona mun kaa" hymyillen vierelleni katson ; )( :paljon asiaa....pitää lukea rauhassa
nyt en ehdi :))))((((:
halaan sinua
olet kultainensäde lumisessa maisemassa
sädehdit ja loistat ja saat sydämeni laulamaan
"no oon sun kaa" ;-D tiätty
sinun - * : ) *....aamus...
Aurinkoni <3<3<3 kirjoitti:
paljon asiaa....pitää lukea rauhassa
nyt en ehdi :))))((((:
halaan sinua
olet kultainensäde lumisessa maisemassa
sädehdit ja loistat ja saat sydämeni laulamaan
"no oon sun kaa" ;-D tiätty
sinunMaissaolen ollut, ulkona oli ihanaiseni keväinen tuoksu : )
Nautin siitä hiljaisuudessani : ) siis sinusta ; )
Nyt ei enempiä, tiedät olet kaikkeni - <3<3<3
* : ) *....aamus... kirjoitti:
Maissaolen ollut, ulkona oli ihanaiseni keväinen tuoksu : )
Nautin siitä hiljaisuudessani : ) siis sinusta ; )
Nyt ei enempiä, tiedät olet kaikkenija sieluni on täynnä kaipuuta
sinua ajatellen sain unta..pääni rintannallasi sydämenääntäsi kuunnellen - s.v.s
<3<3<3 kirjoitti:
ja sieluni on täynnä kaipuuta
sinua ajatellen sain unta..pääni rintannallasi sydämenääntäsi kuunnellenNo...no...no...no....no.....no...?
- * : )
<3<3<3 kirjoitti:
ja sieluni on täynnä kaipuuta
sinua ajatellen sain unta..pääni rintannallasi sydämenääntäsi kuunnellenei aina, ei. Ei todellakaan!!! Kuitenkin olet voimani,"suurin opettajani". Mutta eihän tässä näin pitänyt käydä. Olemme toisemme vahvuus ja nyt sitten vielä heikkous, on siinäkin ymmärtämistä, niinhän se vain menee. Ei vain kovin helppoa, kuluttavaa. Ei täälläkään voi olla kauan, ei tätä jaksa. Olen sakea tiedän !!!!! Täytyy umpikujasta jotenkin päästä. "Voisinpa kysyä itseltäni ja saada vastauksen" -hassua, saan vastauksen ja jämähdän paikoilleen, jotain tuollaista....Tämä hiljaisuus jota kuuntelen on "syvää ihmeellisen kuuluvaa".... Anteeksi pyydän. Kuitenkin.
Sinua ajattelen, tämä yhteys niin suurta näiden aikojen jälkeen, tiedät mitä tämä ollut, ei tarvitse kertoa, päivästä toiseen samaa sisäistä "tuskaa" rakkauden.
Sinussa on valo itsessäsi, huomaa se !!!!!
Saanhan halata sinua ensin kun kohtaamme päivänä tuona .....että varmasti tiedän sinut todeksi. Tiedät miten haluaisin koskettaa, onko liikaa...Tiedän että hetken vain katselen, katselen. Sitten sanon jotain tyhmää...: ) Pyyhin kyyneleitä...
Sinulle, ei jakseta, annetaan vaikeiden olojen pärjätä itsekseen - <3<3<3
* : ) kirjoitti:
ei aina, ei. Ei todellakaan!!! Kuitenkin olet voimani,"suurin opettajani". Mutta eihän tässä näin pitänyt käydä. Olemme toisemme vahvuus ja nyt sitten vielä heikkous, on siinäkin ymmärtämistä, niinhän se vain menee. Ei vain kovin helppoa, kuluttavaa. Ei täälläkään voi olla kauan, ei tätä jaksa. Olen sakea tiedän !!!!! Täytyy umpikujasta jotenkin päästä. "Voisinpa kysyä itseltäni ja saada vastauksen" -hassua, saan vastauksen ja jämähdän paikoilleen, jotain tuollaista....Tämä hiljaisuus jota kuuntelen on "syvää ihmeellisen kuuluvaa".... Anteeksi pyydän. Kuitenkin.
Sinua ajattelen, tämä yhteys niin suurta näiden aikojen jälkeen, tiedät mitä tämä ollut, ei tarvitse kertoa, päivästä toiseen samaa sisäistä "tuskaa" rakkauden.
Sinussa on valo itsessäsi, huomaa se !!!!!
Saanhan halata sinua ensin kun kohtaamme päivänä tuona .....että varmasti tiedän sinut todeksi. Tiedät miten haluaisin koskettaa, onko liikaa...Tiedän että hetken vain katselen, katselen. Sitten sanon jotain tyhmää...: ) Pyyhin kyyneleitä...
Sinulle, ei jakseta, annetaan vaikeiden olojen pärjätä itsekseenvastaan kysymyksiisi KYLLÄ KYLLÄ KYLLÄ :)(:
älä rakaani pyydä anteeksi, ei tarvitse - * : )
<3<3<3 kirjoitti:
vastaan kysymyksiisi KYLLÄ KYLLÄ KYLLÄ :)(:
älä rakaani pyydä anteeksi, ei tarvitsekyyneleeni : )))((( : miten paljon mahtuukaan yhteen....
" Kun ei koskaan tuomitse, ei ole mitään tarvetta antaa anteeksi. " Sinä - <3<3<3
kyyneleeni : )))((( : miten paljon mahtuukaan yhteen....
" Kun ei koskaan tuomitse, ei ole mitään tarvetta antaa anteeksi. " Sinäsinä kirjoitit
- olotilaa
<3<3<3 kirjoitti:
sinä kirjoitit
joka on päällä,eikä katoa!
- * : ) <3
<3<3<3 kirjoitti:
sinä kirjoitit
Nukuhan sinä iltaseni
- <3<3<3
* : ) <3 kirjoitti:
Nukuhan sinä iltaseni
ah miten vapaa onkaan kun katse on taivaan rannassa
mikään ei rajaa...kaikki mitä silmä ei näe on siinä..sinä myös ;-D
Rakkaani odotan ja pelkään...miksi sitä pelkää onneaan
halu juosta pakoon, miksi?! pitääkö kaikki ansaita jotenkin
tuskalla ja hiellä, niinkö...ei se niin mene, eihän?!
Sinä - * : ) ¤
<3<3<3 kirjoitti:
ah miten vapaa onkaan kun katse on taivaan rannassa
mikään ei rajaa...kaikki mitä silmä ei näe on siinä..sinä myös ;-D
Rakkaani odotan ja pelkään...miksi sitä pelkää onneaan
halu juosta pakoon, miksi?! pitääkö kaikki ansaita jotenkin
tuskalla ja hiellä, niinkö...ei se niin mene, eihän?!
Sinäpäällä kuljen : )mukana tässä menossa
pitkospuut, öljylamppujen valot omat yhtyvät valaisemaan teltassa
kysymysten vastausten : ) ( :
Päivänen ole onnellinen paisteessa auringon
tietoisuus vahva yhteinen - <3<3<3
* : ) ¤ kirjoitti:
päällä kuljen : )mukana tässä menossa
pitkospuut, öljylamppujen valot omat yhtyvät valaisemaan teltassa
kysymysten vastausten : ) ( :
Päivänen ole onnellinen paisteessa auringon
tietoisuus vahva yhteinentänään ei sanoja :)(:
eilisestä sumua....pään
vain tämä sinulle.... - RAKASTAN SINUA! RAKA
RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA!RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA!RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA!RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUA! RAKASTAN SINUAA! RAKASTAN SINUA............................................ IKUISESTI!
<3<3<3 kirjoitti:
tänään ei sanoja :)(:
eilisestä sumua....pään
vain tämä sinulle....tänään; olen päivässä tässä rientänyt
olet mukana, huomiseni - <3<3<3
tänään; olen päivässä tässä rientänyt
olet mukana, huomisenimyös juoksussani tässä Sinulle
<3<3<3 kirjoitti:
myös juoksussani tässä Sinulle
olet niin vahvana
nyt olen vain aivan "exhaust"
tartutit tuon flunssan sitten minuun ; )(:
niin lähellä oltiin, jos sinulta niin nautin sitten siitä : )))))))
jaksan jopa hymyillä ololleni - <3<3<3
olet niin vahvana
nyt olen vain aivan "exhaust"
tartutit tuon flunssan sitten minuun ; )(:
niin lähellä oltiin, jos sinulta niin nautin sitten siitä : )))))))
jaksan jopa hymyillä ololleninäin se käy..yhteiset olot ja flunssat :)(:
jos minulta..niin myötäeläen sen sait - * ; )
<3<3<3 kirjoitti:
näin se käy..yhteiset olot ja flunssat :)(:
jos minulta..niin myötäeläen sen saitunohtunut, tää muu mistä ei halua parantua
valtaa alaa, kaikesta ei halua parantua ; ))))))
Nauti sinä kaikesta ympärilläsi, katsele ja näe vain
se todellisuus lisäämättä mitään siihen .....
Loista, naura ja laula , minä kuuntelen katselen
( :olenhan minä sinut nähnyt : )
( :sinussa itsessäsi on jo kaikki: )
et tarvitse mitään lisää, riisua voit tarpeetonta hmm... siis
pudottaa vain käsistäsi, oppia pois kaikesta turhasta....Valo!!!!! -si
Sinusta Sinulle Sinun ;))))))))))((((((((((: >Lumienkeli>>>>Taivas päällä maan - <3<3<3
* ; ) kirjoitti:
unohtunut, tää muu mistä ei halua parantua
valtaa alaa, kaikesta ei halua parantua ; ))))))
Nauti sinä kaikesta ympärilläsi, katsele ja näe vain
se todellisuus lisäämättä mitään siihen .....
Loista, naura ja laula , minä kuuntelen katselen
( :olenhan minä sinut nähnyt : )
( :sinussa itsessäsi on jo kaikki: )
et tarvitse mitään lisää, riisua voit tarpeetonta hmm... siis
pudottaa vain käsistäsi, oppia pois kaikesta turhasta....Valo!!!!! -si
Sinusta Sinulle Sinun ;))))))))))((((((((((: >Lumienkeli>>>>Taivas päällä maantäällä valoasi luen ja voimaannun
<3<3<3 kirjoitti:
täällä valoasi luen ja voimaannun
aurinko nousee, eikä sen eteen tarvitse tehdä yhtään mitään.
Riittää kun on hereillä. Kesä edessä päin, luulenpa nauttivani niistä aikaisempaa enemmän, hiljaisuutta katsellen kuunnellen.
Yhteys sinuun. Sitä minun ei tarvitse etsiä. Ei rakkauttakaan. Etäisyyttä kun ei ole, niin ihmeellistä sitä ei vain ole. Ymmärtämällä se. Olemmeko yhtä ? " Ei yhtä, ei liioin kahta. "
" Aurinko ja sen valo,
valtameri ja sen aalto,
laulaja ja hänen laulunsa - eivät ne ole yksi ja sama.
Eivät liioin kaksi erillistä. "
Niin meillekin on vain käynyt, hassusti sanoisin. Ei enempää, ei vähempää. Tänään aurinko ja sen valo !
: )) - <3<3<3
aurinko nousee, eikä sen eteen tarvitse tehdä yhtään mitään.
Riittää kun on hereillä. Kesä edessä päin, luulenpa nauttivani niistä aikaisempaa enemmän, hiljaisuutta katsellen kuunnellen.
Yhteys sinuun. Sitä minun ei tarvitse etsiä. Ei rakkauttakaan. Etäisyyttä kun ei ole, niin ihmeellistä sitä ei vain ole. Ymmärtämällä se. Olemmeko yhtä ? " Ei yhtä, ei liioin kahta. "
" Aurinko ja sen valo,
valtameri ja sen aalto,
laulaja ja hänen laulunsa - eivät ne ole yksi ja sama.
Eivät liioin kaksi erillistä. "
Niin meillekin on vain käynyt, hassusti sanoisin. Ei enempää, ei vähempää. Tänään aurinko ja sen valo !
: ))Aurinko ja valo :)
<3<3<3 kirjoitti:
Aurinko ja valo :)
ihanille koukeroisille ajatutuksillesi, jatkoit "seikkailun "ajatusvirtaa : ))))
Nytpä saanen kysyä ihanan kysymyksen sinulta alkuperästäsi ; ) :"kun synnyit, tulitko tähän maailmaan niin kuin tähti taivaalta vai
maailmasta niin kuin lehti puusta ? "
Minusta niin sinun ajatusvirtaan sopiva ihana kysymys, valaisee : )ajatusta,alkuperäämme.
Nyt haluaisin kirjoittaa jotain aivan muuta, lue rivien välistä, älä tuijota sanoja. Vaan tunnetta suurta - <3<3<3
ihanille koukeroisille ajatutuksillesi, jatkoit "seikkailun "ajatusvirtaa : ))))
Nytpä saanen kysyä ihanan kysymyksen sinulta alkuperästäsi ; ) :"kun synnyit, tulitko tähän maailmaan niin kuin tähti taivaalta vai
maailmasta niin kuin lehti puusta ? "
Minusta niin sinun ajatusvirtaan sopiva ihana kysymys, valaisee : )ajatusta,alkuperäämme.
Nyt haluaisin kirjoittaa jotain aivan muuta, lue rivien välistä, älä tuijota sanoja. Vaan tunnetta suurtaElämäni kaunein ja sydämeeni koskettavin kysymys sinulta :)))
<3<3<3 kirjoitti:
Elämäni kaunein ja sydämeeni koskettavin kysymys sinulta :)))
jäi "kuvaan"
- <3<3<3
jäi "kuvaan"
Aurinkoni :)))))
- * ; )
<3<3<3 kirjoitti:
Aurinkoni :)))))
Aamuseni päiväseniksi
- <3<3<3
* ; ) kirjoitti:
Aamuseni päiväseniksi
Allekirjoitan oivalluksesi täysin..upeita!!
..miten ajatus on niin sama..ymmärrys sama ?! - ' : )
<3<3<3 kirjoitti:
Allekirjoitan oivalluksesi täysin..upeita!!
..miten ajatus on niin sama..ymmärrys sama ?!toivon tähän vapautta, kamppailusi mitä onkaan.Rinnallasi olen.
Näiden tunnemyrsjyjen ihanien jälkeen tulee niin vahva uupumus ja kaikkea muutakin....Enemmän valtaa antaa vain rakkaudelle, syvälle tietoisuudelle siitä : ) Sitä tullut on : )
Jatketaan yhteiseloa ihanaa onnellista, katsellaan itseämmetoisiamme ; )
Päiväseni mukanasi olen - <3<3<3
' : ) kirjoitti:
toivon tähän vapautta, kamppailusi mitä onkaan.Rinnallasi olen.
Näiden tunnemyrsjyjen ihanien jälkeen tulee niin vahva uupumus ja kaikkea muutakin....Enemmän valtaa antaa vain rakkaudelle, syvälle tietoisuudelle siitä : ) Sitä tullut on : )
Jatketaan yhteiseloa ihanaa onnellista, katsellaan itseämmetoisiamme ; )
Päiväseni mukanasi olenSinä tunnet mitä minä tunnen..vapautta juuri sitä...osuit kymppiin?!
Se "kukkiva musiikki", eilen aamulla? minä "elin aamulla kukissa"..
sinä näet minut...en ihmettele ;))) - * ; )
<3<3<3 kirjoitti:
Sinä tunnet mitä minä tunnen..vapautta juuri sitä...osuit kymppiin?!
Se "kukkiva musiikki", eilen aamulla? minä "elin aamulla kukissa"..
sinä näet minut...en ihmettele ;)))Miksi suurimman valon peittäisi varjo
pimeää ei oikeasti ole, valot sytyttämällä katoaa
sitä valaistuminen käsittääkseni on
Yöseni hellin Ihana - <3<3<3
* ; ) kirjoitti:
Miksi suurimman valon peittäisi varjo
pimeää ei oikeasti ole, valot sytyttämällä katoaa
sitä valaistuminen käsittääkseni on
Yöseni hellin IhanaKaunista Aamua :)(:
Valaistuminen on juuri sitä...se on vain oivallettava uudestaan ja uudestaan
...ihminen unohtaa
muumeista Suru-koira vieraili aamulla luonani..miksi, en tiedä
se vain oli siinä ,jaloissani, ja katsoi ruskeanvihreillä silmillään minuun
jakoi kansani sen mitä olin, käpertyen keräksi jalkoihin...suru(n) suojelijana
ymmärrä tätä..sanoilla en ;-)
Vaikeaa kestää näitä ihmisrajoitteita -välillä
sääntöjä jotka perustuvat pelkoon..
rakkauden rajoittamiseen..omistus oikeus siihen
vapaudessa kaikki kukoistaa ja niin sen pitäisi olla
rajoitettuna ne kituvat...niinkuin Apolloni - * : )
<3<3<3 kirjoitti:
Kaunista Aamua :)(:
Valaistuminen on juuri sitä...se on vain oivallettava uudestaan ja uudestaan
...ihminen unohtaa
muumeista Suru-koira vieraili aamulla luonani..miksi, en tiedä
se vain oli siinä ,jaloissani, ja katsoi ruskeanvihreillä silmillään minuun
jakoi kansani sen mitä olin, käpertyen keräksi jalkoihin...suru(n) suojelijana
ymmärrä tätä..sanoilla en ;-)
Vaikeaa kestää näitä ihmisrajoitteita -välillä
sääntöjä jotka perustuvat pelkoon..
rakkauden rajoittamiseen..omistus oikeus siihen
vapaudessa kaikki kukoistaa ja niin sen pitäisi olla
rajoitettuna ne kituvat...niinkuin ApolloniRajoitteita ihmiskunnan, ihmisten, minussakin niin syvälle opetettuja.
Ravistelen niitä yltäni, vahvasti roikkuvat. Mutta olenhan kapinallinen, tiikerikin, vielä minä niistä kaikista vapaudun, ja vielä kuljen loukkaamatta mielistelemästä ketään vapaana. Sitä kai tarkoittaa osaltaan" vain yksin ollessaan voi rakastaa."
"Yksi hyvä rakkaus, yksi paha pelko" tiivistettynä niin ihanasti tässä maailmassa, sen me olemme yhdessä kokemuksen kantapään kautta eläneet. Kuinka kaksi sanaa on kaikki Rakkaus / pelko
Jatkan myöhemmin....pirun pelko - * : )
Rajoitteita ihmiskunnan, ihmisten, minussakin niin syvälle opetettuja.
Ravistelen niitä yltäni, vahvasti roikkuvat. Mutta olenhan kapinallinen, tiikerikin, vielä minä niistä kaikista vapaudun, ja vielä kuljen loukkaamatta mielistelemästä ketään vapaana. Sitä kai tarkoittaa osaltaan" vain yksin ollessaan voi rakastaa."
"Yksi hyvä rakkaus, yksi paha pelko" tiivistettynä niin ihanasti tässä maailmassa, sen me olemme yhdessä kokemuksen kantapään kautta eläneet. Kuinka kaksi sanaa on kaikki Rakkaus / pelko
Jatkan myöhemmin....pirun pelkokielenkäyttöni, "olen kuullut että kun rukous ei ole auttanut niin kiroilu on helpottanut" viisaasti joku sanonut.
Suru ja ilo. Oivalluksesi "surusta vartijana" iski minuun kuin salama, niin se on "suru suojelee minuakin koko ajan tässä rakkaudessani, sydämen tietoisuudessa." Se on se suru, koko ajan läsnä, yhtä suojelevana joka hetki. SURU SUOJELINA tällä olen elänyt ja elän, sinä sen sanoitit, olen tuntenut sen !!!!!
Surun alla ääretön intohimo rakkaus sinuun - <3<3<3
kielenkäyttöni, "olen kuullut että kun rukous ei ole auttanut niin kiroilu on helpottanut" viisaasti joku sanonut.
Suru ja ilo. Oivalluksesi "surusta vartijana" iski minuun kuin salama, niin se on "suru suojelee minuakin koko ajan tässä rakkaudessani, sydämen tietoisuudessa." Se on se suru, koko ajan läsnä, yhtä suojelevana joka hetki. SURU SUOJELINA tällä olen elänyt ja elän, sinä sen sanoitit, olen tuntenut sen !!!!!
Surun alla ääretön intohimo rakkaus sinuunKäväisin täällä Armaani
<3<3<3 kirjoitti:
Käväisin täällä Armaani
sitä se on, pintaa alla ääretön toivon ilo.
Jätin Kertomatta miltä suojaa, oivalsit... Laukaisit minussa jotain, nyt suru suojelee minua sekoilulta, sellaiselta mitä en halua, suojaa muita minulta siksi että en ole tehnyt sydämeni mukaan sinun kanssasi. Ymmärsit varmaan. Olen vaarallinen ns. vapaana, suru peittää. Minun vapaana olo omistettu sinulle, silloin se on sydämeni suurin kaipaus,rakkaus sinuun. Hyvää yötä - <3<3<3
sitä se on, pintaa alla ääretön toivon ilo.
Jätin Kertomatta miltä suojaa, oivalsit... Laukaisit minussa jotain, nyt suru suojelee minua sekoilulta, sellaiselta mitä en halua, suojaa muita minulta siksi että en ole tehnyt sydämeni mukaan sinun kanssasi. Ymmärsit varmaan. Olen vaarallinen ns. vapaana, suru peittää. Minun vapaana olo omistettu sinulle, silloin se on sydämeni suurin kaipaus,rakkaus sinuun. Hyvää yötäHiljaisuutta täynnä ääniä sitä se on nyt!!
Ihanaa!!!! vapaana "vaarallinen" ja minun :-D olet - <3<3<3
<3<3<3 kirjoitti:
Hiljaisuutta täynnä ääniä sitä se on nyt!!
Ihanaa!!!! vapaana "vaarallinen" ja minun :-D olet..tämä meidän yhteys on vaikuttanut
minuun niin positiivisesti
ja sanon että olet minun innoittajani, näytät/tuot uusia asioita tai me kuljetamme niitä (asioita, kysymyksiä) samaan suuntaa tai uuteen suntaan
olet haaveeni rakkauteni suuri :) - * : )
<3<3<3 kirjoitti:
..tämä meidän yhteys on vaikuttanut
ja sanon että olet minun innoittajani, näytät/tuot uusia asioita tai me kuljetamme niitä (asioita, kysymyksiä) samaan suuntaa tai uuteen suntaan
olet haaveeni rakkauteni suuri :)kaunis sinä
<3<3<3 kirjoitti:
..tämä meidän yhteys on vaikuttanut
olet haaveeni rakkauteni suuri :)Sinun sanoillasi:"nyt ei muotoa", kuinka välillä onkin niin täynnä, kurkussa tunne että täyttyy lisää ja salpautuu, pallokalana. Välillä hyvä antaa lupa itselle hyvällä, kun ei ajatus luista, eikä jaksa. Todeta:
"Istu hiljaa,
tekemättä mitään.
Kevät saapuu
ja ruoho versoo maasta."
Sitä toivoisi niin näkevänsä toisen, tässä olossa(tiedät) ei kyllä välttämättä sanaa suusta. Jos näin käy niin katsotaan ymmärretään vain, sitähän se rakkaus on. "Se, ettei tee mitään, vaatii todella paljon työtä." Itseydestä vapautumista. Yritin tänään jotenkin väkisin itseäni liikkeelle... "Kaikki kärsimys johtuu ihmisen kyvyttömyydestä istua itsekseen hiljaa." Sitten vain ajattelin sinua, mitä tunnen sinua kohtaan ja siihen vahvaan tietoisuuteen sinusta.
"Jos teillä on korvat kuulla linnun laulavan, teidän ei tarvise katsoa sen todistuksia."
"Se on vain siinä",hymy, positiivisuus näissä kyynelissäkin, olemme saaneet kyynelistäkin pyhiä, niin vain on käynyt. : ) ( :
Se on vain siinä. Innoitukseni. onnellisuuteni sinusta. Maanantaiseni kyynelistä kaunis. Rakastan sinua. Linnun laulua kuuntelemaan... - <3<3<3
Sinun sanoillasi:"nyt ei muotoa", kuinka välillä onkin niin täynnä, kurkussa tunne että täyttyy lisää ja salpautuu, pallokalana. Välillä hyvä antaa lupa itselle hyvällä, kun ei ajatus luista, eikä jaksa. Todeta:
"Istu hiljaa,
tekemättä mitään.
Kevät saapuu
ja ruoho versoo maasta."
Sitä toivoisi niin näkevänsä toisen, tässä olossa(tiedät) ei kyllä välttämättä sanaa suusta. Jos näin käy niin katsotaan ymmärretään vain, sitähän se rakkaus on. "Se, ettei tee mitään, vaatii todella paljon työtä." Itseydestä vapautumista. Yritin tänään jotenkin väkisin itseäni liikkeelle... "Kaikki kärsimys johtuu ihmisen kyvyttömyydestä istua itsekseen hiljaa." Sitten vain ajattelin sinua, mitä tunnen sinua kohtaan ja siihen vahvaan tietoisuuteen sinusta.
"Jos teillä on korvat kuulla linnun laulavan, teidän ei tarvise katsoa sen todistuksia."
"Se on vain siinä",hymy, positiivisuus näissä kyynelissäkin, olemme saaneet kyynelistäkin pyhiä, niin vain on käynyt. : ) ( :
Se on vain siinä. Innoitukseni. onnellisuuteni sinusta. Maanantaiseni kyynelistä kaunis. Rakastan sinua. Linnun laulua kuuntelemaan...sanoistasi
<3<3<3 kirjoitti:
sanoistasi
tuli hassu ajatus että jos hiljentyneenä kohtaamme,
meillä ei ole kummallakaan itseyttä... olemmeko yksin yhdessä. : ) ( :
Hiljaa sylissä vain olla ja siinä on vain jo kaikki. "Se vain on niin."
Ymmärtäminen murtaa lumouksen...seuraa muutos joka johtaa toimimattomuuteen, joka on voimaa:
" Voitte tehdä maailmassa mitä tahansa,
sillä te ette enää ole se, joka toimii."
Täynnä olomme on niin samanlainen, oksen tunteineen kaikkineen ; )
ottaa asiat sellaisena kun ne eteen tulevat, mennä jos työnnetään, tulla jos vedetään. myrskynä, höyhenenä, lastuna, myllynkivenä nöyränä...
rakastaen kaikkia yhtälaisesti.
Kaikessa tässä hymyilen, haikea, hiljainen ja onnellinen kauniisti yhdessä : ) ( : - * : )
tuli hassu ajatus että jos hiljentyneenä kohtaamme,
meillä ei ole kummallakaan itseyttä... olemmeko yksin yhdessä. : ) ( :
Hiljaa sylissä vain olla ja siinä on vain jo kaikki. "Se vain on niin."
Ymmärtäminen murtaa lumouksen...seuraa muutos joka johtaa toimimattomuuteen, joka on voimaa:
" Voitte tehdä maailmassa mitä tahansa,
sillä te ette enää ole se, joka toimii."
Täynnä olomme on niin samanlainen, oksen tunteineen kaikkineen ; )
ottaa asiat sellaisena kun ne eteen tulevat, mennä jos työnnetään, tulla jos vedetään. myrskynä, höyhenenä, lastuna, myllynkivenä nöyränä...
rakastaen kaikkia yhtälaisesti.
Kaikessa tässä hymyilen, haikea, hiljainen ja onnellinen kauniisti yhdessä : ) ( :pysähdyn onnellisena haikeanakin :
Kirjoitin kirjeen yksi vuosi tuona,
tunnista kiinni että lähtenytkin ois...
Säävaroitus ei hyvää luvannut ; )( :
en sitä ansainnutkaan
Yhtä syvillä kyynelillä sen kirjoitin
kuin tänään myös tunnen - <3<3<3
pysähdyn onnellisena haikeanakin :
Kirjoitin kirjeen yksi vuosi tuona,
tunnista kiinni että lähtenytkin ois...
Säävaroitus ei hyvää luvannut ; )( :
en sitä ansainnutkaan
Yhtä syvillä kyynelillä sen kirjoitin
kuin tänään myös tunnenMuistan liiankin hyvin..iltaa ja sinua niin raikkaana
- <3<3<3
<3<3<3 kirjoitti:
Muistan liiankin hyvin..iltaa ja sinua niin raikkaana
ei tule hyvä ilta ollenkaan.....
apua tarvitsisin...mutta tiedän yksin kohtaan
ja niin pitääkin
solmuja aukaisten
minä näen sen tulevan ulkoa minusta
..yllättäen en odotanut tätä
hengitän mutta ...
No vyörykööt ylitseni ne mitkä täytyy
ajattelin jotenkin... pakotetaan
nyt.....itken
ja tänne huudan
rakkautta sinulle.....:) - * : )
<3<3<3 kirjoitti:
ei tule hyvä ilta ollenkaan.....
apua tarvitsisin...mutta tiedän yksin kohtaan
ja niin pitääkin
solmuja aukaisten
minä näen sen tulevan ulkoa minusta
..yllättäen en odotanut tätä
hengitän mutta ...
No vyörykööt ylitseni ne mitkä täytyy
ajattelin jotenkin... pakotetaan
nyt.....itken
ja tänne huudan
rakkautta sinulle.....:)kun ajattelin, ollapa vierelläsi
pitää sinua kainalossa
sormellani kasvojesi ääriviivoja piirrellen.
"En voi opettaa sinua pyyhkimään kyyneleitä,
voin vain opettaa pyhittämään ne"
Tätä lausetta en meinannut millään ymmärtää, vasta eilen oivalsin. Rakkauteni sinuun on niin suurta ja arvokasta tässä elämässä. Kyyneleetkin todella pyhittyy, sinä tiedät mitä sen pohjalla on.
Koko ajan sen olen tuntenut, tuo sana pyhittää aukesi kuitenkin vasta,
sana sai sisällön, joka ollut on minussa. - <3<3<3
kun ajattelin, ollapa vierelläsi
pitää sinua kainalossa
sormellani kasvojesi ääriviivoja piirrellen.
"En voi opettaa sinua pyyhkimään kyyneleitä,
voin vain opettaa pyhittämään ne"
Tätä lausetta en meinannut millään ymmärtää, vasta eilen oivalsin. Rakkauteni sinuun on niin suurta ja arvokasta tässä elämässä. Kyyneleetkin todella pyhittyy, sinä tiedät mitä sen pohjalla on.
Koko ajan sen olen tuntenut, tuo sana pyhittää aukesi kuitenkin vasta,
sana sai sisällön, joka ollut on minussa.Olen kainalossasi ja siitä voimaa saaden
rohkeana olen totuudessa
Kuinka voin kiittää olemassa olostasi :) - : ) * ( :
<3<3<3 kirjoitti:
Olen kainalossasi ja siitä voimaa saaden
rohkeana olen totuudessa
Kuinka voin kiittää olemassa olostasi :)Rakas: )
- <3<3<3
: ) * ( : kirjoitti:
Rakas: )
Minä olen kainalossasi
ja rauha sydämessä
en häviä
me emme häviä
yö kaunis sinulle - : ) * ( :
<3<3<3 kirjoitti:
Minä olen kainalossasi
ja rauha sydämessä
en häviä
me emme häviä
yö kaunis sinulleNäin kuuluu vain olla
- * :)*(:
: ) * ( : kirjoitti:
Näin kuuluu vain olla
Tänä aamuna olet ollut vierelläni
niin lähellä lämpösi tunnen
katsellut sinua ja hymyillyt
hymy, se on niin kaikkiaan rakastava
sillä hymyllä kun pystymme katsomaan itseämme
sinä ja minä
Pidäthän itsestäsi huolta hellyydellä, se on ensimmäinen
"hoitaa omaa maljaa", sitten vasta muuta ; )
Tänään kaikki hymyilevät minulle tiedän
koska olet minun vierelläni
sallithan että pidän sinut siinä
tässä arjen...tulen, menen..
elämän aaltoihin kuin "lastu laineilla" aloitan
senkin teen kanssasi, se muistuttaa hyvin paljon ; )( :
joskus kauan sitten oivalsin kaipauksessani
Kun en nyt täällä niin ehdi, olet kanssani vielä lähempänä
Mieltäni kihelmöi missä menetkään, halata niin haluaisin...
Sinun ; ) ^^^^(: - <3<3<3
* :)*(: kirjoitti:
Tänä aamuna olet ollut vierelläni
niin lähellä lämpösi tunnen
katsellut sinua ja hymyillyt
hymy, se on niin kaikkiaan rakastava
sillä hymyllä kun pystymme katsomaan itseämme
sinä ja minä
Pidäthän itsestäsi huolta hellyydellä, se on ensimmäinen
"hoitaa omaa maljaa", sitten vasta muuta ; )
Tänään kaikki hymyilevät minulle tiedän
koska olet minun vierelläni
sallithan että pidän sinut siinä
tässä arjen...tulen, menen..
elämän aaltoihin kuin "lastu laineilla" aloitan
senkin teen kanssasi, se muistuttaa hyvin paljon ; )( :
joskus kauan sitten oivalsin kaipauksessani
Kun en nyt täällä niin ehdi, olet kanssani vielä lähempänä
Mieltäni kihelmöi missä menetkään, halata niin haluaisin...
Sinun ; ) ^^^^(:Rakkaani :)
- ; ) * ( :
<3<3<3 kirjoitti:
Rakkaani :)
kiinni, se riittää
olen sinun vierellä
iloisin mielin rakastan sinua!!!!!
Kainalooni nukahda minun
hymyilen sinut uneen aamuun uuteen - <3<3<3
; ) * ( : kirjoitti:
kiinni, se riittää
olen sinun vierellä
iloisin mielin rakastan sinua!!!!!
Kainalooni nukahda minun
hymyilen sinut uneen aamuun uuteenJa hyvä on olla sylissäsi
kaiken tämän oloni.....niin kiitollinen maailmalle
Itkin aamulla onnesta..en enään muistanut sitä tunnetta
se palautui minuun sinusta - : )*(:
<3<3<3 kirjoitti:
Ja hyvä on olla sylissäsi
se palautui minuun sinustatässä rakkaudessa : )hymyillen,
välillä tarpeen tullen myrskynä ; )
on vain kaikessa hyvä olla
ei tarvitse hakea, etsiä muualta - * ; )
<3<3<3 kirjoitti:
Ja hyvä on olla sylissäsi
se palautui minuun sinusta"Hymyilen, katson sinuun näin
ja uuteen aamuun herään
sateeseen kevään"
Kainalooni käperry
korvaasi kuiskaan
sinua rakastan
Kauniita unia - :)*(:
* ; ) kirjoitti:
"Hymyilen, katson sinuun näin
ja uuteen aamuun herään
sateeseen kevään"
Kainalooni käperry
korvaasi kuiskaan
sinua rakastan
Kauniita uniaTähän aamuun heräten kanssasi
- <3<3<3
:)*(: kirjoitti:
Tähän aamuun heräten kanssasi
Täällä samaan aikaan :)*(:
Niin sinäkin aamussa tässä olet
lähellä, likellä, minussa, onnessa tässä
hyvä lähteä liikkeelle tulevaan päivään sinun kanssasi
ulkona ei aurinko paista mutta sisälläni kyllä :-)
ihana ikävä, ikävä ikävä, odottava ikävä, kiihkeä ikävä.....
mutta ilossani olen
hmm...maistanut olen....ja unohda en
.. kosketus jää kuin tatuointi ihoon
kanssasi aamu on .. :) - * ;)<<<<:
<3<3<3 kirjoitti:
Täällä samaan aikaan :)*(:
Niin sinäkin aamussa tässä olet
lähellä, likellä, minussa, onnessa tässä
hyvä lähteä liikkeelle tulevaan päivään sinun kanssasi
ulkona ei aurinko paista mutta sisälläni kyllä :-)
ihana ikävä, ikävä ikävä, odottava ikävä, kiihkeä ikävä.....
mutta ilossani olen
hmm...maistanut olen....ja unohda en
.. kosketus jää kuin tatuointi ihoon
kanssasi aamu on .. :)hedelmän, tämän päivän hetkessä tässä
miten voi hyvä olla tietoisuudessa
rakkaudessa joka ei ole kiellettävissä, torjuttavissa
"annetaan sen olla vain siinä" ; ) ( :
Nyt minua hymyilyttää "vähän enemmän" - <3<3<3
* ;)<<<<: kirjoitti:
hedelmän, tämän päivän hetkessä tässä
miten voi hyvä olla tietoisuudessa
rakkaudessa joka ei ole kiellettävissä, torjuttavissa
"annetaan sen olla vain siinä" ; ) ( :
Nyt minua hymyilyttää "vähän enemmän"Rakkaani tulin sanomaan tänne tämän
Haluasin nyt painia kanssasi !!! niiiiin kyllä
no, tietenkin voittaisit minut ....
.tai minä voittaisin sinut vaikka voittaisitkin minut ;-)
...tämä energiani, iloisuus sinusta
ei aina pysy "nahoissaan" :) - * ) * (;
<3<3<3 kirjoitti:
Rakkaani tulin sanomaan tänne tämän
Haluasin nyt painia kanssasi !!! niiiiin kyllä
no, tietenkin voittaisit minut ....
.tai minä voittaisin sinut vaikka voittaisitkin minut ;-)
...tämä energiani, iloisuus sinusta
ei aina pysy "nahoissaan" :)Tulehan yöhöni yöseni
en taitaisi pärjätä sinulle
voimasi niin tuntuvaa
ei erottaisi toisistaan voittajaahäviäjää
"luvattiinkin minulle lentämistä luoksesi A:ni ;)
paljon luvattiin, sinä rakkauteni..." - <3<3<3
* ) * (; kirjoitti:
Tulehan yöhöni yöseni
en taitaisi pärjätä sinulle
voimasi niin tuntuvaa
ei erottaisi toisistaan voittajaahäviäjää
"luvattiinkin minulle lentämistä luoksesi A:ni ;)
paljon luvattiin, sinä rakkauteni..."....lensit tänne ja olit luonani aamussa, yössä
ja kyyneleeni aamusta tästä niin ... :) - <3<3<3
<3<3<3 kirjoitti:
....lensit tänne ja olit luonani aamussa, yössä
ja kyyneleeni aamusta tästä niin ... :)syliisi nyt käpertyä
vuolas virta kyyneleiden
mistä tulevakaan ja miksi:
kaunis sävel, mennyt, tuleva, tämä hyvä oloni,
sumuinen "suru koirani".....kaikki
vain virtaa
rakas syliisi kärpetyä ja olla hiljaa siinä
hymyilet minulle ja minä sinulle
kädet parantavat sinulla
kiitos rakas olet tässä
suudelma sinulle :) - <3<3<3
<3<3<3 kirjoitti:
syliisi nyt käpertyä
vuolas virta kyyneleiden
mistä tulevakaan ja miksi:
kaunis sävel, mennyt, tuleva, tämä hyvä oloni,
sumuinen "suru koirani".....kaikki
vain virtaa
rakas syliisi kärpetyä ja olla hiljaa siinä
hymyilet minulle ja minä sinulle
kädet parantavat sinulla
kiitos rakas olet tässä
suudelma sinulle :)ei kärpetyä ...voi ei mitä virheitä ;-)
silmäni "sumu" syynä kai
:) - *:)(:
<3<3<3 kirjoitti:
ei kärpetyä ...voi ei mitä virheitä ;-)
silmäni "sumu" syynä kai
:)Käpertyä, kärsiä pettyä eipä niin kaukana samassa olossa ajankohtaisena
veteen piirrettynä, katselen itseäni tässä enkä tuomitse
vaikka tämätälläistamulta.... olet vaan niin joka hetkessä tässä pidän siitä kiinni vapaasti, vapaa pudotus kanssasi
vatsassa tuntui aikalailla : ) sekin oli sinua ajattelen, olon tiedät vähemmän...
"sumut" tälläisia...moniosaisia
nöyränä myllynkivenä lauantaita hierrän...
Ihana virheesi aito oikea osuva - : ) ( :
<3<3<3 kirjoitti:
ei kärpetyä ...voi ei mitä virheitä ;-)
silmäni "sumu" syynä kai
:)on niitä päiviä jolloin "kaikki koolla" kuvata vois
ja minun sisimpäni jossain muualla olla haluais, vois
innoitukseni luo...: ) ( :
kärpetyä ; )
käperryn nyt vain - : )*(:
: ) ( : kirjoitti:
on niitä päiviä jolloin "kaikki koolla" kuvata vois
ja minun sisimpäni jossain muualla olla haluais, vois
innoitukseni luo...: ) ( :
kärpetyä ; )
käperryn nyt vainnyt vain voimaan rakkauden!!!!!
luottaa sanan poistanut muuten oon
pettymystä yleensä jälkeensä luo noin yleensä ottaen elämässä
kun muita katsellut oon...Katsele sinäkin ; )
Hassua poistaa sanoja monia ja
rakastaa vaan, helpottaa...
Sinua - ; )*
: )*(: kirjoitti:
nyt vain voimaan rakkauden!!!!!
luottaa sanan poistanut muuten oon
pettymystä yleensä jälkeensä luo noin yleensä ottaen elämässä
kun muita katsellut oon...Katsele sinäkin ; )
Hassua poistaa sanoja monia ja
rakastaa vaan, helpottaa...
Sinuapeiton alle siellä asuu aurinko : ) sinun valosi
kauniita unia rakkaani
käperryn viereesi - ; )¤--- (:
; )* kirjoitti:
peiton alle siellä asuu aurinko : ) sinun valosi
kauniita unia rakkaani
käperryn viereesiSumuisen aamun
löysin auringon säteen
tuon yhden joka saa taas
heräämään valoon :)(:
sinuun - <3<3<3
; )¤--- (: kirjoitti:
Sumuisen aamun
löysin auringon säteen
tuon yhden joka saa taas
heräämään valoon :)(:
sinuunHuomenta ja hyvää "nyt ja tässä hetkeä" : )* (:
en olisi selvinnyt eilisestä
ilman sinua vierelläni - <3<3<3
<3<3<3 kirjoitti:
Huomenta ja hyvää "nyt ja tässä hetkeä" : )* (:
en olisi selvinnyt eilisestä
ilman sinua vierellänivoi rakkaani ;-)
tunteisiinsa ja kehon reagointiin
ei älyllisiin rakenteihin, lupauksiin eikä sääntöihin
niinkuin Rakkaus vain on : )* (:
se ei kaipaa älyllistä pohdintaa
siihen voi luottaa..ei "rakenteihin" sen ympärillä
vatsan reagointiin voi luottaa.....osattava vain "lukea" itseään oikein
paljastaa itsepetoksen...
Kysytty... mitä minulle on tapahtunut..säteilen ;-)
hmmm...Sinä Ihana..siksi - ; )*( :
<3<3<3 kirjoitti:
voi rakkaani ;-)
tunteisiinsa ja kehon reagointiin
ei älyllisiin rakenteihin, lupauksiin eikä sääntöihin
niinkuin Rakkaus vain on : )* (:
se ei kaipaa älyllistä pohdintaa
siihen voi luottaa..ei "rakenteihin" sen ympärillä
vatsan reagointiin voi luottaa.....osattava vain "lukea" itseään oikein
paljastaa itsepetoksen...
Kysytty... mitä minulle on tapahtunut..säteilen ;-)
hmmm...Sinä Ihana..siksirakkautta ympärillesi ((((
- <3<3<3
; )*( : kirjoitti:
rakkautta ympärillesi ((((
niin kaunis Ihminen :)
- ; )* (:
<3<3<3 kirjoitti:
tulen mukaasi peiton alle
korvaasi kuikaan
sun tahdon olla vain
suutele minut uneen
ihonihollasisinunminun - : )* ( :
<3<3<3 kirjoitti:
säteeni : )))))
sumuisena usva peittoaan luo
pehmeyttä turvaisaa sinulle minulle tuo
pidän rakkaudesta sinuun käsikädessäihoiholla kii
(((((Näin nyt pinnalla pysyn tai jollain lailla happea saan
muuta viestiä "ympäriltä"jos kerää.., en tiedä, en tiedä missä meet...
aavistan vain olosi...)))))))) (Sumusvasuruinen) - <3<3<3
: )* ( : kirjoitti:
säteeni : )))))
sumuisena usva peittoaan luo
pehmeyttä turvaisaa sinulle minulle tuo
pidän rakkaudesta sinuun käsikädessäihoiholla kii
(((((Näin nyt pinnalla pysyn tai jollain lailla happea saan
muuta viestiä "ympäriltä"jos kerää.., en tiedä, en tiedä missä meet...
aavistan vain olosi...)))))))) (Sumusvasuruinen)Rakas olen tiheässäaineessa.....
olossa eimitään
kätesi ympärilläni jaksan - Päiväseni <3 <3 <3
<3<3<3 kirjoitti:
Rakas olen tiheässäaineessa.....
olossa eimitään
kätesi ympärilläni jaksanSuukko sinne takaisin >>> maanantaille, tiistaille, keskiviikolle, etc
- * : )( :
Päiväseni <3 <3 <3 kirjoitti:
Suukko sinne takaisin >>> maanantaille, tiistaille, keskiviikolle, etc
tuo "väli" ei istu sinuun rakas
joten pidän käteni ympärilläsi
ole huoleti siinä vain
tatuoinnin voisin ottaa itsekin, miettinyt niin
ihollani soluissani kyllä muutenkin oot
Sumu hälvenee kyllä, tää viikko vain nyt sumuisin on
annetaan sumun olla pärjätköön omillaan
kietoutuneena lämpöömme hengitetään
sumu ulos,
rakkaus sisään......: ) ( : - ; )* ( :
* : )( : kirjoitti:
ole huoleti siinä vain
sumu ulos,
rakkaus sisään......: ) ( :jo aika poistua täältä ?
- <3<3<3
* : )( : kirjoitti:
ole huoleti siinä vain
sumu ulos,
rakkaus sisään......: ) ( :Rakkaus sisään... ja sumu ulos kyllä :)(:
Hymyilen täällä kiitos sinulle kulta
niin voimallinen on sinun halauksesi
tämä viikko ..miksi?! en tiedä
ennakkoon jo pelkäsin tätä
mitään en tiedä ...mutta aavistan
sumu peittää ehkä suojatakseen jotain
kesä tulee ja aurinko paistaa jo nyt...
sylisi lämpöön jään
näin on hyvä
sinussaminussa :) - <3<3<3
; )* ( : kirjoitti:
jo aika poistua täältä ?
en tiedä mitä haet mutta nyt
kaunein sana on rakas - ; )¤(:
<3<3<3 kirjoitti:
Rakkaus sisään... ja sumu ulos kyllä :)(:
Hymyilen täällä kiitos sinulle kulta
niin voimallinen on sinun halauksesi
tämä viikko ..miksi?! en tiedä
ennakkoon jo pelkäsin tätä
mitään en tiedä ...mutta aavistan
sumu peittää ehkä suojatakseen jotain
kesä tulee ja aurinko paistaa jo nyt...
sylisi lämpöön jään
näin on hyvä
sinussaminussa :)Tämä viikko on munsumu
suojatkoon vaan (::) selikkäin - <3<3<3
; )¤(: kirjoitti:
Tämä viikko on munsumu
suojatkoon vaan (::) selikkäinYmmärrän sumusi...senkö minä tunsin
murehdin kyllä..
olen lähellä..sylissäni pidän
suhde luku on ;)8(: ....(8 =kyljellään eli ääretön)
Vesi puhdistaa, uudistaa antaa tulla olojen...sumujen
yö ahdistukset pois puhallan ja hellästi päätäsi silitän
puhelen niitä näitä...nauramaan sinut saan
rakkauteni lämpöni sinulle ilolla annan
suutelen otsaasi, silmiäsi, niskaasi...
hengitä rakas kohta se on ohi
kohta on kesä Aurinkoni
itken jos sinä itket
iloitsen ilostasi
se on vain niin
kärpetytään yhdessä ;-)
rakas
;) - sivusta suurmetsän
<3<3<3 kirjoitti:
Ymmärrän sumusi...senkö minä tunsin
murehdin kyllä..
kohta on kesä Aurinkoni
itken jos sinä itket
iloitsen ilostasi
se on vain niin
kärpetytään yhdessä ;-)
rakas
;)urheilijat=sumu, unohdit jotain hyvin tärkeää, suudelma huulille ; )
http://www.youtube.com/watch?v=Kz3YlH4TtNo - >3 >3 >3
<3<3<3 kirjoitti:
Ymmärrän sumusi...senkö minä tunsin
murehdin kyllä..
kohta on kesä Aurinkoni
itken jos sinä itket
iloitsen ilostasi
se on vain niin
kärpetytään yhdessä ;-)
rakas
;)Kärpetytään yhdessä ;-)
Rakas
;)>3(; - Onhan se ..
>3 >3 >3 kirjoitti:
Kärpetytään yhdessä ;-)
Rakas
;)>3(;surullista ajatella että ihmisten tunne - elämä on niin vähissä että kaksi
toisilleen täysin vierasta " rakastaa " toisiaan ilta illan jälkeen netissä
tietämättä toisesta mitään. Aivan kuin hengenhädässä kuten näistä
pätkistä ilmenee. Surullista. - aina joskus
Onhan se .. kirjoitti:
surullista ajatella että ihmisten tunne - elämä on niin vähissä että kaksi
toisilleen täysin vierasta " rakastaa " toisiaan ilta illan jälkeen netissä
tietämättä toisesta mitään. Aivan kuin hengenhädässä kuten näistä
pätkistä ilmenee. Surullista.esiintyy näillä sivuilla kertoen juuri siitä mitä sanoit, nämä ihmiset eivät
saa tyydytettyä tietyn osa - alueen tarpeitaan oikeassa elämässä niin
he tekevät sen näin, käyttäen nettisivuja korvikkeena. Ketju kertoo
selvää kieltä seksuaalisuudesta ja sen puutteesta sekä hellyyden kaipuusta ja sen puutteesta.
Onhan se surullista, ei sitä voi kieltää. Oikeaa kosketusta ei voi koskaan korvata kirjoittamalla tuntemattomalle vaikka kuinka intohimoista tekstiä.
Siitä ei kai kukaan vielä voi saada seksuaalista tyydytystä, en usko ainakaan. - : ) * ( : -----¤
>3 >3 >3 kirjoitti:
Kärpetytään yhdessä ;-)
Rakas
;)>3(;aivan rauhassa vain
- <3 <3 <3
: ) * ( : -----¤ kirjoitti:
aivan rauhassa vain
Kärpetyen :) Aamuin, illoin
- <3<3<3
: ) * ( : -----¤ kirjoitti:
aivan rauhassa vain
tämä en ollut minä
" - ; ) * ( : 8<3
<3<3<3 kirjoitti:
tämä en ollut minä
"menossa mukana mitäikinä onkaan ;) (:
pääni ei kovin runollinen jotenkin hiljainen : ) ( :
sammutellaan pikku hiljaa täällä ; )
jatketaan henkilökohtaisemmin : ) ( :
Yöseni Kaunis, unipeitto jossa asuu Aurinko - <3<3<3
; ) * ( : 8<3 kirjoitti:
menossa mukana mitäikinä onkaan ;) (:
Yöseni Kaunis, unipeitto jossa asuu Aurinkoen jaksa kirjoitella nyt ihmeitä
samallainen "pää" meillä
ei toimi...liikakin toimintaa
suruinen, sumuinen, väsyinen ....
sammutetaan vain täällä mutta ei sammuteta - Sammuuhan se
Yöseni Kaunis, unipeitto jossa asuu Aurinkoväkisin kun ei pääse eis kärkee kastaan ..
- <3<3<3
Yöseni Kaunis, unipeitto jossa asuu Aurinkotuokoon tämä päivä sinulle kauneutta, hyvyyttä, onnea....
kaikkea mitä tarvitset nyt - : ) * 8<3 ( :
<3<3<3 kirjoitti:
tuokoon tämä päivä sinulle kauneutta, hyvyyttä, onnea....
kaikkea mitä tarvitset nytolet sieluni,
kun sielua suutelee on siinä oltava oma sielu mukana,
se vain tapahtuu, katoaa siinä hetkessä itseys,
itseydellä ei siinä mitään merkitystä,
kosketus kahden ihmisen yhteinen
kumpikin tuo paljaana pelkäämättä mitään
sinä tuletnelut änim, siitä syntyy sielujen sinfonia >
"Kuka teistä tuntee ruusun tuoksun?" Kaikki tunsivat. "Pukekaa se sanoiksi." Kaikki olivat vaiti. ("Ken tietää......)
Niin "elämällä taivaassa tässä ja nyt." "Missä tämä taivas on ?"
" Tässä ja nyt " Niin.
Iloitsen kanssasi tästä päivästä!!!!!
Kiusoittelisin sinua kyllä nyt syvimmällä kevytmielisyydellä sydämen... - -Mies-
<3<3<3 kirjoitti:
en jaksa kirjoitella nyt ihmeitä
samallainen "pää" meillä
sammutetaan vain täällä mutta ei sammutetanäistä erektion saa helposti, niin tämäkin mies tässä ketjussa, kumpikin
kirjoittaa piiloseksiä koko ajan, kyllä sillä hyvin nöpöttää ! - toinen on
<3<3<3 kirjoitti:
kaikkea mitä tarvitset nytM niin toinen on .... !! Kappas vaan.
- <3<3<3
<3<3<3 kirjoitti:
kaikkea mitä tarvitset nytSanat ovat vähentyneet myös minulla
täällä se on rajattua ja.....
ei välitetä ;)(:
missä menet sinä..hmm.....tulet ja menet
en lue täältä muuta, en kirjoita ...
pois haluaisin jo....
vain MInäsinänimäniS pitää täällä
me ;)))))((((((:
Ei murehdita ei
ilossa olen
ja on tämä voimakas...joku ;-D
Suudelma, Halaus, Hymy......
sinun - ; )<3( :
<3<3<3 kirjoitti:
kaikkea mitä tarvitset nytriittää ; ) voihan sitä yrittää elämäänsä silläkin lailla ratkaisemalla aakkosia... salmiakista tykkään kyllä enemmän maistuukin : )
Turhan pitkään venähti täällä, onneksi pitkäjänteisyyttäkin aina ollut sulla ; )
Poistua täältä, kyllä vain....
missä liikun missä liikut...se selvittää ? - <3<3<3
<3<3<3 kirjoitti:
kaikkea mitä tarvitset nytKiitos ;))))
- ; ) ¤ ( : hymyilen
<3<3<3 kirjoitti:
kaikkea mitä tarvitset nyt"ei elämää ratkaista" ; ) kirjoitat samaa kun minä ajattelin su-ri tehtävät>
piti tarkastaa kumpi meistä ..." - suave
<3<3<3 kirjoitti:
kaikkea mitä tarvitset nytPitäisikö näistä arvata kohtaaminen? Ei ymmärrä, ei..ihan öönä:o
- On huomattu
<3<3<3 kirjoitti:
en jaksa kirjoitella nyt ihmeitä
samallainen "pää" meillä
sammutetaan vain täällä mutta ei sammutetajo aikaa sit että sä tuut kyllä varmaan aika useinkin kuten tuossa ite sanoit :)
- paikkaan >>
<3<3<3 kirjoitti:
kaikkea mitä tarvitset nytTähän piti laittaman tuo et pitääkö se nyt ihan tänne kirjoottaa koska tulet !!
- suave
<3<3<3 kirjoitti:
kaikkea mitä tarvitset nythmm..:) Jo ajatus pieni riittää, niinkö?:) Oletko ajatellut muuta viime aikoina?:)
- Ei näillä ole
<3<3<3 kirjoitti:
kaikkea mitä tarvitset nyttarkoituskaan johtaa mihinkään kohtaamisiin, kaksi ihmistä vain joilla ei ole oikeaa rakkauselämää täyttävät tyhjiötä elämässään tällä tavoin.
Tuolla ylempänä oli mielestäni hyvin osuva komentti näistä tämän tyylin
ketjuista ja siitä mikä saa aikaan tällaiset. Jonkinlaista hellyyttähän on jokaisen jostakin saatava mutta joskus on kai sitten tyytyminen näin vaatimattomaan. Erityisesti tuo kosketuksen puute osui nappiin, sitä ei
saa nettisivuilla.
Illalla korvataan rakkaan syli koneella, niin yksinkertaista, you know ! - <3<3<3
<3<3<3 kirjoitti:
kaikkea mitä tarvitset nythui miten viettelevä runo ;)(:... Ihana
- * pepsodent *
<3<3<3 kirjoitti:
kaikkea mitä tarvitset nytkirjoitusvirheiden ja hymiöiden määrästä päätellen harjoitellaan oikeaa elämää varten :) ei sen kummempaa :)
- Hui ):(
<3<3<3 kirjoitti:
kaikkea mitä tarvitset nythhmmm .. viettelevä .. no enpä sanoisi .. ehkä joskus tiiät mitä se sana tarkoittaa .. vedellään vaan, kulti :)
- Herkut vedellään ..
<3<3<3 kirjoitti:
kaikkea mitä tarvitset nytPari lipsahdusta ja tunnistus toimii ..
- Niinpä alkaa
<3<3<3 kirjoitti:
kaikkea mitä tarvitset nyttekemään .. polttaa, polttaa ..
- Sanoisinko et
<3<3<3 kirjoitti:
kaikkea mitä tarvitset nytaika suorasukaista tekstiä .. kertoa milloin tulee.. ja vielä molemmin päin ..
- Nämä draamailijat
<3<3<3 kirjoitti:
kaikkea mitä tarvitset nytkatosivat kuin kusi lumeen heti kun alettiin tunnistaa, olivat näköjään
luvattomilla poluilla !
Mut olihan se niiiiiin ihanaa niinkauan kuin sitä kesti :)
- Tähtis 98
kaikki pehmeitä sellaisia, tai sitten ei. Riippuu miltä kantilta näitä tarkastelee, sanoina siis.
Mutta yhdistettynä ne luovat kokonaisuuden, johon voi liittää aina toisen ihmisen.- mistar
päivä nämä kaksi mahdollisesti voisivat kohdata toisensa
sanoilla ei niin väliä
kahdella ihmisellä kyllä
käykö huomenna keskellä päivää
maanantaina aikaa
koska käy...
onko mahdollista
rakastan sinua joka tapauksessa ikusesti - Tähtis 98
mistar kirjoitti:
päivä nämä kaksi mahdollisesti voisivat kohdata toisensa
sanoilla ei niin väliä
kahdella ihmisellä kyllä
käykö huomenna keskellä päivää
maanantaina aikaa
koska käy...
onko mahdollista
rakastan sinua joka tapauksessa ikusestiNiin kauniisti aatokseni riviin asettelit
niillä kenties ehkä myös riimittelit
Mä ikuisesti sua voisin rakastaa
kun pääni voisin vain olkaasi vasten
painaa
Olla vain lähekkäin, ei päällekäin
vain kehosi lämpöä imien
Mä kaiken sen lämmön sulle joskus
palauttaisin
Lämpösi määrin, kaikin mahdollisin
korotuksin - mistar
Tähtis 98 kirjoitti:
Niin kauniisti aatokseni riviin asettelit
niillä kenties ehkä myös riimittelit
Mä ikuisesti sua voisin rakastaa
kun pääni voisin vain olkaasi vasten
painaa
Olla vain lähekkäin, ei päällekäin
vain kehosi lämpöä imien
Mä kaiken sen lämmön sulle joskus
palauttaisin
Lämpösi määrin, kaikin mahdollisin
korotuksinAamuna tänä etsiskelen
päivä kanssasi rakastaen
niin se vain menee - Tähtis 98
mistar kirjoitti:
Aamuna tänä etsiskelen
päivä kanssasi rakastaen
niin se vain meneeIltana tänä, kaipailen unta
rauhaisaa
En tahdo siihen sekoittaa
tätä elomme pauhantaa
Ja aamu uus, koht'
huomaamatta jo sarastaa
Näin tämä vain menee - mistar
Tähtis 98 kirjoitti:
Iltana tänä, kaipailen unta
rauhaisaa
En tahdo siihen sekoittaa
tätä elomme pauhantaa
Ja aamu uus, koht'
huomaamatta jo sarastaa
Näin tämä vain meneeaamun nouseva
päivä kirkas on
sulkeutuen sinuun
maailmaa katselen
sinua innoitustani kaivaten
hetkeksi edes vierellein
hiljaisuuteen - Tähtis 98
mistar kirjoitti:
aamun nouseva
päivä kirkas on
sulkeutuen sinuun
maailmaa katselen
sinua innoitustani kaivaten
hetkeksi edes vierellein
hiljaisuuteenHerkästi osaat aatoksesi
sanoiksi pukea
On sanojasi niin
rauhoittava
lukea
Hiljaisuus on yhtä
kuin pieni
ikuisuus
On kaksi ihmistä
ja kaikki muu
Kaikki muu, kauas
tyystin pois
katoaa
Ps. En tiedä, onko parasta kohta jo lopettaa. Meinaan, lauseita näin runoon muotoon asettaa. Joku suurempi kohta tulee, ja koko ketjun poistattaa?
Mutta eikös keskustelu voisi joskus perustua myös tällaiseenkin vuorovaikutukseen? - misä *
Tähtis 98 kirjoitti:
Herkästi osaat aatoksesi
sanoiksi pukea
On sanojasi niin
rauhoittava
lukea
Hiljaisuus on yhtä
kuin pieni
ikuisuus
On kaksi ihmistä
ja kaikki muu
Kaikki muu, kauas
tyystin pois
katoaa
Ps. En tiedä, onko parasta kohta jo lopettaa. Meinaan, lauseita näin runoon muotoon asettaa. Joku suurempi kohta tulee, ja koko ketjun poistattaa?
Mutta eikös keskustelu voisi joskus perustua myös tällaiseenkin vuorovaikutukseen?vain olen tuon rajan jonkun määrittelemän
kuka määrittää vuorovaikutuksen loppuvan siihen
jospa se vasta alkaakin ; ) ( :
luopua vain kaikesta opitusta sitä se on ; )
ei mitään lisää : ) sekö uhka on - Tähtis 98
misä * kirjoitti:
vain olen tuon rajan jonkun määrittelemän
kuka määrittää vuorovaikutuksen loppuvan siihen
jospa se vasta alkaakin ; ) ( :
luopua vain kaikesta opitusta sitä se on ; )
ei mitään lisää : ) sekö uhka onluopuminen opitusta
ei koskaan saa olla
uhka
Ainoastaan uusi mahdollisuus! - misä *
Tähtis 98 kirjoitti:
luopuminen opitusta
ei koskaan saa olla
uhka
Ainoastaan uusi mahdollisuus!se onkin. Se vain tapahtuu tekemättä mitään. Mitä on tehtävä, jotta nukahtaisi ? Tai heräisi ?
Ottaa asiat sellaisena kun ne ovat. Sinä nyt vain olet niin ihana, en sitä muuksi muuta ; )
Olen vaihtanut tapaani kirjoittaa jonkin verran, eihän haittaa...Ei siitä varmaan maku muutu ? Miltä maistun ? Haluan kuulla ... - Tähtis 98
misä * kirjoitti:
se onkin. Se vain tapahtuu tekemättä mitään. Mitä on tehtävä, jotta nukahtaisi ? Tai heräisi ?
Ottaa asiat sellaisena kun ne ovat. Sinä nyt vain olet niin ihana, en sitä muuksi muuta ; )
Olen vaihtanut tapaani kirjoittaa jonkin verran, eihän haittaa...Ei siitä varmaan maku muutu ? Miltä maistun ? Haluan kuulla ...suunnitelmina eivät tahdo koskaan oikein mennä suunnitelmien mukaan. Tästä syystä onkin hyvä ajan myötä oppia ottamaan asiat vastaan juuri sellaisina kuin ne meille kullekin tarjotaan.
Miltä maistut? Ihan ookoo, jos kirjoittamistyylistäsi on kyse. Muutoin en osaa ottaa kantaa, kuin sen että kukin ihminen tuoksuu omanlaiseltansa?
Ps. Minä osaan kyllä joskus olla aikamoinen riiviö, josta ihanuus on todella kaukana! - misä *
Tähtis 98 kirjoitti:
suunnitelmina eivät tahdo koskaan oikein mennä suunnitelmien mukaan. Tästä syystä onkin hyvä ajan myötä oppia ottamaan asiat vastaan juuri sellaisina kuin ne meille kullekin tarjotaan.
Miltä maistut? Ihan ookoo, jos kirjoittamistyylistäsi on kyse. Muutoin en osaa ottaa kantaa, kuin sen että kukin ihminen tuoksuu omanlaiseltansa?
Ps. Minä osaan kyllä joskus olla aikamoinen riiviö, josta ihanuus on todella kaukana!en nyt vain jaksa tänään yhtään mitään ihanaa, riiviötä en mitään laatusanaa
olen vain hiljaa enkä yhtään mitään muuta tuoksuton myös mutta mitäpä siitä - misä *
misä * kirjoitti:
en nyt vain jaksa tänään yhtään mitään ihanaa, riiviötä en mitään laatusanaa
olen vain hiljaa enkä yhtään mitään muuta tuoksuton myös mutta mitäpä siitäkauniita unia kuitenkin sinulle Tähtis 98 ihan
- Tähtis 98
misä * kirjoitti:
kauniita unia kuitenkin sinulle Tähtis 98 ihan
En minäkään aina jaksa, mutta siltikin jaksan. Kumma yhtälö, mutta aina tätä vaan sinnitellään. Ja onkin joskus ihan reilua, myöntää itselleen oma riittämättömyytensä, niin työjutuissa kuin muutoinkin.
Tosin joskus alitajunta tekee tepposensa siinä tärkeimmässäkin jutussa, unessa yön tunteina. Mutta jo aamun koitossa, kaikelle voi jopa naureskella.
Joten nukutaan rauhaisasti, ja jos ei nukuta niin sitten yksi varteenotettava vaihtoehto on syöminen, kevyt sellainen! Eli hetki ylhäällä, niin kyllä sitten aamulla saa taasen kerran taistella, sen torkkuajastimen kera.
Toki olisin vielä näin lopuksi jotain muutakin lausua, mutta olkoot, koska sekin menisi tämän palstan siivilässä sille negatiiviselle puolelle. - misä*
Tähtis 98 kirjoitti:
En minäkään aina jaksa, mutta siltikin jaksan. Kumma yhtälö, mutta aina tätä vaan sinnitellään. Ja onkin joskus ihan reilua, myöntää itselleen oma riittämättömyytensä, niin työjutuissa kuin muutoinkin.
Tosin joskus alitajunta tekee tepposensa siinä tärkeimmässäkin jutussa, unessa yön tunteina. Mutta jo aamun koitossa, kaikelle voi jopa naureskella.
Joten nukutaan rauhaisasti, ja jos ei nukuta niin sitten yksi varteenotettava vaihtoehto on syöminen, kevyt sellainen! Eli hetki ylhäällä, niin kyllä sitten aamulla saa taasen kerran taistella, sen torkkuajastimen kera.
Toki olisin vielä näin lopuksi jotain muutakin lausua, mutta olkoot, koska sekin menisi tämän palstan siivilässä sille negatiiviselle puolelle.Kävely kevyt yöpala usein hiljaa paikallaan, parasta lääkettä kyllä.
Negatiivisuus, voiko sitä ihminen muuta nähdä jos ei näe omaa sisäistä kauneuttaan, näkee sitten mitä pystyy ulkopuolellaankin. No eivät tee sitä pahuuttaan. Joskus on "ihan pakko" nauttia siitä kun itse töpeksii niin toiset voivat ympärillä paremmin, hykertelevät itsetunnon noustessa. Varmaan työpaikoilla yleistä kisaa ylös ja alas. Töpeksitään siis rauhassa, tekee hyvää muille. Katson heitä, en vajoakaan itse; kipeää tekee vanhan päänohjelman käynnistyttyä, pyöriköön omiaan. Joskus tulee mietittyä miksi teen jonkun jutun noin, hyväksyntääkö tuota turhaa haen, sehän pitäis olla jo itsessään. Oravanpyörässä ihmetellen.
No, nyt niitä näitä jutskailen olossani, : ) nostetta saan tästä sun kanssa olosta täällä, sellaista on olla lopultakin ihminen, hyväksikäyttöä tämäkin lie kun negatiivisesti katsoo. Jospa kukaan ei anna itselleen enempää kuin sallii vai mitä ajattelet sinä lausua...
Hyvää alkanutta viikkoa sinulle !!!!! Katsele itseäsi sivusta vähäsen, minä hymyilen. - Tähtis 98
misä* kirjoitti:
Kävely kevyt yöpala usein hiljaa paikallaan, parasta lääkettä kyllä.
Negatiivisuus, voiko sitä ihminen muuta nähdä jos ei näe omaa sisäistä kauneuttaan, näkee sitten mitä pystyy ulkopuolellaankin. No eivät tee sitä pahuuttaan. Joskus on "ihan pakko" nauttia siitä kun itse töpeksii niin toiset voivat ympärillä paremmin, hykertelevät itsetunnon noustessa. Varmaan työpaikoilla yleistä kisaa ylös ja alas. Töpeksitään siis rauhassa, tekee hyvää muille. Katson heitä, en vajoakaan itse; kipeää tekee vanhan päänohjelman käynnistyttyä, pyöriköön omiaan. Joskus tulee mietittyä miksi teen jonkun jutun noin, hyväksyntääkö tuota turhaa haen, sehän pitäis olla jo itsessään. Oravanpyörässä ihmetellen.
No, nyt niitä näitä jutskailen olossani, : ) nostetta saan tästä sun kanssa olosta täällä, sellaista on olla lopultakin ihminen, hyväksikäyttöä tämäkin lie kun negatiivisesti katsoo. Jospa kukaan ei anna itselleen enempää kuin sallii vai mitä ajattelet sinä lausua...
Hyvää alkanutta viikkoa sinulle !!!!! Katsele itseäsi sivusta vähäsen, minä hymyilen.itseäsi sivusta vähäsen? Joo, pitänee yrittää. Mutta onko siihen välttämättä tarvetta, jos kuitenkin tallustelee sitä omaa tahtiaan, muiden 'arvosteluista' piittamatta?
Tosin toisaalta nämä kanssaihmiset saattanevat kuitenkin ensisijaisesti olla niitä syvimpiä peilejä, joista se parhain oppi on aina ammennettavissa?
Kiitos toivotuksistasi, onhan maanantain maku jo makusteltu. Ja jokin sama perusmaku tähänkin aina liittyy. Kiitos myös hymystäsi! - misä*
Tähtis 98 kirjoitti:
itseäsi sivusta vähäsen? Joo, pitänee yrittää. Mutta onko siihen välttämättä tarvetta, jos kuitenkin tallustelee sitä omaa tahtiaan, muiden 'arvosteluista' piittamatta?
Tosin toisaalta nämä kanssaihmiset saattanevat kuitenkin ensisijaisesti olla niitä syvimpiä peilejä, joista se parhain oppi on aina ammennettavissa?
Kiitos toivotuksistasi, onhan maanantain maku jo makusteltu. Ja jokin sama perusmaku tähänkin aina liittyy. Kiitos myös hymystäsi!tiistaita!!! maanantaissa peruspettymystä... Peilejä hyviä oikeassa olet ! Aina ei vain jaksa..
Hyvää tiistai päivää sinulle alkuviikon arjessa. Katsele koivuja valkohuurteisia
kauniita, luonnon taidetta kauneinta. Minä katson niitä kuin sinua ! Katsele sinäkin, näet itsesi! - Tähtis 98
misä* kirjoitti:
tiistaita!!! maanantaissa peruspettymystä... Peilejä hyviä oikeassa olet ! Aina ei vain jaksa..
Hyvää tiistai päivää sinulle alkuviikon arjessa. Katsele koivuja valkohuurteisia
kauniita, luonnon taidetta kauneinta. Minä katson niitä kuin sinua ! Katsele sinäkin, näet itsesi!Katselin tuijaa tuota
lumi oksat sen
taivuttaa
Sinne oksien suojaan
nuo linnut pienoiset
sukkelaan pujahtaa
Niin kaunis on luonto! - misä*
Tähtis 98 kirjoitti:
Katselin tuijaa tuota
lumi oksat sen
taivuttaa
Sinne oksien suojaan
nuo linnut pienoiset
sukkelaan pujahtaa
Niin kaunis on luonto!raskas taivuttaa
kestääkö varsi notkea norja tuo
myrsky kuolleen puun kaataa
pakottaa linnut lentämään
löytävät kukkivan puun suojakseen
elämää
Niin julma kaunis luonto on - Tähtis 98
misä* kirjoitti:
raskas taivuttaa
kestääkö varsi notkea norja tuo
myrsky kuolleen puun kaataa
pakottaa linnut lentämään
löytävät kukkivan puun suojakseen
elämää
Niin julma kaunis luonto onMitä notkeamman,
norjemman
oksan omaa
Sitä joustavammin
hennoinkin
oksa
Vain alaspäin taipuu,
se vahvaa runkoa
vasten, nojaa
Niin kaunis on maa
lumi raskas, alas
putoaa
Maasta valkeasta, se
vahva runko
kohoaa
Runko, kukkia tulvillaan
se suojan, hennomalle
tarjoaa - misä *
Tähtis 98 kirjoitti:
Mitä notkeamman,
norjemman
oksan omaa
Sitä joustavammin
hennoinkin
oksa
Vain alaspäin taipuu,
se vahvaa runkoa
vasten, nojaa
Niin kaunis on maa
lumi raskas, alas
putoaa
Maasta valkeasta, se
vahva runko
kohoaa
Runko, kukkia tulvillaan
se suojan, hennomalle
tarjoaaEi tuuli kylmä myrskykään
taipuu hennoin
ympäriltä suuret ja vahvat irti juuriltaan
hennoin myötäilee
aina uudelleen valoon noustakseen
kukkiakseen - Tähtis 98
misä * kirjoitti:
Ei tuuli kylmä myrskykään
taipuu hennoin
ympäriltä suuret ja vahvat irti juuriltaan
hennoin myötäilee
aina uudelleen valoon noustakseen
kukkiakseenvastaat!
Ja osittain ymmärsitkin, mitä ajoin takaa. Sellaista tietynlaista joustavuutta, mutta sitten? Sillä vahvalla yritin tuoda esiin sen seikan, että tietynlainen ihannetila sille hennoimmalekin olisi toinen ihminen.
Ihminen jonka puoleen se hento, tilanteesta riippuen joustavakin, voisi tarvittaessa nojatua! Turvallisuutta tutaen!
Ymmärsitkö, hentokin voi olla jämäkkä, mutta joskus ja jostakin myös sitä voimaa hakeva? - misä *
Tähtis 98 kirjoitti:
vastaat!
Ja osittain ymmärsitkin, mitä ajoin takaa. Sellaista tietynlaista joustavuutta, mutta sitten? Sillä vahvalla yritin tuoda esiin sen seikan, että tietynlainen ihannetila sille hennoimmalekin olisi toinen ihminen.
Ihminen jonka puoleen se hento, tilanteesta riippuen joustavakin, voisi tarvittaessa nojatua! Turvallisuutta tutaen!
Ymmärsitkö, hentokin voi olla jämäkkä, mutta joskus ja jostakin myös sitä voimaa hakeva?Hyvin löysit aivan oikean
hento on tuota kaikkea!!!
Joskus oma pää ei toimi
sinä löysit jujun
hymyilen valolle sun-
nuntain - Tähtis 98
misä * kirjoitti:
Hyvin löysit aivan oikean
hento on tuota kaikkea!!!
Joskus oma pää ei toimi
sinä löysit jujun
hymyilen valolle sun-
nuntainnimimerkki 'tunnetaso' analysoi sanat sanoina, ja ihan nappiin, kait.
Mutta
itse olen, kokonaisuuksien
kokoaja
En tiedä, onko tämä hyväksi
vai kenties pahaksi
Mutta
olen hukassa, siinä
välimaastossa
Tässä kohtaa kaipaan sitä runkoa vahvaa,
suojaansa tarjoavaa
Voidakseni hengähtää,
voidakseni hymyillä
valolle
myös maanantain - misä *
Tähtis 98 kirjoitti:
nimimerkki 'tunnetaso' analysoi sanat sanoina, ja ihan nappiin, kait.
Mutta
itse olen, kokonaisuuksien
kokoaja
En tiedä, onko tämä hyväksi
vai kenties pahaksi
Mutta
olen hukassa, siinä
välimaastossa
Tässä kohtaa kaipaan sitä runkoa vahvaa,
suojaansa tarjoavaa
Voidakseni hengähtää,
voidakseni hymyillä
valolle
myös maanantaintarpeen itse kullakin
välimaasto vaikein on
pää ei nyt toimi juuri nyt
valoa maanantain odottaen - Tähtis 98
misä * kirjoitti:
tarpeen itse kullakin
välimaasto vaikein on
pää ei nyt toimi juuri nyt
valoa maanantain odottaenmaanantaikin valoa
luo
Maustansa kummasta
huolimatta
Se kait
vaan tahtoa,
tahtoa vahvaa tuo
Menoa, tuulta päin
Kiitos! - misä *
Tähtis 98 kirjoitti:
maanantaikin valoa
luo
Maustansa kummasta
huolimatta
Se kait
vaan tahtoa,
tahtoa vahvaa tuo
Menoa, tuulta päin
Kiitos!Makua uutta valon maanantain
omaa vahvaa ajatustasi seuraa pään
joka tapauksessa
tuuli vie sinut minne kuuluukin
Kiitos myös Sinulle !!
Olen viisaampi tänään
kun huomasin tietäväni vähemmän kuin eilen. - Tähtis 98
misä * kirjoitti:
Makua uutta valon maanantain
omaa vahvaa ajatustasi seuraa pään
joka tapauksessa
tuuli vie sinut minne kuuluukin
Kiitos myös Sinulle !!
Olen viisaampi tänään
kun huomasin tietäväni vähemmän kuin eilen.kaikki!
Maanantai onkin aika pieni, mutta kuitenkin aina uusi avaus, elämisen makusteluun! - 20
Tähtis 98 kirjoitti:
kaikki!
Maanantai onkin aika pieni, mutta kuitenkin aina uusi avaus, elämisen makusteluun!itseäsi hyvällä
helli ymmärryksellä
pitää itsestään
omasta maljastaan huolta
Katsele lasta tuota
kirkkain silmin
uutta ihmetellen
hän ei ole vielä oppinut
sitä ylimääräistä
on vapaa siitä
tutkivana aitona
lapsi voikin puhua vielä
Hän - Tähtis 98
20 kirjoitti:
itseäsi hyvällä
helli ymmärryksellä
pitää itsestään
omasta maljastaan huolta
Katsele lasta tuota
kirkkain silmin
uutta ihmetellen
hän ei ole vielä oppinut
sitä ylimääräistä
on vapaa siitä
tutkivana aitona
lapsi voikin puhua vielä
HänLapsonen vielä, sanoja
suustaan vain
suoltaa
Mutt’ jo hetkessä herkässä
lapsonen herää, Hän vääryyden
huomaa
Niin kirkkain silmin, ain’
vaan heikompaansa
puoltaa
Niin kirkkain silmin hän
katsoo, tätä suurta
maailmaa
Ei haittaa, vaikk’ sumu
silmien edessä, joskus myös
verhoaa
On oppinut hän, ain’
puhua voi
Uus’ huomen on kuin
uusi päivän koi
On olemassa Hän ja Hän,
kaks’ ihmistä ilman
ikävää - misä*
Tähtis 98 kirjoitti:
Lapsonen vielä, sanoja
suustaan vain
suoltaa
Mutt’ jo hetkessä herkässä
lapsonen herää, Hän vääryyden
huomaa
Niin kirkkain silmin, ain’
vaan heikompaansa
puoltaa
Niin kirkkain silmin hän
katsoo, tätä suurta
maailmaa
Ei haittaa, vaikk’ sumu
silmien edessä, joskus myös
verhoaa
On oppinut hän, ain’
puhua voi
Uus’ huomen on kuin
uusi päivän koi
On olemassa Hän ja Hän,
kaks’ ihmistä ilman
ikäväävain paljosta opitusta
ei mitään lisää tarvitse saada
ihmetellä lapsen lailla katsella
tietoisena vapaana itsestään
Runosi niin totuudellinen, ei olisi pitänyt minun kuin toistaa,
tai olla hiljaa. Sanoissa niin suuri sisältö, ajatussisältö.
On olemassa Hän ja Hän
kaks`ihmistä ilman
ikävää - Tähtis 98
misä* kirjoitti:
vain paljosta opitusta
ei mitään lisää tarvitse saada
ihmetellä lapsen lailla katsella
tietoisena vapaana itsestään
Runosi niin totuudellinen, ei olisi pitänyt minun kuin toistaa,
tai olla hiljaa. Sanoissa niin suuri sisältö, ajatussisältö.
On olemassa Hän ja Hän
kaks`ihmistä ilman
ikävääOn olemassa Hän ja Hän
kaks` ihmistä ilman
ikävää
Talven lapsonen tämän
kaiken parhaiten
ymmärtää
On tulossa kevät
on valoisaa
Aurinko lumen ja jään
pois sulattaa
Tämä kaiken ikävän
pois karkottaa
On vain Hän ja Hän
kaks’ ihmistä
Kaks' ihmistä Hän ja
Hän, kaiken
kestävää
Ilman ikävää - misä*
Tähtis 98 kirjoitti:
On olemassa Hän ja Hän
kaks` ihmistä ilman
ikävää
Talven lapsonen tämän
kaiken parhaiten
ymmärtää
On tulossa kevät
on valoisaa
Aurinko lumen ja jään
pois sulattaa
Tämä kaiken ikävän
pois karkottaa
On vain Hän ja Hän
kaks’ ihmistä
Kaks' ihmistä Hän ja
Hän, kaiken
kestävää
Ilman ikäväävain ihmistä
elävät hetkestä toiseen
onnellista
läpinäkyvää elämää
vapaana kaikesta
- ei mitään tarvetta olla yhtään mitään
Hän ja Hän - 20
misä* kirjoitti:
vain ihmistä
elävät hetkestä toiseen
onnellista
läpinäkyvää elämää
vapaana kaikesta
Hän ja HänPieni ihminen
Kirkkain silmin
katselee maailmaa...
Ihmettelee, kummastelee
Kelle minun pitäisi olla
jotain, miksei vain itselle riitä.
Minun pieni maailmani,
eikö se vain riitä ?
Ei ole koskaan ollut enämpää.
Mitä osaisinkaan muuta odottaa ?
Minä ja pieni maailmani.
Kyllä se riittää, minulle.
Enämpää ei ole - misä*
20 kirjoitti:
Pieni ihminen
Kirkkain silmin
katselee maailmaa...
Ihmettelee, kummastelee
Kelle minun pitäisi olla
jotain, miksei vain itselle riitä.
Minun pieni maailmani,
eikö se vain riitä ?
Ei ole koskaan ollut enämpää.
Mitä osaisinkaan muuta odottaa ?
Minä ja pieni maailmani.
Kyllä se riittää, minulle.
Enämpää ei oleEi enempää mitään
tarvitse pieni ihminen
ei yhtikäs mitään
Kirkkain silmin
hymyillen - Tähtis 98
misä* kirjoitti:
vain ihmistä
elävät hetkestä toiseen
onnellista
läpinäkyvää elämää
vapaana kaikesta
Hän ja HänKuin kaksi tähteä
joiden kirkkaus
vaihtelee
Kaksi tähteä jotka
auringonlaskua
katselee
Kuin kaksi tähteä!
He valojuovina, niin
kevyesti toisiaan
koskettelee
Kaksoistähti yhdessä
kaikesta vapaana, ei
tarvitse olla
enempää
- 30
ikävä itseä jonka tajusin kadottaneeni kokonaan,
Kaipuu elämään, tunnetta että elän sen....
Kaipaus parempaan, tunteeseen että hyengitän..... tunnen jotain...
Hyppy tuntemattomaan, luopuminen kaikesta.....
Pelko etten löydä enää itseäni ollenkaan....
Toi takaisin itseni, elämän ja tunteen että elän....- ms
You..... kirjoitti:
niin!!!!!
"Rakkaus on täydellistä pelottomuutta. Mitä me pelkäämme? Rakkautta." Tuli mieleen itsestä...#¤("=siili
Sinä olet löytänyt itseyden, elämän jota uskallat elää !!!!! - kiitos..
You..... kirjoitti:
... :) musiikki on parasta lääkettä surulliselle mielelle...
- unien
kiitos.. kirjoitti:
... :) musiikki on parasta lääkettä surulliselle mielelle...
olet niin niin... Kiitos olemassaolostasi, veit sitten yöuneni, nukuhan sitten rauhassa kun piirtelen ääriviivojasi sun...
- 17
You..... kirjoitti:
Jostkin syystä on vain pitänyt monena päivänä palata viestisi kappaleeseen ja eksyä sitä kautta useaksi tunniksi .....
Hyvää yötä !
http://www.youtube.com/watch?v=FemxVnD335g&feature=related - osaa ajatella
17 kirjoitti:
Jostkin syystä on vain pitänyt monena päivänä palata viestisi kappaleeseen ja eksyä sitä kautta useaksi tunniksi .....
Hyvää yötä !
http://www.youtube.com/watch?v=FemxVnD335g&feature=relatedmuiden tunteita ollenkaan
ei siinä mitään,
mutta älkää sitten aikaansaako niitä muille - 25
osaa ajatella kirjoitti:
muiden tunteita ollenkaan
ei siinä mitään,
mutta älkää sitten aikaansaako niitä muilleOnko väärin sulkea sisimpäänsä tunteet...
Ojenna kätesi, tule kanssani....
Eletään tämä elämä....
Sano se ääneen mitä tunnet...
Kerro...
Missä on ne säännöt... me itse olemme niitä...
Jos pompin sinua vastaan....
Ota kädestä kiinni....
eletään tämä elämä, se on kuitenkin niin lyhyt. - <3
25 kirjoitti:
Onko väärin sulkea sisimpäänsä tunteet...
Ojenna kätesi, tule kanssani....
Eletään tämä elämä....
Sano se ääneen mitä tunnet...
Kerro...
Missä on ne säännöt... me itse olemme niitä...
Jos pompin sinua vastaan....
Ota kädestä kiinni....
eletään tämä elämä, se on kuitenkin niin lyhyt. - 26
<3 kirjoitti:
Kaipaukseni niin suuri.
eli
Rakkauteni syvin.
"mistään ei ole tullut mitään"
kuinka joku voikaan sydämeni viedä
et ollut sinä enkä minä
vaan....
Sydämme sykkii. - Mikähän siinä on
26 kirjoitti:
Kaipaukseni niin suuri.
eli
Rakkauteni syvin.
"mistään ei ole tullut mitään"
kuinka joku voikaan sydämeni viedä
et ollut sinä enkä minä
vaan....
Sydämme sykkii.että te jotka niin vimmalla koetatte rustata täällä tuota runopuolta ette osaa oikeinkirjoitusta ollenkaan ?
Tuolla ylempänä olleessa mammuttiketjussa toinen oli täysi surkimus siinä asiassa ja sinä näytät samaten osaavan väärinkirjoituksen mallikkaasti.
Oletteko te niin täpinöissänne Vain sinulle. ... Tartun käteesi .. katson silmiisi ... vaikkette
yhtään tiedä millaisiin kierosilmiin joutuisitte katsomaan jos tietäisitte kenelle menee ... !
Sekö syynä ? - 11
Mikähän siinä on kirjoitti:
että te jotka niin vimmalla koetatte rustata täällä tuota runopuolta ette osaa oikeinkirjoitusta ollenkaan ?
Tuolla ylempänä olleessa mammuttiketjussa toinen oli täysi surkimus siinä asiassa ja sinä näytät samaten osaavan väärinkirjoituksen mallikkaasti.
Oletteko te niin täpinöissänne Vain sinulle. ... Tartun käteesi .. katson silmiisi ... vaikkette
yhtään tiedä millaisiin kierosilmiin joutuisitte katsomaan jos tietäisitte kenelle menee ... !
Sekö syynä ?Silmänikö kierot ?
Niitä kyllä kestää katsoa...
Puoleensa vetävät, tiedän senkin...
Valon arat ja kun nauran niistä hohtaa se lämpö jota olen...
Siksi en halua että niitä edes kaikki näkee...
Surulliset ne ovat, niin sielun peili...
Se suru ei vain ole itseäni
vaan sitä minkä näen ympärilläni... - Samaa ihmetellyt
Mikähän siinä on kirjoitti:
että te jotka niin vimmalla koetatte rustata täällä tuota runopuolta ette osaa oikeinkirjoitusta ollenkaan ?
Sekö syynä ?Näissä kaikissa raatauksissa sama juttu, solkenaan kirjoitusvirheitä ja toinen mikä kummatuttaa miksi olla täällä kun on olemassa runopalsta oikein ..
Naurattaa kyllä - draamaa näillä piisaa .. olaan niin tosissaan, niin tosissaan. Mutta saadaanhan hekotella :) - draamaa kiitos :)
11 kirjoitti:
Silmänikö kierot ?
Niitä kyllä kestää katsoa...
Puoleensa vetävät, tiedän senkin...
Valon arat ja kun nauran niistä hohtaa se lämpö jota olen...
Siksi en halua että niitä edes kaikki näkee...
Surulliset ne ovat, niin sielun peili...
Se suru ei vain ole itseäni
vaan sitä minkä näen ympärilläni...Jonkun omakehu löyhkää pahasti, itsensä kehuminen kertoo ihmisestä paljon ..
eikä koskaan mitään positiivista ..
tekee vastenmielisen tunteen ..
- tyhjyyttä
tyhjyyttä vain
- mm"mm
Milloin minä saan puhelimeeni sinun viestisi rakkaudestasi. Minä olen sellaisia sinulle laittanut,mutta eipä ole sinulta tullut mitään?? - ; )
mm"mm kirjoitti:
Milloin minä saan puhelimeeni sinun viestisi rakkaudestasi. Minä olen sellaisia sinulle laittanut,mutta eipä ole sinulta tullut mitään??vaiti tekstitön on
lakossa on toisenkin
täällä istumme yhdessä erikseen
liimattuna toisiimme
jääräpäät - 13.2
; ) kirjoitti:
vaiti tekstitön on
lakossa on toisenkin
täällä istumme yhdessä erikseen
liimattuna toisiimme
jääräpäätSurullista...Ikävä!
- ; )
13.2 kirjoitti:
Surullista...Ikävä!
jää kaikki tekemättä kun sua vain ikävöin!!!
Valkoinen ja musta. - 15.2
; ) kirjoitti:
jää kaikki tekemättä kun sua vain ikävöin!!!
Valkoinen ja musta.Auringon sätein olen luonasi. Mukavaa maanantai päivää Sinulle.
- :)kaipaillen sua
suuri ikävä sinne merentaakse.O.kirjoita mulle silloin tiedän olet sinä jota kaipaan.
Vaikka emme ,ole tavanneet mutta sun sanojasi ihania.Tiedä vaikka kohtaisimme
toisemme.Tunne on sellainen mulla.- minuako
meren syvää rauhaa ?
Sitäkö ikävä sun ja mun
kuin saada viimeinkin keuhkot täyteen happea
oltuaan hukkumaisillaan
Se on kaipausta todella
Kohdata - ****
minuako kirjoitti:
meren syvää rauhaa ?
Sitäkö ikävä sun ja mun
kuin saada viimeinkin keuhkot täyteen happea
oltuaan hukkumaisillaan
Se on kaipausta todella
Kohdatahyvä vertaus. Kohdata hänet on kuin saisi hengittää vihdoin syvään. Pinnallisen hengityksen aika on ollut pitkä, mutta pian kohdataan :).
- suloinen, niin sinä
**** kirjoitti:
hyvä vertaus. Kohdata hänet on kuin saisi hengittää vihdoin syvään. Pinnallisen hengityksen aika on ollut pitkä, mutta pian kohdataan :).
Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym.Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym.Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym.
jos joku on suloinen, niin sinä. , pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sata,ylikkäin, hal pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym.Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym.Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym.
jos joku on suloinen, niin sinä. - 19
suloinen, niin sinä kirjoitti:
Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym.Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym.Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym.
jos joku on suloinen, niin sinä. , pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sata,ylikkäin, hal pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym.Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym. Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym.Jatkuvasti pitäisi olla sylikkäin, halata, pussailla, antaa hellyyttä, todistella rakkauttaan ym.
jos joku on suloinen, niin sinä.Jokainen hellittely sana ei saa tulla kuin....
http://www.youtube.com/watch?v=-F319Qmvkss
menettää merkityksensä... - sinä itse
19 kirjoitti:
Jokainen hellittely sana ei saa tulla kuin....
http://www.youtube.com/watch?v=-F319Qmvkss
menettää merkityksensä...jos sinua hellitellään
väärin.
älä säästele sanojasi älä tekojasi - aavistin tämän
suloinen, niin sinä kirjoitti:
jos joku on suloinen, niin sinä.suunnattoman kaipuun :(
- pettynyt joskus
ei merkitse oikeastaan, pelkkää helinää, mitään vaaan ne teot, ne merkitsee.
- (vaikeaa)
ja mietiskellä.
"Toimimattomuus antaa teoille elämän. Ilman sitä ne ovat kuolleita tekoja."
- 28............
San' at merkitsevät joillekkin paljon,elämän tosi asioita.
- 24.....
Rakkauteen liittyyvät sanat,voi itkettää jos oikein sanoja miettii......
tai sitten niin miten?- 19.....
Vai onko se sitten enemmän sisältö !!!!!
jos tuijottaa sanaa, tulee väärää tulkintaa ehkä helposti
huomaan kirjoittavani tunteella jotain ja sanoja väärin, sisältö toinen
vai miten se menee - 30
19..... kirjoitti:
Vai onko se sitten enemmän sisältö !!!!!
jos tuijottaa sanaa, tulee väärää tulkintaa ehkä helposti
huomaan kirjoittavani tunteella jotain ja sanoja väärin, sisältö toinen
vai miten se meneeOvat paljon enämpi...
Pieni lause voi pitää sisällään niin paljon tunnetta ja muistoja.
Kuusi riviä.... pitää sisällään monen vuoden tunteet,...
Miten luen ne itse jälkeenpäin.... itken.... - 18
30 kirjoitti:
Ovat paljon enämpi...
Pieni lause voi pitää sisällään niin paljon tunnetta ja muistoja.
Kuusi riviä.... pitää sisällään monen vuoden tunteet,...
Miten luen ne itse jälkeenpäin.... itken....Itse olen kirjoittanut paljon runoja/ ajatuksia.....
Ne sanat jälkeenpäinkin saavat eloon ne tunteet ja tuskan... jopa vuosien jälkeen....
jotka on olleet silloin kun kirjoitin ne....
Helpompi on ollut polttaa ne....
Kuin olisin saanut nujerrettua sen tuskan ja pyyhkäistyä pois sen painolastin mielestäni.
Omanlaisensa seremonia....
- N 61v. ja nuorekas:)
On erittäin kova ikävä, lapsiani jotka asuvat kaukani luontani.
Kaipaan kovasti et pääsisin pois, täältä savosta. Kun ystävät on kymeenlaaksossa.
Kaipaus on se kun löytäisi vielä, oman ymmärtäväisen RAKKAAN pus,pus, hali, hali =) - Tähtis 98
hetki ikävästä, kaipuusta
kaipauksesta
puhutaan
Niin sanat, lauseet
runon muotoon
puetaan
Tapa tämä on
helpointa
terapiaa
Jos tapa tämä vain
sallitaan
Ikävä, kaipuu
kaipaus
Tavalla tällä
puretaan- minä,
Ei tätä kaavaan saa
sallitaan
kukin kulkee ajallaan
paeta saa jos pelottaa
tarvetta ei särkeä ketään
rakkaus pysyvää
suojelee - Tähtis 98
minä, kirjoitti:
Ei tätä kaavaan saa
sallitaan
kukin kulkee ajallaan
paeta saa jos pelottaa
tarvetta ei särkeä ketään
rakkaus pysyvää
suojeleeSanasi mua lohduttaa,
joten tuulta päin ain' vaan
kuljetaan
Ja jokaista meistä
joku toisaalla rakastaa
Ilman, ett' sitä itse
edes oivaltaa!
Koska kukin kulkee
elämäänsä
ajallaan - misä*
Tähtis 98 kirjoitti:
Sanasi mua lohduttaa,
joten tuulta päin ain' vaan
kuljetaan
Ja jokaista meistä
joku toisaalla rakastaa
Ilman, ett' sitä itse
edes oivaltaa!
Koska kukin kulkee
elämäänsä
ajallaanrakastan
kulje tietäsi sydämen
sitä kuuntele syvimpään
tiedät tehneesi sinä
aina oikeaa
elä elämääsi
äläkä taakse katso
virta vie etsii uomiaan
ei mitään menetettävää
rakkaus aina pysyvää
Minulta Sinulle - Tähtis 98
misä* kirjoitti:
rakastan
kulje tietäsi sydämen
sitä kuuntele syvimpään
tiedät tehneesi sinä
aina oikeaa
elä elämääsi
äläkä taakse katso
virta vie etsii uomiaan
ei mitään menetettävää
rakkaus aina pysyvää
Minulta Sinullesanomaasi, se syvää on
ja satuttavaa.
Minulta Sinulle! - misä*
Tähtis 98 kirjoitti:
sanomaasi, se syvää on
ja satuttavaa.
Minulta Sinulle!mietikään liikaa
tai mieti
älä synkästi mieti
iloisesti
puhuin tuossa myös itselleni
tympääntyneenä itseeni
tuolle tollolle vaan
en sinuun en rakkauteen
päiviä utusia näitä
Minä Sinulle - misä*
misä* kirjoitti:
mietikään liikaa
tai mieti
älä synkästi mieti
iloisesti
puhuin tuossa myös itselleni
tympääntyneenä itseeni
tuolle tollolle vaan
en sinuun en rakkauteen
päiviä utusia näitä
Minä Sinullesumusta
kevääseen uuteen
valoon
kasvuun
rauhaan
suunnataan yhdessä vaan
AURINKO ja SÄDE
- Anonyymi
Jaa
- Anonyymi
Ei mitään tällä hetkellä.
- Anonyymi
Niistäkin tiedän että rakkaus on totta.
- Anonyymi
Isovanhempiani. Rakastin heitä niin kuin vain lapsen mielellä ja sydämellä voi... raakaa raastavaa rakkautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733614Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91971Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2251315- 1341186
- 1001063
- 1081036
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil681001- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876