Setä perheineen mökillä

Simeoni

Tästä on nyt 10v aikaa.

Vanhemmillani on kesämökki järven rannalla keski-Suomessa. Siellä on se varsinainen mökki ja sitten sauna, puuliiteri, varasto ja nukkuma-aitta, jossa yleensä majoitetaan vieraat ja/tai lapset. Olin juuri täyttänyt 17 ja kesätöiden alkua odotellessa olin vanhempieni mukana mökillä.

Setäni Kari perheineen oli tullut aamulla kylään vanhempieni mökille muutamaksi päiväksi. Samana iltapäivänä olin ollut löhöilemässä aitassa. Teki mieli kokista ja nousin käydäkseni mökin jääkaapilla. Ulkona havannoin, että mökillä on täysin hiljaista. Kätsoin tielle ja huomasin, että molemmat autot olivat poissa, eli olin yksin mökillä. Kävelin venytellen kohti mökkiä ja kokiksen lisäksi ajattelin napata kaljan, kun vanhempia ei ole paikalla. Jähmetyin paikoilleni, sillä mökissä selvästi oli joku. Jäin kuuntelemaan, kuinka joku käveli ympäri mökkiä ja sitten meni sängylle.

En välttämättä ollut juttutuulella ja mökissä oleva ei varmaankaan huomannut minua, joten jäin paikoilleni kuuntelemaan. Hetken kuluttua nivusiani kouraisi, sillä mökistä kuului vaimeaa naisen huokailua ja sängyn natinaa. Naidaanko siellä? Mutta koska molemmat autot olivat poissa, päättelin nopeasti, että siellä ilmeisesti sedän vaimo Jaana runkkas! Hitaasti varoen meluamasta kävelin lähemmäs hyttysverkon verhoamaa ikkunaa kiitelleen hyvää tsägää. Nyt voihkinta kuului selvemmin. Varovasti kurkistin ikkunasta ja olin laueta shortseihini samantien. Sängyllä Jaana oli jalat levällään, vain paita päällä ja työnteli paksuhkoa kurkkua punaisena helottavaan vittuunsa! Pujotin heti kyrpäni ulos shortseistani ja hitaasti & nautinnollisesti runkkaillen katselin tuota sängyllä itseään kurkulla naivaa naista. Erityisesti minua kiihotti, että kysessä oli aikuinen nainen, jolla oli kaksi lasta synnyttänyt kunnon vittu.

Jaana paineli ja pyöritteli kurkkua pillussaan ja hieroi klitoristaan toisella kädellä. Jaana alkoi selvästi saavuttaa orgasmia ja itse hitaasti vetelin esinahkaani ikkunan takana. Tarkoituksenani oli runkata spermat just kanervikkoon ja häippästä hyvän sään aikana, kun Jaana yllättäen sai nopean orgasmin. Lopetin runkkaamisen ja ajattelin hiipiä takaisin aittaan vetään kuivat loppuun. Yllättäen Jaana nosti nopeasti päätään ja veti nopeasti kurkun pillustaan. Jäykistyin kauhusta paikalleni, sillä Jaana taisi huomata minut. Sujautin kalun takaisin shortseihini ja kyyristyin ikkunan alle. Jaana nousi ähkäisten ylös ja käveli suoraan kohti ikkunaa, jonka alla olin kyykyssä. Jaana irroitti hyttysverkon ja katsoi alaspäin nähden minut siellä. Jaana kysäisi, että olinko ollut siinä pitkään. Nielaisin ja nyökkäsin odottaen kunnon läksytystä. Jaana käskikin minut mökkiin. Kiersin ulko-ovelle ja astuin sisään. Vitutti kiinnijääminen.

Mökin tuvassa Jaana kysyi suoraan kuuntelinko ikkunan alla. Hiljaa nyökkäsin. Runkkasinko? Nyökkäsin taas. Seuraavaksi Jaana kysyi, runkkasinko loppuun asti. Pudistin päätäni tyytyväisenä tästä lieventävästä asianhaarasta. Pää painetttuna seisoin Jaanan edessä ja tunsin Jaanan katsovan minua. Jaana käveli kohti makuusoppea ja sanoi, että "Tuu tänne". Jaana laittoi pyyhkeen sängylle, asettui sen päälle selälleen ja levitti jalkansa. Jaana sanoi lyhyesti ja asiallisena, että "Nai mua, saat tulla sisään, jos haluut." En paniikissa liikahtanutkaan, jolloin Jaana rauhoitteli minua ja pienen neuvottelun jälkeen (Jaana äänessä, minä nyökkäillen) lupasimme molemmat olla kertomatta kenellekään. Kyrpä kivikovana menin kohti sänkyä ja suutelin Jaanan jalkoja lähestyen pillua tarkoituksena esittää kokenutta rakastajaa. Jaana otti mua päästä kiinni ja pyysi naimaan. Se oli saanut jo, ja halusi mun tulevan, että ehtisi rauhassa pestä mun spermat pillustaan ennen kuin muut palaisivat kaupasta.

Otin paitani ja shortsini pois ja pian olin alasti sängyn jalkopäässä Jaanan levitettyjen jalkojen välissä. Kulli sojotti kohti mökin kattoa ja katselin Jaanaa edelleen ihmetellen hyvää tsägääni. Jaana katsoi minua hymyillen ja nosti paitansa kainaloihin ja sanoi "Tuu mun päälle ja nai vaan. Ei sitte haittaa, jos lasket spermat sisään." Laskeuduin Jaanan päälle painoani kannatellen ja tunsin jalkojeni välissä, miten Jaana otti kiinni kyrvästäni, pyöräytti sitä kurkun jäljiltä kuuman pillunsa suulla ja ohjasi turvonneen terskani sisään pilluusa. "Ok, nai nyt mua, älä välitä minusta, mä sain just kunnolla tuolta kurkulta.", Jaana sanoi hymyillen.

Otin sedän vaimon jalkojen välissä hyvän asennon, painoin poskeni vasten aikuisen naisen olkapääätä ja hitaasti aloitin työntelemään kyrpääni kuumaan ja liukkaaseen pilluun. Vaivihkaa katselin olkani yli Jaanan levitettyjen jalkojen välissä liikkuvaa persettäni. Kiihotti myös näkymä siitä, että Jaanan tissit heiluivat kyrpäni työntöjeni tahdissa. Silloin ja jälkeenpäinkin mua kiihotti aivan sairaasti ajatus, että aikuinen nainen antaa mun nussia itseään ja laueta sisäänsä. En millään olisi malttanut kiihdyttää tahtia, sillä halusin nauttia tästä hetkestä mahdollisimman kauan. Jaana kuiskasi korvaani, että nussi nyt kunnolla niin, että tuut, ettei muut ehdi tulla kaupasta.

Aloin painella kyrpääni kovemmin aikuiseen naiseen ja tunsin Jaanan levittävän jalkojaan, jotta hänen pillu olisi paremmin tarjolla. Tuntui aivan järjettömän hyvältä. Olin todella kiihottunut ja samalla ehkä liiankin kiihottunut tai jännittynyt ja mielessäni aloin skitsoilla, että pystyisinkö saamaan orgasmia. Jaanakin ilmeisesti huomasi tämän, sillä hän kurkotti kädellään selälleni ja paineli minua lantiostani syvemmälle itseensä. Sitten Jaana hivutti kättään perseelleni ja kevyesti paineli keskirormellaan anustani. Nousin Jaanan päällä ylemmäs ja jatkoin naimista. "Saanko?", Jaana kysyi ja nyökkäsin huohottaen.

Jaana kostutti sormensa suussaan ja pian keskisormi tunnusteli naimisesta hikistä ryppyreikääni ja painui vähän sisään. Olin seota ja nostin selkääni kaarelle hidastaen naimista. Sormi pyöritteli persettäni ja Jaana kuiskasi korvaani "Nyt..". Aloin nussia niin rajusti ja syvälle, kuin pystyin ja kiljahdin kivusta ja kiimasta, kun Jaana survaisi pitkäkyntisen sormensa syvälle suoleeni. Vapisin kuin horkassa jyystäen kyrpääni naisen vitussa ja sormen painellessa eturauhastani aloin vain muutaman työnnön jälkeen roiskia kuumaa spermaa setäni vaimon sisään. Mölisin järjettömiä orgasmin kourissa ja tunsin, miten silmissä sumeni.

Huohotin velttona hetken Jaanan päällä ja tämä kysyikin, "Oletko tajussas?". Nyökkäsin edelleen huohottaen ja Jaana työnsi minut pois päältään. Jaana otti sängyn viereiseltä pöydältä palan talouspaperia ja pyyhki sillä pilluaan. Vilkaisin paperia ja se oli mun spermassa. Jaana nousi ylös ja sanoi, että oli aivan kiva saada spermat sisään ja meni saunaan napaten loput vaatteensa mukaan. Puin vaatteet päälleni ja välttelin Jaanaa lopun päivää. Olin aivan hermona, että setäni tai vanhempani huomaisivat käytöksessäni jotain outoa. Vähitellen helpotti, kun huomasin, että Jaana oli kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Tämä ei jäänyt ainoaksi kohtaamiseksi tuolla lomalla.

3

13344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää

PLEASE!

• Hei

...älä kerro enää yhtään lisää, ethän.
        Älä sittenkään.

Sen luokan "täyttä paskaa", ettei huvita nähdä tai kuulla sinusta enää koskaan.

-Kiitos-

• Hyvä tarina

Tämä oli hyvä tarina...

Älä välitä tuosta yhdestä idiootista...

Kerro vaan loputkin tarinat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      31
      5222
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      141
      2444
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      139
      2118
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      54
      1947
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1800
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      57
      1317
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      171
      1121
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      971
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      313
      889
    10. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      172
      810
    Aihe