Tilasin Skoda Octavia Combi 1,8 TSI Elegancen viime vuoden puolella, vero laskettu arvosta CO2 163 g/km.
Onko päästöt pienentyneet 2010 mallissa, hinnastoissa näkyy olevan158 g/km.
Vaikuttaako asia auton hintaan?
Skoda Octavia Combi
20
1342
Vastaukset
- fdjlfjklaöjfdl
mulla on tämän vuoden malli, samalla koneella ja rekisteriotteessa lukee 163.
- :(
Samanlainen tilattu viimevuoden elokuussa, huomasin itsekkin eroavaisuutta tiedoissa.
Saahan nähdä kumpi tulee rekisteriotteeseen sitten maaliskuussa.
Vaikuttaahan se vähäisen auton hintaankin ja lisävarusteisiin - Vähällistä tahattelu
Onko tuo päästöarvo tahallaan laitettu alakanttiin että saataisiin hinta näyttämään vähän edullisemalta? Jos näin on, maahantuojalta vähän noloa toimintaa.
- Peevee
Automaatin CO2 luku on 155 g/km, manuaalin 163 g/km.
- Varma Tieto
Jos autossa on DSG automaattivaihteisto on todellinen päästöarvo 155 CO2 g/km.
Manuaalivaihteistolla on todellinen päästöarvo 163 CO2 g/km.
Jos joku muuta väittää, jätetään hänet huomiotta.
Missä se hinnasto on nähtävissä päästöarvolla 158 CO2 g/km????????
Vastaus minulla kädessäni:Moottori,2.0 TDI DSG Automaattivaihteistolla päästöarvo on juuri tuo kyseinen 158 CO2 g/km, mutta moottori on DIESEL.- etrgtagag
unohdin mainita tuolla ylempänä, että mulla bensa ja manuaali ja rekkarissa 163. Ihmettelin itsekin aikaisemmin kun ns. virallisissa tiedoissa oli tuo 158.
- IST TSI
Hinnasto löytyy esim. www.skoda.fi
- Matematiikkaa
IST TSI kirjoitti:
Hinnasto löytyy esim. www.skoda.fi
Kieltämättä olet oikeassa hinnastossa on kuin onkin päiväys:01.01.2010, ja siinä todellakin on päästöarvot ovat alemmat kuin minulla olevassa 01.11.2009 päivätyssä hinnastossa.
Siispä nöyrä anteeksi pyyntö kun sanoin:Jos joku muuta väittää,jätetään hänet huomiotta.
Tilaussopimuksessani Marraskuu 2009 lukee: Valmistajan ilmoittamien CO2 päästöarvojen mahdollisesti muuttuessa se tulee vaikuttamaan auton hintaan ja tehdastilaus varusteiden hintaan.
Ja sitten siihen hintaan: Skoda Octavia 1.8 TSI Ambiente.Veroton hinta 2009=18 570€ verollinen 24 274,66€.
CO2 päästöarvo =163 g/km.
Uudessa hinnastossa.Veroton hinta 2010=19 250€ verollinen 24 977,87€.
CO2 päästöarvo=158 g/km.
No nyt alatte laskemaan onko verottoman hinnan nosto vaikuttanut 2010 mallin hintaa nostavasti vai laskevasti kun huomioidaan että CO2 arvoa on muutettu -5 g/km.
Laskimet esiin ja hommiin. Tulokset tänne palstalle kiitos!! - MATEMATIIKKAA
Matematiikkaa kirjoitti:
Kieltämättä olet oikeassa hinnastossa on kuin onkin päiväys:01.01.2010, ja siinä todellakin on päästöarvot ovat alemmat kuin minulla olevassa 01.11.2009 päivätyssä hinnastossa.
Siispä nöyrä anteeksi pyyntö kun sanoin:Jos joku muuta väittää,jätetään hänet huomiotta.
Tilaussopimuksessani Marraskuu 2009 lukee: Valmistajan ilmoittamien CO2 päästöarvojen mahdollisesti muuttuessa se tulee vaikuttamaan auton hintaan ja tehdastilaus varusteiden hintaan.
Ja sitten siihen hintaan: Skoda Octavia 1.8 TSI Ambiente.Veroton hinta 2009=18 570€ verollinen 24 274,66€.
CO2 päästöarvo=158 g/km.
No nyt alatte laskemaan onko verottoman hinnan nosto vaikuttanut 2010 mallin hintaa nostavasti vai laskevasti kun huomioidaan että CO2 arvoa on muutettu -5 g/km.
Laskimet esiin ja hommiin. Tulokset tänne palstalle kiitos!!Tarkennus viestiini missä annoin hinnat: Hinnat ovat Skoda Octavia Combi 1.8 TSI Ambiente hinnat.
Itsellä kun on Combi niin katsoin tietysti Combin hinnastoa,2009 Marraskuulta ja 2010 Tammikuulta.
Tämä lisäys on välttämätön väärinkäsityksien estämiseksi.
Terveisin.Matematiikkaa - laskelma
MATEMATIIKKAA kirjoitti:
Tarkennus viestiini missä annoin hinnat: Hinnat ovat Skoda Octavia Combi 1.8 TSI Ambiente hinnat.
Itsellä kun on Combi niin katsoin tietysti Combin hinnastoa,2009 Marraskuulta ja 2010 Tammikuulta.
Tämä lisäys on välttämätön väärinkäsityksien estämiseksi.
Terveisin.MatematiikkaaLaskeskelin, että hinnanalennus olisi 179,13 €.
Pitäneekö paikkansa? - Pertsa_
Matematiikkaa kirjoitti:
CO2 päästöarvo=158 g/km.
Laskimet esiin ja hommiin. Tulokset tänne palstalle kiitos!!tuskin moottori on mihinkään muuttunut parissa kuukaudessa, jos toisessa hinnastossa on 163 ja toisessa 158. Jos aijatellaa tulevaa CO2 perustuvaa verotaulukkoa, toinen maksaa muutaman euron enemmän kuin toinen. Summalla ei sinänsä ole mitään merkitystä.
- En usko koko juttua
Pertsa_ kirjoitti:
tuskin moottori on mihinkään muuttunut parissa kuukaudessa, jos toisessa hinnastossa on 163 ja toisessa 158. Jos aijatellaa tulevaa CO2 perustuvaa verotaulukkoa, toinen maksaa muutaman euron enemmän kuin toinen. Summalla ei sinänsä ole mitään merkitystä.
Soittakaa Maanantaina Helkamaautoon ja tiedustelkaa sieltä,myyjät puhuvat mitä sattuu, ja hinnastoissa voi olla painovirheitä.
En usko että 1.8 TSI moottorin CO2 arvo olisi yhtäkkiä alentunut -5 CO2 g/km.
Myyntikikka tulee väistämättä mieleen koska nimimerkki:Kyllä se oikea on 163 kirjoittaa omistavansa 2010 vuosimallin auton jonka rekisteriotteessa on arvo 163 g/km.
Jos auton painoa on saatu pudotettua se alentaisi laskennallista arvoa, mitään ihme pihistäjää on minulle ihan turha väittää nykyisessä moottorissa olevan. Takana 34-vuotta autoasentajana.
Mutta arvon ollessa oikeasti se 158 g/km olisi kiinnostavaa saada oikea tieto mitä on moottorille tehty. - selitys
En usko koko juttua kirjoitti:
Soittakaa Maanantaina Helkamaautoon ja tiedustelkaa sieltä,myyjät puhuvat mitä sattuu, ja hinnastoissa voi olla painovirheitä.
En usko että 1.8 TSI moottorin CO2 arvo olisi yhtäkkiä alentunut -5 CO2 g/km.
Myyntikikka tulee väistämättä mieleen koska nimimerkki:Kyllä se oikea on 163 kirjoittaa omistavansa 2010 vuosimallin auton jonka rekisteriotteessa on arvo 163 g/km.
Jos auton painoa on saatu pudotettua se alentaisi laskennallista arvoa, mitään ihme pihistäjää on minulle ihan turha väittää nykyisessä moottorissa olevan. Takana 34-vuotta autoasentajana.
Mutta arvon ollessa oikeasti se 158 g/km olisi kiinnostavaa saada oikea tieto mitä on moottorille tehty.Moottori voi pysyä samanlaisena, mutta esim. vaihteiston välityksiä muuttamalla voidaan vaikuttaa kulutukseen.
- selitys
selitys kirjoitti:
Moottori voi pysyä samanlaisena, mutta esim. vaihteiston välityksiä muuttamalla voidaan vaikuttaa kulutukseen.
Moottoria ja moottorinohjaus järjestelmiä päivitetään kiihtyvällä tahdilla!
- IST TSI
Paljonko CO2 päästö on ollut viime aikoina toimitetuissa 1.8 TSI autoissa rekisteriotteen mukaan.
Ilmoitelkaa arvoja!- oiuerow
luovutettu tammikuussa. Manuaali
- fhrtyukktyg
oiuerow kirjoitti:
luovutettu tammikuussa. Manuaali
luovutettu helmikuussa. DSG
- TSI TSI
fhrtyukktyg kirjoitti:
luovutettu helmikuussa. DSG
Luovutettu tänään, manuaali.
Joitakin pieniä päivityksiä varusteisiin (Elegance). - TSI TSI
TSI TSI kirjoitti:
Joitakin pieniä päivityksiä varusteisiin (Elegance).Korjaus edelliseen, oikea arvo on 158 g/km.
- oiuerow
TSI TSI kirjoitti:
Joitakin pieniä päivityksiä varusteisiin (Elegance).varmasti ei ole mitään eroa koneella. Kuka noi arvot päättää? AKEko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078