Ainakin shiialaisessa perinteessä viimeisinä aikoina Jeesuksen (ISSA) rinnalla antikristusta (Dajjalia) vastaan taistelevat Imam Mahdi sekä Khutr niminen profeetta. Mahdi ilmestyy jo seitsemisen vuotta ennen Dajjalia. Jeesus tulee sitten kaikista viimeisenä ja kukistaa Dajjalin ja pystyttää Mahdin kanssa rauhan valtakunnan.
Minulla on sellainen teoria, että Mahdi ja Khutr saattaisivat olla nuo Ilmestyskirjan kaksi todistajaa, jotka saarnaavat antikristusta vastaan ja jotka (joko kuvainnollisesti tai kirjaimellisesti) tapetaan Jerusalemissa kunnes heräävät eloon kolmen päivän kuluttua.
Mitäs mieltä olette teoriastani...:O
Mahdi, Khutr ja Ilmestyskirja
2
141
Vastaukset
- sumalainen...
katso vaan, muhamedista tulee messias, israel joutu takaisin orjuteen, ja Jumala kielletaan.
Sijalle tulee mahtava UMMA. Suomen johto on ajoissa oivaltanut sen ja kieriskelee jaloissa kuin piski.
..kuinka tahansa, aika nayttaa opimmeko mitaan...
..mutta en tieda tyhmempaa kansaa kuin suomi.. - histotioitsija. .
olette jo valloittaneet kaytanollisesti suomen. Propakandakoineistone on uskomaton.
Niin on suomalaisetkin..matteus 13,30.
Melkein kaikki ihmiset on ostettavissa lahjuksilla, propakandalla ,uutismuurilla, vangitulla sanavapaudella,
elakkeilla, virkapaikoilla, ummahin lehdistolla, TVlla, yliopistoilla, sossula, poliisilla. oikeusministeriolla,
lupauksilla ja mielistelyilla..
..ensin tulee antikristus ja tekee seitseman vuoden hudnan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022186- 1021612
- 821308
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571044Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814