ikuinen rakkaus

tape45

Rakkauteni sinuun ikuinen on

kanssasi niin romanttista olla on

mahtaaa aamuisin vierestäsi herätä

ja saada lähelläsi levätä

ikuisesti haluan olla sinun vain

mahtavan tunteen ja rakkauden hellän, sinulta mä sain.

7

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Voih kuinka keveän ihana tunnelma!

      Rakkaus oikein tanssii ja laulaa riveilläsi :D

      Kiitos tästä piristävästä ruiskeesta tässä aamussa ja paljon ihania hetkiä...;)

      • tape45

        Mukavaa, jos tykkäsitsiitä....sorry muuten kun siinä oli kirjoitusvirheitä näköjään!


    • Minanoita

      Kepeys runossasi!

    • runosi sisältöön on helppo uppoutua ja
      antaa unelmien viedä.

      Kiitos lukuhetkestä.

      • tape45

        Mukavaa, kun joku tai jotkut jopa lukeekin runojani! Se piristää mieltäni!


    • katzrin

      Sen lupasin
      nuori silloin
      kesä oli kauneimillaan
      kukki tuomet, pihlajat,
      tuoksui koivu portailla,
      aamuun asti tanssittiin
      lupasimme rakkauden ikuisen
      kauan kuljettiin

      nyt istun vierelläsi hiljaa
      pyyhin kyyneleen,
      katseesi harhailee,
      eksyit sielusi maisemiin

      kuiskaan , olen tässä,

      • moioonmaria

        Aina kun nään sut mut sydän alkaa lyödä kovempaa
        ja en haluu et ikinä sitä tunetta pois otetaan
        Mä rakastan sua aina vaikka sulla on tyttösi
        en voi sil mitää mut mun tunteet kasvaa ikusesti

        Kun sillon kerran sanoit että sulla on ollut kova ikävä mua
        Niin tunsin kuinka mä palavasti rakastan sua
        Halasit vielä kovempaa en koskaan sitä unoha

        On niin paljon muistoi jotka tuun muistaa ain
        sun kaltaista poikaa mä kauan etsin ja hain
        mut yhtäkkii sä ilmestyit mun elämään
        ja tunsin taas et mun elämäl on merkityst tääl

        Sä luulet et oon vaan sun ystäväs
        mut oikeesti rakastan sua enemmä ku ystävän
        En kehtaa kertoo mun tunteista
        ja tuntuu kuin ois suljetus tunnelissa

        Haluisin nähdä sua useammin
        ku en pääse sust eroon ku juokset mun unissani
        mutta emmä haluu sust eroon todellakaan
        ku oot vaan jätkä jotain niin ihanaa
        mut jos nii kävis
        mun sydän särkyis
        En haluu ajetella sellaista
        jotai nii hirveetä ja kauheeta
        että sinut mä menettäisin
        samal merkitys elämän häviäisi

        Oot helvetin tärkee mun elämässä
        ja et kai koskaa tuu poistuu siitä
        pysy mun vieres ja halaa mua lujaa
        silti vaikka sulla on toinen muija
        mua ärsyttää se niin saatanasti
        et rakastan sua niin palavasti
        ku eihä mulla ole mitää mahiksii
        kun me ollaan vaan ystävii

        Illal ain ennen ku käyn nukkumaan
        mietin sua ja sun tuoksuas
        En unohda sua ikinä älä luulekkaan
        ja sanon tän uudestaan
        ...ku sä oot katos vaan jotain niin vitun ihanaa !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe