ikuinen rakkaus

tape45

Rakkauteni sinuun ikuinen on

kanssasi niin romanttista olla on

mahtaaa aamuisin vierestäsi herätä

ja saada lähelläsi levätä

ikuisesti haluan olla sinun vain

mahtavan tunteen ja rakkauden hellän, sinulta mä sain.

7

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *MURUKULTA*

      Voih kuinka keveän ihana tunnelma!

      Rakkaus oikein tanssii ja laulaa riveilläsi :D

      Kiitos tästä piristävästä ruiskeesta tässä aamussa ja paljon ihania hetkiä...;)

      • tape45

        Mukavaa, jos tykkäsitsiitä....sorry muuten kun siinä oli kirjoitusvirheitä näköjään!


    • Minanoita

      Kepeys runossasi!

    • runosi sisältöön on helppo uppoutua ja
      antaa unelmien viedä.

      Kiitos lukuhetkestä.

      • tape45

        Mukavaa, kun joku tai jotkut jopa lukeekin runojani! Se piristää mieltäni!


    • katzrin

      Sen lupasin
      nuori silloin
      kesä oli kauneimillaan
      kukki tuomet, pihlajat,
      tuoksui koivu portailla,
      aamuun asti tanssittiin
      lupasimme rakkauden ikuisen
      kauan kuljettiin

      nyt istun vierelläsi hiljaa
      pyyhin kyyneleen,
      katseesi harhailee,
      eksyit sielusi maisemiin

      kuiskaan , olen tässä,

      • moioonmaria

        Aina kun nään sut mut sydän alkaa lyödä kovempaa
        ja en haluu et ikinä sitä tunetta pois otetaan
        Mä rakastan sua aina vaikka sulla on tyttösi
        en voi sil mitää mut mun tunteet kasvaa ikusesti

        Kun sillon kerran sanoit että sulla on ollut kova ikävä mua
        Niin tunsin kuinka mä palavasti rakastan sua
        Halasit vielä kovempaa en koskaan sitä unoha

        On niin paljon muistoi jotka tuun muistaa ain
        sun kaltaista poikaa mä kauan etsin ja hain
        mut yhtäkkii sä ilmestyit mun elämään
        ja tunsin taas et mun elämäl on merkityst tääl

        Sä luulet et oon vaan sun ystäväs
        mut oikeesti rakastan sua enemmä ku ystävän
        En kehtaa kertoo mun tunteista
        ja tuntuu kuin ois suljetus tunnelissa

        Haluisin nähdä sua useammin
        ku en pääse sust eroon ku juokset mun unissani
        mutta emmä haluu sust eroon todellakaan
        ku oot vaan jätkä jotain niin ihanaa
        mut jos nii kävis
        mun sydän särkyis
        En haluu ajetella sellaista
        jotai nii hirveetä ja kauheeta
        että sinut mä menettäisin
        samal merkitys elämän häviäisi

        Oot helvetin tärkee mun elämässä
        ja et kai koskaa tuu poistuu siitä
        pysy mun vieres ja halaa mua lujaa
        silti vaikka sulla on toinen muija
        mua ärsyttää se niin saatanasti
        et rakastan sua niin palavasti
        ku eihä mulla ole mitää mahiksii
        kun me ollaan vaan ystävii

        Illal ain ennen ku käyn nukkumaan
        mietin sua ja sun tuoksuas
        En unohda sua ikinä älä luulekkaan
        ja sanon tän uudestaan
        ...ku sä oot katos vaan jotain niin vitun ihanaa !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe