APPLE ipad

NimiMoka

http://www.ipad.net.nz/
http://www.ipad.com.br/
http://ipad.primate.wisc.edu/

Tässä onkin näköjään iPAD... Vaan ei Apple :-)

8

1731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pad and Phone

      Olen iPhonen onnellinen omistaja ja kun näin netissä videoita
      iPadistä niin wov - just sopiva "läppäri" minun tarpeisiin.
      http://www.youtube.com/watch?v=62LrPx43lyI&feature=popular
      Tietenkin siinä ei ole kaikkia niitä ominaisuuksia kuin peruskannettavassa,
      mutta empä niitä tarttekkaan...
      Sellainen tässä nyt arveluttaa, että kun minulla on Iphone jossa kiinteä nettiyhteys
      ja puhelin tottakai, niin miten iPad ? liitänkö Iphonen Padiin ja käyttääkö se sitten
      jo maksettua yhteyttäni nettiselaimeen ja sähköpostiin yms...vai miten se toimii ?
      Ihastuin jo helppoon Iphonen kosketusnäyttöön, niin iPad jatkaa samaa suurempana.
      Ja kuuleman mukaan IPhoneen sotettuja aplikaatioita voi sitten käyttää myö IPadissä.
      Mahtava juttu, sanokoon muut mitä sanoo...

      • Mats Prediotos

        Tarkoitit kai että onko niitä jo myynnissä ja paljonko maksaa ?
        Samaa tässä itsekkin kyselen.


      • 1stMacFinn

        Saatavuus: Suomessa ei ole tietoa koska tulee myyntiin. Voi hyvinkin mennä syksyyn. Jenkeistä jos saat tuttavan ostamaan ja lähettämään sulle, voi onnistua.

        Hinta: hinnasta ei ole mitään tietoa

        Nettiyhteys: ihan helpolla iPhone (tai mikään muu puhelin) ei tule toimimaan nettiyhteyden jakajana, taikka mistä sitä tietää, jenkeissä se ei ole mahdollista paikallisten operaattorien takia, suomalaiset operaattorithan eivät moista ole estäneet missään vaiheessa.

        iPhone ohjelmat: samat toimivat iPadissa eikä tarvitse ostaa uusiksi.


      • Mie itte
        1stMacFinn kirjoitti:

        Saatavuus: Suomessa ei ole tietoa koska tulee myyntiin. Voi hyvinkin mennä syksyyn. Jenkeistä jos saat tuttavan ostamaan ja lähettämään sulle, voi onnistua.

        Hinta: hinnasta ei ole mitään tietoa

        Nettiyhteys: ihan helpolla iPhone (tai mikään muu puhelin) ei tule toimimaan nettiyhteyden jakajana, taikka mistä sitä tietää, jenkeissä se ei ole mahdollista paikallisten operaattorien takia, suomalaiset operaattorithan eivät moista ole estäneet missään vaiheessa.

        iPhone ohjelmat: samat toimivat iPadissa eikä tarvitse ostaa uusiksi.

        Jaa miksei toimisi nettijako iPhonelta iPadille?
        Eihän siinä tarvitse kuin laittaa sinihammas päälle ja parittaa koneet keskenään, sen jälkeen iPhonesta nettijako päälle.
        Ei kuulosta mielestäni mitenkään hankalalta.


      • 1stMacFinn
        Mie itte kirjoitti:

        Jaa miksei toimisi nettijako iPhonelta iPadille?
        Eihän siinä tarvitse kuin laittaa sinihammas päälle ja parittaa koneet keskenään, sen jälkeen iPhonesta nettijako päälle.
        Ei kuulosta mielestäni mitenkään hankalalta.

        Jenkeissä operaattori AT&T ei vielä(kään) ole saanut mahdollistettua iPhonen käyttöä läppärin modemina, ainakaan ilman eri datamaksua. Ja kun iPadit myydään nyt vain jenkeissä, tuo nettijako iPhonen ja iPadin kesken on ohjelmallisesti estetty. Se esto ei ole mitenkään hankala toteuttaa ohjelmallisesti.

        Tilanne voi olla toinen esim. Suomessa kun iPadin 3G malli tulee täällä myyntiin, eihän iPhonen (tai minkään puhelimen) käyttöä modemina ole mitenkään koskaan estetty.


    • Ex hypettäjä

      Olin sokea ja menin tähän hypetykseen ja nyt on pakko sanoa että myyn iPadin heti pois kun huhtikuussa tulee Suomeen myyntiin ASUS Eee Pad Transformer, joka järisyttävän innovatiivinen vehje. Kannettava ja tabletti samassa ja näppis toimii lisäakkuna.

      iPadia joutuu jatkuvasti pitämään piuhan päässä kun akku on mikä on ja näppistä oon kaivanut mm. kun halusin hyödyntää laitetta luennoilla ym. Muita mitä olen kaivanut on kamera/web-kamera, flash tuki (nettisivut ei näy oikein), moniajo paremmaksi (nyt ei ole käytännössä mahdollista käyttää kuin yhtä ohjelmaa kerralla), ei voi käyttää USB laitteita ellei osta Applen lisätuotetta väliin, ei SD kortti mahdollisuutta (sais kuvat esim. digikamerasta), ja näyttö on hanurista verrattuna kilpailijoihin eikä uudessakaan versiossa ole Retina screenia. Ihan turhake tuo iPad ollut ja akun kestoa ei ole luvattu yhtään lisää tuon uudemman mallin myötä... Suoraan sanottuna nyt kun katsoo kilpailevien tuotteiden specksejä niin ottaa suoraan sanottuna päähän kun hankin tämän.

    • 1stMacFinn

      Ei sulla mitään iPadia ole. Sen näkee noista sun jutuista.

      Siinähän sitten leikit se Androidis kans sen SD-kortin kans. Saa nähä toimiiko se kun ei taida Motorolan Zoomilta onnistua. Akku kestää 5-6 tuntia ja Flashin kanssa 3.

      Ei oo muuten saanut Android 3.0 kovin mairittelevia lausuntoja netissä.

      Mutta hei, paljollako myyt sen iPadin? Jos halvalla lähtee, voisin olla kiinnostunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      185
      1796
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      60
      1240
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      58
      1003
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      76
      872
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      140
      867
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      43
      853
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      788
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      72
      720
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      719
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      320
      678
    Aihe