Onko Jyväskylässä esim. poleteilla toimivaa pesuhallia jossain?
Itsepalvelu autopesu
21
9916
Vastaukset
- uusi.
tourulan nesteellä, mutta polttivat sen. itsekin olen uutena Jyväskyläläisenä kaivannut paikkaa missä voi auton pestä itse käsin.
- myös kaipaava
sitten pyöri tuossa Keljon markettien yläpuolella vanhalla Lievosen/liikenteen tallilla pesupaikka, mut kaupunki irtisanoi kuulema vuokrasopimuksen, mut nyt ohiajaessa huomasin siellä taas jotain toimintaa, vaikka se ti kyltti olikin poistettu
- .......
kangaslammella , siwan päädyssä , kaupungin vanhin polettipesula (euroja vaan messiin)
- vittupää,
mitään sellaista ole.
- mutta...
"kangaslammella , siwan päädyssä , kaupungin vanhin polettipesula (euroja vaan messiin)"
Tuo pesupaikka on nykyäänkin vielä olemassa, mutta nykyisin rahastus tapahtuu eurojen sijaan puhelimella.
muistaakseni 15min vettä maksaa 2euroa. - kuuma.
mutta... kirjoitti:
"kangaslammella , siwan päädyssä , kaupungin vanhin polettipesula (euroja vaan messiin)"
Tuo pesupaikka on nykyäänkin vielä olemassa, mutta nykyisin rahastus tapahtuu eurojen sijaan puhelimella.
muistaakseni 15min vettä maksaa 2euroa.joten hikistä hommoo luvassa.
- Iso talli
kuuma. kirjoitti:
joten hikistä hommoo luvassa.
Mun tallissa saatte vitosella pestä ja painepesurilla oikein.
- Einari E
Iso talli kirjoitti:
Mun tallissa saatte vitosella pestä ja painepesurilla oikein.
het ko kerrot miss siu tallis on ja paljonko par tuntii maksoo?
- Laukaasta löytyy
Einari E kirjoitti:
het ko kerrot miss siu tallis on ja paljonko par tuntii maksoo?
Laukaan Essolla on ainakin ollut mahdollista pestä käsin auto hallissa. Soitahan sinne ja kysy (Esso Laukaan Autohuoltamo, Laukaa kk).
- VolvoPV
Löytyy Kortesuonkatu 1:stä. Puhelin 050 5926484. Mahdollisuus pesujen lisäksi renkaiden/öljyjen vaihtoihin ym pieniin korjaustöihin.
- Likainen auto
tuolla on käsinpesu?
Löytyykö painepesu mahdollisuutta?
- suzuki4
Onko kangaslammen pesulasta päivän hintatietoa/aukioloaikoja?
- Käsinpesu
Kangaslammen pesu maksaa tällä hetkellä noin 3,15 € / 10 min. Maksu hoidetaan soittamalla palvelunumeroon. Halli on auki muistaakseni klo 8-21. Pakkasraja on -10 c.
- ropotit
Käsinpesu kirjoitti:
Kangaslammen pesu maksaa tällä hetkellä noin 3,15 € / 10 min. Maksu hoidetaan soittamalla palvelunumeroon. Halli on auki muistaakseni klo 8-21. Pakkasraja on -10 c.
Hienosti on nostettu.
Itse asiasta: Parempaa jälkeä ne automaagiset tekee kuin mitä käsin saa aikaan. Jollei omaa pihaa ole niin seuraavan kerran kun jollan maatilla tarjous on niin sinne.
- Mersumies
Audin miesten autot pesee automaatti kalleimmalla ohjelmalla
- Läträäjä
Jyväskylän kärcher centerillä on nykyään IP-hallit ja TI-halli. Palokankaantiellä.
- 6789ol
Halusitko kaivaa ikivanhan aloituksesi esiin, MIKSI?
- qwe1234
Ajankohtainen aihe.
Kärcher Centerillä itsepalvelupesu 10e. Toimii poleteilla.
Mutta aika liian lyhyt, jos auto on kovin likainen.
Kallista ajaa puhtaalla autolla näin talvella jos ei ole omaa paikkaa missä tehdä. - Anonyymi
6789ol kirjoitti:
Halusitko kaivaa ikivanhan aloituksesi esiin, MIKSI?
Ääliö. Firmoja tulee ja menee.
- Aasiantuntija
Kärcher centerillä maksaa yksi poletti 2e ja sillä pesuaikaa 3min. Painepesuri löytyy muutamalla eri ohjelmalla
- Anonyymi
ents hinnat nykyään? shellillä saa kympillä klo 22 jälkeen halvimman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713