Otin DNA:n mokkulan käyttöön joulukuussa 12 kk sopimuksella koska en halunnut sitoutua siihen 24 kuukaudeksi koska en tule olemaan Suomessa niin pitkään. Otin siis tuon 1M yhteyden eli 19.80e plus neljän euron kk-maksun siitä itse mokkulasta. No, mokkula on alkanut kyllästyttämään vaihtelevalla käytöksellään ja odottelen innoissani päivää, jolloin siitä (ja siitä maksamisesta) pääsen eroon.
Sen vuoksi katselin juuri sopimuspapereita. Löyti kaksi kappaletta määräaikaista DNA Kimppa-sopimusta.
Ensimmäisessä
liittymätyyppi: DNA Nettikaista 1M
puhelimen valmistaja: Nokia
puhelimen malli: CS-15
DNA Kimppa kk-maksu sopimiskautena: 4
Sopimuskauden kesto kuukausissa: 12
Toisessa
Liittymätyyppi DNA Nettikaista 1M
Päätelaitteen valmistaja: 12kk Nokia
Päätelaitteen malli: 12kk CS-15
DNA-kimppa kk-maksu sopimuskautena: 4
Sopimuskauden kesto kuukausissa: 24
Mikä 24?? Tarkoittaako se, että joudun itse mokkulaa maksamaan 24kk vai yhteydestä 24kk? Vai mikä tää juttu on?
Oon vähän kummastunut koska DNA Kaupassa selitin etten enää keväällä 2011 ole Suomessa, joten en mitään 24kk sopimuksia halua ja miten kauppias selitti asian on tai miten ainakin ymmärsin asian on, että sitoudun vain 12 kuukaudeksi koko juttuun ja maksan kuukausittain sen 19.80e yhteydestä ja 4 euroa mokkulasta.
Jollain kokemusta tästä yhden vuoden sopimuksesta?
Mokkula 1v?
Häh?
1
498
Vastaukset
- Polo09
Näyttäisi siltä, että olet tehnyt 12kk nettiyhteysliittymän, mutta ostanut mokkulan 24kk kestävällä osamaksulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802260- 1751861
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701732Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1131561Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise261504- 1091270
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1681119Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771083Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää149987Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,58985