Mitäs mieltä tästä Brianin projektista ollaan tällä foorumilla?
http://www.youtube.com/watch?v=mQ_9kun4OQo
Introssa kitarat jyrähtää ainakin siihen malliin, että meinaa persiilleen pudota. Voi kunpa tällaista kitaravallia olisi kuultu myös Cosmos Rocksilla. Ellisin ääni ei itseäni hirveästi miellytä, mut ihan kiva biisi noin muuten...
Kerry Ellis & Brian May
5
849
Vastaukset
- Jazzz
Yllättävän kova biisihän tuo on. Brianin tuottamana tämä versio on tosiaan kitaroinniltaan lähempänä perinteistä Queen-kitarasoundia kuin QPR oli koskaan. Itse pidän kyllä Ellisin äänestä, ei ehkä kaikkein persoonallisin laulusoundi mutta äänessä on voimaa koko skaalalla eikä puhti lopu livenäkään kuten saman biisin live-linkistä voi tsekata :)
http://www.youtube.com/watch?v=nmQosQUQOEk&feature=relatedon muuten Rogerin poika Rufus Taylor, tuossa edellisen laittamassa linkissä defying gravity kappaleesta. Kerry on kyllä mielestäni yksi kaikkien aikojen parhaista naislaulajista. Suosittelen ehdottomasti hankkimaan uuden Anthems albumin, josta löytyy mm. kolme Queenin kappaletta ja Brianin tekemiä uusia kappaleita. Brian on myös levyn tuottaja.
- toi mimmi
oooon ????
Jazzz kirjoitti:
http://en.wikipedia.org/wiki/Kerry_Ellis
WWRY musikaalin "Meat".on myös luultavasti tällä hetkellä West Endin ja Broadwayn kirkkain tähti. On mukana mm. musikaaleissa Wicked ja Oliver.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701499
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361126- 47951
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html179835- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530605- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541