Luin , että Tapsa Kansa ja Mikko Mäkeläinen on samassa Tartu mikkiin jaksossa :) Mitäs siitä sonotte ?
Tuo jakso tulee telkkarista sitten joskus huhtikuun puolella.
Annulle ja muille Mikko Mäkeläis- faneille
24
510
Vastaukset
- Xellax12
Kaksi loistavaa laulajaa samassa ohjelmassa :)
- Basai
Viimeaikoina on Tartu Mikkiin- ohjelmassa ollut vähän tylsiä /tuntemattomia/ mitäänsanomattomia vieraita, mutta tuon jakson voisi taas sitten katsellakin, kun se telkusta tulee.
- Ahaa!!!
Mielenkiintoista . Siitä tulee mielenkiintoista. Hyviä laulajia on kummatkin. Mahtavatko olla samalla vai eripuolella ? Sen näkee sitten. Varmaan tännekkin syntyy siitä ihan vilkasta keskustelua silloin. Olisipa jo huhtikuu.
- Annu.
Onhan se jakso sitten ainakin pakko katsoa jos Mikko on siinä. Harmi ettei ole jonkun muun laulajan kanssa. Toivottavasti ovat eri puolilla.
>Harmi ettei ole jonkun muun laulajan kanssa<
HAH! Oot sä Annu kans naurettava. Aiemmin, kun oli tiedossa, että Tapsa on Tartu mikkiin ohjelmassa niin pähkäiltiin sitä ,että kukahan muu artisti olis hyvä siinä jaksossa, niin sä ite toivoit ,että olis Kari Tapio tai Mikko Mäkeläinen laulamassa Tapsaukan suohon. No nyt Mikko siellä on. Teikäläisellä taitaa vaan nyt ollakkin pelko perseessä ,että Tapsukka laulaakin Mikon suohon ...ja se pelko ei ole ollenkaan aiheeton :)
Mä toivonkin ,että Tapsa ja Mikko olis eripuolilla ja Tapsa pareineen voittais kirkkaasti. Mä jo nyt niin nautin siitä kun pääsen täällä hehkuttamaan sitä voittoo ja näkemään Mikon myrtsin ilmeen ! :D Harmi vaan kun en pysty näkemään Annun vielä happamampaa ilmettä.- ------
Justiinax kirjoitti:
HAH! Oot sä Annu kans naurettava. Aiemmin, kun oli tiedossa, että Tapsa on Tartu mikkiin ohjelmassa niin pähkäiltiin sitä ,että kukahan muu artisti olis hyvä siinä jaksossa, niin sä ite toivoit ,että olis Kari Tapio tai Mikko Mäkeläinen laulamassa Tapsaukan suohon. No nyt Mikko siellä on. Teikäläisellä taitaa vaan nyt ollakkin pelko perseessä ,että Tapsukka laulaakin Mikon suohon ...ja se pelko ei ole ollenkaan aiheeton :)
Mä toivonkin ,että Tapsa ja Mikko olis eripuolilla ja Tapsa pareineen voittais kirkkaasti. Mä jo nyt niin nautin siitä kun pääsen täällä hehkuttamaan sitä voittoo ja näkemään Mikon myrtsin ilmeen ! :D Harmi vaan kun en pysty näkemään Annun vielä happamampaa ilmettä.Kuunnelkaa nyt itseänne, kyseessä on viihdeohjelma ja sitä katsotaan laulujen, ei armottoman taisteluhengen takia! Happamia ja myrtsejä ilmeitä on mielestäni turha etsiä... Loistava jakso varmasti tulossa tästä(kin)!
- Annu.
Justiinax kirjoitti:
Mä toivonkin ,että Tapsa ja Mikko olis eripuolilla ja Tapsa pareineen voittais kirkkaasti. Mä jo nyt niin nautin siitä kun pääsen täällä hehkuttamaan sitä voittoo ja näkemään Mikon myrtsin ilmeen ! :D Harmi vaan kun en pysty näkemään Annun vielä happamampaa ilmettä.En minä odota mitään myrtsejä ilmeitä siellä. Uskon että kaikki siellä kisaavat ottavat homman huumorilla eikä hävinnyt joukkue ole välttämättä huonompi. Siinä kun on nopeuskin valttia kun painetaan sitä nappia. En tarkoittanut sitä voittamista sillä suohon laulamisella vaan sitä että Mikko kuulostaa tuhannesti paremmalta kun ja jos pääsee laulamaan. Äly hoi, jos sulla sellainen on.
Enkä edes odota Tapsukan näyttävän happamelta jos häviää. Yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää että se ohjelma ei ole tarkoitettu sun kaltaisillesi tosikoille. - Sepitini
------ kirjoitti:
Kuunnelkaa nyt itseänne, kyseessä on viihdeohjelma ja sitä katsotaan laulujen, ei armottoman taisteluhengen takia! Happamia ja myrtsejä ilmeitä on mielestäni turha etsiä... Loistava jakso varmasti tulossa tästä(kin)!
Näin on. Leikkimielisestä ja mukavasta musiikki-viihdeohjelmasta on kyse. Siellä mitään hampaatirvessä ja verissäpäin kisailla mistään. Toivottavasti myös TV- ruutujen edessä osataan positiivisella mielellä nauttia hyvien laulajien esiinrtymisestä, sillä sitähän sekä Tapsa ,että Mikkokin ovat. Varmasti mainio jakso luvassa. Siitä ei ole epäilystä.
Annu. kirjoitti:
En minä odota mitään myrtsejä ilmeitä siellä. Uskon että kaikki siellä kisaavat ottavat homman huumorilla eikä hävinnyt joukkue ole välttämättä huonompi. Siinä kun on nopeuskin valttia kun painetaan sitä nappia. En tarkoittanut sitä voittamista sillä suohon laulamisella vaan sitä että Mikko kuulostaa tuhannesti paremmalta kun ja jos pääsee laulamaan. Äly hoi, jos sulla sellainen on.
Enkä edes odota Tapsukan näyttävän happamelta jos häviää. Yritä nyt hyvä ihminen ymmärtää että se ohjelma ei ole tarkoitettu sun kaltaisillesi tosikoille.No, kyllä mäkin sen ymmärrän, että tossa mistään totisesta kilpailemisesta ole kiinni. Kunhan nyt vaan kirjotin testatakseni miten pahasti Annu repii jumppatrikoonsa.
Ja mun mielestä kyllä Tapsa kuulostaa tuhannesti paremmalta , kuin Mikko. Täytyy toivoo ,että siellä nnyt kaikki pääsis laulamaan tasapuolisesti. Viimeks kun tapsa oli tossa ohjelmassa, niin Paula Koivuniemi oli siinä mukana silloin kans ja se oli kokoajan äänessä kähisemässä, niin ettei muut päässeet niin paljon laulamaan. Ainaskin Tapsaa olisin halunnut kuunnella enemmän.
Mä en muista/tiedä miten oli Mikon laita silloin kun hän viimeksi tossa ohjelmassa oli, että pääsikö laulamaan riittävästi vai oliko joku/jotkut muut silloin äänessä enemmän.
Mut varmasti tästä tulee nyt kiva jakso ! :)- Annu.
Justiinax kirjoitti:
No, kyllä mäkin sen ymmärrän, että tossa mistään totisesta kilpailemisesta ole kiinni. Kunhan nyt vaan kirjotin testatakseni miten pahasti Annu repii jumppatrikoonsa.
Ja mun mielestä kyllä Tapsa kuulostaa tuhannesti paremmalta , kuin Mikko. Täytyy toivoo ,että siellä nnyt kaikki pääsis laulamaan tasapuolisesti. Viimeks kun tapsa oli tossa ohjelmassa, niin Paula Koivuniemi oli siinä mukana silloin kans ja se oli kokoajan äänessä kähisemässä, niin ettei muut päässeet niin paljon laulamaan. Ainaskin Tapsaa olisin halunnut kuunnella enemmän.
Mä en muista/tiedä miten oli Mikon laita silloin kun hän viimeksi tossa ohjelmassa oli, että pääsikö laulamaan riittävästi vai oliko joku/jotkut muut silloin äänessä enemmän.
Mut varmasti tästä tulee nyt kiva jakso ! :)Sulla on kyllä halvat huvit. Mitenkäs se meneekään..."hulluilla on h......"
Hanki nyt ihmeessä jotain järkevää tekemistä niitä Tapsukan keikkoja kieli pitkällä odottaessasi. Alkaa kuulostaa lievästi sanottuna oudoilta noi sun huvituksesi. - nei nei
Annu. kirjoitti:
Sulla on kyllä halvat huvit. Mitenkäs se meneekään..."hulluilla on h......"
Hanki nyt ihmeessä jotain järkevää tekemistä niitä Tapsukan keikkoja kieli pitkällä odottaessasi. Alkaa kuulostaa lievästi sanottuna oudoilta noi sun huvituksesi.sulla Annu. ei taida olla muuta elämää kuin nämä anonyymit keskustelupalstat joilla haukut kaikkea liikkuvaa. kierrän kaikki nimimerkkisis varustetut tästä lähtien. ei oo ihmisellä luontoo nei
Annu. kirjoitti:
Sulla on kyllä halvat huvit. Mitenkäs se meneekään..."hulluilla on h......"
Hanki nyt ihmeessä jotain järkevää tekemistä niitä Tapsukan keikkoja kieli pitkällä odottaessasi. Alkaa kuulostaa lievästi sanottuna oudoilta noi sun huvituksesi.No ei nyt jaksa tästä asiasta enää enempää tapella. Kyl Tapsa, Mikko ja kumppanit osaa pitää hauskaa siellä ja laulavat hyvin , joten oon varma, että saadaan taas hyvä ja kiva jakso.
- Suosta pois
Justiinax kirjoitti:
Mä toivonkin ,että Tapsa ja Mikko olis eripuolilla ja Tapsa pareineen voittais kirkkaasti. Mä jo nyt niin nautin siitä kun pääsen täällä hehkuttamaan sitä voittoo ja näkemään Mikon myrtsin ilmeen ! :D Harmi vaan kun en pysty näkemään Annun vielä happamampaa ilmettä.Ei tuolla Tartu mikkiin ja muissakaan ohjelmissa Tohlopissa lauleta ketään suohon! Siinä ei nimittäin ole lähellä suota. Jaa no on Tohlopinsuo eli Lamminpäänsuo Tohlopin(järven) pohjoispuolella, mutta niin kaukana kuitenkin,ettei kuvaajat lähde sinne saakka kameroineen vaeltelemaan kesken kuvausten!
- Annu.
nei nei kirjoitti:
sulla Annu. ei taida olla muuta elämää kuin nämä anonyymit keskustelupalstat joilla haukut kaikkea liikkuvaa. kierrän kaikki nimimerkkisis varustetut tästä lähtien. ei oo ihmisellä luontoo nei
Ja tuoko sitten on tervettä mitä Justiinax tekee. Tyhmä testaa provoilla miten mä reagoin. Siinä voi kyllä sanoa ettei ole muuta elämää.
Siinähän kierrät ihan vapaasti. Jokainen valitsee itse mitä lukee, ei kai sitä tartte täällä kuuluttaa. Vai eikö sulla ole muuta elämää?
- Mikon takia
Mikon takia tulee katseltua tuo ohjelma. Tapsuliini on ihan v-stä! Toivottavasti ovat eri puolilla!
- Gilla*
Ja minä katselen Tapanin takia. Muuten jättäisin kyllä Mikon mörinät kuuntelematta.
- Kypsynyt.....
Gilla* kirjoitti:
Ja minä katselen Tapanin takia. Muuten jättäisin kyllä Mikon mörinät kuuntelematta.
KYSEISTÄ OHJELMAA EI OLE VIELÄ EDES TULLUT TV:STÄ SAATIKA NAUHOITETTU JA TÄÄLLÄ SIITÄ NYT JO KIISTELLÄÄN! VOI LUOJA TEIJÄN KANSSANNE! AIKUISTUKAA IHMISET!!
- musamaalikko
Siis tuo on niin huippua ,että kahta upeeta laulajaa Tapsaa ja Mikkoo pääsee näkemään ja kuulemaan samassa ohjelmassa. Siinä karismaa ja laulutaitoa riittää.
Mua on viimeaikoina vähän ärsyttänyt tuo Tartu Mikkiin kun siellä kiekuu jotain ihme hevi-laulajia ja jotain näyttelijöitä yms. Buntsibumkin pilattiin sillä, kun sinne alkoi kaikenmaailman näyttelijöitä ravaamaan, vaikkei ne ole mitään laulajia. Eihän laulajatkaan tunge itseään näyttelijöille tarkoitettuihin ohjelmiin ( esim. tähän uuteen Putous- viihdesarjaan ).- ...
Kyllä se ohjelma on minunkin katottava. Tosin oon kattonu melkeen kaikki muutkin, joten ei se siinä mielessä poikkea. Mutta Mikon takia en voi jättää kattomatta! On se vaan niin mahtava laulaja! Tapsan kappaleista tykkään kovasti, mutta itse laulajana hän ei sytytä (En sano, että hän olisi huono siinä, ei varmasti ole, mutta kai sillä iällä on tässä tilanteessa jotain tekemistä. Tapsa, kun on hieman vanhempaan sukupolvea :) ). Ja kertoohan Tapsan mahtavasta urasta sekin, että monet artistit laulavat hänen kappaleitaan keikalla. Näin tekee myös Mikko! Ja mä toivosin, et "pojat" saisivat olla samalla puolella - saisimme varmasti kuulla mahtavia tulkintoja kappaleista. :)
- tapsuliinuskamussuli
... kirjoitti:
Kyllä se ohjelma on minunkin katottava. Tosin oon kattonu melkeen kaikki muutkin, joten ei se siinä mielessä poikkea. Mutta Mikon takia en voi jättää kattomatta! On se vaan niin mahtava laulaja! Tapsan kappaleista tykkään kovasti, mutta itse laulajana hän ei sytytä (En sano, että hän olisi huono siinä, ei varmasti ole, mutta kai sillä iällä on tässä tilanteessa jotain tekemistä. Tapsa, kun on hieman vanhempaan sukupolvea :) ). Ja kertoohan Tapsan mahtavasta urasta sekin, että monet artistit laulavat hänen kappaleitaan keikalla. Näin tekee myös Mikko! Ja mä toivosin, et "pojat" saisivat olla samalla puolella - saisimme varmasti kuulla mahtavia tulkintoja kappaleista. :)
Se on ihan sama miten Mikko siellä laulaa, kun Justiina rouva tulee tänne kuitenkin heti haukkumaan. Jos Mikko loistaa, saa laulaa paljon jne, niin sitten tulee tänne valittamaan miten hänen Tapsukkansa ei saanut ollenkaan laulaa, kun Mikko vain mölisi lehmänoksennusäänellään.
Ja jos taas Mikko ei pääse paljoa laulamaan, niin tulee tänne ilkkumaan miten Tapsa vei voiton 10-0, kun Mikko ei edes päässyt ääneen.
Ja jos taas Mikko vetää Tapsukan kanssa jonkun hauskan dueeton, niin Justiina valittaa miten ei kuullut Tapsukka mussukkansa ääntä ollenkaan lehmänoksennusmölinän takaa.
Jos Mikko on pukeutunut nuorekkaasti, Justiina valittaa miten olisi pitänyt olla puku päällä niinkuin Tapsukka mussukallakin. Jos taas Mikolla on puku päällä, niin Justiina valittaa miten Mikkokin siellä oli kuin vanha äijä eikä nuorekas niinkuin pitäisi.
Jos ovat samassa joukkueessa ja laulavat loppubiisin, niin voi voi jos menee piste sivusuun jonkun Mikon unohtaman sanan takia. Siitä kuullaan kyllä seuraava vuosi! tapsuliinuskamussuli kirjoitti:
Se on ihan sama miten Mikko siellä laulaa, kun Justiina rouva tulee tänne kuitenkin heti haukkumaan. Jos Mikko loistaa, saa laulaa paljon jne, niin sitten tulee tänne valittamaan miten hänen Tapsukkansa ei saanut ollenkaan laulaa, kun Mikko vain mölisi lehmänoksennusäänellään.
Ja jos taas Mikko ei pääse paljoa laulamaan, niin tulee tänne ilkkumaan miten Tapsa vei voiton 10-0, kun Mikko ei edes päässyt ääneen.
Ja jos taas Mikko vetää Tapsukan kanssa jonkun hauskan dueeton, niin Justiina valittaa miten ei kuullut Tapsukka mussukkansa ääntä ollenkaan lehmänoksennusmölinän takaa.
Jos Mikko on pukeutunut nuorekkaasti, Justiina valittaa miten olisi pitänyt olla puku päällä niinkuin Tapsukka mussukallakin. Jos taas Mikolla on puku päällä, niin Justiina valittaa miten Mikkokin siellä oli kuin vanha äijä eikä nuorekas niinkuin pitäisi.
Jos ovat samassa joukkueessa ja laulavat loppubiisin, niin voi voi jos menee piste sivusuun jonkun Mikon unohtaman sanan takia. Siitä kuullaan kyllä seuraava vuosi!Noo katotaan nyt. Voi hyvinkin olla, että mä just noin toimin kuten sä tuossa sanoit ;) ... no ei vaan ainaskaan . Ei tää nyt ihan niin vakavaa ole kummiskaan. Sitäpaitsi eipäs nyt taas liioitella. En mä sentään lehmänoksennusmölinäksi Mikon laulua ole luonnehtinut ( muistaakseni ainakaan).
(Mut viimeksi kun Tapsa lauloi yhdessä Petri Munckin kanssa sen loppubiisin, niin ne sai siitä silloin täydet kymmenen pistettä. Eli sikäli vähän paineita Mikollekkin JOS he nyt samalla puolella laulavat yleensäkään.)- Durrrr
Justiinax kirjoitti:
Noo katotaan nyt. Voi hyvinkin olla, että mä just noin toimin kuten sä tuossa sanoit ;) ... no ei vaan ainaskaan . Ei tää nyt ihan niin vakavaa ole kummiskaan. Sitäpaitsi eipäs nyt taas liioitella. En mä sentään lehmänoksennusmölinäksi Mikon laulua ole luonnehtinut ( muistaakseni ainakaan).
(Mut viimeksi kun Tapsa lauloi yhdessä Petri Munckin kanssa sen loppubiisin, niin ne sai siitä silloin täydet kymmenen pistettä. Eli sikäli vähän paineita Mikollekkin JOS he nyt samalla puolella laulavat yleensäkään.)Minä en valitettavasti nähnyt sitä Tartu Mikkiin jaksoa, jossa Mikko ensimmäistä kertaa oli, mutta jostaki kuulin että aika hiljainen oli poika ollut eikä ollut paljoa laulanut.. Tiijä sitten, mutta tämän tulevan jakson kyllä katon ihan varmasti ja vaikka pelkästään Mikko Mäkeläisen takia :)
Saa toki olla myös nais kauneuttakin samassa jaksossa, ei haittaa yhtään.. Vaikka Eija Kantola! - Annu.
tapsuliinuskamussuli kirjoitti:
Jos ovat samassa joukkueessa ja laulavat loppubiisin, niin voi voi jos menee piste sivusuun jonkun Mikon unohtaman sanan takia. Siitä kuullaan kyllä seuraava vuosi!Tuo Justiinax nyt vaan on sellainen tosikko ettei taatusti osaa tätäkään hupikisaa ottaa huumorilla vaan voittaa pitää.
- Hmmmmmmmmmm
Ihana Tapani ! Hienoa nähdä ja kuulla häntä televisiossakin. Tapani on upeaääninen ja karismaattinen laulaja.
Mikko Mäkeläinen on myös hieno laulaja. Miehekäs ja syvä ääni hänellä. Toivoisin kummallekkin naisartistia pariksi, koska naislaulajan ääni sointuisi heidän äänensä kanssa ehkä paremmin yhteen loppubiisissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184