Niin täynnä

Kotiäiti 20v.

Olin mieheni kanssa saanut esikoisen maailmaan vuosi sitten. Mieheni on minua 10 vuotta vanhempi ja aina reissussa. Niin oli tälläkin hetkellä.

Anoppini tuli aamulla hakemaan lapseni itselleen päiväksi hoitoon, että saisin rentoutua ja levätä.
Mieheni ei ollut koskenut minuun seksuaalisesti enää aikoihin vaikka olin saanut mittani takaisin samantien.

Olin vaatemallina kun tapasimme kuvauksissa. Mies kehui muotojani ja kasvojani. Tiesin kyllä olevani hyvännäköinen. Pitkä hoikka vartalo, kiinteät isot rinnat, pieni peppu ja ruskeat pitkät kiharat hiukset.

Olin kauan ollut jo puutteessa, kai miehelläni oli joku hoito maailmalla. Tai useampi.

Asuimme isossa omakotitalossa metsän reunalla lähellä kaupunkia ja palveluja. Päätin käydä suihkussa ja ottaa aurinkoa kaikessa rauhassa anopin lähdettyä. Suihku tuntui ihanalta, heitin pyyhkeen suojaksi ja suunnistin takapihallemme raikkaana.

Katselin hetken metsään ja totesin metsurin olevan kauempana töissä. Mies oli usein kaatamassa puita. Mukava mies, kaatoi meidänkin talon tarvikkeet.

Asetuin pyyhkeelle alastomana ja aloin rasvaamaan ihoani aurinkorasvalla. Istuin ja hieroin rasvaa rintoihini ja kiihotuin älyttömästi liukkaasta kosketuksestani. Aurinkorasvainen käteni liikkui vatsalla ja meni kokoajan alemmas.

Nousin kontalleni ja hieroin pientä peppuani ja tiukkoja reisiäni rasvaan. Kuuma aurinko tuntui ihanalta pepullani. Aurinko kuumotti pimppaani.

Katselin maaten vatsallani vanhoja kuviani kesän uimapukukuvastosta kun kuulin metsästä liikettä. Tiesin Jussin(metsurin) olevan lähellä katselemassa. Laitoin kuvastoni syrjään ja levitin hieman jalkojani antaen auringon lämmittää pilluani ja peppuani.

En voinut olla enää ilman kosketusta ja nousin ylös. Kietouduin pieneen pyyhkeeseen joka peitti vaivoin alapääni. Hain sisältä sandaalit ja mehupullon ja suunnistin metsään.

Näin Jussin lähellä kannonpäällä istumassa ilman yläosan vaatteita. Metsurihousut ja oranssit kengät yllään mies katseli mun lähestymistä.

"Moi Jussi. Toin sulle mehua kun ajattelin sun olevan lähistöllä." Mies kiitti ja katseli vaivihkaa reisiäni. Huomasin housujen napin olevan auki miehen juodessa juomaansa pää kallistettuna taakse.

"Ootko sä ollu kauankin täällä?", kysyin hymyillen ja kiihottuneena. Miehen vatsalihakset erottuivat selvästi. Mies nousi ylös ja katsoi kelloaan.
"Aika kauan." Jussi katsoi mua silmiin ja kysyi onko mieheni kotosalla.
"Ei...matkoillaan. Taas."
"Taidat viettää aika yksinäistä elämää noin nuoreksi ja kauniiksi tytöksi?"
"Voisi sen niinkin sanoa. Haluaisitko tulla syömään, olen yksin kotona ja ruokaa on aivan liikaa?"

Kävelin miehen edellä keinuttaen pientä peppuani ja matkalla noukin nurmikolta kansioni paljastaen Jussille peppuani kumartuessani. Mies näki varmasti paljaan herkkuni.

Jussi istui pöytään ja katseli hiljaa kansiotani.
Mulla oli vieläkin pyyhe vartaloni verhona. Jussi pyysi lupaa saada riisua metsurin housunsa. Alla oli kuulemma sortsit, ei sentään alushousut.
"Tottakai saat. Eikä sen väliä vaikka olisikin alushousut..." Naurahdin ja katsoin miestä.

Jussi istui tuolilla sortsit jalassaan, jotka pullottivat kovasti miehen katsellessaan kuviani.
"Sä oot kyllä..."
"Sano vain, en mä suutu."
"Nämä kuvat on kyllä hienoja ja ...seksikkäitä."

Katsoin miestä olkani yli siristellen silmiäni houkuttelevasti. Kävelin miehen luo tuore porkkana käsissäni.
"Haluaisitko alkupalaa?" Mies nyökkäsi ja katsoi silmiini.

"iellä on viä parit alusvaatekuvat jos haluat nähdä nekin." Tulin miehen viereen ja ojensin miehelle porkkanan. Huomasin sivusilmällä Jussin nojautuvan taakse tuolillaan. Miehen silmät polttivat peppuani. Laskin katseeni alas Jussin haaroihin ja huomasin pitkän varren tiukassa sortsin lahkeessa.

Käännyin ja istuin miehen eteen pöydälle nostaen jalkani miehen yli. Pyyhe tippui pöydälle. Otin miehen kädestä kiinni, jossa oli porkkana ja kastoin sen päätä hunajaisessa pillussani. Jussi tuijotti tissejäni ja tiukkaa pimppaani.

Nojauduin taakse kyynärpäiden varaan ja nostin jalat pöydälle levälleen.
"Jussi, nuole mua. Mä oon niin puutteessa ja haluan kosketusta..."

Jussi suuteli sääriäni, reisiäni ja pakaroitani. Hellästi ja rauhallisesti.
"Ota housut pois...haluan nähdä sun kalun..."
Jussi riisui housunsa ja upotti kasvonsa alapäähäni.

"Ihanan kuuma kieli...mäkin haluan maistaa sun kullia...mennään meidän sängylle..." Huokailin miehen nuollessa kiimaisesti pilluani.

Mies kantoi mut sängylle joka oli vielä sekaisin.
Istuin Jussin naaman päälle hajareisin peppu mieheen päin. Jussi piti lantiostani vaativasti kiinni ja nuoli syvältä ja ahnaasti.
Mies kehui makuani ja paljasta pilluani. Otin orgasmin partaalla Jussin kookkaan kalun suuhuni aloin imeä terskaa tiukasti ja kovaa.

Kulli maistui hielle ja Jussille. Kalun päässä oli spermapisaroita. Imin kovaa ja otin koko kullin kurkkuuni. Jussi huokaili ja työnteli elintään suuhuni.

Mun oli pakko lopettaa imeminen Jussin nuollessa klittaani ja sormeillessa herkkuani. Tärisin ja hieroin pilluani Jussin suuhun.
"Sä oot ihana mies...mä saan...voihhh..mmmhhh...
älä vain lopeta...saat mitä haluat...aaaahhhh!"

Tuskin olin toipunut orkustani kun mies kaatoi mut selälleen ja nosti jalkani olkapäilleen. Katsoin kun elin levitti herkkuani äärimmilleen ja upposi sentti sentiltä sisääni. Taitoin notkeat jalkani pääni veireen Jussin ihaillessa notkeuttani.

"Jumalauta nainen...mä saan kyllä pian..." Jussi kumartui päälleni ja sai kaluaan syvemmälle tiukkaan pilluuni. Huusin ja inisin kalun tekemää ihanuutta. Jussi kouri ja nuoli tissejäni.

Pidin nilkoistani kiinni miehen naidessa mua alkukantaisella voimalla. Tissini heiluivat vapaana edestakaisin. Jussi otti nilkoistani kiinni ja piti niitä sivuilla levällään. Nesteistäni märät pakarani hakkasivat miehen lantioon ja huone kaikui lihan äänistä.

Mies jännittyi taakse ja purkautui sisääni lämmittäen herkkuani. Vahvat kädet pitivät nilkoistani lujasti. Rimpuilin miehen alla toisen orgasmin vavistellessa vartaloani.

Jussi lupasi tulla illalla myöhemmin käymään. Ihanaa!

3

13571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .,.,.,.,.,.,.

      Lisää vaan aivan upee tarina :)

    • Anne

      Olen kokenut herkkiä hetkiä parinkin metsurin kanssa ja heissä on jotakin unohtumatonta. Jänteviä ja kestäviä. Ei makkarat vyötäröllä roiku.

    • masi

      Pistä lisää tällaista laatua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe