masennus ja kilpirauhanen

olen kärsinyt vaikeasta masennuksesta lähes 20-vuotta.samaan aikaan todettiin myös kilpirauhasen vajaatoiminta,jonka syytä ei tutkittu.onko näillä sairauksilla yhteyttä toisiinsa? onko kellään kokemuksia tästä?olen kuullut zybam-lääkettä käytettävän masennuksen hoitoon, onko kokemuksia?haluaisin kokeilla,koska olen voinut jo monta kuukautta tosi huonosti.olen äärettömän väsynyt,nukun 15h/vrk.lisäksi hyvin ahdistunut. tällä hetkellä lääkitys:efexsor 300mg, lamiktaal 200mg, ketipinor25-100mg, oxsamin 3x15mg, tenox20mg.thyroksiin0.1mg 1½pablettia/vrk. vai voiko syynä ollakin liiallinen lääkitys.??????
6322
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

lääkityksesi "kulostaa" enemmän kuin hurjalsta. Missä päin Suomea asut,niin voin ehkä auttaa lääkärin valinnassa.

Äänestä
  • asun Pohjois-Karjalassa ja olisin tosi kiitollinen jos voisit auttaa lääkäri-asiassa.Olen käyttänyt julkisia palvaluja taloudellisen tilanteeni takia,mutta nyt maksaisin mitä vaan, jos saisin apua. Joten,ole kiltti ja ilmoittele asiantuntija lääkäreistä.

    Äänestä

Kilpirauhasongelmat väsyttävät ja masentavat,ainakin se yhteys on olemassa.

Kyllä olisi syytä tarkistaa sinun lääkityksesi, kovalta arsenaalilta vaikuttaa.

Äänestä

Noilla pillereillä ei luulis enää masentavan. Tuota määrää jo voi sanoa aika hurjaks huh huh

Äänestä

jotta kilpirauhasperäisestä masennuksesta paranee tarvitaan yleensä ARMOUR THYROID-niminen kilpirauhashormonilääkitys!!! tavallinen THYROXIN ei tee mitään masennukselle!!1 sadat potilaat tämän todistaneet ympäri maailmaa!!! kilpirauhaspotilaat lukekaa netistä sairaudestanna ja ARMOUR THYROIDISTA!!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


lisämunuainen? kirjoitti:

olen kärsinyt vaikeasta masennuksesta lähes 20-vuotta.samaan aikaan todettiin myös kilpirauhasen vajaatoiminta,jonka syytä ei tutkittu.onko näillä sairauksilla yhteyttä toisiinsa? onko kellään kokemuksia tästä?olen kuullut zybam-lääkettä käytettävän masennuksen hoitoon, onko kokemuksia?haluaisin kokeilla,koska olen voinut jo monta kuukautta tosi huonosti.olen äärettömän väsynyt,nukun 15h/vrk.lisäksi hyvin ahdistunut. tällä hetkellä lääkitys:efexsor 300mg, lamiktaal 200mg, ketipinor25-100mg, oxsamin 3x15mg, tenox20mg.thyroksiin0.1mg 1½pablettia/vrk. vai voiko syynä ollakin liiallinen lääkitys.??????

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu