Jari Sillanpää info kannattaa liittyä.Me musiikin ystävät löydämme toisemme facebookista missä on ihan kaikki Jari Sillanpään fanit ja tieoa mitä hän tekee ja kuvia.Liity sinäkin.Et ole fani etkä mitään ellet ole facebookissa sinun pitää näkyä ja tykätä samoista asioista,kun me kaikki muutkin sopulehin liittykää.Liittymällä voit päästä tutustumaan ihaniin faneihin.
facebook is rock
4
1467
Vastaukset
- noRock
siellä on liian monta jarisillanpäätä
- brunetti 30
minä olen siellä :)
- elina oksanen
rakstan sinua palojon soitaja on ihanna kommea mies
kulu on menty hyvin menyyt päivä hyvin päivä
nko parsta menen taterin katsomman kanki täyten holmmaa
katso olen telviiosa tatrin syömmä ravintolan
kahville mheulle pulla on hyvä syöttä
elina oksanen - opletti
Jari Sillanpää Info on Facebookissa "se oikea" , Jarin oma virallinen sivusto.
www.facebook.com/jariinfo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047175- 1632170
- 1131758
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651393Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571196Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591003