Kaikille kyssäri..

vähän kiinnostais minkä ikäistä väkeä täällä, vois laittaa nickillä tai 'puskasta'..
Ite tänä vuonna 51.
Ei siksi, että sillä mitään merkitystä!! ;)

73

836

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reseda

tänä vuonna 57 vuotta.
      Eihän sillä mitään merkitystä ole, sillä eiköhän suurin osa ole kymmenen vuoden sisällä syntyneitä.
      Saattaa täällä olla myös nuorempia sekä vanhempia.

• kednah

Syksylla 5

• Melkein 101

menee rikki.
        Milloinkas se nyt olikaan...?
        Vähän myöhemmin.

• sinä ja kommentaattorisi ;))

• nyt rehellisesti laittaa,vaikka sitten saakin pinkasta pakoon alaikäisyyttä tällä palstalla..Oon 44...:))

• Nefer-täti

eli lähteepä tästä viiskymppinen sitten litomaan. No, pysy vaan täällä, vaikka eihän se mun päätökseni tosiaan ole. Etkä mikään tyttö ole sinäkään, riippuen habituksesta. Pysy kanavalla.

• hairioilmoitus

No minäkin olen 44, Vuonna 65 syntynyt siis

• hairioilmoitus

Kerro vielä että asut Pietarsaaressa niin juoksen karkuun ja lujaa

• vielä nuori, melekin miun "lapseni" ikäinen..psssttt..sshhh mutta mie olen yli ikäinen tänne, mutta elä kerro kelleen, joohan :))

• Nefer-täti kirjoitti:

eli lähteepä tästä viiskymppinen sitten litomaan. No, pysy vaan täällä, vaikka eihän se mun päätökseni tosiaan ole. Etkä mikään tyttö ole sinäkään, riippuen habituksesta. Pysy kanavalla.

ikuinen tyttö minä oon..:)) Enkä mä täältä lähde,kun käyn silloin tällöin.Täällä on mukavaa sakkia kummiski..:)

• hairioilmoitus kirjoitti:

No minäkin olen 44, Vuonna 65 syntynyt siis

Ollaan sitten yhtä "kersoja" molemmat..;)

Kerro vielä että asut Pietarsaaressa niin juoksen karkuun ja lujaa

Läheltä liippasee..:)

• Pirrejuupas kirjoitti:

vielä nuori, melekin miun "lapseni" ikäinen..psssttt..sshhh mutta mie olen yli ikäinen tänne, mutta elä kerro kelleen, joohan :))

en varmasti.Muhun voit kyllä luottaa..;) Kiva muutes kuulla sustaki Pirrejuupas...:)

• N-65
        mii-su kirjoitti:

Ollaan sitten yhtä "kersoja" molemmat..;)

Täällä myös yksi alaikäinen :),ikäni 44.
        Tuolla nelikymppisten palstalla aika hiljasta,joten viihdyn paremmin täällä.
        Olen aika tuore tapaus keskustelupaikalle,mutta jospa minäkin mahtuisin joukkoon;)

• mii-su kirjoitti:

en varmasti.Muhun voit kyllä luottaa..;) Kiva muutes kuulla sustaki Pirrejuupas...:)

samoin, - mukavaa nähdä Sinuakin täällä useammin :)

• Nefer-täti

oli 60-70-luvulla huippuluokkaa (virolaiset ja venäläiset sanovat samaa omasta silloisesta koulustaan, ainakin minulle). Opettajanikin totesivat, että pakko antaa hyvät numerot, kun taso vaan nousee. Saatiin hyvät yo-paperit, koko luokka. Taso oli tasaista. Moni sai 5 ällää ja se kuudeskin oli pisteen päässä.
        Ehkä sinä siksi viihdyt täällä, vaikka ikäluokasta on edustettuna vain murto-osa. Kaikesta höperistimisestä huolimatta me olemme suht. fiksuja. Meidän yliopisto- ja korkeakoulutuskin on ollut vaativampi kuin nykyään (fakta, jota en voi tarkemmin selvitellä).
        Olen viinitellyt taas. Kännissäkin 50 -väki pystyy aikamoiseen. Myös hillitsemään mestarointihalunsa, vaikka joskus mulle tiukkaa tekee.

• Nefer-täti
        N-65 kirjoitti:

Olen aika tuore tapaus keskustelupaikalle,mutta jospa minäkin mahtuisin joukkoon;)

Minä en aineskaan tänne "keskustelupalstalle" tunnu pääsevän, vaikka ikä riittäisi. On riittänyt jo kaksi vuotta.
        Ja toisekseen: viinittelen tässä. Joskus luulin, että yksin ryyppääminen on niinkun kaiken loppu. Ei se olekaan.

(Hei, nää laskutoimitukset vaan helpponee. Nyt on 3 8! Sen selvitän, oottakaas...)

• - - - -
        Nefer-täti kirjoitti:

Minä en aineskaan tänne "keskustelupalstalle" tunnu pääsevän, vaikka ikä riittäisi. On riittänyt jo kaksi vuotta.
        Ja toisekseen: viinittelen tässä. Joskus luulin, että yksin ryyppääminen on niinkun kaiken loppu. Ei se olekaan.

(Hei, nää laskutoimitukset vaan helpponee. Nyt on 3 8! Sen selvitän, oottakaas...)

minä olen yrittänyt pyrkiä jo 4 vuotta. En osaa olla aina niin kovin leikkisä ja kerkeäsanainen, ja usein olen huomannut, viestini saa ketjun loppumaan. Jos en väärin muista, sinäkin siitä puhuit.
        Ollaan tavallamme, jospa se tästä lutviutuu, tai sitten ei. :))

• Nefer-täti
        - - - - kirjoitti:

minä olen yrittänyt pyrkiä jo 4 vuotta. En osaa olla aina niin kovin leikkisä ja kerkeäsanainen, ja usein olen huomannut, viestini saa ketjun loppumaan. Jos en väärin muista, sinäkin siitä puhuit.
        Ollaan tavallamme, jospa se tästä lutviutuu, tai sitten ei. :))

se ei ole, jos pikkuhuppelissa väsättyihin ajatelmiin ja vastauksiin ei heti reagoida. Ei se elämä täällä ole, mutta jotenkin outoa, kun yli hypätään. Kai heillä täällä useammin oleilevilla on omat tapansa. Tutkijoille materiaalia? En ite oo sen alan tutkija. Tai oikeastaan: eiköhän täältä löydy matskua vaikka mihin.

• Nefer-täti
        Nefer-täti kirjoitti:

se ei ole, jos pikkuhuppelissa väsättyihin ajatelmiin ja vastauksiin ei heti reagoida. Ei se elämä täällä ole, mutta jotenkin outoa, kun yli hypätään. Kai heillä täällä useammin oleilevilla on omat tapansa. Tutkijoille materiaalia? En ite oo sen alan tutkija. Tai oikeastaan: eiköhän täältä löydy matskua vaikka mihin.

En tarkoittanut, että sinä kirjoittelisit huppelissa. Itse teen niin.

• - - - -
        Nefer-täti kirjoitti:

En tarkoittanut, että sinä kirjoittelisit huppelissa. Itse teen niin.

haittaa, nyt on pakko punkata. Näkyillään, ja jopa puhutaan! :))

• N-65 kirjoitti:

en sillai koskaan kysynyt,että saanko tulla..Minä vaan tupsahdin ja jäin..:))

Nelikymppispalsta on ihan mukava,mut täällä on kuiteski paremmat jammit..

• Pirrejuupas kirjoitti:

samoin, - mukavaa nähdä Sinuakin täällä useammin :)

tauko oli,mutta nyt oon taas vauhdissa...:)

• Sankkeri.

Iteasiassa 49. Oon kai pikkuvanha, mutta viiskymppisten sätissä oon ollut pian kymmenen vuotta ja palstala kai jotain viisi vuotta. Ja myönnettäköön, jonkin verran heilun kuuskymppisissäkin. Syy on yksinkertaisesti se, kun oman ikäluokan porukoilla osalla on niin olematon elämänmkokemus ja mun mielestä monet vaan on niin naiveja, pumpulissa eläneitä. Ei ikä sinällään mitään takaa, ei porukat terävämpiä täälläkään ole. Mutta väkiselläkin osalla edes jotain tapahtunut elossa.

• Monta näkökulmaa

;))) Friidu ei häpeä mitenkään tunnustaa todellista ikäänsä....koska, ei siinä mitään hävettävää..ole...Päinvastoin parasikäkausi meikäläisellä siis toisaalta...kun ajattelee asiaa hiukan laajemmin..;)))..Nooh, toukokuussa täytän 53v...voihan vitsi...;))) Aika vaa menee liian nopsaan....

tsau:Friidu

• iässä nyt noloa on..Sielu kun on mulla ainaski viistoistavuotiaan tasolla..:))

• Monta näkökulmaa
        mii-su kirjoitti:

iässä nyt noloa on..Sielu kun on mulla ainaski viistoistavuotiaan tasolla..:))

;))))Ei mikään...joskus vaan Friidukin tulee ajatelleeksi että, olisipa tämä kaikki siis elämän kokemus jo elämästä mutta sitten se nuoren Friidun keho ja fyysinen ruumis niin...joh..;)) ))Elämä kuintenkin vähän epäoikeudenmukainen;)) näin tulee toisinaan ihan väkisin naisena ja ihmesenä ajatelleeksi minunkin....keski-iässä kun ollaan...kuitenkinski...;)) Kovin mielelläni minäkin nämä vaivani kun jollekin toiselle...

• En häpeile minäkään enää ikääni, viisvitonen olen, eikä se kuiteskaan edes tunnu siltä, joskus vaan jää ihan hölmönä ihmettelemään,että joko tollaset numerot. Niimpä... kesäkuussa tulee vuosi taas lisää):

• Monta näkökulmaa kirjoitti:

;))))Ei mikään...joskus vaan Friidukin tulee ajatelleeksi että, olisipa tämä kaikki siis elämän kokemus jo elämästä mutta sitten se nuoren Friidun keho ja fyysinen ruumis niin...joh..;)) ))Elämä kuintenkin vähän epäoikeudenmukainen;)) näin tulee toisinaan ihan väkisin naisena ja ihmesenä ajatelleeksi minunkin....keski-iässä kun ollaan...kuitenkinski...;)) Kovin mielelläni minäkin nämä vaivani kun jollekin toiselle...

sitä tulee useinkin ajateltua,että kun olisi ollut tämä järki ja viisaus silloin aikoinaan...Joku saattais nyt kysyä,että mikä järki ja viisaus,mutta on sitä nyt vähän enempi kuin ennen..:D

Voi jessus,miten olis jäänyt monta kuoppaa väliin silloin joskus...:¤

• Monta näkökulmaa
        mii-su kirjoitti:

sitä tulee useinkin ajateltua,että kun olisi ollut tämä järki ja viisaus silloin aikoinaan...Joku saattais nyt kysyä,että mikä järki ja viisaus,mutta on sitä nyt vähän enempi kuin ennen..:D

Voi jessus,miten olis jäänyt monta kuoppaa väliin silloin joskus...:¤

ja olisi tehnyt todella ns. JÄRKEVIÄ valintoja;))) Siis että, osasasikin sählää;))) Nyt voi vain lohdattaua sillä että, olin sentää siinä hyvä;))) Sitä varmasti ajatteli lapsenomaisesti että, valintamahdollisuuksia suodaan elämässä aina vaan....eivät lopu...;)) Kaikki niin sanotut järkevät ja hyvät avioliittotarjoukset minäkin tyrmäsin....kerrankin vain sen takia että, mies tykkäsi sotilasmusikiista...siis torvimusiikista...voih..himpura...;))) Ei muuten mitään syytä.....miten kakara sitä olikaan? Tuo mielikuvitus kun lähti minullakin lentoon ja sieluni silmälläni näin tilanteen hyvin elävästi edessäni: neljä kiljuvaa lasta auton takapenkillä ja auoton kasettiradiosta sitten täysillä tämä torvimusiikki....Vitsi silloin lähdin...;)) Tämäkään ihana mies ei uskonut korviaan...ja lupasi kyllä odottaa..mutta, Friidu....kun oli pöhkö....

• hairioilmoitus
        sasus kirjoitti:

En häpeile minäkään enää ikääni, viisvitonen olen, eikä se kuiteskaan edes tunnu siltä, joskus vaan jää ihan hölmönä ihmettelemään,että joko tollaset numerot. Niimpä... kesäkuussa tulee vuosi taas lisää):

Romahtiko rakkautemme nyt kun olet 55 ja mä olen 44. Sitäpaitsi olen rakastunut 51 v naiseen. Parempi että suhteemme loppuu ennenkuin alkoikaan.
        Hyvästi kultaseni, hyvästi.*nyyhkii*

Romahtiko rakkautemme nyt kun olet 55 ja mä olen 44. Sitäpaitsi olen rakastunut 51 v naiseen. Parempi että suhteemme loppuu ennenkuin alkoikaan.
        Hyvästi kultaseni, hyvästi.*nyyhkii*

Kyllä toi on liian iso ikäero. Rakasta sinä vain tätä viisykköstä:)))
        Ai, en tiennykkää viel mitään, mistään suhteesta, mut voinhan minäki yhden krokotiilikyyneleen tirauttaa, jos näin on käynyt, eli ei mitään suhdetta päässyt sit alkamaankaan.. Ikävää):

Hyvästi vaan baby):

• hairioilmoitus
        sasus kirjoitti:

Kyllä toi on liian iso ikäero. Rakasta sinä vain tätä viisykköstä:)))
        Ai, en tiennykkää viel mitään, mistään suhteesta, mut voinhan minäki yhden krokotiilikyyneleen tirauttaa, jos näin on käynyt, eli ei mitään suhdetta päässyt sit alkamaankaan.. Ikävää):

Hyvästi vaan baby):

Rakkaudelle pitää AINA antaa mahdollisuus :)))

Rakkaudelle pitää AINA antaa mahdollisuus :)))

sanoit, ettei meil ala suhdetta joka ei ehtiny alkaakkaa): Höh.. Sitäpaitsi sinähän olet jo rakastunu.

• hairioilmoitus
        sasus kirjoitti:

sanoit, ettei meil ala suhdetta joka ei ehtiny alkaakkaa): Höh.. Sitäpaitsi sinähän olet jo rakastunu.

En sanonut että olen rakastunut 51 v-naiseen.....SANOIN että olen rakastunut 51 v-naiseen, HAHAAAAAA.....olit väärässä...eikun..ööööööö.....ensanomitään :/

• Monta näkökulmaa kirjoitti:

ja olisi tehnyt todella ns. JÄRKEVIÄ valintoja;))) Siis että, osasasikin sählää;))) Nyt voi vain lohdattaua sillä että, olin sentää siinä hyvä;))) Sitä varmasti ajatteli lapsenomaisesti että, valintamahdollisuuksia suodaan elämässä aina vaan....eivät lopu...;)) Kaikki niin sanotut järkevät ja hyvät avioliittotarjoukset minäkin tyrmäsin....kerrankin vain sen takia että, mies tykkäsi sotilasmusikiista...siis torvimusiikista...voih..himpura...;))) Ei muuten mitään syytä.....miten kakara sitä olikaan? Tuo mielikuvitus kun lähti minullakin lentoon ja sieluni silmälläni näin tilanteen hyvin elävästi edessäni: neljä kiljuvaa lasta auton takapenkillä ja auoton kasettiradiosta sitten täysillä tämä torvimusiikki....Vitsi silloin lähdin...;)) Tämäkään ihana mies ei uskonut korviaan...ja lupasi kyllä odottaa..mutta, Friidu....kun oli pöhkö....

harmittaa varmaan loppuikäni,että olin niin lapsellinen silloin joskus,kun yks pääs kusettamaan mua.Jos tää järki olis ollu silloin,niin olisin antanu ympäri korvia...

Voi että mua nauratti toi torvimusiikkijuttu...:D

En sanonut että olen rakastunut 51 v-naiseen.....SANOIN että olen rakastunut 51 v-naiseen, HAHAAAAAA.....olit väärässä...eikun..ööööööö.....ensanomitään :/

Taidat olla ihan solmus koko mies:)))

• on vielä niin nuori:-)

• ikänen mitä sinäkin.. tällä hetkellä..

• Seuraavaksi taitaa tulla 59...

• GreenBean

vanhempi kuin eilen, mutta nuorempi kuin huomenna.

• päiväänäkemiin

Poikkean täällä satunnaisesti muutaman kerran kuukaudessa, mutta täällä on aina se sama ihan liian kalkkeutunut meininki: Hehkutellaan mennyttä, heitetään napakymmpityyppistä junttivitsiä, ja ollaan porukalla ylpeitä tyhmydestä yms. Jos joku ei ole tyhmä, ruma ja saamaton, kuten tässä ikäluokassa kuuluu olla, niin hän on naurettava, koska ei tajua omaa surkeuttaan. Kannattaako sellaiseen sopeutua edes 80 vuotiaanakaan? Toisin sanoen: En ole vielä siinä pisteessä, että kuluttaisin aikaa täällä. Siis päivää ja näkemiin.

• 53 v.

sun on parempi pysyä kokonaan poissa, kun et täältä mieleistäsi löydä.
        Miksi pitää tulla kertomaan ettei viihdy?
        En minäkään mene kapakkaan julistamaan, että "kyllä ootte tyhmiä kun täällä istutte", mitä
        se mulle kuuluu miten toiset aikansa viettää.
        Hyvästi vaan.

• Korppis

Et kai vaan ole aloittaja? Olet piiloittanut virallisen nimimerkin uteliaiden silmiltä. Mihin hävisi toinen aloituksesi?

Mitä väliä minkä ikäinen tänne kirjoittaa. Eihän meiltä enää kysytä henkkareita jos vaikka kapakin baaritiskille istahdamme turisemaan.

Pysy nyt siellä hiekkalinnan tornissa, josta heittelet kuluneita kliseitä meille tavallisille kuolevaisille ; )))

• 53 v. kirjoitti:

sun on parempi pysyä kokonaan poissa, kun et täältä mieleistäsi löydä.
        Miksi pitää tulla kertomaan ettei viihdy?
        En minäkään mene kapakkaan julistamaan, että "kyllä ootte tyhmiä kun täällä istutte", mitä
        se mulle kuuluu miten toiset aikansa viettää.
        Hyvästi vaan.

Eipä tuosta kannata hermostua. Tuo nyt vain on tälle ikäryhmälle ja elämäntilanteelle tyypillistä. Ihminen taitaa olla negatiivisimmillaan juuri tuohon aikaan kun huomaa olevansa jo myöhäiskeski-ikäinen, ura alkaa kääntyä laskuun, nuoret ivailevat, kotona ei suju, jotakin tarttis tehdä vielä vuosikymmeniä vaikka eväät tuntuvat jo nyt loppuvan. Mitä vanhemmaksi tuosta tulee, sitä helpompi on huomata että tavoitteleminen kannattaa vaihtaa tyytymiseen ja samalla myös tyytyväisyyteen.

Ja turha häntä on täältä häätää, tännehän hän kuuluu kuten hän on mainitsemillaan toistuvilla käynneillä itsekin todistanut. Samaa negatiivisuutta se häätäminenkin, antaa olla.

• 53 v.
        yohuuhkaja kirjoitti:

Eipä tuosta kannata hermostua. Tuo nyt vain on tälle ikäryhmälle ja elämäntilanteelle tyypillistä. Ihminen taitaa olla negatiivisimmillaan juuri tuohon aikaan kun huomaa olevansa jo myöhäiskeski-ikäinen, ura alkaa kääntyä laskuun, nuoret ivailevat, kotona ei suju, jotakin tarttis tehdä vielä vuosikymmeniä vaikka eväät tuntuvat jo nyt loppuvan. Mitä vanhemmaksi tuosta tulee, sitä helpompi on huomata että tavoitteleminen kannattaa vaihtaa tyytymiseen ja samalla myös tyytyväisyyteen.

Ja turha häntä on täältä häätää, tännehän hän kuuluu kuten hän on mainitsemillaan toistuvilla käynneillä itsekin todistanut. Samaa negatiivisuutta se häätäminenkin, antaa olla.

ja annetaan hänen pistäytyä meitä ihailemassa ;)

• Aika nuori.
        Korppis kirjoitti:

Et kai vaan ole aloittaja? Olet piiloittanut virallisen nimimerkin uteliaiden silmiltä. Mihin hävisi toinen aloituksesi?

Mitä väliä minkä ikäinen tänne kirjoittaa. Eihän meiltä enää kysytä henkkareita jos vaikka kapakin baaritiskille istahdamme turisemaan.

Pysy nyt siellä hiekkalinnan tornissa, josta heittelet kuluneita kliseitä meille tavallisille kuolevaisille ; )))

Joku oli jättänyt oven auki, osui
        kylmä suoraan sydämeen, kävi viima,
        yö valkoinen, muodostui jäätä minun eteiseen..

Hän oli lähtenyt, niin kuin joskus
        poistutaan, kierreportiata tai suorempaan,
        jonnekkin toisaalle, missä eri tavoin Rakastetaan..

Sitten tunsin pikku käden, Sinä
        olit vieressä, isää koetit, alkoi eteisessä
        jää sulaa, jotain uutta, tuntui omassa sydämessä..

Olit niin pieni ja lämmin, mutta
        enemmän kuin ajattelin, olin minulle
        kuuma pörröinen pää, olin kohdannut enkelin..

....nytkin muistan sen, itken, oli niin
        pikkuinen kätesi, joka minua paljon Rakasti..

http://www.youtube.com/watch?v=-CykBXjWAts&feature=related

• iloa kiitos!!
        yohuuhkaja kirjoitti:

"kun huomaa olevansa jo myöhäiskeski-ikäinen, ura alkaa kääntyä laskuun, nuoret ivailevat, kotona ei suju, jotakin tarttis tehdä vielä vuosikymmeniä vaikka eväät tuntuvat jo nyt loppuvan."

Katso nyt omaa tekstiäsi!! Eihän elämän tuollaista tarvitse olla, siis ihan oikeasti, ... edes viiskymppisenä? Paljon voit valita itse. Olisko edellinen kirjoittaja osunut liiankin hyvin nappiin?

• Korppis
        Aika nuori. kirjoitti:

Joku oli jättänyt oven auki, osui
        kylmä suoraan sydämeen, kävi viima,
        yö valkoinen, muodostui jäätä minun eteiseen..

Hän oli lähtenyt, niin kuin joskus
        poistutaan, kierreportiata tai suorempaan,
        jonnekkin toisaalle, missä eri tavoin Rakastetaan..

Sitten tunsin pikku käden, Sinä
        olit vieressä, isää koetit, alkoi eteisessä
        jää sulaa, jotain uutta, tuntui omassa sydämessä..

Olit niin pieni ja lämmin, mutta
        enemmän kuin ajattelin, olin minulle
        kuuma pörröinen pää, olin kohdannut enkelin..

....nytkin muistan sen, itken, oli niin
        pikkuinen kätesi, joka minua paljon Rakasti..

http://www.youtube.com/watch?v=-CykBXjWAts&feature=related

Joku oli jättänyt oven auki,
        kylmä kävi suoraan sydämeeni.
        Yö valkoinen, jäätä muodostui eteiseeni.

Hän oli lähtenyt, niin kuin joskus poistutaan,
        kierreportaita tai suorenpaa,
        toisaalle sinne missä rakastetaan.

Tunsin pienen käden, olit vieressäni
        kosketit minua, jää eteisessä suli,
        lämpö kosketti sydäntäni.

Olit niin pieni ja suloinen,
        enemmän kuin ajattelin, pieni pörröinen pää
        olin kohdannut enkelin.

Muistan, itken, oli niin lämmin kätesi
        joka minua rakasti.

Kaunista, olen joskus kirjoitellut erään tuntemattoman kanssa ja vaihdoimme runo tekstejä korjailimme toistemme runoja, pidimme aina alkuperäisen teeman, se oli antoisaa. Mitä pidät muokkauksestani?

• iloa kiitos!! kirjoitti:

"kun huomaa olevansa jo myöhäiskeski-ikäinen, ura alkaa kääntyä laskuun, nuoret ivailevat, kotona ei suju, jotakin tarttis tehdä vielä vuosikymmeniä vaikka eväät tuntuvat jo nyt loppuvan."

Katso nyt omaa tekstiäsi!! Eihän elämän tuollaista tarvitse olla, siis ihan oikeasti, ... edes viiskymppisenä? Paljon voit valita itse. Olisko edellinen kirjoittaja osunut liiankin hyvin nappiin?

En ole enää viiskakkonen tai -kolmonen vaan jo se vanhempi, eli tyytyväinen. Taidat itse olla näitä nuorempia kun kinaa kovasti kaipaat hartiavoimin väärintulkitsemalla. Kyllä se siitä tasoittuu, odottele vaan...

• Nefer-täti

Naulan kantaan, en itse äkännyt. Se on tuo napakymppi, mikä täällä kummittelee. Ja lisämausteena sellainen halu tehdä itsestään erikoinen, josta ihmisen pienemmällä paikkakunnalla tunnistaa oitis - mikä on ehkä tarkoituskin.
        Silti minä kulutan täällä aikaani kännipäissäni. Kuten nyt.

Niin aivan, on minulla ollut kaksi rekattuakin nimimerkkiä ("nicciä" nääs), mutta kun poljettiin maan rakoon, niin luovuin niiden käytöstä.

• viivatiina
        Nefer-täti kirjoitti:

Naulan kantaan, en itse äkännyt. Se on tuo napakymppi, mikä täällä kummittelee. Ja lisämausteena sellainen halu tehdä itsestään erikoinen, josta ihmisen pienemmällä paikkakunnalla tunnistaa oitis - mikä on ehkä tarkoituskin.
        Silti minä kulutan täällä aikaani kännipäissäni. Kuten nyt.

Niin aivan, on minulla ollut kaksi rekattuakin nimimerkkiä ("nicciä" nääs), mutta kun poljettiin maan rakoon, niin luovuin niiden käytöstä.

aina toi että jos joku tunnistaa ei kai ihimisen elämän tarkoitus ole yrittää aina olla jotain muuta kun on jokainen varmaan työssään joutuu tarpeeksi ystävällinen ja avulias ja miettimään tarkoin sanojaan en nyt tarkoita tätä etteikö ihminen luonnostaankin olisi mutta melko ihmeellistä jos se ihmisen koti minä olis täysin samanlainen kun työ minä mulle tossa kesällä yks asiakas sanoi että kyllä he vähän odottavat että minä kohtelen heitä niinkuin asikkaita työn ulkopuolellakin tarkoittaen lähinnä sitä että työn ulkopuolellakin mun ja henkilökuntani päälle voi heittää vaikka minkälaista paskaa ja me vaan hymyillään ja ollaan ystävällisiä eihän tää juttun mun mielestä nyt näin mee ei ainakaan pitäis ja jos täältä joku tunnistaa ei se tän kirjoittelun tarkoitus suinkaan varmaan ole mutta ei mulla ainakaan täällä ole tarkoitus olla mitään muuta kun olen mitäs luovutit kyllä kai täällä sais luovuttaa melko useesti jos siihen rupee mutta kannattaa pitää puolensa ja se onnistuu sillon kun pysyy seisoon sanojensa takana enkä mää tiedä kuinka moni täällä haluaa tehdä itsestään erikoisen maailmahan on täynnä erikoisia ihmisiä muutenkin kuka vaan uskaltaa olla oma erikoinen itsensä se onkin sit jo toinen juttu.

• Korppis
        viivatiina kirjoitti:

aina toi että jos joku tunnistaa ei kai ihimisen elämän tarkoitus ole yrittää aina olla jotain muuta kun on jokainen varmaan työssään joutuu tarpeeksi ystävällinen ja avulias ja miettimään tarkoin sanojaan en nyt tarkoita tätä etteikö ihminen luonnostaankin olisi mutta melko ihmeellistä jos se ihmisen koti minä olis täysin samanlainen kun työ minä mulle tossa kesällä yks asiakas sanoi että kyllä he vähän odottavat että minä kohtelen heitä niinkuin asikkaita työn ulkopuolellakin tarkoittaen lähinnä sitä että työn ulkopuolellakin mun ja henkilökuntani päälle voi heittää vaikka minkälaista paskaa ja me vaan hymyillään ja ollaan ystävällisiä eihän tää juttun mun mielestä nyt näin mee ei ainakaan pitäis ja jos täältä joku tunnistaa ei se tän kirjoittelun tarkoitus suinkaan varmaan ole mutta ei mulla ainakaan täällä ole tarkoitus olla mitään muuta kun olen mitäs luovutit kyllä kai täällä sais luovuttaa melko useesti jos siihen rupee mutta kannattaa pitää puolensa ja se onnistuu sillon kun pysyy seisoon sanojensa takana enkä mää tiedä kuinka moni täällä haluaa tehdä itsestään erikoisen maailmahan on täynnä erikoisia ihmisiä muutenkin kuka vaan uskaltaa olla oma erikoinen itsensä se onkin sit jo toinen juttu.

Minä se en taida lähteä kulumallakaan enkä vaihda käyttämiäni tunnisteita. En juokse karkuun kun joku ärähtää eli se huutaa joka pelekää ; ). Eilen eräällä palstalla annoin kuntovinkkejäni millä olen saanut pidettyä itseni hyvässä kodiksessa viimeisen viiden kuukauden aikana rimpuloidessani sairauteni kanssa. Sain sellaisen paskakasan niskaani, että hajun aistin ruudun läpi. Olin neuvoineni omahyväinen ja empatiakyvytön. Empatiakyvyttömyyteen olen toki turtunut, joten se analyysi ei enää mene läpi, lähinnä se huvittaa.

Muuten siitä viimekertaisesta kommunikoinnistamme, en painanut enteriä vaan sinun nimipalkkia ja tottahan kirjoittamani viesti katosi. Opettelen nousuviikolla kaikki konvervenkit ja näpsänä tyttönä uskon oppivani ; )

Tästä se sunnuntai taas alkaa, toivon, että tuo lumimyrräkkä loppuisi niin pääsisi iltapäivällä ulos lenkille.

• -viivatiina
        Korppis kirjoitti:

Minä se en taida lähteä kulumallakaan enkä vaihda käyttämiäni tunnisteita. En juokse karkuun kun joku ärähtää eli se huutaa joka pelekää ; ). Eilen eräällä palstalla annoin kuntovinkkejäni millä olen saanut pidettyä itseni hyvässä kodiksessa viimeisen viiden kuukauden aikana rimpuloidessani sairauteni kanssa. Sain sellaisen paskakasan niskaani, että hajun aistin ruudun läpi. Olin neuvoineni omahyväinen ja empatiakyvytön. Empatiakyvyttömyyteen olen toki turtunut, joten se analyysi ei enää mene läpi, lähinnä se huvittaa.

Muuten siitä viimekertaisesta kommunikoinnistamme, en painanut enteriä vaan sinun nimipalkkia ja tottahan kirjoittamani viesti katosi. Opettelen nousuviikolla kaikki konvervenkit ja näpsänä tyttönä uskon oppivani ; )

Tästä se sunnuntai taas alkaa, toivon, että tuo lumimyrräkkä loppuisi niin pääsisi iltapäivällä ulos lenkille.

painelevan väärää napiskaa täällä ei sada enää lunta ei muuta kun uuden lattianpesuveden tekoon ja moppi heilumaan moi.

• Aika nuori
        Korppis kirjoitti:

Joku oli jättänyt oven auki,
        kylmä kävi suoraan sydämeeni.
        Yö valkoinen, jäätä muodostui eteiseeni.

Hän oli lähtenyt, niin kuin joskus poistutaan,
        kierreportaita tai suorenpaa,
        toisaalle sinne missä rakastetaan.

Tunsin pienen käden, olit vieressäni
        kosketit minua, jää eteisessä suli,
        lämpö kosketti sydäntäni.

Olit niin pieni ja suloinen,
        enemmän kuin ajattelin, pieni pörröinen pää
        olin kohdannut enkelin.

Muistan, itken, oli niin lämmin kätesi
        joka minua rakasti.

Kaunista, olen joskus kirjoitellut erään tuntemattoman kanssa ja vaihdoimme runo tekstejä korjailimme toistemme runoja, pidimme aina alkuperäisen teeman, se oli antoisaa. Mitä pidät muokkauksestani?

Vaikka yö viipyy vielä meissä ja
        näen sen unia sinussa. Vaikka ne
        tovit sydänyön sylissä uivat hiljaa
        muistoihin, Rakas, olen luonasi.

Vaikka ei aamun kajo näy vielä
        ihollasi, vaan unen viitta viipyy
        ylläsi, minä olen jo hereillä. Valveilla
        katsomassa Sinua, aamun sylissä.

Hengität kuin kesä huokuvassa
        maassa: lämmittäen ja virvoittaen.
        Rintasi kohoaa ja laskeutuu kuin
        aavan raikas maininki, keinuttaen.

Miksi kiirehtisin. Väistäisi tätä aamua.
        Suotan tätä itseeni ja juon kehooni
        nautintoa. Yön unet tuntuvat vielä
        ja Rakkauden säkeet peitteittesi läpi.

Vieläkin minä näen niitä samoja
        uniasi.

Samassa Rakkaudessa.

http://www.youtube.com/watch?v=476gLDBhirg&feature=related

• Aika nuori kirjoitti:

Vaikka yö viipyy vielä meissä ja
        näen sen unia sinussa. Vaikka ne
        tovit sydänyön sylissä uivat hiljaa
        muistoihin, Rakas, olen luonasi.

Vaikka ei aamun kajo näy vielä
        ihollasi, vaan unen viitta viipyy
        ylläsi, minä olen jo hereillä. Valveilla
        katsomassa Sinua, aamun sylissä.

Hengität kuin kesä huokuvassa
        maassa: lämmittäen ja virvoittaen.
        Rintasi kohoaa ja laskeutuu kuin
        aavan raikas maininki, keinuttaen.

Miksi kiirehtisin. Väistäisi tätä aamua.
        Suotan tätä itseeni ja juon kehooni
        nautintoa. Yön unet tuntuvat vielä
        ja Rakkauden säkeet peitteittesi läpi.

Vieläkin minä näen niitä samoja
        uniasi.

Samassa Rakkaudessa.

http://www.youtube.com/watch?v=476gLDBhirg&feature=related

Olet tuoksu tyynylläni

Aamulla sinusta oli jäljellä
        vain tuoksu tyynylläni,
        kymmenet hipaisut vatsallani,
        kuumat suudelmat kasvoillani,
        polveni vielä niin heikkoina.
        Hänestäkö minä taistelen, miksi?
        Vainko saadakseni tuoksun tyynylleni
        ja ikuiset haavat sydämeeni.

Mandi 2005

Rakkauttako vai tyhjän haparointia, ainakin siihen asti kun aamu aukaisee silmät todellisuuteen ; )))

• Aika nuori.
        korpikirjailija kirjoitti:

Olet tuoksu tyynylläni

Aamulla sinusta oli jäljellä
        vain tuoksu tyynylläni,
        kymmenet hipaisut vatsallani,
        kuumat suudelmat kasvoillani,
        polveni vielä niin heikkoina.
        Hänestäkö minä taistelen, miksi?
        Vainko saadakseni tuoksun tyynylleni
        ja ikuiset haavat sydämeeni.

Mandi 2005

Rakkauttako vai tyhjän haparointia, ainakin siihen asti kun aamu aukaisee silmät todellisuuteen ; )))

Miksi puhuisin unistani, minun
        taloni on Sinulle tehty tähän elämään..
        Haaveili, mutta Sinä tulit ja se on
        enään, mikä pois joutaa jäämään..

En tahdo kohottaa Sinua mihinkään,
        mikä haurasta, kauhtunutta särkyvää..
        Asettaa pylvään kärkeen Jumalattareksi,
        palvotuksi, ihmisenäkin teet hyvää...

Sinussa minä heräsin ajat sitten,
        vaikka uni oli kestänyt alun aikaani..
        Jotain risteytymiä lapsuudesta, nuoruudesta,
        sinä vastauksena kaikkeen kaipaamaani..

Miksi puhua, että kaikki unta ja unien
        virtojen murtamaa, poisviemää..
        Niin paljon tätä elämää, tekemistä,
        tunteita, hyväiltävää, Rakas..elämää...

..olkoon, jos tahdot, unet, minä
        herään Sinuun..

http://www.youtube.com/watch?v=TodjqUiYRuQ&feature=related

• Otto-Vaan..

Ikäni näkyy tukasta ja hampaista.:))))

• Arvaan, että ikäsi näkyy nickistäsi.. Et ole 'alaikäinen'.. vaan sopivan, kuten me kaikki? ;))

• Sinimarjanen

vuotta vielä siihen, että pääsen naisen ikään.:))

• t.l.

Veljeni kysyi tässä eräänä päivänä, että tykkäänkö sellasesta keinusta joka on vanttisten päällä. No tottahan siitä tykkään ja sanoin ostavani sen kuhan kerkeen. Hän siihen tuumasi etten ostaisi, hän antaa vuoden päästä lahjaksi. Eli siinä se ikä tulee esille :)) Niin se elämä juoksee minkä kerkiää.

• Nefer-täti

luvuista. Omassa syntymäajassani on vain niitä. Ihan totta minusta parilliset luvut ovat arkisia ja tylsiä. Onko tällainen ajattelu hölmöä? Parittomat luvut ovat sinisiä tai tummia, jos sattuvat olemaan vaikka punaisia. Ihan pienestä asti olen kaihtanut vaalenapunaista ja semmoisia värejä. Onneksi sain yleensä sinistä, tai jos oli punaista, niin karmiininpunaista tai muuta tosi tummaa.
      Väreistä opin ja niihin tykästyin jo paljon alle kouluikäisenä, kun vesivärillä maalattiin. Ei ollut kuin ne kuusi nappia, ja itse tehtiin vihreäkin keltaisesta ja sinisestä. Äitini maalasi hyvin, ja isä osasi tehdä puustä vaikka mitä. Molemmat ovat kuolleet. Eivätkä takuulla mistään pilven reunalta mua töllötä. Olen aiteisti nääs.
      Ei tämä ehken sovi tähän ketjuun

• Korppis

Minä tykkään englantilaisest Pokka pitää sarjasta ja varsinkin rouva Hyacinth Bucket´sta, tai oikeastaan lainkaan. Onko kankkunen, et myönnä kuiteskaan ; )))))

• vaeltelija,,

Kirjoittelee, 60 - 70 - jopa 80v , kunhan seurailee eripalstoja nikkejä tämän huomaa.
      Joskus oli 60v palstalla koulutuksesta kova riita, siinä ikähaitarissahan on se 9v ero , no en muista joku tulokas ihmetteli onko joku vain kansakoulupohjalla?
      Voi luoja miten ilkeitä vastauksia saikaan, kas kun jälkipään ihmiset ei tajunneet mitä nuoremmat saivat kouluistaan.
      Tutustukaa muihinkin palstoihin voin kertoa et se avartaa.
      Itse en kuulu vielä tällekään palstalle... hieman uupuu, vaan lueskelen mielenkiinnolla.

• SAS*

Ikähaarukka noin 20 vuotta tällä palstalla, luulisin. Tullaan 5 vuotta aikaisemmin ja ollaan 5 vuotta jälkeen.
      Täytän 59 seuraavaksi, tällä palstalla ollut koko nettiajan. Aiemmin olin enemmän 4 kymppisten palstalla enemmän, nykyään 6 kymppisten.

• ..päätelmään tulin kans, kun näitä lueskelin.
        Ite jätin vähä haikein mielin 40 -palstan, liekö sitte tosikkomaisuutta vai mitä, mut tuntui, ettei sinne enää yli-ikäisenä. Siellä tosin oli aikoinaan vilkkaampaa kuin nytte, en ihmettele vaikka väki kirjoittaa siellä, missä ei yksin tarvi huhuilla..

Muuten, huuhaa -palstalle pitäis varmaan saada vastapainoksi tosikot tjn.?)

Kiitosta paljon KAIKILLE enemmän ja vähemmän asiallisille vastailijoille.. :))

• viivatiina

vastaan 52.

• parahulda

siinä on, kuulun kohta seuraavalle palstalle ja nämäkin kaverukset täällä tuntuu monet kovin kaavoihinsa kangistuneilta. Tunnen itseni paljon ikääni nuoremmaksi.

• viivi-amaldiina

olen 55v.

Ja hyvää päivää vaan kaikille.
      Illalla aloitin musiikki-ketjun ja joku siinä alkuunsa heti varoitteli et sille on oma palsta ja ehkä se poistetaan.
      Nyt tuli kurkkaamaan huups, se oli poissa. Ehkä varoittelija sai tahtonsa läpi, ja hän nuyt tyytyväinen olotilaansa, suodaan se hänelle.
      Mutta kiitos kaikille siihen osallistuneille kun en kerennyt kaikkia edes lukemaan kun poistuin illalla koneelta.
      Parempia aikoja odotellessa,,, keksitään lisää aloituksia....

• vai oliko se mun isoisä????? Vade vaivaa, kun ei muista.

• Heikunkeikku

Kaksituhattaseitsemänsataaneljän neliöjuuren ikäänen oon.
      Tänä keväänä, suhteellisen kohta, lisäystä tulee ikään.

• -viivatiina

kevät on suhteellisen kohta kiitos ihanaa sitä odotellessa täällä taas varastan työnantajaltani niinkun joku eilen kirjoitti topakasti oli tietävinään myös sen että olin koko päivän roikkunut koneella tässä lattianpesun ja tiskaamisen välissä laitoin pientä purtavaa ja kurkkasin palstalle tänään olen siivooja en tiedä mitä se työnantaja sanoo odotetaan jos pääni sisällä kuulisin jotain kommentteja mutta hei hei kunkeikku sun viesti piristi kun lupailit kevättä jo kohta.

• uk-ko

vuotta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.

Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke
      Helsinki
      65
      3266
    2. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      141
      2301
    3. Olen valmis

Kohtaamaan sinut tänä kesänä, jos sellainen sattuma osuu kohdalleni.
      Ikävä
      92
      1858
    4. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      169
      1547
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      85
      1428
    6. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      65
      1426
    7. Mitä harrastuksia kaivatullasi on?

Mitä harrastuksia sinulla? Onko teillä yhteisiä harrastuksia?
      Ikävä
      74
      1389
    8. Tiedän että käyt täällä

Eräälle naiselle älä huoli en kerro kellekkään
      Ikävä
      69
      1172
    9. Mitäs jos hyökkään rakastuneesti kimppuusi

Tuleeko painimatsi vai "painimatsi". Jää nähtäväksi 😂
      Ikävä
      77
      1130
    10. Kannattaako suomalaisen nuoren lähteä Thaimaahan au pairiksi? Mitä olet mieltä?

Chiang Mai Pohjois-Thaimaassa kutsuu neljä suomalaista au pairia elämänsä seikkailuun. Arki toisella puolella maailmaa t
      Thaimaa
      34
      1078
    Aihe