kui lämpömaailma on kiinni
lämpömaailma
16
5418
Vastaukset
- pumppu 99
on nii kylmä,,
- mikäs se
mikä se on?
- hih 123
olisko menny konkkaa ;)
- teemu-
Kato ny vaikka nettisivuilta, ne on lomalla. Ei ketään noilla pakkasilla ulkohommia tee.
- Sköde
Onko kukaan asioinut lännen lämpötekniikassa?
- jaapee.n
Jep. Pumppu on hankitttu sieltä. Muitakaan firmoja ei tullut mieleen, että misä porista olisi voinut pumpun hankkia.
- Neuwoja
jaapee.n kirjoitti:
Jep. Pumppu on hankitttu sieltä. Muitakaan firmoja ei tullut mieleen, että misä porista olisi voinut pumpun hankkia.
kannattaa nyt avartaa vähän mieltä sillä pumppusi takuut oli ja meni vaikket vielä ostanutkaan..
- saakuti
Neuwoja kirjoitti:
kannattaa nyt avartaa vähän mieltä sillä pumppusi takuut oli ja meni vaikket vielä ostanutkaan..
Voi perse. No halvalla ainakin sain pumpun.
- Tyytyväinen asiakas
Ostin sharpin Lännen lämpötekniikasta marraskuussa 2011, eikä ole ollut murheita pumpun kanssa ja on ollut päällä jatkuvassa käytössä kaikilla ilmoilla.
- kysyy vaan hän?
Eli mistä porista nyt voisi hankkia lämpöpumpun???
- Esimerkiksi
Polar-kylmä/jäähdytys, 30V kokemus kylmä-alalta
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923518
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442887Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202097- 1152025
- 621974