Lasolarskalle
7
1497
Vastaukset
- 15ja10
Ymmärtänet varmaan (?), että kyseinen lasinpesuneste tuskin on bernerin (lasol marinol) tuotteita, koska ne ei sisällä metanolia. Itsekin ostin juuri halvempaa lasinpesunestettä (autoon ihan), jossa luultavasti on metanolia. Niistä lähtee vähintään näkö.
- lady lasol
Juon marinolia ja lasolia päivittäin, ei niissä ole metanolia.
- Lasolarska
Kumpi on mielestäsi parempi Lasol vai Marinol? Itse tykkään selkeästi enemmän Lassesta (denaturoitu karvasaine Bitrexillä, maussa ei makeutta, paras mixeri maito joka taittaa vähän makua) kuin Vaaleanpunaisesta pantterista (omituinen karvaan ja makean yhdistelmä - kertakokeilu riitti). Vaaleanpunainen pantteri on kuitenkin Lassea suositumpi, koska Lassesta ei pidetä sen vaahtoavuuden vuoksi.
- lady lasol
Lasolarska kirjoitti:
Kumpi on mielestäsi parempi Lasol vai Marinol? Itse tykkään selkeästi enemmän Lassesta (denaturoitu karvasaine Bitrexillä, maussa ei makeutta, paras mixeri maito joka taittaa vähän makua) kuin Vaaleanpunaisesta pantterista (omituinen karvaan ja makean yhdistelmä - kertakokeilu riitti). Vaaleanpunainen pantteri on kuitenkin Lassea suositumpi, koska Lassesta ei pidetä sen vaahtoavuuden vuoksi.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että marinol on paras, sen olemus ei vaahtoa ja se sekoitettuna se maistuu hyvälle. Lasol vaahtoaa ja maku on paha.
Marinolin siis jatkan piimällä. - sinol on valintani
Lasolarska kirjoitti:
Sinolissa ei ole Marinolin karvasta makua. Siksi itse suosin sinolia, vaikka siinä ei olekaan ihan yhtä paljon prosenttaja kun Marinolissa.
Lasolia en pysty juomaan, juurikin se vaahtoavuuden takia. - K-PKS
sinol on valintani kirjoitti:
Sinolissa ei ole Marinolin karvasta makua. Siksi itse suosin sinolia, vaikka siinä ei olekaan ihan yhtä paljon prosenttaja kun Marinolissa.
Lasolia en pysty juomaan, juurikin se vaahtoavuuden takia.Älkää pelleilkö noiden lasinpesunesteiden kanssa. Kaikki eivät osaa erottaa aineita toisistaan ja sitten sattuu vahinko. Lasinpesunesteen juominen tappaa. Lasinpesunesteen sekoittaminen muihin aineisiin on myös vaarallista koska se on tappavaa myrkkyä vaikka johonkin sekoittaisikin.
- alan mies
K-PKS kirjoitti:
Älkää pelleilkö noiden lasinpesunesteiden kanssa. Kaikki eivät osaa erottaa aineita toisistaan ja sitten sattuu vahinko. Lasinpesunesteen juominen tappaa. Lasinpesunesteen sekoittaminen muihin aineisiin on myös vaarallista koska se on tappavaa myrkkyä vaikka johonkin sekoittaisikin.
Laatutuotteet ei tapa, eli marinol, lasol, sinol.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472467
- 1761694
- 921588
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6895- 68861
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745