Maksaako juomat Lufthansan reittilennoilla ??
T : ilmainen känni
Lufthansa Kaljat
5
716
Vastaukset
- LH:N ASIAKAS
Moro, eipä taida maksaa vieläkään. Mutta eiköhän lentoemot pidä siitä huolen että et pääse kännejä vetelee.
- F Plus tasojäsen
Siinäkin suhteessa suotta fanitettua valtionyhtiötä etevämpi. Oluet on myös hyvätasoisia saksalaisoluita, lasipulloista! Jos nyt ei ihan känniin asti parin tunnin lennoilla pääse, niin tarvittaessa pieneen pöhnään ainakin - sen verran hyvä on palvelu. Viiniä saa myös jos maistuu, ja usein yllätyksiä, kuten pääsiäisenä suklaapupu ym.
- p
ei maksa ei.
- Matkustava
Lennoilla kaikki ylimääräinen saisi olla maksullista. Minä en millään viitsisi maksaa muiden juomista ja syömistä lippujen hinnoissa, koska noin lyhyillä lennoilla niitä en itsekkään tarvitse. Jokainen maksakoon oman matkalaukkunsa ja syöminkinsä. Jos vaan siten saadaan muutamakin euro lipunhinnasta pois.
Lufthansan halvimmat hinnat Saksaan Helsingistä ovat 99e menopaluu, sisältäen ruuat ja 20kg matkatavaraa.
Tämä on sopinut oikein hyvin minulle kun asun PK-seudulla ja noita tarjoushintoja on tullut varattua/käytettyä jo parikymmentä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1454676Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033931Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513330
- 553241
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322650Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232256
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768