Hei!
Akvaariossani on 8 platya, jotka olen ostanut samasta liikkeestä. Yksi platyista poikkeaa kuitenkin huomattavasti muista ja olenkin alkanut miettiä, mahtaako kyseessä olla "puhdas" platy ollenkaan. Kala on tummemman keltainen kuin kolme muuta ja hieman vihreän sävyinen, eikä ollenkaan yhtä läpikuultava. Lisäksi sen pyrstö on aivan eri muotoinen kuin muilla platyilla, pidempi ja keskiosaa kohti kapeneva, siis o . Lisäksi kala on muutenkin kapeamman mallinen, ei ollenkaan samanlainen "lahna" kuin muut platynaaraat. Voisiko kyseessä olla jokin risteymä, esim. platyn ja miekkapystön? Kala on koko ajan vähän "outsider", eikä sitä tunnuta huolittavan laumaan. Uroksetkaan eivät ole kyseisestä yksilöstä lainkaan kiinnostuneita, muutenkin kala uiskentelee enimmäkseen yksin, syömään kuitenkin tulee muiden tapaan. Niin, mahtaakohan kyseessä olla ihan normiplaty vai jokin muu? Kuvahaulla en vastaavan näköisiä platyja löydä.
Outo platy
Plätty
1
190
Vastaukset
- fish KING
Saatko linkattua kuvaa tänne kalasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841719Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721595Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2881373Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1701299- 57915
- 48881
- 66874
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66873Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40861Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838