Alkuraskaana ollaan ja ilmavaivoja ilmestynyt, eniten olen huolissani niiden aiheuttamasta kivusta, heräilen usein yöllä koviin kipuihin, jotka sitten menee ohi kun ilmat saa ulos! Onko muilla vastaavassa tilanteessa ollut ihan kipuja ilmavaivojen lisänä, siis joskus ihan tuskallinen kipu ja sietämätön. Vaikuttaako asiaan jokin ruoka-aine??
Raskaus +ilmavaivat
9
13959
Vastaukset
- lkih
Heippa!
Raskaana ollaan kanssa, rv8 0 nyt. Ilmavaivat olleet pahoja jo rv4 lähtien! Niitä kipuja kyllä pelästyy, kun minusta ne tuntuvat aika paljon kuukautiskipujen kaltaisilta, mutta sitten aina helpotus tulee, kun kipu loppuu yhtä nopeati kun on tullutkin... ja ilma liikkuu ulospäin. Tää on aika yleinen raskausoire, mutta siihen on saatavilla apua, raskaaankin oleville sopivia ilmavaivalääkkeitä löytyy.
Itse en ole jaksanut hommata niitä ainakaan vielä. Minulla ei ole pahoinvointia tai muutakaan sen suurempaa oiretta, joten ilmavaivat kestän hyvin. Täytyy kyllä lisätä, että on päviä jolloin ilmavaivat vaivaavat 0-2 kertaa ja päiviä jolloin lähes koko ajan.- liisa79
Itse en ole varmasti raskaana, mutta epäilen aika vahvasti. Juuri noiden oireiden takia. Ensimmäistä odottaessani odotin kuukautisia alkavaksi tosi pitkään ja muistan kuinka mahaan sattui ja olin ihan varma, että kohta ne kuukautiset alkavat. Mahakipu laantui sitten jonkin ajan päästä, mutta tuon takia odottelin pitkään kuukautisten alkua. Ja sen takia, että testi näytti plussaa vasta seitsemännellä- kahdeksannella viikolla.. Nyt on myös ihan mahottomat kivut päällä välillä ja ilmavaivoija todella paljon. Ruokavalioon olen yrittänyt vaikuttaa, mutta eipä sekään ilmiksiin auta. Ja sitten on tää mieletön väsymys ja runsas valkovuoto.. Mutta viikko pari vielä, niin jos sitä sitten uskaltaa tehdä testin..
- mgne0ig
kumpi tuli ilmavaivapotilaaalle?
- miippp
Itelläkin oli nuilla viikoilla samaa. Nyt rv 16 3 ja satunnaisesti edelleen. Kaikki kuitenkin hyvin masussa. :)
- mandas
Mulla ilmavaivoja koko raskauden ajan ollut. Nyt 32 1 menossa.
Ummetus ollut pahimmillaan tuossa raskausviikosta 15 lähtien. :( - endes
Haha! Eiköhän kaikki ihmiset piereskele.. taitaa olla kyl ihan normaali ilmiö :D Enpä usko, että sunkaan perse kovin ruusulle haise!
- Petramami
Olen nyt rv 39 ja olen tässä raskauden aikana kärsinyt oikein voimakkailta haisevista ilmavaivoista. Ja niitä tulee ihan tietämättä eikä voi pidättää. Ja jos voi niin sitten on pahasti kipua. Ne haisevat oikeasti sietämättömille . Mistä moinen .. Ja niitä tulee melkein minutin välein
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1243741Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja801371GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys521323- 831232
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351182Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn301121- 601097
- 55950
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39922- 67898