Luin just tossa jotain väestöliiton lehtistä parisuhteesta vauvan tulon myötä ja siellä sanottiin, että jotkut äidit saa seksuaalista mielihyvää imettäessään...jopa orgasmeja!Siis mitä helvettiä!? En ole varmaan oksettavampaa kuullutkaan!Saako joku teistä oikeasti jotain tyydytystä kun lapsi imee tissiä? Musta tuo kuulostaa jo pedofilialta. Mulla on la kahen viikon päästä ja nyt mua alkoi ällöttää imettäminen ja se tuntuu yhtäkkiä likaiselta ja pervolta!
what a fuck!!!
14
3763
Vastaukset
- hohahhoi
minkäs sille voi. ei se kyllä ,mitää pedoiliaa oo että silleen.
- huhuhu
Siis oikeesti...lapsi on jonku seksuaalisen tyydytyksen lähde!Enpä taida alkaa imettämään ollenkaan. Tuo tuntuu niin oksettavalta koko ajatuskin..ja sitten ihmiset räväyttelee rintamustaan esille julkisilla paikoilla ja alkaa imettelemään ja saavat vielä kiksejä lapsensa syöttämisestä...minusta ei kuulosta eikä tunnu yhtään normaalilta.Ilmankos jotku haluaa imettää niin pitkään, ei taida olla lapsen parhaasta kyse vaikka siihen vedotaan, vaan ite tahdotaan imetellä.
- jessikass
huhuhu kirjoitti:
Siis oikeesti...lapsi on jonku seksuaalisen tyydytyksen lähde!Enpä taida alkaa imettämään ollenkaan. Tuo tuntuu niin oksettavalta koko ajatuskin..ja sitten ihmiset räväyttelee rintamustaan esille julkisilla paikoilla ja alkaa imettelemään ja saavat vielä kiksejä lapsensa syöttämisestä...minusta ei kuulosta eikä tunnu yhtään normaalilta.Ilmankos jotku haluaa imettää niin pitkään, ei taida olla lapsen parhaasta kyse vaikka siihen vedotaan, vaan ite tahdotaan imetellä.
no tuskin semmoset julkisesti imettääkään jotka siitä orgasmeja saa:D :D vois olla pikkusen huvittavaa
- niponipo
Itsehän hehkutat otsikossa jo hyvää panoa :D Jos tarkoitus oli kauhistella englanniks notta mitä v.ttua, ni se olis sitte what the fuck..
- !!!=P
Mulla on muutenkin kestämistä tän asian kanssa.Anteeksi erehdykseni kieliopin suhteen,olin niin järkyttynyt lukemastani, että äkkiä vain kirjoitin.Ei siinä ehtinyt oikeaoppisia kielioppiasioita miettiä. Minä niin toivoin, että täällä kumottaisiin moiset seksuaalihyvä väittämät, mutta eipäs siltä näytäkkään.Mä en vaan voi uskoa tota todeksi!Jos näin on, ei ole ihme, että monet puolestaan kokevat imetyksen vastenmielisenä. Itse en kyllä voisi antaa vauvalle tissiä enää sen jälkeen kun kokisin sen seksuaalisesti tyydyttävänä.0_o
- jessikaass
!!!=P kirjoitti:
Mulla on muutenkin kestämistä tän asian kanssa.Anteeksi erehdykseni kieliopin suhteen,olin niin järkyttynyt lukemastani, että äkkiä vain kirjoitin.Ei siinä ehtinyt oikeaoppisia kielioppiasioita miettiä. Minä niin toivoin, että täällä kumottaisiin moiset seksuaalihyvä väittämät, mutta eipäs siltä näytäkkään.Mä en vaan voi uskoa tota todeksi!Jos näin on, ei ole ihme, että monet puolestaan kokevat imetyksen vastenmielisenä. Itse en kyllä voisi antaa vauvalle tissiä enää sen jälkeen kun kokisin sen seksuaalisesti tyydyttävänä.0_o
no ite en ainakaan tunne seksuaalista tyydytystä tuosta. se on vähä kun ukko panis viis minuuttia ja ite jää ilman :p pakkopullaa mutta "tyydytys" tulee sit siitä kun saa vauvan hiljaiseksi ruoalla.
- yllätyksiä...
Itsekin luin samaisesta asiasta muutama viikko sitten ja se sai kyllä ajattelemaan imetystä ihan uudesta näkökulmasta sillä tuloksella, että aloin ehkä hieman "pelkäämään" imettämistä.
Toisaalta ymmärrän asian niin, että jos se orgasmi tulee niin se vaan sitten tulee. Eri asia kiihottua omasta lapsesta kuin jostain tunteesta, jonka kuka vaan voi saada aikaiseksi.
Itse nimittäin olen rinnoiltani hyvin tuntoherkkä ja tärkeä osa kiihottumista seksissä on se, että rintojani nuollaan ja imetään. Onko se sitten pervoa?
Yritin asian selittää miehellenikin näin, että kai kyse on vähän samasta asiasta, kun esimerkiksi jos mies menee lääkäriin, jossa tarkoituksena on tutkia miehen penistä ja oli lääkäri kuinka oksettava nainen hyvänsä, tai vaikka mies ja miehellä alkaa seistä niin kiihottuiko mies henkilöstä, joka koski vai vaan pelkästä tunteesta riippumatta siitä, kuka koski?
Itse en ainakaan ota kuitenkaan mitään paineita imetyksen suhteen. Jos niitä orgasmeja tulee ja alan tuntemaan oloni epämukavaksi niin sitten lopetan ja haen apua. En kuitenkaan haluaisi olla imettämättä vain jonkin korvien välissä olevan ongelman takia... - Saafra
Älkää nyt jostain marginaali-ilmiöstä ottako paineita. Oikeasti imetys ei ainakaan alkuun ole kovin miellyttävää puuhaa. Se sattuu ja vaatii paljon aikaa. Sitten alkuun päästyä helpottaa, mutta ei siinä ikinä mitään varsinaista mielihyvää tule, muuta kuin katsoessaan omaa lastaan siinä rinnalla nauttimassa. Kuitenkin imettämällä kaiken kaikkiaan pääsee helpommalla kuin pullorumballa.
Hyödyllisempää sinullekin olisi käyttää aikasi imetystukilistan lukemiseen, jotta tiedät miten toimia, KUN ongelmatilanteita tulee. Jos sitä tietoa ei ole niin imetys voi lopahtaa lyhyeen.- hupsut
joo ei se imettäminen kyllä tuo äidille minkäänlaista seksuaalista mielihyvää, jos sitä epäilet ja mietityttää tuommoiset höpinät niin kokeile itse niin tiedät. Johan siinä rupee nännitkin menee tunnottomaks, kun niitä jatkuvasti imetään..
- harvinaista
Ja kyse ei ole pedofiliasta, vaan se on fysiologinen reaktio joka ei siis henkisesti ole mitään miellyttävää, vrt. miesten seisokit muissa kuin seksuaalisissa tilanteissa. Alussa se enemmänkin sattuu, ja rintojen tottuessa ei minulla tuntunut miltään sellaiselta - eikä monella muullakaan naisella. Eiköhän se halu imettää pitkään ole halua tarjota LAPSELLE turvaa ja ravintoa, imetys kuitenkin sitoo sen verran paljon että helpompaa laittaa mies imemään jos tykkää.
- Imettäjä yx vaan
Itse en tykännyt imetyksestä aluksi ollenkaan ja meinasin lopettaa kokonaan! Sinnittelin kuitenkin neuvolan, mieheni ja äitini kannustuksen avulla =) Vauva oli aika kiemurtelija ja sai välillä rintaraivareita! Nyt olen kuitenkin imetellyt 7kk ja jatkan imetystä niin kauan, kun vaavi haluaa. Vuoden iässä vimeistään lopetan tai hampaiden ilmestyessä!! Mitään tyydytystä imetys ei tuota, mutta hyvä mieli tulee, kun vauva saa läheisyyttä ja tietää, et imetys on vauvan parhaaksi! Imetyshän tutkimusten mukaan suojaa taudeilta yms. Lisäks annan kyllä korviketta ja soseita/puuroahan vauva jo syö. Vauva on nykyään tyytyväinen imetykseen sekä pulloon, mutta "tutkimusten valossa" imetän myös vielä ainakin aamuisin ja iltaisin sekä tarvittaessa yöllä. Ihme, et jotkut saa muka tyydytystä imetyksestä! Imetyshän vähentää muutenkin seksuaalisuutta parisuhteessa, koska hormonit vaikuttaa niin!!
- jennyliini :)
No huh huh!!Pitää olla aika sadomakisminen ihminen jos saa tollasesta mielihyvää.Itseäni ainakin sattui ihan helvetisti joka kerta imettäminen ja odotin vain että koska se loppuisi eli ei minkäänlaista mielihyvää tuottanut muuta kuin se että vauva oli taas ruokittu ja tyytyväinen.Ja sain kaiken lisäksi rintatulehdukset ja kaikki mahdolliset joten siitä oli kyllä hyvänolon tunne kaukana.Helpottavinta koko imetys touhussa oli se kun sai ne kivikovat e koon rinnat tuhjennettyä jotka tuntuivat juuti laitetuilta silikoneilta ja painoivatkin varmaan yhteensä joku 12kg aina kun maito ehti täytteä maksimiin rinnoissa mutta ihaninta oli lopettaa koko imetys ja palautua pieniin b koon rintoihin takaisin mitkä ei enää kiristänyt eikä painanut mistään :)
- ........
Noh, en nyt mitään orgasmeja saa, mutta kyllä se hyvältä tuntuu. Kun on sopivan täynnä rinnat eli vauva ei ole hetkeen syönyt ja rauhallinen mukava paikka imettää, tuntuu imettäminen hyvältä. Se siis myös aiheuttaa hyvän olon tunnetta.
kyllä mun mies välillä hymyilee, että meinaatkos imetellä vaan koko illan kun se tänään on niin kivaa...
Ja minulla on aina (4. lapsi nyt 4,5kk) tullut hyvin maitoa eikä imettäminen ole missään vaiheessa ollut kivuliasta tai vaikeaa.
Kivuliasta imetys on silloin, jos vauvalla on huono tai väärä imuote. Koska vauva imee LUJAA. Eli jos annat nälkäisen suun eteen posken tyrkylle on siinä imujälki tuossa tuokiossa ;)
Mutta tutkimusten mukaan imettäminen jopa vähentää naisen seksuaalisia tarpeita, koska imetys täyttää osan tarpeista. niin se vaan on. Luonto on järjestänyt sian niin, että imetys aiheuttaa hyvänolon tunnetta, joka lisää endorfiini eritystä, joka lisää maidontuotantoa ja minkä seurauksena lapsi saa syödäkseen, kasvaa ja on tyytyväinen.
Ja hyvänolon tunne ei sinällään ole seksuaalinen että jos voi valita seksiä vai imetys, niin kyllä se sinne seksiin kallistuu, ellei vauvalla ole nälkä ;)
Tämä on kuitenkin kaukana pedofiliasta tai muusta sairaasta. Se on ihan luonnollista. Siihen hyvän olon tunteeseen ja sen voimakkuuteen vaikuttaa niin moni muukin asia. Vauvan läheisyys ja onni onnistumisesta imetyksessä ja hoivaamisessa yms. Koittakaahan nyt kestää vaan.- Anonyymi
Hyi helvetti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289