Kertokaas

piikkimonni

joku mulle kuinka vaikeaa meidän kalojen on löytää parisuhdetta? ja tarkoitan nyt parisuhdetta en mitään yhdenkahden illan juttuja. naisena kyselen, onko vaikea rakastua? rakastutko usein miehiin jotka eivät kiinnostu sinusta. Tyydytkö suhteeseen vain siksi ettet halua olla yksin? olen nyt sellaisessa tilanteessa että alkaa kiinnostaa muiden samanmerkkisten rakkaustoilailut. kuten hyvin tiedätte muutkin kalat että nää ihmissuhde koukerot menee välillä tosi överiksi, miten selviätte niistä. Nykyisin mä mokaan koko ajan ja pahasti, ellellyt vapaaehtoisesti sinkkuna muutaman vuoden ja nyt sitten kun alkaisi taas seurustelu ja pari suhde kiinnostaa niin ei jaksa kiinnostua noista "tavallisista" miehistä. miten usein rakastut ns. epätoivoisesti? saatko miehen johon rakastut? voi, miksi minä kalaksi synnyin, voi miksi?

1

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalakaksviis

Ikätovereistani moni menee vuoden sisällä naimisiin, kuka on raskaana, kuka kihloissa.. Itse en osaa edes ajatella sellaista tilannetta että oisin kihloissa -ei siksi etten haluais, mutta kun kohde puuttuu. Mä ihastun kalamaiseen tapaan hetkessä. Perhosia vatsaan saa esim. joku samassa bussissa työmatkaa tekevä, joku tutun tuttu, jollekin samalle kurssille osallistuva hlö, satunnainen komistus baarissa jne. Nautin ihastumisen tunteesta, enkä ikinä tee tunteitani tiettäväksi. Ja ei ole mitenkään tavatonta että olen ihastunut moneen ihmiseen samanaikaisesti. ;)
      Oon myös äärimmäisen varovainen mitä ihastumisiin tulee tai muuten miehiin. Kalat lienee tunnettuja flirttitaidoistaan tai "siitä jostakin" mut ite ainaki usein baari-illan jälkeen kun joku ehdottaa jatkoja, vedän esiin "poikaystävävalttikortin" eli selitän kuvitteellisesta poikaystävästä, jottei tarttis kenenkään mukaan lähteä. En väitä et kaikki mukaankutsujat olis ollu vain yhden asian perässä -varmasti on joukossa ollut ihan kunniallisiakin. Mut ehkäpä ne on ollu sitä "tavalliset miehet" -luokkaa joka ei sitte riittävästi sytytä. Tavallisiaki on hankala luokitella. Mun oma miesmaku on ainaki usein tosi erilainen ku monien ystävieni. Ihmisessä, joka muiden mielestä on niin tavallinen kuin olla ja taitaa, voi mulle olla valloittava prinssi!
      Siihen musta ei olis, että seurustelisin vain ettei tarttis olla yksin. Mä oon sinkkuvuosieni aikana pystyny tekemään paljon asioita, joita en varmasti ois tehnyt jos olisin seurustellut vaikka 15-vuotiaasta saakka. Elämässä on onneks paljon muitakin hyviä asioita. ;) Ja kalana sitä arvostaa omaa tilaa ja vapautta.
      Onpa kyllä kerrassaan ajatuksia herättävä keskustelunalotus! :D Viimeinen lausees kiteyttää tunnelmat aika hyvin.
      Mä varmaan vähän pelkään hiukan niin isoja tunteita ku rakkaus. Siks varmaan pidän tunteeni aika hyvin sisälläni. Kalat kun tuntee kaikki tunteet moninkertasina, niin pudotukset ei oo kevyitä nekään.. :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      101
      2160
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      298
      1960
    3. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      104
      1806
    4. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      344
      1771
    5. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      1637
    6. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      32
      1381
    7. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      27
      1159
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1143
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      69
      1111
    10. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1067
    Aihe