Tottele, narttu! Naisen alistus 2

Scarred One

Olin juuri tullut töistä kotiin, väsyneenä. Todella väsyneenä. Pomo oli koko päivän kiukutellut minulle työtahdistani, ja yritin parhaani mukaan selvitä annetuista tehtävistä. Joni ei ollut vielä kotona, joten saatoin rauhassa riisuutua keskellä eteistä ja heittää vaatteeni minne halusin. Joni oli aivan ihana mies, mutta joskus hänen kanssaan oli lähes mahdotonta yrittää elää… Hän halusi joka päivä seksiä, silloinkin kun minä en. Vaikkakin pidin paljon ajatuksesta, että Joni käyttäisi minua tyydyttääkseen itsensä koska vain hän halusi, toivoin joskus omaa rauhaa. Jos hän olisi ollut nyt kotona kun minä olin ilkosen alasti keskellä eteistä matkalla suihkuun, hän olisi taatusti käyttänyt tilaisuutensa hyväkseen. Kysymättä minulta.

Avasin hanan ja huokaisin rentoutuneena kun lämmin vesi virtasi kasvoilleni. Vesi kasteli pitkät mustat hiukseni, ja ne aaltoilivat pitkin selkääni ja pieniä rintojani. Meillä ei ollut varsinaista suihkukoppia, vain suihku ja kylpyamme yhdistettynä, joten seisominen ammeessa oli vähän vaikeaa. Laskeuduin ammeeseen selälleni, ja nostin sirot jalkani ammeen reunoille. Laitoin tulpan kiinni, ja pikkuhiljaa rentouttavan lämmin vesi hiveli jokaista kohtaa vartalossani…pistin silmät kiinni. Aivan rauhassa nautin ja kuuntelin veden solinaa. Sitten siinä samassa kylpyhuoneen ovi aukesi niin että rämähti. Pelästyin aivan vitusti, osa vedestä loiskui lattialle kun riuhtaisin itseni istumaan ammeen pohjalle. –No olipa todella kiva tervetuliaistoimitus, Joni ärähti oven suulta ja kädet levällään tuijotti osittain kastunutta pukuaan. Voi helvetti, tuo oli kallis puku, ajattelin, ja Joni käyttäisi sitä aivan varmasti tekosyynä teoillensa. –Anteeksi, kyllä mä sen pesen, vastasin ääni vähän väristen, sillä kylpyhuoneen ovesta sisään tuli kylmää ilmaa. –No aivan varmasti, Joni katsoi minua merkitsevästi ja asteli kylpyhuoneeseen avatensa samalla housujensa vetoketjua. Ei nyt, ajattelin, mulla oli ollut raskas työpäivä, haluaisin aikaa nyt vain itselleni…mistä olisin voinut tietää että Joni tuli aikaisemmin kotiin. Mutta Joni asteli itsevarmana kylpyammeen luo, ojensi kätensä ja nosti minut kainaloista lattialle. Olin kuin pieni uitettu koira tuon suuren ja hallitsevan miehen jaloissa. Hän puristi suurimmat vedet pois hiuksistani, mutta ei irrottanut otetta vaan tukisti kovaa. –Ai saatana! kirosin, aloin jo kyllästyä tähän tilanteeseen. Jonin silmissä välähti pelottavasti. –Anteeksi mitä sanoit? Minun naisenihan ei kiroile! hän huusi suoraan korvaani, repäisi minut polvilleni ja kaivoi paisuvan kullinsa housuistaan. –Ole hiljaa ja ime, hän käski ja ennen kuin ehdin mitään tehdä, hän survaisi kalunsa suuhuni ja uitti sitä siellä kiivaaseen tahtiin. Hän itse ei liikuttanut lantiotaan, vaan piti tukevasti hiuksistani kiinni ja liikutti päätäni niin että kalu upposi syvälle suuhuni. Olin niin väsynyt etten jaksanut haroa vastaan. Hän liikutti päätäni kovaa vauhtia ja huokaili kattoon päin. Hän katsoi minua juuri sillä lailla, kuin en merkitsisi hänelle mitään. Että olin vain hänen käyttövälineensä. Väsähdin nopeasti enkä jaksanut imeä kunnolla. –Siis mitä tämä nyt on olevinaan, Joni katsoi minua kysyvästi ja liioitellen. –Eikö sitä anneta korvausta teoistaan? Hän painoi minut selälleni vasten kylmää ja märkää lattiaa ja tuli polvilleni pääni yläpuolelle. Hän ohjasi nopeasti kyrpänsä suuhuni ennekuin ehdin vastustella, ja otti sitten käsillään kiinni ranteistani jotka olivat pääni yläpuolella. Hän lykki munaansa suuhuni ja puristi ranteistani – hänen painonsa oli liikaa minulle, puolet pienemmälle hennolle naiselle. Hän katsoi minua huohottaen ja työnsi äkkinäisin liikkein syvälle. En jaksanut mitään, suljin vain silmäni tapahtumilta ja ajattelin jotain muuta. Hetkittäin vauhti oli kuin hän olisi nussinut minua pilluun… mutta hänelle oli ihan sama mitä kohtaa hän minussa nussi, kunhan hän vain sai haluamansa.

Olin aivan lopenuupunut kun hän lopulta nousi päältäni ja riisui kastuneet housut päältään. Minä jäin lojumaan lattialle, kyyristyin sikiöasentoon ja toivoin ,että se jäisi tähän. Mutta ei jäänyt. Joni ei selvästikkään vielä ollut tyydytetty, sen näki hänen kiimaisista silmistään. Hän avasi yhden suihkukaapeista ja otti sieltä jonkun rasvapurkin. –Tähän en suostu, arvasin hänen aikeensa ja yritin kontata ulos huoneesta. Joni tarttui minua hiuksista napakasti ja taivutti päätäni taaksepäin. Toisella kädellään hän läimäisi täysillä paljaalle pakaralleni. –Vittu todellakin suostut! hän karjaisi ja löi vielä muutaman kerran. Lisälyöntejä olisi herunut, jos olisin huutanut, mutta olin hiljaa ja annoin hänen kurittaa. Muutaman kerran lyötyään hän kiinnostui alapäästäni enemmän ja kouraisi kädellään kovaotteisesti ajeltua pilluani. Varoittamatta hän tunki muutaman sormensa sisääni ja ravisti rannettaan niin että tuntui. Kun olin aivan hiljaa ja paikoillani, hän näytti hieman rauhoittuvan. Hän irrotti pillustani ja otti rasvaa purkista käteensä. Hellävaraisesti hän levitti sitä yhdellä sormellaan pilluni suulle ja ympärille. Hän antoi sormensa hitaasti käydä sisässäni. Tämä rauhallinen liike tuntui hyvältä, tarjosin hieman innokkaana persettäni kohommalle ollessani nelinkontin lattialla. Hän upotti sormeaan kostuvassa pillussani, joka nyt oli erityisen kostea veden ja rasvan yhteisvaikutuksesta. Hitaasti hän kiihdytti vauhtia ja antoi sormen upota kireässä ja jatkuvasti lisää kostuvassa pillussani. Aloin nauttia hänen tekemisistään ja huokailin. Joni vaan ei suinkaan halunnut minun nauttivan, ja kun huomasi että pidin sormeilusta vähän liikaa, hän lisäsi kaksi sormea lisää, jotka kuitenkin olivat hieman liikaa tiukkaan pilluuni. Hän ravisti taas ja toisella kädellään läimi persettäni. Inahdin hiljaa kivusta, ja se riitti Jonille. Hän tarttui taas hiuksistani taivuttaen päätäni taaksepäin ja lisäten jalkojeni haara-asentoa. Tunsin jotakin kylmää pienellä perseaukollani – tätähän hän oli himoinnut ottaessaan rasvapurkin kaapista. Minä tyhmänä olin unohtanut hänen aikeensa. Hän levitti sormellaan rasvaa anukseeni, antoi sormen hitaasti upota sisään… Pian hän lisäsi toisenkin sormen. Hiljaa, jalat harallani odotin kiltisti paikoillani kun hän lopulta upotti aivan kivikovan ja sykähtelevän kalunsa anaaliini. Joni teki sen hitaasti, josta kiitin häntä mielessäni, jotain hän sentään armahti. Mutta pari kertaa hitaasti vedeltyään äännähdin pienestä kivusta, josta Joni pillastui ja iski kalunsa täysillä sisään ja ulos. Voihkin ja ääntelin tuksan ja nautinnon rajamailla, kun Joni nussi minua täysillä pilluun. Pilluni supisteli voimakkaasti, ja sain taas pelätä että Joni menisi liian pitkälle…en mielelläni menisi lääkäriin sen vuoksi että mieheni nussi liian kovaa anaaliani. Rauhoittumatta hän puristi käsillään kiinteitä pakaroitani ja lykki nopeaa tahtia kaluaan sisääni. En pystynyt olemaan hiljaa, niin paljon tunsin epämääräisiä tuntemuksia vaan huokailin ja voihkin valittavasti. –Nyt narttu hiljaa, Joni käski ja irrotti toisella kätensä perseeltäni ja vei kätensä kasvojeni luo. Hän tunki kaksi sormeaan suuhuni ja käytti niitä siellä kiivaasti samalla kun hän nussi kiivasta tahtia persettäni. Minusta tuntui aivan kuin kaksi miestä käyttäisi minua hyväkseen… aivan kuin joku nussisi minua suuhunkin. Se olo oli mahtava. Imin jo itsekkin täydessä kiimassa Jonin sormia, kun Joni hidasti liikkeitään ja kiivaasti ihoaan vasten omaani lyöden tuli sisään anaaliini. Lämmin sperma tuntui sisälläni, ja hän veti itsensä hitaasti ulos minusta. Huohottaen hän laskeutua polvilleen minun läsähtäessäni myös mahalleni lattialle. Hänen hengityksensä tasaannuttua hän hymyili ja katsoi minuun päin. –Taisi tässä touhussa kastua loputkin vaatteet, hän sanoi ja katsahti paitaansa joka oli kostunut painuessaan vasten takapuoltani. Hymähdin takaisin. Taas kerran hän alisti minut valtaansa kuin pienen koiran. Taas kerran…

Taas kerran....sitä kommenttia saa antaa.

7

10883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nam

      Olipa kiihottava tarina, kiitos siitä.

      Kerro vastaavaa lisää, omaat selvästi kirjoittamisen lahjan.

      • Scarred One

        Olen tosi otettu :)
        Lisää tulee kunhan jaksan kirjoittaa.


      • Hyvä!!
        Scarred One kirjoitti:

        Olen tosi otettu :)
        Lisää tulee kunhan jaksan kirjoittaa.

        Todella hyvin kirjoitettu!! Jään odottamaan jatkoa.. ;)


      • miiatiiax

    • tyttö

      todella hieno..kivan pitkäkin..kiitos.

    • fedghjj

      Oioi

    • Susanna3

      Ihana tarina. Mikään ei olisi ihanampaa, kuin tarinan mies. Osaat todella kirjoittaa niin, että kaltaiseni sub-nainen eläytyy täysillä. Jatka ihmeessä kirjoittamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6570
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3928
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1528
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1505
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe