KariHenrikille

Kävin läpi kirjoituksiasi, jotka olit kirjoittanut silloin, kun vielä totuuden tiellä kuljit, ja varsin ihmeellisen havainnon tein: Saatana on käskenyt sinun poistaa niistä kaikki kirjoituksesi, joissa olit totuutta kirjoittanut, kuten esim tästä keskustelusta:

6. Seurakunnan kokous
Missä on oikea Jumalan lasten seurakunta - tätä kysymystä ei ole sellaisenaan ylläpidetty, on vain tyydytty ajattelemaan, että sellaisia on monia. Mutta koska Kristus ei ole jaettu, silloin ei ole Jumalan Totuuksiakaan useita vaan ainoastaan yksi. On huo ...

KariHenrik15.7.2007 01:23

Kirjoittaja on poistanut tämän viestin KariHenrik 15.7.
onko tosiuskovia? lahkoja 15.7.
Jo näin ei olisi, TeuvoSuni 15.7.
Väärällä palstalla. 15.7.
Oletko sinäkin sitä mieltä, TeuvoSuni 15.7.
virkistävää luettavaa krisu1967 15.7.
Mikä tekee sinusta sellaisen harvinaisen... TeuvoSuni 15.7.
manalan suolaa..koettele henget ensin varo niitä 15.7.
Aiheellinen Saatanan varoitus! TeuvoSuni 15.7.
pimeys sinusta paistaa abcd. 15.7.
Oikeampi osoite kritiikille 15.7.
Sinä ajattelit siis olla todé 15.7.
Porttoseurakunnissa ihmiset itse valitsevat TeuvoSuni 15.7.
Taitaa olla mielisanasi todé 15.7.
Tode´ minä... 15.7.
Etsit yhä ihmisiltä palstalai... 16.7.
Juuri noin todé 16.7.
Etkö sinäkään tiedä? TeuvoSuni 16.7.
Tämäkin Raamatun sana ArmiK 16.7.
Olet väärässä minä... 16.7.
Valhetta on mitä ArmiK 16.7.
Ihmisiin sidottu usko palstalai... 16.7.
Näin on ArmiK 16.7.
Ja vielä ArmiK 16.7.
Siitä on pakko puhua ja varoittaa, TeuvoSuni 15.7.
Valinnasta todé 16.7.
Valinnan on tehnyt Jumala jo aikoja sitten TeuvoSuni 16.7.
mutta jos se on noin sören 16.7.
Blaah blaah todé 31.8.

Todella on kohdallasi käynyt toteen:

"Jumalaton, vaikka hänet armahdettaisiin, ei opi elämään vanhurskaan tavoin."

48

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olitko huolimaton, kun et vielä ollut tätä poistanut:

Jeesuksen uhri kenelle?
      KariHenrik Käyttäjän viestit 18.3.2008 21:56 Vastauksia: 10 Lukukertoja: 376 TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa: Huomaan, että täällä on ollut keskustelua tästä Teuvo Sunin sanomasta:

"Koska Jumala uhratessaan oman Poikansa Saatanalle pystyy hänen uhriverensä ansiosta pelastamaan ahtaan portin kautta kaikki omansa iankaikkiseen elämään, antamalla heille sen sinetiksi Pyhän eli Totuuden Henkensä"

Mitä tarkoittaa uhri?

Eikö se ihmisten kielessä tarkoita sitä, että tehdään eräänlainen "kompromissi": annetaan jotakin sellaista oikeastaan luovuttamatonta pois, JOTTA saataisiin parempaa, suurempi ETU tilalle.

Kun Teuvo tuossa yllä sanoo "Jumala uhratessaan oman Poikansa Saatanalle", on selvää, että Jumalan ajatuksissa ja suunitelmassa EI OLLUT mikään kunnianosoitus taikka palvontameno, kumarrus Saatanalle. Eihän se sitä tarkoitakaan.

Nämä juutalaiset, Mooseksen lapset kuten he itseään Jeesukselle kehuivat, luulivat todella tekevänsä pyhän PALVELUKSEN JUMALALLE murhatessaan Jeesuksen. Mutta koska Jumala ei ole murhaaja, kuka siis murhasi?

Saatana on valehtelija ja murhaaja, alusta loppuun saakka. Tämä maailma on annettu Saatanan, Pahan haltuun. Koko maanpiiri on Pahan vallassa - kunnes tulee lopun hetki, jonka vain Isä tietää.

Eihän Jumala Poikaansa uhrannutkaan kiitosuhrina, kiitoksena itselleen vaan kyllä Hän todellakin uhrasi, antoi Poikansa Saatanan hengessä kulkevan maailman ja sen ihmisten käsiin, jotta tapahtuisi se, mikä kirjoituksissa oli ennustettu. Ihmiset siis uhrasivat "Jumalalle", poistamalla keskuudestaan "pahan", tuon syntisen nasaretilaisen. Todellisuudessa he uhrasivat Saatanalle: TAPPOIVAT VIATTOMAN, SYYTTÖMÄN ja SYNNITTÖMÄN.

Sananl. 19:21

Ihminen kaavailee monenlaista, mutta kaikki käy Herran tahdon mukaan.

Niinpä tämäkin Saatanan, Kuoleman voitto oli NÄENNÄINEN: se luuli saavansa sekä Jeesuksen ruumiin että hengen. Mutta saikin aikaan vain hetkellisen verisen näytöksen, joka kääntyi sille tappioksi,

nimittäin: Jeesus heräsi ELOON! Hänet herätti eloon ISÄN HENKI.

Jeesuksen maallinen ruumis "katosi", Vapahtaja sai valoa loistavan ylösnousemusruumiin ja ilmestyttyään monille ihmisille ja opetettuaan heitä Isänsä Hengessä, niin kuin eläessäänkin teki, Hän vihdoin NOUSI YLÖS TAIVAASEEN.

Täältä Hän Kuoleman voittajana lähettää tänäkin päivänä Henkensä valituilleen, opettajaksi ja puolustajaksi.

Yrittäkää hyvät ihmiset huomata, että sana SOVITUSUHRI tarkoittaa juuri koko tätä vakavaa tapahtumasarjaa, ei pelkästään sen lopputulosta. Siksi usein puhutaan PELASTUSSUUNNITELMASTA.

Juutalaisethan luulivat olevansa JUMALAN palvelijoita. Mutta eihän Jumalan palvelija haudo murhaa ja kostoa! Kuitenkin Jeesus tiesi sen saman minkä Isä tiesi: Jumalan Poika annetaan ihmisten käsiin. Jos nämä ihmiset olisivat hyviä palvelijoita olleet, Jumalan Hengessä kulkeneet, eihän silloin mitään UHRIA olisi tarvittu.

Juuri sen takia tarvittiin uhri, että ihminen on liitossa Pahan kanssa ja mielellään kuuntelee Pahaa.

Nyt kuitenkin Viaton ja Synnitön täytti lain kokonaan, veriseen loppuun saakka. Tie Taivaaseen on auki. Jeesuksella tuo tie kävi ahtaan portin kautta. Sama tie on varattu meille, uskon kautta. Rukoilkaa Jumalaa näyttämään tuo tie.

• Tämä sinun oli pakko poistaa:

31. Naomille ajatus
      Naomi: "Sunilaisuus" tuhosi... se oli kuin musta laava, joka vie mennessään kaiken tieltä... Jumalan sana: Jes. 30:33 "---Herran henkäys on kuin laavavirta---" Sunilaisuudessa kohtasit siis kuin kohtasitkin todellisen Jumalan - Jum ...

• Lopettaisit jo tuon parjaamisesi ja "ajojahtisi", jos et lähimmäisenrakkaudesta, niin edes Jumalan tähden. Ihminen voi rakentaa tai hajoittaa, vihata tai rakastaa, valinta on meidän. Sanoohan Sanakin,Room.12:10:"Olkaa veljellisessä rakkaudessa helläsydämiset toisianne kohtaan; toinen toisenne kunnioittamisessa kilpailkaa keskenänne. Hyvä ohjenuora kaikille.

• tiedoks' sinulle

Tuon suurempaa rakkautta ei voi olla kuin näyttää toteen, että tuo totuudesta luopunut on joutunut väärälle tielle. Ihmisoppien ja hurmahenkien syliin.

Hes. 3:18
        Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.

• Saatana sinussa rakastaa veljeä, joka totuuden tien jätti ja palasi Saatanan valherakkauden ihanalle tielle.

Eivät nämä KariHenrikin itsensä suorittamat totuuden tiellä kirjoitetut poistot olisi minulle selvinneet, jos hän ei taas saatanallisen tapansa mukaan vetänyt minua mukaan keskusteluun, kun itsellä ei ole enää mitään annettavaa.

• tiedoks' sinulle kirjoitti:

Tuon suurempaa rakkautta ei voi olla kuin näyttää toteen, että tuo totuudesta luopunut on joutunut väärälle tielle. Ihmisoppien ja hurmahenkien syliin.

Hes. 3:18
        Jos minä sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.

Tarkoititko Sunia? Sitähän yritin viestissäni tehdä, jopa Raamatun Sanaan vedoten. Jumala tehköön työtään, Hän on kaikkivoipa ja -valtias,onneksi.

• TeuvoSuni kirjoitti:

Saatana sinussa rakastaa veljeä, joka totuuden tien jätti ja palasi Saatanan valherakkauden ihanalle tielle.

Eivät nämä KariHenrikin itsensä suorittamat totuuden tiellä kirjoitetut poistot olisi minulle selvinneet, jos hän ei taas saatanallisen tapansa mukaan vetänyt minua mukaan keskusteluun, kun itsellä ei ole enää mitään annettavaa.

Saatana sitä ja saatana tätä ja saatana tuota, hyvin pitkälti se onkin julistuksesi sisältö ja suhteesi muihin ihmisiin, niin valitettavaa ja surullista kuin se onkin. Jumala sinua auttakoon.

• juhani1965 kirjoitti:

Saatana sitä ja saatana tätä ja saatana tuota, hyvin pitkälti se onkin julistuksesi sisältö ja suhteesi muihin ihmisiin, niin valitettavaa ja surullista kuin se onkin. Jumala sinua auttakoon.

Se on tämän maailman jumala,koko ihmiskunnan eksyttäjä. Eikä enää yksikään totuudesta luopunut, sen tekopyhittämä ja Jumalan paaduttama tule tuosta valheen hengestä irti pääsemään.

Enää sen jälkeen kun se on onnistunut Kristusta matkien valkoisen enkelin asussa ujuttamaan oman valherakkauden henkensä kaltaistesi ihmisten sydämeen. Siitä lähtee se hänen kaikkien - murhaajan henkeä - pahempien henkin siirtäminen.

Joista toisena henkenä tulee välinpitämättömyyden henki, joka jo on sinunkin sydämessäsi.

• ihmetyttää.
        juhani1965 kirjoitti:

Sinä "juhani 1965" et jostain syystä ole halukas tai kyvykäs paljastamaan yhtään Saatanan juonta, mitä se tekee "valkeuden enkeliksi" tekeytyneenä? MIKSI?

• lukija palstalla

Käviko tuo KH totuuden sanan kuulemisen jälkeen esim. helluntailaisten käsien alla, kun noin paha käänne pääsi tapahtumaan?

• yhtikäs missään

vaan kun alkaa sydämessään kääntää selkää Jumalan puoleen niin siinä se on.
        Todella pahaa siitä syntyy.

Ja silloin ei kyllä tulla näkemään ETTÄ VIKA ON ITSESSÄ vaan se vika on juuri siinä
        jossa Jumalan Henki vaikuttaa NÄIN se vaan menee yksinkertaisesti.

• hyvä muuttuu

pahaksi ja paha hyväksi. Näinhän se oli Eevankin kohdalla kun alkoi pahaa katsella ja kuunnella
        se alkoi näyttää hyvältä hedelmältä ja ei kun ottamaan ja se oli siinä.

• dna13.
        hyvä muuttuu kirjoitti:

pahaksi ja paha hyväksi. Näinhän se oli Eevankin kohdalla kun alkoi pahaa katsella ja kuunnella
        se alkoi näyttää hyvältä hedelmältä ja ei kun ottamaan ja se oli siinä.

hän on Jumalan valittu ja rukoilen teidän puolesta että voisitte sopia rakkaudessa asianne keskenään.

• ja rukoile itsesikin
        dna13. kirjoitti:

hän on Jumalan valittu ja rukoilen teidän puolesta että voisitte sopia rakkaudessa asianne keskenään.

puolesta, että tulisit näkemään totuuden Jumalassa niin kuin se on.

Ei voi Jumalan Hengessä lähteä saatanan hengen mukaan. Jos et tätä ymmärrä
        niin ymmärryksen sinulle voi Jumala antaa.

Totuus on se en ole riidoissa kenenkään kanssa, mutta saatana yrittää nyt monen kautta että
        kieltäisin Jeesuksen Tämä on totuus asiassa.

Parempi on ettet lähde tietämättä asiaa puolustamaan mitään, vaan pyydä, että itse saat päästä
        Jumalan totuuden tuntoon silloin tulet näkemään miten asiat todellisuudessa ovat.

Todella niin on sellainen kuin oli Jeesus sellaisia ovat Hänen omansa tässä maailmassa ja
        AIVAN samat kärsimykset tulevat Jeesuksen omien kohdalle kuin oli Jeesuksellakin.

Ja näin on jos he ovat vihanneet Jeesusta niin he Jeesuksen omiakin vihaavat.
        JA KYSE ON HENKIVALLOISTA kuka ketäkin saa johdattaa KENEN PALVELUKSEEN kukin ITSE
        ANTAUTUU sen Herran omana kulkee ja sitä palvelee.

• dna13.
        ja rukoile itsesikin kirjoitti:

Totuus on se en ole riidoissa kenenkään kanssa, mutta saatana yrittää nyt monen kautta että

Parempi on ettet lähde tietämättä asiaa puolustamaan mitään, vaan pyydä, että itse saat päästä
        Jumalan totuuden tuntoon silloin tulet näkemään miten asiat todellisuudessa ovat.

Todella niin on sellainen kuin oli Jeesus sellaisia ovat Hänen omansa tässä maailmassa ja
        AIVAN samat kärsimykset tulevat Jeesuksen omien kohdalle kuin oli Jeesuksellakin.

JA KYSE ON HENKIVALLOISTA kuka ketäkin saa johdattaa KENEN PALVELUKSEEN kukin ITSE

KariH joka tämän edellisen viestin kirjoitit ?

henkivalloissa riidellään, mutta Jumalan Hengessä ei riidellä, niin kuin tällä palstalla monet sitä tekevät.

• eisatusetä
        ja rukoile itsesikin kirjoitti:

Kyse ei ole henkivalloista vaan ihmisen mielikuvituksesta.

• dna13.
        eisatusetä kirjoitti:

enimmäkseen sitä, voi kait sitä mielikuvitusta sanoa myöskin, harhaluuloisuudeksi ja sekin voi olla sairaalloistakin tai valheen henkivallaksi....epäileväisyyskin on yksi tekijä mikä riitaa aiheuttaa jos ei ole itsellä ihan puhtaat jauhot pussissa.

• KH viestin katsoin
        dna13. kirjoitti:

enimmäkseen sitä, voi kait sitä mielikuvitusta sanoa myöskin, harhaluuloisuudeksi ja sekin voi olla sairaalloistakin tai valheen henkivallaksi....epäileväisyyskin on yksi tekijä mikä riitaa aiheuttaa jos ei ole itsellä ihan puhtaat jauhot pussissa.

ja pelkkää valhetta sanoi järkyttävää nähdä.

En ole kenellekään mitään viestejä lähettänyt mollatakseni KH.MUTTA MITÄ HÄN TEKEE TÄÄLLÄ
        EIKÖ NÄY?

Totuuden olen sanonut miten asiat ovat hänen kohdallaan ja tämä ei tullut täysin yllätyksenä
        yhdelle näistä. Joten Jumala oli kyllä jo näyttänyt ja niin oli minullekin mutta en tahtonut uskoa.
        Kunnes se rävähti päälle ja aivan toinen ihminen paljastui johon olin tutustunut.

Enempää en tätä tahdo jauhaa. Mutta tarpeen mukaan tuon totuutta asiasta.

Että tosiasia on todella näin toisen pussissa jauhot eivät ole puhtaita ja siitäpä nuo järkyttävät
        solvaamiset ja kaikenmaailman valheet juontuu.

Se on yksinkertaisesti niin JUMALAN SANA ON KOKONANSA TOTUUS kenen puoleen ihminen
        kääntyy sen omaksi antautuu.

Tämähän pitäisi jo sokeiden nähdä mikä on tilanne, mutta niin se on että kun Jumala ei ole
        silmiä saanut avata niin ei nähdä totuutta vaan valhe näyttäytyy totuutena.

• henkivalloista
        eisatusetä kirjoitti:

Mielen sairauskin on synnin seurausta saatanan henki saa vaikuttaa kaikenmaailman sairautta
        mielenkin saralla josta tiedämme pahoja seurauksia on niiden pahojen mielten seurauksena tehty.

Jumalan lapsilla EI OLE TAISTELU VERTA JA LIHAA VASTAAN. Mutta saatanan lapset taistelee ihmisiä vastaan
        kuka verisemmin kuka vähän verisemmin noin hengen tasollakin.
        Eikä ole mitään rajaa enää sillä mitä sieltä suusta tuo vaan katkeruuden sapessa puhutaan täysin omia.

Ja tuo on järkyttävää nähdä.

• Ainakin helluntailaiselta Semper. Fidelikseltä hän pyysi anteeksi niitä sanoja, joita hänelle totuuden tiellä kulkiessaan sanoi.

• Asiile
        KH viestin katsoin kirjoitti:

En ole kenellekään mitään viestejä lähettänyt mollatakseni KH.MUTTA MITÄ HÄN TEKEE TÄÄLLÄ
        EIKÖ NÄY?

Totuuden olen sanonut miten asiat ovat hänen kohdallaan ja tämä ei tullut täysin yllätyksenä
        yhdelle näistä. Joten Jumala oli kyllä jo näyttänyt ja niin oli minullekin mutta en tahtonut uskoa.
        Kunnes se rävähti päälle ja aivan toinen ihminen paljastui johon olin tutustunut.

Että tosiasia on todella näin toisen pussissa jauhot eivät ole puhtaita ja siitäpä nuo järkyttävät

Se on yksinkertaisesti niin JUMALAN SANA ON KOKONANSA TOTUUS kenen puoleen ihminen

Tämähän pitäisi jo sokeiden nähdä mikä on tilanne, mutta niin se on että kun Jumala ei ole

Etkö lähettänyt minusta varoittavaa viestiäkään ?
        Kas kummaa, kun sellaisen kuitenkin omin silmin näin.
        Miten varoitit minun lipevästä anteeksipyynnöstäni !

• Asiile kirjoitti:

Etkö lähettänyt minusta varoittavaa viestiäkään ?
        Kas kummaa, kun sellaisen kuitenkin omin silmin näin.
        Miten varoitit minun lipevästä anteeksipyynnöstäni !

Ja minut hän tuomitsi Saatanan omaksi, jaa vaati mua pyytämään häneltä anteeksi sitä, että asetuin sinua puolustamaan.

• tapahtumat
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ainakin helluntailaiselta Semper. Fidelikseltä hän pyysi anteeksi niitä sanoja, joita hänelle totuuden tiellä kulkiessaan sanoi.

päästi totuuden pihalle pyytämällä sitä anteeksi ja laski siten valheen sisälle, joka asui tuossa henkilössä

• Asiile
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ja minut hän tuomitsi Saatanan omaksi, jaa vaati mua pyytämään häneltä anteeksi sitä, että asetuin sinua puolustamaan.

Armilta olisi pitänyt kaikkien pyytää anteeksi sitä, jos olivat jostakin asiasta eri mieltä.
        Mutta eipä riittänyt se anteeksipyyntökään, minulle hän sanoi että kyllähän hän (Armi) anteeksi antaa mutta Jumalan Henki hänessä (Armissa) on kiivastunut ja vaatii asioitten selvittelyä.
        Että miten sitten lopulta olikaan se anteeksipyynnön ja anteeksiantamisen kanssa ?

• 11+2
        tapahtumat kirjoitti:

päästi totuuden pihalle pyytämällä sitä anteeksi ja laski siten valheen sisälle, joka asui tuossa henkilössä

Luuletko ettei sinua tunnistettaisi? Et ole enää naurettava, vaan säälittävä.

• 18+17
        Asiile kirjoitti:

Armilta olisi pitänyt kaikkien pyytää anteeksi sitä, jos olivat jostakin asiasta eri mieltä.
        Mutta eipä riittänyt se anteeksipyyntökään, minulle hän sanoi että kyllähän hän (Armi) anteeksi antaa mutta Jumalan Henki hänessä (Armissa) on kiivastunut ja vaatii asioitten selvittelyä.
        Että miten sitten lopulta olikaan se anteeksipyynnön ja anteeksiantamisen kanssa ?

Aikaisemmin Teuvo uhrasi epäröimättä ystävänsä, että Armin suosiossa olisi pysynyt.

• 18+17 kirjoitti:

Aikaisemmin Teuvo uhrasi epäröimättä ystävänsä, että Armin suosiossa olisi pysynyt.

Älä valehtele. Kenet uhrasin?

• tapahtumat kirjoitti:

Näinhän siinä todellakin tapahtui.

Aivan samoin kävi toiselle entiselle ystävälleni, Vedättäjälle, joka kirkkoherran edessä turvautui valheeseen.

• Palstaa seurannut
        TeuvoSuni kirjoitti:

Älä valehtele. Kenet uhrasin?

Nytkö pukkaa katumusta, kun Armia palvoit?

• 11+2 kirjoitti:

Luuletko ettei sinua tunnistettaisi? Et ole enää naurettava, vaan säälittävä.

Saman Hengen tunnistit, mutta et ihmistä, jonka kautta tuokin totuus tuli.

• Palstaa seurannut kirjoitti:

Ei kaduta sen paremmin Armin kuin Karinkaan kohtalo, kun jonkin aikaa sain heidän kanssaan samalla totuuden tiellä kulkea.

Ensin lähti pois Armi, joka veti mukanaan KariHenrikin, joka lähti seuraavaksi, ja veti mukanaan muutaman muunkin.

• yllätyksenä
        Palstaa seurannut kirjoitti:

tulee mitä puhut?

Arvaan kyllä kuka olet? Yritä nyt jo jättää ihmiset ja se katkeruus ihmisiä kohtaan.
        Itse olen vain sinunkin parastasi ajatellut, mutta et tiedä silloin kun valhe ihmisessä
        saa vallan niin oksat pois Hyvyys muuttuukin pahuudeksi ja pahuus hyvyydeksi.

ETKÖ sinäkin ole jo aivan tarpeeksi ihmisten kanssa riitaa haastanut ja kärsinyt joten
        miksi et palaa HYVÄN PAIMEN JEESUKSEN viitoittamalle elämän tielle NIIN silmäsi
        avautuvat ja tulet näkemään asiat niin kuin ne todella ovat.
        MIKÄ ESTÄÄ MIKSI ET USKO JUMALAA HÄN AUTTAA, HÄN MUUTTAA, HÄN PÄÄSTÄ KAIKESTA
        PAHASTA.

Miksi paha elämä kiehtoo eikä hyvä elämä?

• hohhhohhoi...
        TeuvoSuni kirjoitti:

Näinhän siinä todellakin tapahtui.

Aivan samoin kävi toiselle entiselle ystävälleni, Vedättäjälle, joka kirkkoherran edessä turvautui valheeseen.

Ja täällä te lahkolaiset repostelette eripuraisuudesta eli oppiriidoista ja keskinäisestä kateudesta johtuvia säälittäviä asioitanne kaiken kansan nähden. Hohhoijaa! No nääkeepä lukijat nyt mikä on se teidän kuuluttamanne TOTUUS.

• yhteydestäsi
        TeuvoSuni kirjoitti:

Ei kaduta sen paremmin Armin kuin Karinkaan kohtalo, kun jonkin aikaa sain heidän kanssaan samalla totuuden tiellä kulkea.

Ensin lähti pois Armi, joka veti mukanaan KariHenrikin, joka lähti seuraavaksi, ja veti mukanaan muutaman muunkin.

kun paljastui susi lampaan taljoista joka kielsi Jeesuksen ihmisessä jossa Jeesus todella on.

Joten omiasi puhut totuuden hylkäämisestä.

Mitä KH tulee hän on totuuden tien täysin hylännyt se on totta.

Eikö ole yhtään ihmeellistä Asiilea et näe niin kuin KH:n.

No eipä se sinulle kun et näe, mutta eikö täällä ole ketään joka näkisi miten asiat ovat
        aivan hullunkurisesti.

• hohhhohhoi... kirjoitti:

Ja täällä te lahkolaiset repostelette eripuraisuudesta eli oppiriidoista ja keskinäisestä kateudesta johtuvia säälittäviä asioitanne kaiken kansan nähden. Hohhoijaa! No nääkeepä lukijat nyt mikä on se teidän kuuluttamanne TOTUUS.

Kiitä jumalalaasi siitä, että et ole samanlainen kuin totuuden löytäneet, vaan tavallinen nöyrä, sivistynyt, siivosyntinen suomalainen.

• yhteydestäsi kirjoitti:

kun paljastui susi lampaan taljoista joka kielsi Jeesuksen ihmisessä jossa Jeesus todella on.

No eipä se sinulle kun et näe, mutta eikö täällä ole ketään joka näkisi miten asiat ovat
        aivan hullunkurisesti.

Niin kauan olet minulle ykshailee, kun kerrot oman elämäsi vaiheet sieltä Kansanlähetyksen riettauden virrasta alkaen.

• kateltavaa se
        hohhhohhoi... kirjoitti:

todella on niin surkeaa ettei sanoin pysty kuvaamaankaan.

Kyllä kysyn Jumala, annanko heidän tuoda valhetta jotka sitä sydämensä kyllyydestä
        tahtovat tuoda kun eivät muuta voi kun valhe on sydämet täyttänyt.

Mietipä itse olisitko hiljaa kun sinusta aivan perättömiä puhutaan? Ja mitä siitä vaikka ihmisestä
        puhutaan, mutta on kysymys paljon vakavammasta asiasta NÄIN TÄÄLLÄ saadaan sekoitettua
        TEHOKKAASTI SE MIKÄ JUMALASTA ON. Niin kuin itsekin totesit et näe totuutta.

Mutta kaiken tämän saastaisen valheellisuuden YLÄPUOLELLA ON JUMALA ja jokainen joka
        Hänen puoleensa SYDÄMESSÄÄN kääntyy TULEE LÖYTÄMÄÄN VALHEISTA MUSTAMAALAUKSISTA
        huolimatta TOTUUDEN MIKÄ JUMALASTA ON.

Vai Jeesustako pidät valehtelijana myös? JOs niin on silloin kyllä valheiden viidakon seassa ei totuus tulekaan tietoisuuteesi, vaan jäät pyörimään ihmisten sekameteli sopassa ja et tule "hullua" hurskaammaksi.
        paljastumaan

• saatanalle
        TeuvoSuni kirjoitti:

Niin kauan olet minulle ykshailee, kun kerrot oman elämäsi vaiheet sieltä Kansanlähetyksen riettauden virrasta alkaen.

Jeesuksen oma on todella ykshailee . Mutta se ei tähän ykshaileeseenkaan jää vaan kaikkensa se
        tekee, että tuo Jeesuksen oman sanoma hukkuisi valtavien valhemassojen alle.

Jumalan omalle Jumala itse kyllä sanoo mitä tehdä mitä ei, joten miten sinä olet urkkimassa
        (itseasiassa kaikki on jo aikoja sitten tuotu useampaankin kertaan.) ja vaatimassa omiasi?

Se, että itse latelet miljoonia kertoja omia tarinoitasi ei sinua auta tipan tippaakaan vaikka niin luulet.

SE on tosiasia JOKAINEN joka sanoo olevansa Jumalan oma NIIN MYÖS SIITÄ voi kertoa miten Jumala
        on saanut johdattaa. MUTTA täällä ei ole kuin kirjaimissa eläviä joille Jumala on kirjaimessa EIKÄ SYDÄMESSÄ

Ei kirjaimet ketään rakenna vaan elävä yhteys Luojaan Jeesuksessa se on mikä rakentaa niitä
        joita Jumalan Henki saa johdattaa.

• Asiile
        yhteydestäsi kirjoitti:

aivan hullunkurisesti.

sinä Armi kuitenkin olet nähnyt minut saatanan välikappaleena joka lipevällä anteeksipyynnöllään yritti KH,nkin saada lankeamaan.
        Ja onneksi sinä olet nähnyt, että tieni on turmioon vievä tie koska olen eri mieltä kanssasi.
        Niinköhän siinä muuten kävikin, että KH lankesi minun lipevän anteeksipyyntöni tähden, vaikka yrititkin kovasti häntä minusta varoitella.

• katson mitä
        Asiile kirjoitti:

sinä Armi kuitenkin olet nähnyt minut saatanan välikappaleena joka lipevällä anteeksipyynnöllään yritti KH,nkin saada lankeamaan.
        Ja onneksi sinä olet nähnyt, että tieni on turmioon vievä tie koska olen eri mieltä kanssasi.
        Niinköhän siinä muuten kävikin, että KH lankesi minun lipevän anteeksipyyntöni tähden, vaikka yrititkin kovasti häntä minusta varoitella.

valhetta taas on syötetty.

Ja sanon totuuden EIKÖ KH ole sanonut sinulle miten Heli oli antanut minusta varoituksen?
        Eikö KH ole kertonut miten hän oli nyt antanut Jukalle varoituksen Armista jne.

Mitään varoituksia en ole antanut vaan sanonut totuuden niinkuin se on ja sanonut
        Jumala itse kullekin Hänen tahtonsa tiellä Hänen johdatuksessan tulee näkemään
        mikä totta on.

Ja pyydän että voit todella lopettaa kaunaiset saastaiset valheesi että voisi
        tulla mahdollisuus päästä lähemmäksi totuutta.

Tuossa hengessä missä nyt olet et totisesti voi tietystikään muuta tehdä kuin mustamaalata
        sitä joka Jeesuksessa on . Mutta parastasi ajattelen sillä ei todellakaan ole sinulle hyväksi
        jauhaa täällä valheita ja näin tehden olet polkemassa itse Jumalaa Jeesuksessa.

ET näe se on selvä ja tuossa katkeruudessa et tule näkemäänkään.

Nyt yksi asia osaatko enää miettiä MITÄ ON KUN SINUSTA TÄÄLLÄ JOKU ALVARIINSA
        TOISI VALHEITA?Ilmeisesti tykkäät siitä kun sitä teet toisesta.

Ja saastaisia valheitasi en enää tässä katso. Parempi sinulle jos jo NYT pystyisit menemään
        itseesi ja pyytämään, että Jumala silmäsi vielä avaisi.

• Asiile
        katson mitä kirjoitti:

Ja sanon totuuden EIKÖ KH ole sanonut sinulle miten Heli oli antanut minusta varoituksen?

Mitään varoituksia en ole antanut vaan sanonut totuuden niinkuin se on ja sanonut
        mikä totta on.

Tuossa hengessä missä nyt olet et totisesti voi tietystikään muuta tehdä kuin mustamaalata
        sitä joka Jeesuksessa on . Mutta parastasi ajattelen sillä ei todellakaan ole sinulle hyväksi

Ja saastaisia valheitasi en enää tässä katso. Parempi sinulle jos jo NYT pystyisit menemään

siis totuus anteeksipyynnöstä on se, että se on lipevä yritys anteeksipyytäjältä saada anteeksipyynnön saaja lankeamaan ?

Minun silmäni avautuivat toissa kesänä, kiitos siitä kuuluu sinulle !

• totuuden tietävä
        katson mitä kirjoitti:

mikä totta on.

puhutaan

"Eikö KH ole kertonut miten hän oli nyt antanut Jukalle varoituksen Armista jne."

Tämä puhelu on käyty nyt lähimmät pari viikkoa sitten.

Mutta varoittelusi KH:sta Hssun, Sa--i:n ja Murdochhin sähköposteihin on tehty kevättalvella 2009.

• ja sitä osoittaa
        kateltavaa se kirjoitti:

todella on niin surkeaa ettei sanoin pysty kuvaamaankaan.

Kyllä kysyn Jumala, annanko heidän tuoda valhetta jotka sitä sydämensä kyllyydestä
        tahtovat tuoda kun eivät muuta voi kun valhe on sydämet täyttänyt.

Mietipä itse olisitko hiljaa kun sinusta aivan perättömiä puhutaan? Ja mitä siitä vaikka ihmisestä
        puhutaan, mutta on kysymys paljon vakavammasta asiasta NÄIN TÄÄLLÄ saadaan sekoitettua
        TEHOKKAASTI SE MIKÄ JUMALASTA ON. Niin kuin itsekin totesit et näe totuutta.

Mutta kaiken tämän saastaisen valheellisuuden YLÄPUOLELLA ON JUMALA ja jokainen joka
        Hänen puoleensa SYDÄMESSÄÄN kääntyy TULEE LÖYTÄMÄÄN VALHEISTA MUSTAMAALAUKSISTA
        huolimatta TOTUUDEN MIKÄ JUMALASTA ON.

Vai Jeesustako pidät valehtelijana myös? JOs niin on silloin kyllä valheiden viidakon seassa ei totuus tulekaan tietoisuuteesi, vaan jäät pyörimään ihmisten sekameteli sopassa ja et tule "hullua" hurskaammaksi.
        paljastumaan

kun ihminen alkaa kirjoittelemaan itselleen kehuvia viestejä! Ylempänä oli siitä esimerkkiä taas. Mutta ei trollaamista tarvitse ihmetellä. Kuka julkeasti pilkkaa Jeesusta ja vääntää kieroon Raamatun Sanaa, ei sellaisen tekopyhyydellä ja riettaudella ole rajoja. :((

• ovat syntisairaita
        ja sitä osoittaa kirjoitti:

kun ihminen alkaa kirjoittelemaan itselleen kehuvia viestejä! Ylempänä oli siitä esimerkkiä taas. Mutta ei trollaamista tarvitse ihmetellä. Kuka julkeasti pilkkaa Jeesusta ja vääntää kieroon Raamatun Sanaa, ei sellaisen tekopyhyydellä ja riettaudella ole rajoja. :((

saastaisella tavalla, jotka todella julkeasti pilkkaa Jeesusta, Hänen sanaansa ja Hänen omiaan.

• lietkään jolla on
        totuuden tietävä kirjoitti:

puhutaan

"Eikö KH ole kertonut miten hän oli nyt antanut Jukalle varoituksen Armista jne."

Tämä puhelu on käyty nyt lähimmät pari viikkoa sitten.

Mutta varoittelusi KH:sta Hssun, Sa--i:n ja Murdochhin sähköposteihin on tehty kevättalvella 2009.

tarvetta lyödä löylyä lissää valheen rattaisiin, että eivät ne kuumuudessaan perin häviäisi.

Vaikka et nyt ymmärrä, että valheet tulee kerran julki ja totuus paljastuu niin näin kuitenkin
        tulee tapahtumaan.

Minulla ei ole tunnollani mitään pahaa. Mutta itselläsi näyttää olevan ja paljon, kun
        pursuaa aivan perättömiä valheita ja taas toisaalta joku joka on noin tehnyt EI SE MITÄÄN
        eri aika. Että sillä tavalla.

Ole huoleti vaan asiat ovat kunnossa täällä päin koeta saada asiat Jumalan kanssa kuntoon myös
        siellä.

• tarkkana.
        ja sitä osoittaa kirjoitti:

sinussa on valheen henki, kun tuollaisia kirjoitat; se on saatanan henki

• juju.
        KH viestin katsoin kirjoitti:

EIKÖ NÄY?

Hahahahaaa,

hajosiko lauta.

Tässä
        Kirjoittanut: pöytä malli 5.9.2007 klo 07.43

Teuvo kertoo eräässä viesti ketjussa totuuden

>>>Kun meillä kolmella on sama Totuuden Henki,
        ja jos
        joku ei ole paikalla, kun häneltä jotakin kysytään,
        on paikalla oleva velvollinen antamaan vastauksen
        tehtyyn kysymykseen, koska Henki on sama.

• juju.
        tarkkana. kirjoitti:

sinussa on valheen henki, kun tuollaisia kirjoitat; se on saatanan henki

niin sinussakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4473
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      3228
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      39
      2894
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      117
      2697
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2549
    6. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      16
      2540
    7. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      43
      2487
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2285
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2075
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1727
    Aihe