Läpi elämän kestävänä PF ihailijana en voi koskaan lakata innostumasta uudelleen ja uudelleen tuosta uskomattoman hienosta materiaalista mitä nämä heput ovat saaneet aikaan.
Mutta kehitys kehittyy, hankin pari vuotta sitten Gilmourin livetaltioinnin "Remember That Night" Royal Albert Hallista. Vaikka olen nähnyt useita Floyd-taltiointeja tämä on kuitenkin mielestäni ylivoimainen.
Vanhat herrat harmaapäät eivät tarvitse kimaltavia asuja, vaan itse musiikki kertoo olennaisen. On upeaa katsoa yhteistyötä ja toisten muusikoiden kunnioitusta lavalla. Kaikille on tilaa tarvittaessa. David Grosby, Graham Nash ja David Bowie tuovat vuosikymmenten ammattitaitonsa Floyd-musiikkiin.Levy alkaa Dark Side Of The Moonilla jatkuen Gilmourin soololevyllä On An Island ja päättyy parhaaseen versioon Comfortably Numbista mitä olen kuullut. Olisinpa ollut paikalla. Saisikohan tuota Gilmouria joskus keikalle Suomeenkin?
Tyylikästä
tenren
2
651
Vastaukset
- se oli sillon se
Vaikka watersin laulu on nykään melko kähinää niin in the Flesh on minulle kyllä paljon parempi DVD kuin PF Pulse.
Watersin soolo ura taas on ollut pelkkää kuraa- Numb (Live)
Roger Waters Live in Stockholm 2007 - Comfortably Numb
http://www.youtube.com/watch?v=vBteOkMmLc8
# The Dark Side of the Moon Live (2006)
# The Dark Side of the Moon Live (jatkokiertue) (2007)
pitäisi saada dvd myös tuosta dark side of the moon kiertueesta...
From the DVD :In The Flesh" : http://www.youtube.com/watch?v=uO5dANJuloo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial211800Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3471514Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118- 1421116
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928