Läpi elämän kestävänä PF ihailijana en voi koskaan lakata innostumasta uudelleen ja uudelleen tuosta uskomattoman hienosta materiaalista mitä nämä heput ovat saaneet aikaan.
Mutta kehitys kehittyy, hankin pari vuotta sitten Gilmourin livetaltioinnin "Remember That Night" Royal Albert Hallista. Vaikka olen nähnyt useita Floyd-taltiointeja tämä on kuitenkin mielestäni ylivoimainen.
Vanhat herrat harmaapäät eivät tarvitse kimaltavia asuja, vaan itse musiikki kertoo olennaisen. On upeaa katsoa yhteistyötä ja toisten muusikoiden kunnioitusta lavalla. Kaikille on tilaa tarvittaessa. David Grosby, Graham Nash ja David Bowie tuovat vuosikymmenten ammattitaitonsa Floyd-musiikkiin.Levy alkaa Dark Side Of The Moonilla jatkuen Gilmourin soololevyllä On An Island ja päättyy parhaaseen versioon Comfortably Numbista mitä olen kuullut. Olisinpa ollut paikalla. Saisikohan tuota Gilmouria joskus keikalle Suomeenkin?
Tyylikästä
tenren
2
658
Vastaukset 2
- se oli sillon se
Vaikka watersin laulu on nykään melko kähinää niin in the Flesh on minulle kyllä paljon parempi DVD kuin PF Pulse.
Watersin soolo ura taas on ollut pelkkää kuraa- Numb (Live)
Roger Waters Live in Stockholm 2007 - Comfortably Numb
http://www.youtube.com/watch?v=vBteOkMmLc8
# The Dark Side of the Moon Live (2006)
# The Dark Side of the Moon Live (jatkokiertue) (2007)
pitäisi saada dvd myös tuosta dark side of the moon kiertueesta...
From the DVD :In The Flesh" : http://www.youtube.com/watch?v=uO5dANJuloo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121427
- 49941
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r145730- 70676
- 67626
- 53607
- 59586
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118540Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e109505Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32488- 55478
- 5478
- 34477
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410