Onko tänä talvena liikenteessä suomalaisia vaellusporukoita arktisilla alueilla?
Arktisia retkikuntia?
6
520
Vastaukset
- yksi tiedossa
Nuo on suomalaisii ja matkall Grönlantiin
http://ultimathulegreenland2010.com/- Pekka K
Onko tänä talvena 2011 porukoita liikkeellä?
- mokoma ananias
Pekka K kirjoitti:
Onko tänä talvena 2011 porukoita liikkeellä?
kukaan voi tietää, jos ite maksaa niin ei siitä kenellekään tarvitse mitään ilmotella. Olipa typerä kysymys, ja mitähnän kivaa on yleensäkään tiedoilla muiden matkoista?
- V. Nieminen
mokoma ananias kirjoitti:
kukaan voi tietää, jos ite maksaa niin ei siitä kenellekään tarvitse mitään ilmotella. Olipa typerä kysymys, ja mitähnän kivaa on yleensäkään tiedoilla muiden matkoista?
Minusta on suurta hupia, ja välillä myös opettavaistakin, seurata hyvin kirjoitettua retkiblogia.
Minulla ei ole invalidina mahdollisuutta lähteä esim. Grönlannin ylitykseen, mutta hengessä ollaan mukana joka kerta kun porukat on siellä luonnon armoilla. - mokoma ananias
V. Nieminen kirjoitti:
Minusta on suurta hupia, ja välillä myös opettavaistakin, seurata hyvin kirjoitettua retkiblogia.
Minulla ei ole invalidina mahdollisuutta lähteä esim. Grönlannin ylitykseen, mutta hengessä ollaan mukana joka kerta kun porukat on siellä luonnon armoilla.on kyllä asiallinen syy seurata toisten retkiä.
- kunnon jäärä
mokoma ananias kirjoitti:
on kyllä asiallinen syy seurata toisten retkiä.
jotain blogia viitsii tai haluaa pitää jos ei ole pakko? Jos on sponsoreita niin silloin on kait pakko, mutta omakustannus matkoilla minä ainakaan halua tekemisiäni muille kuuluttaa. Eikö vain jotain nykynuorten höpötustä tuollaisten yleisten blogien pito.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial261819Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501535Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154- 1441138
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928