Haluaisin ostaa muutama Raymarine tuote USA:sta. Olen yrittänyt kysellä hintoja sähköpostitse e-bay.com löytänistäni liikkeistä mutta ei vastauksia. Näistä liikkeistä en siis aio ostaa mitään.
Nyt olen muutaman viikon päästä lähdössä New Yorkiin ja asumme Manhattanilla. Löytyykö sieltä sopiva venetarvikeliike?
Tuotteet olisivat:
-Raymarine smartcontroller hinta USA:ssa 400 €, Marineassa tarjouksessa 620€. Nettiliikkeissä vielä huomattavasti halvempi.
-Muuta Seatalk liitäntä osia
Voiko ostamani elektroniikka laittaa matkatavaroihin?
Veneelektroniikka USA:sta?
kuyfluy
1
225
Vastaukset
Jos ostamasi tuotteet mahtuvat matkatavaroihin, sinne vain. Muista matkavakuutus. Lentoyhtiöt korvaavat kilojen mukaan särkyneitä matkatavaroita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313710- 963333
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim963253- 773118
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683033Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862775- 352550
- 692463
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452372- 882100