Anneli Jäätteenmäkikö?
5
292
Vastaukset
- Joopa joo
Kovin on vaan rupsahtannut nykyään.
Kuvissa ilmeisesti opiskelurahoja tienaamassa.- Trrja
Eu parlamentissa töitä paiskomassa?
- Annelin sukua
Trrja kirjoitti:
Eu parlamentissa töitä paiskomassa?
Tossa alimmassa kuvassa suu auki näyttää ihan samalta kuin nukkuessaan eduskunnassa. Vois hyvinkin olla sama henkilö. Tais nääkin kuvat tulla julkisuuteen pyytämättä ja yllätyksenä ;-)
- kommentointia!
Kaikki vanhenemme. Harva niin hyvin kuntaan hoitaneena kuin Anneli. Hävettää niin tää tyhmien jutustelu. Palataan asiaan kun oot aikuinen ja RUPSAHTANUT. Voi helvetti mitä paskaa jauhat!
- bull shit
kommentointia! kirjoitti:
Kaikki vanhenemme. Harva niin hyvin kuntaan hoitaneena kuin Anneli. Hävettää niin tää tyhmien jutustelu. Palataan asiaan kun oot aikuinen ja RUPSAHTANUT. Voi helvetti mitä paskaa jauhat!
meinaan paskanjauhajia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S353591Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3901541Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll711411Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun2751255Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.71191- 211138
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n1941072- 741012
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o58989Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras ja kenen puvusta et tykännyt?
Linnan juhlissa nähtiin pukuja laidasta laitaan. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras j89942