Lempihahmoja?

Riesu

No nyt haluisin tietää mistä hahmoista pidättä ja mistä ette.....
Must parhaat: Sirius, en tiiä itekään miks....
Riesu, tuo kirjoihin tyyliä :!(mun mielest)
Draco, ihana kiusaaja hahaa! Neville, se on niin ihnan kömpelö:) Fleur, kiva ranskalainen "ahmo"
Nii ja on niit paljon muitki, mut en jaksa luetella, joten odotan luetteloita perusteluiden kera.

29

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pat Bateman

      Paras hahmo on Severus Snape... Sen luonne vaan on niin ihailtava. Ja koulukiusattuna se on ainut hahmo johon voin edes vähän samaistua.

      Inhottavin on Sirius Musta, mutta siitä mä oon reuhkannut jo täällä ihan tarpeeks...
      Draco Malfoy ärsyttää myös, ihan vaan sen takia, että mä en siedä rasisteja enkä snobeja.
      Ja Cornelius Toffee ottaa aivoon ja rajusti.

      • Pat Bateman

        Ai niin, ja Voldemort ärsyttää, koska se on niin nolo ja kliseinen. Tosin vitosessa se oli jo parempi. *Melkeen* kunnioitettava.


    • Miharu

      Minusta kaikki ovat tavallaan parhaita, en tiedä miksi...

    • tihk

      Matami Marskimaa ja matami Marski (ovat sama henkilö)

    • poisoni

      Kalkaros: ihanan ilkee joillekki oppilaille
      Hermione: jotenki kivan älykäs ja must se on hauskaa ku se on ns."kaikki tietävä"
      Harry: sankari (ehkä liianki) joutuu aina ongelmiin
      Draco: kunnon "bad boy" :D
      Hagrid: niin sulonen, vaik se on niin iso.. :)
      siin o muutamii... :D
      ai joo ja Finnegan: ehottomasti, koska sen taiat aina räjähtelee xD

    • VampireNaomi

      Omat suosikkini ovat ehdottomasti Tom Valedro/Voldemort, Kalkaros sekä Percy.

      Voldysta pidän monesta syystä. Yksi on se, että minua on aina kiehtonut saada tietää jotain pahisten lapsuudesta. Ja toisessa kirjassa siitä kerrottiin ihan mukavasti. Rowling on myös luvannut perehtyä häneen hieman enemmän tulevaisuudessa.

      Ja kuka nyt ei voisi pitää Snapusta?

      Percy kuuluu suosikkeihini siksi, että hän on niin erilainen kuin muut perheessään. Sen lisäksi hänellä on rohkeutta olla eri mieltä ja seistä kannattamansa asian takana -- vaikka olisi väärässäkin.

      Sen sijaan en pidä Siriuksesta, Jamesista, Harrysta tai oikeastaan kenestäkään rohkelikosta. Peter ja Lupin tekevät poikkeuksen. Ja tietysti Percy! ;)

    • seamus finnigan

      mun lempi hahmoon seamus finnigan sit ehkä nymfoda tonks, kolmantena severus kalkaros

      • *BlackLove*

        Mun omat suosikit:

        -Hermione; Kaikki tietävä, neropatti. :D
        -Sirius Musta; Jotenkin hellyttävä söpöläinen.
        -Draco Malfoy; Suloinen pahis. :D
        -Seamus Finnegan [Vai olikohan Finnigan? xD]; Mokailee aina. :D
        -Fred ja George Weasley; Ihania pilailijoita.
        -Nymfoda [Joku tollanen] Tonks; Jotenkin vaan sellanen mun suosikki. :D


      • Dille
        *BlackLove* kirjoitti:

        Mun omat suosikit:

        -Hermione; Kaikki tietävä, neropatti. :D
        -Sirius Musta; Jotenkin hellyttävä söpöläinen.
        -Draco Malfoy; Suloinen pahis. :D
        -Seamus Finnegan [Vai olikohan Finnigan? xD]; Mokailee aina. :D
        -Fred ja George Weasley; Ihania pilailijoita.
        -Nymfoda [Joku tollanen] Tonks; Jotenkin vaan sellanen mun suosikki. :D

        NiiQ lol ja silleen.

        Ei saisi nauraa, mutta kun sattuu olemaan perverssi...


      • HobeaFizu
        Dille kirjoitti:

        NiiQ lol ja silleen.

        Ei saisi nauraa, mutta kun sattuu olemaan perverssi...

        Seamus Finnigan ja *BlackLove*, Tonksin etunimi on Nymfadora, ei suinkaan Nymfoda.. :)

        (Oli pakko huomauttaa..)

        Jos ette usko, niin tarkistakaa vaikka kirjasta. :D


      • tazza
        Dille kirjoitti:

        NiiQ lol ja silleen.

        Ei saisi nauraa, mutta kun sattuu olemaan perverssi...

        Ja tietenkin nymfadmora tonks se on hyvä hahmo!


    • tölkki

      Pimento oli aivan loistava tässä uudessa kirjassa, miten siitä onkaan saatu niin ärsyttävä?

      samoin nämä Weasleyn kaksoset on hauskoja, aina keksii jotain jekkuja.

      Dumbledorekin on siinä mielessä suosikki että se selittää kirjan lopussa aina niitä asioita mitä itse jään aina miettimään, mutta eikö tässä viidennessä kirjassa ollut tyhmää ettei kukaan kiltalainen kertonut harrylle että ne ajatukset on Voldemortin lähettämiä. Tai ainakaan itse en huomannut semmoista kohtaa, korkeintaan vihjauksia.

      Ja onhan noita muitakin, ei vaan tule mieleen. Ehkä Hermione myös.

    • The Super TonksTonks

      Älkää mun nimimerkistä välittäkö. Se on niin kiva.

      Okei. Remus on best. Sirius on bestimpi ja NYMPHADORA (tyhmästi suomennettuna Nymfadora, käytän englanninkielistä) on bestein. Ehh..

      Ja joo.. On Draco sekä kaksoset ihan kivoja. xD Samoin Vauhkomieli

    • Twil

      Tästä listasta VOISI tulla liian pitkä ja yksityiskohtainen,mutta koska unta kaipaa mieleni niin teen pitkästä jutusta lyhyen.

      Snape: Aivan uskomattoman todellinen hahmo. Sen miltei näkee ja kuulee lukiessaan. Monimutkainen,uteliaisuutta herättävä, mutta siinä on jotain mistä ei saa otetta. Ja hei, ylimielinen katkeroitunut rasvatukkainen paskiainen, tarvitseeko muuta sanoa...
      Draco: Riippuu mielentilasta että miksi. Joskus se on sen keskenkasvuisen paskamaisuuden perusteella. Ja sen takia,että oikeen kiinnostaa miten siitä on tullut se mikä se on. Mutta joskus oikein säälittää se sen ilmeisesti loppumaton huomionkaipuu. Siitäkään ei ihan ota selvää.

      Ja lähiaikoina olen tuntenut valtavaa sympatiaa myös Nevilleä kohtaan...Se vaan..on. Tätä en osaa vielä selittää.

      • Adrienne

        Ron, aivan ehdottomasti ihanin. Vaikka aina jää Harryn varjoon, niin jaksaa kuitenkin olla ihana ystävä Harrylle.
        Fred ja George, ihania pikku kiusantekijöitä. Aivan ihania.
        Hermione, Harryyn ja Roniin verrattuna ihanan älykäs.
        Lupin, vaikka ei estänytkään Jamesia ja Siriusta kiusaamasta Snapea.
        Sirius, vaikka ärsyttääkin kun koko ajan ajattelee Harrya Jamesina.
        Dumbledore, ihanan viisas, rauhallinen, siinä on tyyliä...


      • Popcorni
        Adrienne kirjoitti:

        Ron, aivan ehdottomasti ihanin. Vaikka aina jää Harryn varjoon, niin jaksaa kuitenkin olla ihana ystävä Harrylle.
        Fred ja George, ihania pikku kiusantekijöitä. Aivan ihania.
        Hermione, Harryyn ja Roniin verrattuna ihanan älykäs.
        Lupin, vaikka ei estänytkään Jamesia ja Siriusta kiusaamasta Snapea.
        Sirius, vaikka ärsyttääkin kun koko ajan ajattelee Harrya Jamesina.
        Dumbledore, ihanan viisas, rauhallinen, siinä on tyyliä...

        Ehdottomasti Sirius, hänen luonteessaan on niin paljon samaa kuin minunkin. Vaikka minä en kyllä olisi niin ilkeä Snapulle... Ja oikeastaanhan James teki kaiken. Melkein. Tai...
        Silti Sirius.


    • tazza

      Fred ja George ihmeessä ne on hauskoja tyyppejä Sirius on tosi kiva hahmo ja Riesu on hupaisa.

    • Kehähai

      luonnollisesti siis Sirius Musta, kaverissa on oikeasti tyyliä. Suloinen omalla tavallaan, yrittää kovasti huolehtia harrystä.liikuttavaa.
      James Potter, tyylikäs hahmo tämäkin. Suosittu, urheilullinen ja varmasti upea mies. Ihana kiusaaja, mutta kuitenkin järkevä.
      remus lupinkin on omalla ihanalla tavallaan yksi parhaista. Ihmissusimaisuus kiehtoo.
      Fred ja George, että saataisiin jotain väriä kirjaan, koska kelmeistä sirius ja james eivät kumpikaan enää elä. ilman frediä ja georgea ei olisi hauskaa. kiva piristys. tähän samaan voisin lisätä lee jordanin.

      tuossa nyt muutama. henkilöitä, joita en voi sietää, on neville, koska poika on jotenkin tavattoman ärsyttävä ja säälittävä. En myöskään pidä Ginnystä ja Lunasta. yäk.

    • !Maiska!

      Noh mun lemppareit on...
      Hermione itseasias siks ku haluisin itekki olla niin hyvä nois jutuis x)
      Sittee Sirius en kyl tiedä miks.. =P
      Lupin oli kans yks..
      Sitteeee ööö.. No Harry ja Ron on iha jees xP Harry joutuu tavallaa niin usein johonkii pulaa etten ainakaa ite haluis olla sen asemas.. Enkä pakolt Roninkaa ku ne on aika köyhii.. =P
      Cho on iha jees kans.. Riesu on kyl aika nasta.. xD Dumbledore on sillee ku se on tavallaa miten sen nyt sanois, kiltti.. =P Sitte noi kaksoset on just parhait.. =D

      Sitte mä inhoon:
      (joidenki mielest ehkä valitettavaa mut..) Draco Malfoyta, Kalkarosta, Voldemorttiii, Sitä 2 luokan Lockharttii.. Percyy kans se on karsee! Lucius Malfoyta, Matohäntää.. Noit on varmaa paljo paljo enemmän ku jaksais luetella kaikki.. No siin nyt oli kummiski jotaa!

    • PiPPuRi

      kyllä parhaat on sirius, lupin, fred ja george.. ja kalkaroski on aika kova häiskä ja neville myös.. ja bill ja charlie on myös parhaita ja percy.. kunnon työnarkomaani. harrystä en pidä,, koska tos FK:ssa ku se näki siriuksen ja volden (mun lempparit :)) siinä "unessaan" nii se ei mitenkää voinu uskoo hermyyn vaan luottaa kaikkiin uniin.. ja sitten se raivoo kaikille .. jotkuthan sanoo että se on harryn murrosiän vika, mut eihän ketää muu raivoo ku päätön apina :)

    • nuusku

      Moro!Tässä mun lista:

      SIRIUS:koska se on iihana (Ja söpö!)
      HARRY:samat sanat
      VOLDEMORT:enpä osaa perustella............
      LUPIN:on tosi kiltti ja mukava
      BASILISKI:vaikka se ei ookkaan hahmo vaan olento,
      niin sanon sen silti tässä.
      Eli:Rakastan käärmeitä,eli myös basiliskia.

    • NeitiSnape

      No hmm... Taas kerran tämä sama, mutta niin ihana kysymys. Elikkäs tietty sexy Severus Snape (Snapu tai Sevvie). Se on vaan niin salaperäinen hahmo, ja pirun fiksu. Jos semmonen mies olis hetkeäkään vapaalla jalalla, niin ei olis enää mun saapumiseni jälkeen. Se osaa kiusata niin suloisesti ja mä rakastan ihmisiä, jotka osaa piikitellä ja käyttää kieltään terävästi. Valitettavasti Snapu ei ole oikea ihminen... Ja luulis, että vitosen kiusauskohtauksen jälkeen Sevvien vihaajiltakin löytyis vähän myötätuntoa. Kaiken sen jälkeen Snapukin on ihan inhimillinen, tai sitten mä vaan olen siihen niin hullaantunut, että annan kaiken sille anteeksi.
      Mä en tykkää Voldemortista, koska se on tylsä ja epälooginen heppu, Jamesista, koska se kiusas Snapua ja luuli ittestään liikoja, enkä Dracosta, koska se on aina se sama huomionkipeä rasistinen mulkvisti. Ja Cho nyt on ihan ykköslehmä. Muuten vaan inhoan sellasia henkilöitä, jotka tarttuu jokaisen vastaantulevan yhtään paremman näkösen tyypin käsivarteen ja luulee ittestään ja ulkonäöstään liikoja. Yäk. Luciuskin on turhan rasisti ja ilkeä ilman kunnon syitä ja Hagrid on tajuttoman tylsä ja tyhmä. Kuka hullu nyt oikeasti uhmaa oman ja kaikkien muitten turvallisuuden vaan saadakseen kuolettavia iskuja ja haavoja joltain hirviöltä, joka on mukamas niin ihana suloinen lemmikki. Mä en muutenkaan tykkää eläimistä.
      Mulla taitaa olla paljon enemmän inhokkeja kuin "lemmikkejä" kirjoissa, mutta se on niin tyypillistä mua.

      • Twil

        Älä viitti, ei saa morkata Luciusta. Katsoppa nyt Salaisuuksien kammiosi uudestaan ja ihaile sitä sen kävelykeppiä. Se on jo riittävä syy siitä pitämiseen! :P (Ihme sutenööri sekin..)


      • NeitiSnape
        Twil kirjoitti:

        Älä viitti, ei saa morkata Luciusta. Katsoppa nyt Salaisuuksien kammiosi uudestaan ja ihaile sitä sen kävelykeppiä. Se on jo riittävä syy siitä pitämiseen! :P (Ihme sutenööri sekin..)

        Hmm... Sutenööri Malfoy ei koskaan tule olemaan mun mieleeni, mutta menkööt nyt sitten. Onhan se ihan kiva, että Snapulla on semmonenkin kaveri pahan päivän varalle ;), eikä se sen kävelykeppi ainakaan pahenna asiaa... Luulis, että se sais jopa ihan hulluks. Että oikeassa olet taas kerran Twiliseni.


    • Anna

      Neville Longbottom on ihan paras. Herättää varmaan jonkun äidinvaiston.:) Kalkaros taistelee ykkössijasta ansiokkaasti. Etenkin Feeniksin killan jälkeen.

      Draco Malfoy-tyylisiä penikoita en nykyään pitkään katsele toimettomana oikeassa elämässäkään, joten ei kauheasti nappaa kirjassakaan. Toinen ärsyttävä sitten on tämä kaikkien rakastama Sirius Musta. Äijä nelissäkymmenissä ja käyttäytyy kuin 15-vuotias. Hohhoi.

    • hp-fani

      Sirius, koska se toi Harryn elämään lisää hauskuutta.
      Lupin, se on niin kiltti ja taitava pieyden voimilta suojautumisen opettaja.
      Riesu, se on huvittava ja se ajo Pimennon pois koulusta.
      Fred ja George, he keksivät aina jotain kivaa.

    • Theba

      Lupin: symppis, mielenkiinnolla odottelen lisätietoa hänen taustastaan
      Kalkaros: Kiinnostava persoona, kaksi puolta samassa henkilössä
      Weasleyn kaksoset: Piristävät jekuillaan kirjoja, kuitenkin hyvin lojaaleja tyyppejä

    • Anonyymi

      No mun lempi hahmot on ehdottomasti Hermiome, Harry, Fred, George jaja paljon muita mutta vihaan Voldemortia (paitsi nuorena) ja Pimentoa (eli se saakelin pönttöpää) mitkää haukkuma sanat ei riitä siihen kuin ärsyttävä Pimento on.

    • Anonyymi

      Ja sitten Hermione on siks mun yks lempi hahmoista koska se on ns kaikki tietävä ja samaistun liikaa Hermioneen xd

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe