Edellinen viesti hävisi johonkin avaruuteen.. yritetään uudelleen. Siis mulla on alaselän väsymistä ja reisien kipeytymistä. Ajattelin liittyisikö vv.vuosi oireisiin, sillä olen 50v ja kaikenlaisia oireita on alkanut tulla..
Kuukautisten ekana päivänä oli aina kova reisikipu, nyt ei ole enää kuukautisia. Nyt noi reidet vaivaa ja jalat jotenkin voimattomat. Onko kohtalotovereita? Liittyisköhän jotenkin hormonitoimintaan?
Reisien voimattomuus
3
1366
Vastaukset
- vv-radalla
Ennen menkkoja ristiselkä kipeänä...kaikki nivelet kuin tulehtuneet. Säteilevää särkyä reisissä. Sitten kun menkat alkaa ja ne on ohi kaikki oireet häviää. Olen huomioinut tämän eli en ole muutakaan syytä keksinyt kuin nämä hormoonien heilahtelut. Ikää 54v ja muutama vuosi sitten tämä kaikki alkoi ja näköjään loppua kohden hurjenee. Mut eiköhän tämäkin rata joskus pääty ja pääsee ainakin vähemmällä jos ei ihan aurinko kirkkaalta paista niin ainakin edes pilvien välistä. :))))))) Toivossa on hyvä elää.
- 52v
reisien voimattomuutta ja tuntuvat raskailta. Hikoilusta, kuumista aalloista,masentuneisuudesta, pissavaivoista olen kärsinyt jo pidemmän aikaa. Kyllä tämä on välillä raskasta aikaa, jospa tämä helpottaa joskus.
- K.T.R.
Joo, kyllä tää olo on yhtä peetä.. Siis täytyy ihmetellä johtuuko tällainen olo jostain "oikeasta" sairaudesta vai saako hormonit aikaa tällaisen muutoksen ihmisessä lyhyessä ajassa. Entisestä energisestä innostujasta on tullut väsynyt,haluton nyhverö, siis kirjoitan nyt itsestäni:(( Mitään ei viisisi eikä innosta tehdä, kun vaan saa työpäivän iltaan ja pääsee kotiin. Voi iso p...le. Hormonit varmaan auttaisi, mutta kun ei niitäkään voi käyttää...sad,sad..syvältä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431269Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521076Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551048- 51775
- 65744
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44671- 30627