Rakkaus on kaunis
kuin lumikide hangessa
kimalteleva hanki
valon osuessa lumeen
kaunis -
kuin puhtaan valkoisen
pehmeän pakkaslumen
säkenöivien tähtien
kirkas loiste sydämessä.
Lumikide hangessa
6
471
Vastaukset
' rakkaus on lumivalkoinen '
joka väkisinkin tuli runostasi ensimmäisenä mieleen.
Mikä on kauniimpaa, kuin kimaltava lumi kide kiteeltä
loistaen. Mikä olisi puhtaampaa, kuin rakkaus.
Taivas ja maa on runosi aineksia, mutta rakkaus toki
sidosaineena.
Kaunis kokonaisuus, herkkä sellainen ja näköisesi kyllä.Tämä runonen tuli extempore, kun pimeällä ajoin autoa
ja auton valot osuivat pakkaslumen kiteisiin, niin mielestäni
se oli niin valtavan kaunis tähtisäde joka kimmelteli edessäni,
hyvä että maltoin liikennettä seurata. Mieleeni alkoi pulppuamaan
ihania ajatuksia ja silloin ajattelin, että tämä olisi runon paikka. :)
Kiitos kun luit ja hetken viivähdit pakkaslumen herättävissä tunnelmissa.
Runosi on kuin tämän lumitalven maisemat
tässä ajassamme - sanoina että tunteena
kirjoitettu yhteen näkyväksi kuin luettaviksi.
Talvemme on näyttänyt parhaat puolensa ehkä
vain joillekin lisätyötä teettäen.
Ehkä sisäinen kauneus on varmaankin Sinun voimasi,
sillä tämä kuin kaikki muutkin runosi sen kertonevat.Kyllä, niin kuin tuossa juuri Lindalle kerroin,
tämä runo on tämän talven kauneudesta saanut alkunsa
Kaunis maisemakin voi herkistää rakkausrunoiluun, näin minulle kävi. :)
Kiitos kauniista palautteestasi, herkistä sanoistasi, lämmittivät mieltäni.
- *saaga*
mutta niin lumoava
on runosi
sanoma on
ehyt ja kokonaisuus
niin hellyyttä täynnäKiitos saaga kauniista kommentistasi,
kiva jos miellytti vaikka vain vähänkin.
Tällaista tuli mieleen kun ajelin autolla ja auton valot
osuivat lumikiteisiin säihkyen kuin valkoinen tähtitaivas. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94894
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22828Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550
