Mitä tämä voi olla? Nielua alkaa yhtääkkiä kutittaa ja yskittää!!?? Jopa tuttujen ruokien jälkeen alkaa kutittaa!? Minulla on ollut tämmöstä joskus muuloinkin mistä olen maininnut myös lääkärille, lääkäri ei ottanut asiaan kantaa! Itse alan olemaan pelokas kun kutittaa nielua ja yskittää! Pelkään että kurkku turpoo ja tukehdun! Minulla on astma ja olen pöly/pölypunkki allergikko... Voiko pöly aiheuttaa kutinaa nielussa? Mitä lääkettä kannattaa ottaa kun on kutinaa nielussa? Onko muita joilla on kutinaa?
kutittaa!!
pelottaa.....
1
339
Vastaukset
voi olla vaikka lentsua, hyvä merkkihän tuo on että kutiaa ja yskittää, itsellä vain menee tunnottomaksi silloin kun tosiaan aikoo kurkku turvota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991