Mitä tämä voi olla? Nielua alkaa yhtääkkiä kutittaa ja yskittää!!?? Jopa tuttujen ruokien jälkeen alkaa kutittaa!? Minulla on ollut tämmöstä joskus muuloinkin mistä olen maininnut myös lääkärille, lääkäri ei ottanut asiaan kantaa! Itse alan olemaan pelokas kun kutittaa nielua ja yskittää! Pelkään että kurkku turpoo ja tukehdun! Minulla on astma ja olen pöly/pölypunkki allergikko... Voiko pöly aiheuttaa kutinaa nielussa? Mitä lääkettä kannattaa ottaa kun on kutinaa nielussa? Onko muita joilla on kutinaa?
kutittaa!!
pelottaa.....
1
299
Vastaukset
voi olla vaikka lentsua, hyvä merkkihän tuo on että kutiaa ja yskittää, itsellä vain menee tunnottomaksi silloin kun tosiaan aikoo kurkku turvota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150