Pieni ylinopeus

forumulaa

Tulin tuossa perjantaina yöllä töistä Lappeenrannan suunnasta. Tuossa Neste Pikkolon ja Imatran Prisman kohdalla nimittäin vastaantuleva auto sujahti niin nopeesti ohi, että kun kerkesin katsoa taustapeiliin niin johan se auto oli vissiin Lappeenrannassa. Siinä ei hirveesti nopeutta pystyny arvioimaan, mutta arvelen että varmasti oli ainaski se 220km/h ellei enempi. JA vielä tälläsellä kelillä, yleisellä tiellä. Minneköhän on ollu kiire? Riskejä on otettu hieman, ottamaan huippuja. Mikäköhän ralli vehe on ollu alla... Onnee sille kaverille

12

944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • forumulaa

      pitäis vissii rakentaa joku rata mis pojjaat saapi ajella

    • seppo byrokraatti

      Tuli taas viime maanantaina joka teron suosikki filmi. Pitäs kieltää tollasten tekeminen ku amikset ottaa mallia ja kaahailee romuillaan.

      • forumulaa

        Niih, noh tuo auto ei ollu iha joka amiksen vehe.. Kyl se joku ralli vehe oli
        Ajokohan se sit sinne lappeeseen asti tollasta vauhtia....


      • omilla kulmilla
        forumulaa kirjoitti:

        Niih, noh tuo auto ei ollu iha joka amiksen vehe.. Kyl se joku ralli vehe oli
        Ajokohan se sit sinne lappeeseen asti tollasta vauhtia....

        ei tartte ajaa lappeeseen tai mihinkään täältä Imatralta. Tänäänkin yksi sininen isompi pakettiauto kaahasi koulukatua aikamoista vauhtia puoliltapäivin kohti Helsingintietä senku lumi pöllysi. Sillä tais olla kiire teboilille.


      • hidaskuski

        Tappavat amisviiksiäpärät vain itsensä mahdollisimman nopeasti eikä ketään viattomia solmiessaan sen kotteronsa liikennemerkin tai valaisinpylvään ympäri. Kuolkoot äkkiä.


    • Skeiiti

      Ja missäköhän myö sit harjoitellaan
      "Arkku Malen"

      • Kai Kaihomieli

        Ajelihan se demarien kaunis kansanedustajakin 150 tutkaan ja sai peräti sakot.
        Kai ne kansalaiset sitten matkii, ainaski demarit.


    • no_can_do

      sitähän se tarkottaa et jos on talvi, pakkasta ja jäätä, niin kuuluu ajaa hiljaa. ja pas*** ei se meinaa mitää.

      • lissää

        Joo. Poliisit vois välillä tulla seuraamaan liikennettä, kun nopeudet ovat taas kasvaneet. Kansalaisilla lyhyt muisti ja raskas kaasujalka.


    • Kyytiläinen

      hirvee rallivehe olikii alla fiat mareva ja ei päästy ku rapiat päälle 200 ;D

      • Kylälähtee

        Itellä pohjat isolohko (1.1) fiestalla 145 mittariin.


    • elvi89-v

      ku miul on tuo järenjuoksu vähä hias, nii sitä piti sanoma, et ko siihe rollaattori lasil tul sitä lunta, ni en kerent kattoo tarkkaa, mut kyl sil ol nokialaiset all. Jote jos poliisit tavottaa sellase auto, mis o nokialaiset all, ni kovast vaa sakkoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe