Täytän vapun aikaan 20v ja samalla tulee suhteen 2vuotispäivä. Haluaisin jotain muuta kuin perinteiset "pohjat kotona ja baariin", onko ehdotuksia mitä porukalla, budjetin jakamalla voisi tehdä. Turussa tai sitten Hämeenlinnan tienoolla riippuen mitä keksii. Viikonlopun mittaisena tai yhden illan.
Voisiko vappuaihetta hyödyntää kun sekin siinä päälle tulee?
Ainoa mitä keksin on jos vuokraisi mökin saaristosta tai muualta pariksi vuorokaudeksi, olisi erilainen ympäristö. Väkimäärä olisi noin 10-15 ihmistä (lähimmät tuttavat). Alkoholilla läträyskään ei ole pakollinen tekijä.
Kiitos etukäteen jos joku jaksaa ideoida!
Erilaiset synttärit
1
696
Vastaukset
- ehdotus
Naamiaiset? Seuraavana päivänä porukalla syömään ja tekemään jotain hauskaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1477019
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505916- 1255096
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.474654Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554028- 673208
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.553140Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m252852- 452420
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢162313