Reckless Love

<333

Oottekste kuunnellu? Esim. Beautiful Bomb ( http://www.youtube.com/watch?v=Qy6NpF2V2xg )
Eka reaktio mulla oli "voi jeesus mitä paskaa" mut sit mul alko aoimaa se päässä ja kuulin et ne on suomesta :D Iha kiva et joku on tehny 80-luvun bändin uusiks, on kyl kivat kuteet pojilla. En mä kauheen tosissani tätä bändiä ota mutta huumorin kannalta tätä on kiva laulaa :D Vähä vois tehä kitarasooloi... mut että tämmöinen tapaus 2010 luvulla :D

20

746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • speed princess

      Kyllä nää jätkät ihan tosissaan ovat :) Kieli poskella mutta pitäähän musiikin tekemisen ja itse musiikin olla hauskaa ;) Debyyttialbumi ilmestyy 24. helmikuuta ja videoita keikoilta voi katsastaa YouTubesta jos kiinnostaa.

    • kuopiossa

      joskus marraskuussa 2003, lämppäsivät flaming sideburnsia.

      mitähän tosta sanos.. ei oikein kolahda.

    • NTSFIN

      Nää kaikki biisit on tehty niin moneen kertaan ja osa biiseistä on jopa niin törkeitä kopioita että tosta vois nostaa oikeusjutun ihan musiikin kannalta ja sit myös jonkun sortin raiskauksesta. Tää törkee hypetys mikä tästä bändistä on nostettu on ihan älytöntä, eikä mun mielestä pyörää kannata keksiä uudestaan. Uusia bändejä totta kai saa tulla, mutta jotain uutta tavaraa pitäs tulla kans, tässä ei oo mitään uutta, ei tyylillisesti eikä varsinkaan musiikillisesti.

      Yhtyeen imago on mun mielestä kuvottava, ei siksi, että kasarityyli ois pahasta, vaan se että tää on olevinaan joku Suomen Steel Panther, tosin sillä erotuksella että nää on tosissaan noissa sanotuksissaan.

      Kaiken kaikkiaan helvetin keskivertobändi, vähän paremmalla laulajalla, mutta soitannollisesti keskiverto, biisintekotaidoiltaan ei ees sitä, vaan lähinnä huono ja tökerö yritys tehä paria KISSin biisiä, Warrant/Def Leppard-yhdistelmää, jotain Negative/HIM-krääsää ja vähän Hanoi Rocksiakin ja monia monia muita biisejä uudestaan...

      • Sun mielipide

        En kyllä oo samaa mieltä tosta että pitäis aina tulla jotain uutta. Pitäskö sinne pistää joku teknojumputus keskelle biisii ni sittekö sulle kelpais? Kyllä sitä "pyörää keksittii uudestaa" silloin 80 luvulla aika monta kertaa ja kaikki ne biisit on ottanu jonku verran vaikutteita toisistaa NIINKU KAIKISSA MUISSAKI MUSIIKKITYYLEISSÄ BIISIT OTTAA TOISILTAAN VAIKUTTEITA, EIHÄN MUUTEN KYSEESSÄ OLISI EES SAMA MUSIIKKITYYLI. Ota se huomioo ystävä hyvä.


      • Oikeestaan

        reckless love muistuttaa tosi paljon bon jovia. Enkä muuten oo todellakaa yksin tän mielipiteen takana. Ja kehtaako tääl joku väittää etttei bon jovi oo aitoa glam metallia?


    • kasaribasari

      Kylhän noit Reckless Loveja oli tuutit pulollaan kultaisella 80-luvulla, mut hei; joillekin tommonen meno on tuoretta ja hip! Mut ihan ok meininki kyl:)

      Toinen vähän nykyaikaisempi suomalainen SOAD/FNM -pastissi on toi:
      http://www.myspace.com/wankersofthezoocrew

      Diggaa jos tykkää:)

    • tuo...

      on vaan semmoinen köyhä versio Brother Firetribesta...vaikuttaa siltä että BT:n menestyksen jälkeen levy-yhtiön piti saada joku samaa genreä edustava bändi. Harmi vaan että homma ei toimi, kyllähän se kasarilta kuulostaa mutta jotain siitä vaan puuttuu.

    • That's it!

      Tällaisien bändien perustaminen pitäisi olla laitonta! Sori vaan mutta näin on. Ei minulla bändin musiikkityyliä vastaan ole mitään vaikken itseasissa tykkää ollenkaan. Main problem on se että noiden pitää mainostaa homopoppiansa Glam-rockina tuolla poison lookillaan! Piti taas perustaa yks bändi joka raiskaa koko glam-rockin/metallin musatyylijn kertaheitolla!

      Kuunnelkaa nämä! Tämä on aitoa glamia:
      http://www.youtube.com/watch?v=89Aw6Zuc3Qo
      http://www.youtube.com/watch?v=tb95jqsYTm0

      • Ja sähän näköjää

        sen määrittelet mikä on "aitoa" glam metallia. Jos toi biili jonka linkkasit, on sun mielestä ainoota oikeeta "aitoa glammia (ja nythän puhutaa nimenomaa glam METALLISTA joka on ihan eri asia ku glam ROCK, sen sijaa HARD ROCK ja glam metalli on lähes synonyymejä) ni kovinkaa moni glam metallibändi ei täytä sitte sun määritelmää glammista. Ihan kuule on samantyylistä glam metallia on toi reckless love ku muutki vanhemmat glam bändit. Jos vaa viittisit vähän perehtyä. Kyllä sen pystyy sanomaa jo laulutyylistä että on glam metallia. Mun mielestä tää on aika saman tapasta glam metallia ku reckless love: (ja wikipedian määritelmän mukaa yks merkittävimmistä glam bändeistä ihan niinku hanoi rocks myös) ja ilmeisesti sun mielestä tääkää ei oo glam metallia.
        http://www.youtube.com/watch?v=lCbUZqN8JZ0


    • iloverecklesslove

      Reckless Love on aitoa glam rockia, sen näkee jo niistä itse miehistä!! Ja "kopio-syyttäjille" voin sanoo, ettei Reckless Love kenenkää musaa oo kopioinut!! Ootte vain vainoharhaisia... Ja vielä noin söpöjä poikia kohtaan !!!!

    • Tykkään

      Osa kappaleista on sika hyviä, mutta osa toistaa itseään jonkin verran. Mutta sanoisin tykkääväni bändistä. Yksi syy tykkäämiseen hyvien biisejen lisäksi, niin pikkumaiselta kun se kuulostaakin, on yhtyeen solisti Olli. Ei pysty sanoin kuvaamaan kyseisen henkilön ihanuutta. Kuulostan pahalaatuiselta massateniltä, mutta näin se vaan menee. Hyviä biisejä, ihana solisti elikkä hyvä bändi. :DD

    • Voi voi.. Jos joku tykkää rekuista muttei muista glam bändeistä, ei tiedä mitä glam on.
      Itse löysin kyseisen musa tyylin 3v sitten kun faija antoi Mötley Crüen Törkytehdas-kirjan joululahjaksi, se todellakin oli rakkautta ensisilmäyksellä :D Siitä mun musamaku muuttuikin järkyttävällä tahdilla tukkahevibändien skaalaksi. Sitten kerran ku tuli töllöstä Beautifull Bomb, oli mutella, aluks mietin et helkutti mitäs tämä oikein on, tyyli kohdillaan! Äänet päälle, tyrmistys.

      Aivan roskaa. Olli luulee olevansa jumala, "iloisen rokin" pioneeri ja "isä".

      Ainoa biisi, josta tykkäsin edes hitusen, oli toi Romance. Kerran sitte kännykkä satunnaistoistolla soitti moisen biisin alun, skippasin sen. Alkoi soimaan Michael Monroen soolobiisi Smoke Screen.. ja tajusin Romancenkin olevan aivan surkeaa kopioshittiä.

      • Jenna 92

        voi vattu oikeesti!! :''DDDD siis romance ja smoke screenhän on ihan erilaisia biisejä? Ainoo niitten yhteläisyys on et kertosäkeessä molemmat lähtee ylöspäin niinku aika moniki biisi! Noihan on tunnelmaltaaki ihan erilaisia.

        Siis kopiosta voi puhua vasta sitte ku joku kohta on kokonaa sama, kuten gravitionas call your name ja one direction stole my heart, kertosäkeen melodia melkein kokonaa sama. Tai sitte Bon jovin livin on a prayer ja it my life, jotka on melkein identtisestä melodiasta huolimatta ihan omanlaisia biisejää.

        Ja mä oon kanssa kuunellu glam metallia, nimenomaa näitä vanhoja, jo vuosia. Ku kuulin radiosta reckless lovea ni olin kyl tosi ilosesti yllättyny, luulin et olin missannu jotain vanhempaa tuotantoa mut näähän oliki ihan uus bändi. Ihan samanlaista meininkiä ku näissä vanhoissa glam biiseissä, Jos reckless love olis ollu sillon 80 luvulla ni se ois kyl ollu varmaa yhtä menestyny ku hanoi rocks.


    • senkin dissaajat....

      OLLI EI LUULE OLEVANSA JUMALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Sedä

      Recklesseissä on kyllä ihan selkeästi maistettavissa vanhempien glampiisien aineksia. Tykkään silti, ei noita menneiden aikojen yhtyeitä kuitenkaan livenä pääse näkemään, ja uusiokäytetytkin kappaleet kuulostaa ihan tarpeeks mukavilta :D Kuuntelen kyllä paljon muutakin glamia, tykkään värikkäästä lavaesiintymisestä ja iloisesta mielestä :)

      Oma suosikkini on Stala & SO., oletteko koskaan kuulleet?
      http://www.youtube.com/watch?v=aYd5YLi8loM
      värikäs show on vielä pidemmälle vietyä, ja ehdottoman iloista kuunneltavaa :) Pändin pojat on myös livenä hirmu mukavia, voin suositella! :D

      • Kierrätystä????

        Tottakai siitä on maistettavissa vanhempien glambiisien aineksia koska kyseessähän on sama musiikkityyli! XDD Ihan niinku noi vanhemmat glam biisitki muistuttaa monet tosi paljon toisiaa ja glam metallihan on aika yhtenäisnen suuntaus, niin et ne kaikki biisit on aika samantapasia. En kyllä puhuis uusiokäytöstä, ihan omia biisejää noi on.


    • hyvä bändi!

      Pakko sanoa että en kyl oikeen ymmärrä sitä hössötystä et nää ois pikkssen jäljessä ajastaa jne. Siis miksei glam metallia vois tehä vaikka 3000 luvulla, sehän on vaa musiikkisuuntaus. Ei se oo mikää aikakausi, se sattu vaa saavuttamaa suurimman suosionsa sillon 80-luvulla, mutta nytki vielä on paljon ihmisiä jotka kuuntelee tota "tukkaheviä". Esim. mä en ollu 80-luvulla viel syntynykkää, mut silti tykkään tosta musiikkityylistä tosi paljon, enkä ees oo mikää metallifani. Ja veikkaan että aika moni tykkää tosta noitten "Hot" biisistä. lisäks joku väitti et noi on osa melkein suoria kopioita. Vois vähän vinkata mullekki mistä biiseistä ne on kopioinu, koska mä oon kuunnellu glam metallii koko ikäni enkä oo törmänny viel yhteekää biisii joka ees melodialtaa muistuttais noitten biisejä.

    • Poikkevaa?

      Kuunneltu on, rakastuttu jo ja kolmatta odotellessa ;) Siis albumia. :D

      Miks kaikki haukkuu jotakin, joka on vähänkin poikkeava? Massasta. Dance remix yms. muut on paskaa.

    • RecklessLover<3

      Vähän ehkä myöhässä, mutta miks ihmisiä niin paljon liikuttaa jos rekut on kopioinu jonkun muutaman sekunnin kohdan!? Niinkuin yks aikasemmin jo listas samanlaisia niin pojilla ei ole yhtään samalaisia! Itse olen ollut fani jo 3v ja voin sanoa, että OLLI HERMAN EI TODELLAKAAN LUULE OLEVANSA JUMALA! Olli on mitä mukavin ja huomaavin ihminen jonka tiiän! Jos jollakulla fanilla keikalla tunteet pinnassa niin kyllä Olli, Pepe, Jalle ja Hessu piristää! Tähän väliin haluun sanoo, että Hesulla on IHANIN hymy jonka tiedän :D Ja siis joku sai sen kuvitelman, että olen joku 12v ipana, nii mietippä uudestaan! Täytän tänä vuonna 18 ja voin sanoa, että pojat on vaikuttanu mun elämään todella paljon! Hyvinä ja huonoinakin hetkinä ja aikoina kuunnellu niitten musiikkia ja käyny keikoilla niin kyllä keikkojen jälkeen jaksaa hymyilyttää! Kaikki vetää sen 1,5h/2h keikan 150% energialla! Eikä pitäis jäädä kukaan nurkkaan murjottamaan! Siinä oli mun mielipide! :D

    • Recklesslove(y)

      Tietääkö kukaan että missä hotellissa noi aikovat yöpyä Toukokuussa Tukholmassa järjestettävällä keikallaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe