Runokukkaset täällä kauniina loistaa
ehkä myös mielestä harmeja poistaa,
ne kertoo huolista,murheista
ja joskus onnesta suuresta.
Joskus puemme sanoiksi sen
kun olemme tunteneet pettymyksen,
tai kerromme tunteen onnellisen
joka ehkä vie läpi aidan kivisen.
Rakkaus elämän suola on
ja jano siihen kai sammumaton,
kun kuljemme rakkauden kuunsiltaa
se antaa elämälle virtaa.
Runokukkaset
6
194
Vastaukset
mutta myöskin ilo ja kaikki on omalla tavallaan kukkasia,
Sinulle, minulle - meille kaikille. Annamme aina kirjoittaessa
jotain itsestästämme, osia elämästämme muille luettavaksi.
Ja rakkaus on sekä elämän suola että sokeri,
monivivahteinen ja rikas.
Kaikki tuntemukset laidasta laitaan voi ikuistaa
runoiksi, niin kuin Sinäkin nyt teit.
Kiitos että sain lukea, olla mukana säkeidesi virrassa.- syysyöllä
Me tosiaan annamme jotain
itsestämme runoissamme
ja se suola siinä rakkaudessa
maistuu vain joskus katkeralta
mutta onneksi sokeri korjaa asian.
Kiitos että seilasit säkeideni virrassa Lindalinda.
- *MURUKULTA*
Ihminen on epeli jonka täytyy tehdä jotain joka hetki :))) (milloin ei nuku)
Kaikenlainen kirjoittaminen kuin muukin mielenkiintoinen tekeminen
on sitä 'lääkettä' jolla me pysymme terveinä...tai osa ainakin..:)))))
Elämännälkä on ihana nälkä - on niin paljon opittavaa!
Ja niin paljon kynä hamuaa paperia ja me - mehän annetaan tunteiden laulaa
Milloin omasta, milloin fiktiivisestä maailmasta, mutta aina suodatamme sen oman itsemme läpi.
Me 'kuulumme' aina runojemme läpi, sitä emme voi peitellä!
Olkoon se ääni kaunis, koskettava, kannustava ja ennen kaikkea tunteva! :D
Mugvaa pvää sinulle ja annetaan sulkukynälle sitä mitä se haluaa nimittäin papyrystä alle! :]- syysyöllä
Meillä pitää olla
jotain tekemistä koko ajan
jotta pysyisimme virkeinä
ja pääkoppa toimisi kohtuullisen hyvin.
Koetetaan saada sanoja paperille.
Tästä tulee taas mukava päivä
kun alkoi näin hyvin.
Kiitos siitä Murukulta.
- *saaga*
kirjoitit runosen
kaiken rakkauteen
eloon myöskin
liittyväisen
tunteet nuo kummalliset
epelit
meitä ohjaa
elämästä tekee haasteellisen
Viikkoa aurinkoista
lämpöä sydämeen...- syysyöllä
Pitää olla haasteita koska
nehän tekevät siitä elämisen arvoisen.
Päivä senkun paranee
kun molemmat runoystäväni
ovat sanoneet kauniit sanansa.
Kiitos Saaga.Aurinkoa myös sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624