Runokukkaset

syysyöllä

Runokukkaset täällä kauniina loistaa
ehkä myös mielestä harmeja poistaa,
ne kertoo huolista,murheista
ja joskus onnesta suuresta.

Joskus puemme sanoiksi sen
kun olemme tunteneet pettymyksen,
tai kerromme tunteen onnellisen
joka ehkä vie läpi aidan kivisen.

Rakkaus elämän suola on
ja jano siihen kai sammumaton,
kun kuljemme rakkauden kuunsiltaa
se antaa elämälle virtaa.

6

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta myöskin ilo ja kaikki on omalla tavallaan kukkasia,
      Sinulle, minulle - meille kaikille. Annamme aina kirjoittaessa
      jotain itsestästämme, osia elämästämme muille luettavaksi.

      Ja rakkaus on sekä elämän suola että sokeri,
      monivivahteinen ja rikas.
      Kaikki tuntemukset laidasta laitaan voi ikuistaa
      runoiksi, niin kuin Sinäkin nyt teit.

      Kiitos että sain lukea, olla mukana säkeidesi virrassa.

      • syysyöllä

        Me tosiaan annamme jotain
        itsestämme runoissamme
        ja se suola siinä rakkaudessa
        maistuu vain joskus katkeralta
        mutta onneksi sokeri korjaa asian.

        Kiitos että seilasit säkeideni virrassa Lindalinda.


    • *MURUKULTA*

      Ihminen on epeli jonka täytyy tehdä jotain joka hetki :))) (milloin ei nuku)

      Kaikenlainen kirjoittaminen kuin muukin mielenkiintoinen tekeminen
      on sitä 'lääkettä' jolla me pysymme terveinä...tai osa ainakin..:)))))

      Elämännälkä on ihana nälkä - on niin paljon opittavaa!

      Ja niin paljon kynä hamuaa paperia ja me - mehän annetaan tunteiden laulaa
      Milloin omasta, milloin fiktiivisestä maailmasta, mutta aina suodatamme sen oman itsemme läpi.
      Me 'kuulumme' aina runojemme läpi, sitä emme voi peitellä!
      Olkoon se ääni kaunis, koskettava, kannustava ja ennen kaikkea tunteva! :D

      Mugvaa pvää sinulle ja annetaan sulkukynälle sitä mitä se haluaa nimittäin papyrystä alle! :]

      • syysyöllä

        Meillä pitää olla
        jotain tekemistä koko ajan
        jotta pysyisimme virkeinä
        ja pääkoppa toimisi kohtuullisen hyvin.

        Koetetaan saada sanoja paperille.

        Tästä tulee taas mukava päivä
        kun alkoi näin hyvin.

        Kiitos siitä Murukulta.


    • *saaga*

      kirjoitit runosen
      kaiken rakkauteen
      eloon myöskin
      liittyväisen

      tunteet nuo kummalliset
      epelit
      meitä ohjaa
      elämästä tekee haasteellisen

      Viikkoa aurinkoista
      lämpöä sydämeen...

      • syysyöllä

        Pitää olla haasteita koska
        nehän tekevät siitä elämisen arvoisen.

        Päivä senkun paranee
        kun molemmat runoystäväni
        ovat sanoneet kauniit sanansa.

        Kiitos Saaga.Aurinkoa myös sinulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe