Runokukkaset täällä kauniina loistaa
ehkä myös mielestä harmeja poistaa,
ne kertoo huolista,murheista
ja joskus onnesta suuresta.
Joskus puemme sanoiksi sen
kun olemme tunteneet pettymyksen,
tai kerromme tunteen onnellisen
joka ehkä vie läpi aidan kivisen.
Rakkaus elämän suola on
ja jano siihen kai sammumaton,
kun kuljemme rakkauden kuunsiltaa
se antaa elämälle virtaa.
Runokukkaset
6
194
Vastaukset
mutta myöskin ilo ja kaikki on omalla tavallaan kukkasia,
Sinulle, minulle - meille kaikille. Annamme aina kirjoittaessa
jotain itsestästämme, osia elämästämme muille luettavaksi.
Ja rakkaus on sekä elämän suola että sokeri,
monivivahteinen ja rikas.
Kaikki tuntemukset laidasta laitaan voi ikuistaa
runoiksi, niin kuin Sinäkin nyt teit.
Kiitos että sain lukea, olla mukana säkeidesi virrassa.- syysyöllä
Me tosiaan annamme jotain
itsestämme runoissamme
ja se suola siinä rakkaudessa
maistuu vain joskus katkeralta
mutta onneksi sokeri korjaa asian.
Kiitos että seilasit säkeideni virrassa Lindalinda.
- *MURUKULTA*
Ihminen on epeli jonka täytyy tehdä jotain joka hetki :))) (milloin ei nuku)
Kaikenlainen kirjoittaminen kuin muukin mielenkiintoinen tekeminen
on sitä 'lääkettä' jolla me pysymme terveinä...tai osa ainakin..:)))))
Elämännälkä on ihana nälkä - on niin paljon opittavaa!
Ja niin paljon kynä hamuaa paperia ja me - mehän annetaan tunteiden laulaa
Milloin omasta, milloin fiktiivisestä maailmasta, mutta aina suodatamme sen oman itsemme läpi.
Me 'kuulumme' aina runojemme läpi, sitä emme voi peitellä!
Olkoon se ääni kaunis, koskettava, kannustava ja ennen kaikkea tunteva! :D
Mugvaa pvää sinulle ja annetaan sulkukynälle sitä mitä se haluaa nimittäin papyrystä alle! :]- syysyöllä
Meillä pitää olla
jotain tekemistä koko ajan
jotta pysyisimme virkeinä
ja pääkoppa toimisi kohtuullisen hyvin.
Koetetaan saada sanoja paperille.
Tästä tulee taas mukava päivä
kun alkoi näin hyvin.
Kiitos siitä Murukulta.
- *saaga*
kirjoitit runosen
kaiken rakkauteen
eloon myöskin
liittyväisen
tunteet nuo kummalliset
epelit
meitä ohjaa
elämästä tekee haasteellisen
Viikkoa aurinkoista
lämpöä sydämeen...- syysyöllä
Pitää olla haasteita koska
nehän tekevät siitä elämisen arvoisen.
Päivä senkun paranee
kun molemmat runoystäväni
ovat sanoneet kauniit sanansa.
Kiitos Saaga.Aurinkoa myös sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368