Runokukkaset

syysyöllä

Runokukkaset täällä kauniina loistaa
ehkä myös mielestä harmeja poistaa,
ne kertoo huolista,murheista
ja joskus onnesta suuresta.

Joskus puemme sanoiksi sen
kun olemme tunteneet pettymyksen,
tai kerromme tunteen onnellisen
joka ehkä vie läpi aidan kivisen.

Rakkaus elämän suola on
ja jano siihen kai sammumaton,
kun kuljemme rakkauden kuunsiltaa
se antaa elämälle virtaa.

6

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta myöskin ilo ja kaikki on omalla tavallaan kukkasia,
      Sinulle, minulle - meille kaikille. Annamme aina kirjoittaessa
      jotain itsestästämme, osia elämästämme muille luettavaksi.

      Ja rakkaus on sekä elämän suola että sokeri,
      monivivahteinen ja rikas.
      Kaikki tuntemukset laidasta laitaan voi ikuistaa
      runoiksi, niin kuin Sinäkin nyt teit.

      Kiitos että sain lukea, olla mukana säkeidesi virrassa.

      • syysyöllä

        Me tosiaan annamme jotain
        itsestämme runoissamme
        ja se suola siinä rakkaudessa
        maistuu vain joskus katkeralta
        mutta onneksi sokeri korjaa asian.

        Kiitos että seilasit säkeideni virrassa Lindalinda.


    • *MURUKULTA*

      Ihminen on epeli jonka täytyy tehdä jotain joka hetki :))) (milloin ei nuku)

      Kaikenlainen kirjoittaminen kuin muukin mielenkiintoinen tekeminen
      on sitä 'lääkettä' jolla me pysymme terveinä...tai osa ainakin..:)))))

      Elämännälkä on ihana nälkä - on niin paljon opittavaa!

      Ja niin paljon kynä hamuaa paperia ja me - mehän annetaan tunteiden laulaa
      Milloin omasta, milloin fiktiivisestä maailmasta, mutta aina suodatamme sen oman itsemme läpi.
      Me 'kuulumme' aina runojemme läpi, sitä emme voi peitellä!
      Olkoon se ääni kaunis, koskettava, kannustava ja ennen kaikkea tunteva! :D

      Mugvaa pvää sinulle ja annetaan sulkukynälle sitä mitä se haluaa nimittäin papyrystä alle! :]

      • syysyöllä

        Meillä pitää olla
        jotain tekemistä koko ajan
        jotta pysyisimme virkeinä
        ja pääkoppa toimisi kohtuullisen hyvin.

        Koetetaan saada sanoja paperille.

        Tästä tulee taas mukava päivä
        kun alkoi näin hyvin.

        Kiitos siitä Murukulta.


    • *saaga*

      kirjoitit runosen
      kaiken rakkauteen
      eloon myöskin
      liittyväisen

      tunteet nuo kummalliset
      epelit
      meitä ohjaa
      elämästä tekee haasteellisen

      Viikkoa aurinkoista
      lämpöä sydämeen...

      • syysyöllä

        Pitää olla haasteita koska
        nehän tekevät siitä elämisen arvoisen.

        Päivä senkun paranee
        kun molemmat runoystäväni
        ovat sanoneet kauniit sanansa.

        Kiitos Saaga.Aurinkoa myös sinulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe